|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Grudnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Gołębiowski: Wygrają tylko ci, którzy połączą kompetencje reklamowe i technologiczne
- Oferta agencji interaktywnych to przede wszystkim umiejętność połączenia ze sobą najbardziej skutecznych narzędzi, w celu spełnienia oczekiwań klienta - mówi nam Bartek Gołębiowski, szef agencji Gong.
więcej
|
|
Polska e-reklama: podsumowanie 2012 roku, prognozy na 2013
Jaki był mijający rok i jaki będzie nadchodzący w polskiej reklamie internetowej? Podsumowują i prognozują m.in. Anna Kaczmarska, Rafał Szychowski, Bartosz Wieczorek, Maciej Mincer, Justyna Duszyńska i Artur Muszkiet.
więcej
|
|
,,Julia" miała 2 mln widzów i przyniosła 70 mln z reklam
Nadawaną w TVN telenowelę „Julia” oglądało średnio 2,03 mln widzów, czyli mniej niż emitowane rok wcześniej „Prosto w serce”. Serial dał stacji trzecie miejsce w całym rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 70 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Zwolnienie z WF-u" w Esce Rock ma mniej słuchaczy niż ,,Poranny WF"
Nadawana w radiu Eska Rock poranna audycja Kuby Wojewódzkiego „Zwolnienie z WF-u” jesienią br. miała mniej słuchaczy niż emitowany w analogicznym okresie ub.r. „Poranny WF” Wojewódzkiego i Figurskiego.
więcej |
|
Gazety z reklam: ,,GW" i ,,Rz" mniej, w górę ,,Fakt", ,,SE" i ,,DGP" (TOP10)
W listopadzie br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam tylko 1,8 proc. mniej niż rok wcześniej, przy czym o wiele większy spadek zanotowała „Gazeta Wyborcza”. Za to spore wzrosty osiągnęły „Fakt”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej |
|
Czołowe tygodniki nadal tracą czytelników, liderem ,,Tele Tydzień"
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki, zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jan Piński: Jestem zażenowany zarzutami pod moim adresem
- Opinie, że pod moim kierownictwem „Uważam Rze” upadnie obrażają mnie, a przede wszystkim tych dziennikarzy, którzy teraz są związani z tytułem. Ci, którzy odeszli przygotowywali zaledwie 30 procent zawartości pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Piński, szef tytułu.
więcej
|
Rok 2012 pod lupą branży PR - prognozy na 2013
Jaki był mijający rok dla branży PR? Oceniają m.in.: Dorota Zmarzlak, Eliza Misiecka, Rafał Szymczak, Konrad Ciesiołkiewicz, Ryszard Solski, Sebastian Hejnowski, Karolina Siudyła i Piotr Czarnowski.
więcej
|
Mafijny Rysiek z ,,Klanu" bije rekordy. Będzie ciąg dalszy
|
2012 rok w polskiej reklamie, prognozy na 2013 (agencje)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Julia" miała 2 mln widzów i przyniosła 70 mln z reklam
Nadawaną w TVN telenowelę „Julia” oglądało średnio 2,03 mln widzów, czyli mniej niż emitowane rok wcześniej „Prosto w serce”. Serial dał stacji trzecie miejsce w całym rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 70 mln zł.
więcej
|
|
Oddziały terenowe TVP z pięcioma nowymi dyrektorami
Artur Gurec, Jacek Grudzień, Tomasz Rakowski, Marek Szczepanik i Ewa Wolniewicz-Dżeljilji zostali oficjalnie dyrektorami oddziałów terenowych TVP. O ich nominacjach zdecydowała podczas poniedziałkowego posiedzenia rada nadzorcza spółki.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem, seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Dekodery do naziemnej telewizji cyfrowej. Sześć na ,,czarnej liście" UKE
Aż 6 modeli z 45 nie przeszło kontroli dekoderów do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej, jaką przeprowadził Urząd Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
Styczniowy cennik TVN: najdroższe ,,Fakty"
W cenniku reklamowym TVN na styczeń najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Faktach”. Nieco tańsze są reklamy przed serwisem sportowym i prognozą pogody oraz przy serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Program ,,Disco Star" był hitem Polo TV
Nadawany w Polo TV muzyczny talent-show „Disco Star” miał średnio 173 tys. widzów, co dało stacji zdecydowaną przewagę nad innymi kanałami muzycznymi. Format miał też wyniki wyższe od średniego dobowego udziału Polo TV.
więcej
|
|
Samsung naśladuje kampanię cyfryzacji telewizji? UOKiK wszczął postępowanie
UOKiK rozpoczął postępowanie w sprawie ostatniej kampanii reklamowej telewizorów Samsung. Urząd sprawdza, czy reklamy nie sugerowały błędnie, że jest częścią rządowej kampanii informującej o cyfryzacji telewizji.
więcej
|
|
ATM Rozrywka, FightBox i FilmBox w Vectrze
Sieć kablowa Vectra włączyła do swojej oferty telewizji cyfrowej trzy nowe kanały: ATM Rozrywka, FightBox i FilmBox Action.
więcej
|
|
Kultowe seriale, koncerty i znane filmy w Święta w TVP1
TVP1 podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia oraz okresu sylwestrowo-noworocznego pokaże m.in. świąteczne odcinki seriali, filmy i koncerty. Swoje 15-lecie obchodzić będzie wtedy teleturniej "Jaka to melodia?".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety z reklam: ,,GW" i ,,Rz" mniej, w górę ,,Fakt", ,,SE" i ,,DGP" (TOP10)
W listopadzie br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam tylko 1,8 proc. mniej niż rok wcześniej, przy czym o wiele większy spadek zanotowała „Gazeta Wyborcza”. Za to spore wzrosty osiągnęły „Fakt”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
Styczniowy cennik TVN: najdroższe ,,Fakty"
W cenniku reklamowym TVN na styczeń najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Faktach”. Nieco tańsze są reklamy przed serwisem sportowym i prognozą pogody oraz przy serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
John Domas odchodzi z polskiej Young & Rubicam Brands
John Domas będzie kierował polskim oddziałem agencji reklamowej Young & Rubicam Brands tylko do końca stycznia. Na razie nie wiadomo jeszcze, kto go zastąpi.
więcej
|
|
Olivier Janiak i Karolina Malinowska reklamują FashionDays.pl (wideo)
Rusza kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego FashionDays.pl (Grupa Allegro). Bohaterami akcji są Olivier Janiak i Karolina Malinowska, a przygotowali ją Szymon Brodziak oraz firmy Papert i Codemedia.
więcej
|
|
Samsung naśladuje kampanię cyfryzacji telewizji? UOKiK wszczął postępowanie
UOKiK rozpoczął postępowanie w sprawie ostatniej kampanii reklamowej telewizorów Samsung. Urząd sprawdza, czy reklamy nie sugerowały błędnie, że jest częścią rządowej kampanii informującej o cyfryzacji telewizji.
więcej
|
|
Hand Made znów będzie reklamować Hoop Colę
Hand Made wygrała przetarg na obsługę komunikacji marketingowej napoju Hoop Cola produkowanego przez Hoop Polska. W mijającym roku zajmowała się tym agencja Brain.
więcej
|
|
Agora sprzedaje Money.pl udziały w Business Ad Network
Grupa Money.pl została całościowym właścicielem internetowej sieci reklamowej Business Ad Network, przejmując 50 proc. jej udziałów od Agory. Siecią nadal będzie kierować Tomasz Pudlis.
więcej
|
|
"El Ona. El On. El Sol!" - marka El Sol znów w telewizji
Od poniedziałku, 17 grudnia na antenie kanałów należących do Grupy TVN (m.in. TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style) rozpoczęła się kampania sponsorska marki El Sol pod hasłem „El Ona. El On. El Sol”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety z reklam: ,,GW" i ,,Rz" mniej, w górę ,,Fakt", ,,SE" i ,,DGP" (TOP10)
W listopadzie br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam tylko 1,8 proc. mniej niż rok wcześniej, przy czym o wiele większy spadek zanotowała „Gazeta Wyborcza”. Za to spore wzrosty osiągnęły „Fakt”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
Czołowe tygodniki nadal tracą czytelników, liderem ,,Tele Tydzień"
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki, zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Jolanta Zakrocka: z ,,Urody" do ,,Vivy!"
Jolanta Zakrocka została nową szefową działu Uroda w dwutygodniku „Viva!” (Edipresse Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Martę Cieplak.
więcej
|
|
,,Twój Styl" przenosi się do drukarni Bauera. ,,Większa głębia kolorów"
Wydawnictwo Bauer przenosi druk trzech swoich tytułów z drukarni RR Donnelley w Starachowicach do drukarni BDN w Wykrotach na Dolnym Śląsku, oferującej lepszą jakość druku. Jako pierwszy miejsce drukowania zmieni miesięcznik „Twój Styl”.
więcej
|
|
Beata Pierzchała dyrektorem new business w Muratorze
Beata Pierzchała objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora new business w dziale sprzedaży Wydawnictwa Murator. Łączyć je będzie z dalszym nadzorem nad amerykańskimi wydaniami „Super Expressu”.
więcej
|
|
Marquard: Daniel Kaczmarek szefem nowych mediów, odchodzi Kordian Wesołowski
Daniel Kaczmarek został dyrektorem ds. rozwoju mediów elektronicznych w Marquard Media Polska. Na stanowisku szefa działu nowe media zastąpił Kordiana Wesołowskiego, który rozstaje się z wydawnictwem.
więcej
|
|
Tabletowy dziennik The Daily zniknął z rynku (wideo)
Pod koniec ubiegłego tygodnia ukazał się ostatni numer The Daily, wydawanego przez News Corp. dziennika dostępnego tylko na tabletach.
więcej
|
|
Styczniowy ,,Glamour" z filmem ,,Zaginiona"
W czwartek 20 grudnia ukaże się na rynku styczniowe wydanie miesięcznika Glamour (G+J Polska) z Victorią Beckham na okładce. W numerze znajdzie się więcej modowych stron, a do części nakładu dołączona zostanie płyta DVD z filmem „Zaginiona”.
więcej
|
|
Lwy Polskapresse dla Arkadiusza Franusa i Marcina Polaka
14 grudnia br. po raz 17. rozdane zostały nagrody Grupy Polskapresse - Lwy 2012, przyznawane przez prezes spółki Dorotę Stanek. Redaktorem naczelnym 2012 roku został Arkadiusz Franas, szef "Gazety Wrocławskiej", zaś prezesem roku - Marcin Polak, prezes Polskapresse Prasa Łódzka.
więcej
|
|
Aplikacja Telemagazyn na Windows 8 już dostępna
Grupa Polskapresse udostępniła wersję aplikacji z programem telewizyjnym Telemagazyn na urządzenia z systemem Windows 8.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Gołębiowski: Wygrają tylko ci, którzy połączą kompetencje reklamowe i technologiczne
- Oferta agencji interaktywnych to przede wszystkim umiejętność połączenia ze sobą najbardziej skutecznych narzędzi, w celu spełnienia oczekiwań klienta - mówi nam Bartek Gołębiowski, szef agencji Gong.
więcej
|
|
Polska e-reklama: podsumowanie 2012 roku, prognozy na 2013
Jaki był mijający rok i jaki będzie nadchodzący w polskiej reklamie internetowej? Podsumowują i prognozują m.in. Anna Kaczmarska, Rafał Szychowski, Bartosz Wieczorek, Maciej Mincer, Justyna Duszyńska i Artur Muszkiet.
więcej
|
|
Olivier Janiak i Karolina Malinowska reklamują FashionDays.pl (wideo)
Rusza kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego FashionDays.pl (Grupa Allegro). Bohaterami akcji są Olivier Janiak i Karolina Malinowska, a przygotowali ją Szymon Brodziak oraz firmy Papert i Codemedia.
więcej
|
|
Facebook szykuje fotowiadomości, chce konkurować ze Snapchatem
W ofercie Facebooka ma wkrótce pojawić się aplikacja mobilna do wysyłania wiadomości graficznych na wzór popularnego programu Snapchat.
więcej
|
|
Paweł Świerszcz na czele agencji Comfitura
Paweł Świerszcz został digital directorem w agencji interaktywnej Comfitura należącej do Focus Media Group. Poprzednio firmą kierował Andrzej Peszek.
więcej
|
|
Google+ w nowej wersji na Androida i iOS
Google zaktualizowało aplikację portalu społecznościowego Google+ dla systemów Android i iOS.
więcej
|
|
Znów można przesyłać pieniądze dla WikiLeaks
Portal WikiLeaks znalazł sposób na obejście nałożonej na niego blokady finansowej. Serwis Juliana Assange'a można wspierać za pośrednictwem nowej fundacji Freedom of the Press Foundation.
więcej
|
|
Na Twitterze pojawiło się archiwum postów
Twitter rozpoczął testy nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom serwisu na pobranie wszystkich opublikowanych przez nich wpisów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|