|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 19 Grudnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jan Piński: Jestem zażenowany zarzutami pod moim adresem
- Opinie, że pod moim kierownictwem „Uważam Rze” upadnie obrażają mnie, a przede wszystkim tych dziennikarzy, którzy teraz są związani z tytułem. Ci, którzy odeszli przygotowywali zaledwie 30 procent zawartości pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Piński, szef tytułu.
więcej
|
Rok 2012 pod lupą branży PR - prognozy na 2013
Jaki był mijający rok dla branży PR? Oceniają m.in.: Dorota Zmarzlak, Eliza Misiecka, Rafał Szymczak, Konrad Ciesiołkiewicz, Ryszard Solski, Sebastian Hejnowski, Karolina Siudyła i Piotr Czarnowski.
więcej
|
Mafijny Rysiek z ,,Klanu" bije rekordy. Będzie ciąg dalszy
|
2012 rok w polskiej reklamie, prognozy na 2013 (agencje)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wildestein i Sakiewicz tworzą kanał informacyjny Telewizja Niezależna
Konserwatywni dziennikarze tworzą własny kanał informacyjny - Telewizję Niezależną. Stacja ma ruszyć na przełomie kwietnia i maja 2013 roku, jej redaktorem naczelnym będzie Bronisław Wildstein, a wiceprezesem - Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
|
TVP ma zakończyć 2013 rok bez straty
Rada Nadzorcza TVP pozytywnie zaopiniowała plan ekonomiczno-finansowy spółki na 2013 roku. Zakłada on ustabilizowanie sytuacji ekonomicznej firmy, nieujemny wynik finansowy i stopniową poprawę płynności finansowej.
więcej
|
|
,,Tomasz Lis na żywo" stracił 250 tys. widzów. 9,8 mln zł z reklam
Jesienna seria programu „Tomasz Lis na żywo” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. straciła 250 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,8 mln zł.
więcej
|
|
Sąd: TVP może pokazywać film o Amway, ale musi usunąć nieprawdziwe informacje
TVP może pokazywać głośny film o korporacji Amway sprzed 16 lat, ale musi usunąć z niego nieprawdziwe dane o strukturze dochodów korporacji, za których podanie producent filmu ma przeprosić Amway - orzekł we wtorek nieprawomocnie sąd.
więcej
|
|
,,Dragons Den 3" oglądało 247 tys. widzów, 940 tys. zł z reklam
Trzeci sezon „Dragons Den - jak zostać milionerem” oglądało średnio 247 tys. widzów. W czasie emisji show TV4 przegrała walkę o widza z konkurencyjnym TVN7. Wpływy z reklam wyniosły 940 tys. zł..
więcej
|
|
Extratime.tvp.pl - serwis TVP i PZPN dla młodych piłkarzy i trenerów
Kanał TVP Sport i Polski Związek Piłki Nożnej uruchomiły serwis Extratime.tvp.pl, kierowany dla młodych piłkarzy i trenerów, w którym znaleźć można materiały dotyczące treningu piłkarskiego.
więcej
|
|
Albert Szybiński szefem działu usług online w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat w ramach pionu marketingu utworzył dział usług online. Pokieruje nim Albert Szybiński, który został p.o. zastępcą dyrektora marketingu ds. usług online.
więcej
|
|
"Duże jest piękne" - nowy serial w Polonia1
W sobotę 5 stycznia telewizja Polonia1 rozpocznie emisję amerykańskiego serialu obyczajowego "Duże jest piękne".
więcej
|
|
Wysyp seriali w styczniu na antenie Canal+
W styczniu 2013 kanał Canal+ rozpocznie emisję trzech nowych seriali. Ponadto na antenie stacji pojawi się drugi sezon popularnej produkcji „Fate/Zero”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama outdoorowa i kinowa: jaki był 2012 rok, co w 2013?
Mijający rok w branży reklamy outdoorowej i kinowej podsumowują oraz prognozy na nowy rok wysuwają m.in. Andrzej Magdziak, Marek Kuzaka, Kalina Janicka, Bianka Pawlewska, Mariusz Spisz i Kinga Dołęga-Lesińska.
więcej
|
|
Email marketing w branży FMCG
Jak prowadzić skuteczne działania email marketingowe produktów z segmentu FMCG? Jak zbudować bazę mailingową na potrzeby takich akcji? Piszą o tym Maciej Ossowski i Piotr Krupa z GetResponse.
więcej
|
|
,,Polityka", ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" zarobił mniej z reklam (TOP10)
W listopadzie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki wynoszące ok. 15 proc. zanotowały „Polityka”, „Tele Tydzień”, za to ponad 20-procentowe wzrosty osiągnęły „Twój Styl” i „Forbes”.
więcej
|
|
Aflofarm przedłuża umowę z Mindshare Polska
Dom mediowy Mindshare Polska w przyszłym roku nadal będzie obsługiwał mediowo telewizyjne kampanie reklamowe produktów Aflofarm Farmacja Polska. Umowa została przedłużona w wyniku przeglądu ofert.
więcej
|
|
ATL-wy budżet Netii dla Carat Polska
Dom mediowy Carat Polska wygrał przetarg na obsługę budżetu ATL-owego Netii. Poprzednio zajmowała się tym ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Dziecięca para reklamuje urządzenia kuchenne Beko (wideo)
W telewizji, kinach i internecie od 25 grudnia prowadzona będzie kampania reklamowa urządzeń AGD marki Beko. Akcję przygotowały firmy TBWA i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar
Z początkiem 2013 roku Paweł Wiśniewski obejmie w agencji Hypermedia Isobar stanowisko digital production business unit directora. Przez ostatnich 20 lat Wiśniewski pracował w Procter&Gamble.
więcej
|
|
Gadające słomki reklamują gotowe drinki Cin&Cin (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży gotowych drinków Cin&Cin. Akcję na zlecenie firmy Ambra przygotowały agencje PZL i Kuźnia PR.
więcej
|
|
Evelyn Higler dyrektorem sieci sklepów IKEA w Polsce. Zastąpi Waltera Kadnara
Evelyn Higler z początkiem 2013 roku zastąpi Waltera Kadnara na stanowisku dyrektora sieci sklepów IKEA w Polsce.
więcej
|
|
"Mediolan, moda i styl" w kampanii Cin&Cin
W prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania promująca markę Cin&Cin (Ambra SA). Akcja prowadzona jest pod hasłem "Cin&Cin, Mediolan, moda i styl – właśnie tak chcę".
więcej
|
|
Karat-e z ABC Promocji
Studio brandingowe Karat-e oraz agencja ABC Promocji nawiązały współpracę w zakresie obsługi reklamowej, promocyjnej oraz PR swoich klientów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Hiena Roku dla Wojewódzkiego i Figurskiego; Nagroda Wolności Słowa SDP dla Lichockiej
Nagrodę Wolności Słowa SDP otrzymały we wtorek autorki filmu "Pogarda": Joanna Lichocka i Maria Dłużewska. Film był dołączony do "Gazety Polskiej". Antynagrodę, Hienę Roku przyznano Kubie Wojewódzkiemu i Michałowi Figurskiemu za audycję radiową, w której szydzili z Ukrainek.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem czytelnictwa wśród miesięczników
„Twój Styl” pozostaje liderem czytelnictwa wśród miesięczników. Tytuł ten - podobnie jak pozostałe pisma z czołówki - zanotował jednak spadek tego wskaźnika. Natomiast wśród dwumiesięczników najchętniej czytany jest „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
I-III kwartał 2012: ,,Chip" traci", ,,CD Action" liderem
W pierwszych trzech kwartałach br. wśród pism komputerowych i o grach komputerowych pozycję lidera utrzymał „CD Action”. Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
,,Polityka", ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" zarobił mniej z reklam (TOP10)
W listopadzie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki wynoszące ok. 15 proc. zanotowały „Polityka”, „Tele Tydzień”, za to ponad 20-procentowe wzrosty osiągnęły „Twój Styl” i „Forbes”.
więcej
|
|
Kolędy w wykonaniu ,,Brathanków" i Ireny Jarockiej w "Gazecie Wyborczej"
Płyty z kolędami w wykonaniu zespołu „Brathanki” i Ireny Jarockiej będzie można kupić 19 oraz 20 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora).
więcej
|
|
Serwisy dzienników Polskapresse dostosowują się do urządzeń
W serwisach internetowych dzienników Grupy Polskapresse została wdrożona technologia Responsive Web Design. Dzięki niej witryny te dostosowują swój układ do urządzenia, na którym się je przegląda.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Portalowe wideo: WP i Onet dominują, słabo Gazeta.pl
Serwisy wideo Wirtualnej Polski odwiedza miesięczne ok. 3 mln internautów, a materiały wideo na Onecie ogląda 9,5 mln unikalnych użytkowników. Należący do o2.pl Pudelek.tv zdobył już milion użytkowników, za to dość słaby start zanotował Lajk.tv.
więcej
|
|
Instagram będzie mógł sprzedawać zdjęcia użytkowników
Od 16 stycznia wejdą w życie nowe warunki użytkowania i polityka prywatności Instagrama. Serwis będzie miał większą swobodę w dysponowaniu zdjęciami użytkowników.
więcej
|
|
Facebook rozwija funkcję ,,W pobliżu"
„W pobliżu”, element mobilnej wersji Facebooka, doczekał się nowej wersji, jeszcze bardziej nastawionej na polecanie znajomym ulubionych miejsc.
więcej
|
|
Nokaut.pl zmienia się w e-sklep. Na początek opcja ,,Kup teraz"
W porównywarce cenowej Nokaut.pl pojawiła się funkcjonalność „Kup teraz”. To pierwszy etap przekształcania serwisu w platformę handlową.
więcej
|
|
,,Angry Birds Star Wars" na Facebooku (wideo)
Rovio udostępniło najnowszą wersję swojej hitowej gry „Angry Birds Star Wars” również na Facebooku.
więcej
|
|
Hulu ma 3 mln płacących subskrybentów, prawie 700 mln USD przychodu w br.
Jason Kilar, dyrektor wykonawczy Hulu, poinformował że z płatnej wersji internetowego serwisu wideo (Hulu Plus) korzysta już ponad 3 miliony subskrybentów.
więcej
|
|
Demotywatory, JoeMonster, Mistrzowie i inne serwisy Składanowskiego w Evolution Media Net
Tworzące Monster Media Group serwisy Mariusza Składanowskiego, m.in. Demotywatory.pl, JoeMonster.pl, Mistrzowie.org i Komixxy.pl, rozpoczynają współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Poprzednio większość z nich była obsługiwana przez Ad-Vice.
więcej
|
|
Artur Waliszewski: Jeżeli chcemy zrobić kampanię w internecie, możemy zacząć na malutką skalę
Handel w internecie rozwija się w Polsce najszybciej w Europie i to głównie dzięki niemu małe firmy mają szansę na zdobycie zagranicznych rynków. Jednak jak pokazują badania, połowa polskich przedsiębiorców nie jest świadoma możliwości związanych z promocją i sprzedażą, jakie daje sieć. Przegrywa więc w starciu z innymi krajami.
więcej
|
|
Sprawniejszy dostęp do ksiąg wieczystych przez internet. Rząd przyjął projekt
Sprawniejszy dostęp do ksiąg wieczystych przez internet oraz m.in. możliwość składania drogą elektroniczną wniosku o wydanie odpisu i wyciągu z księgi przewiduje projekt nowelizacji przepisów przyjęty we wtorek przez rząd.
więcej
|
|
Stopklatka.pl w zmienionej wersji: nowe logo i dział plotkarski
Ruszyła nowa odsłona serwisu filmowego Stopklatka.pl. Witryna zyskała nowe logo i dział „Czerwony dywan”.
więcej
|
|
Twitter ma 200 mln aktywnych użytkowników
Twitter ogłosił, że miesięcznie korzysta z niego ponad 200 milionów internautów.
więcej
|
|
gemiusPrism - nowe narzędzie web analytics od Gemiusa
Firma Gemius oficjalnie wprowadza na rynek nowe narzędzie web analytics o nazwie gemiusPrism, znane w okresie testów jako gemiusTraffic 2.0.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|