|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Grudnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
2012 rok w polskiej reklamie, prognozy na 2013 (agencje)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marek Gargała, Rafał Baran, Alena Suszycka, Roman Jędrkowiak, Jacek Olechowski i Jakub Kamiński.
więcej
|
Polskie SEM/SEO: Jaki był 2012 rok? Co w 2013?
Mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oceniają przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marcin Deręgowski, Kornel Dulęba, Zbigniew Nowicki, Mateusz Zyguła i Leszek Wolany. Prognozują również, co wydarzy się w branży w przyszłym roku.
więcej
|
Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja
|
Polska branża interaktywna w 2012 roku, prognozy na 2013
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Juliusz Braun: TVP powinna dostawać więcej z abonamentu
Prezes TVP Juliusz Braun zwrócił się do przewodniczącego KRRiT o zmianę podziału wpływów z abonamentu między TVP a radio publiczne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska chciałaby dostawać ok. 60 proc. przychodów abonamentowych, a nie 40 proc. jak oto jest obecnie.
więcej
|
|
Patricia Kazadi prowadzącą ,,X Factor" w TVN
Patricia Kazadi poprowadzi trzecią edycję programu „X Factor”, która trafi na antenę TVN w marcu 2013 roku. Zastąpi w tej roli Jarosława Kuźniara, który odszedł z show.
więcej
|
|
Były prezes Legii na czele Live Parku. Ma stworzyć Ekstraklasa TV
Prezesem firmy Live Park, produkującej transmisje z piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, został Leszek Miklas, w przeszłości m.in. prezes Legii Warszawa. Spółka Ekstraklasa SA, do której należy Live Park, chce, żeby Miklas doprowadził do uruchomienia kanału Ekstraklasa TV.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Głębokiej wody 2", emisja wiosną w TVP2
Telewizja Polska rozpoczęła realizację drugiego sezonu serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o pracownikach pomocy społecznej. W obsadzie pojawią się nowi aktorzy, a kolejne odcinki trafią na antenę TVP2 wiosną 2013 roku.
więcej
|
|
Kulinarni.pl - ruszył serwis kulinarny od TVN
W internecie zadebiutował właśnie serwis Kulinarni.pl, czyli nowa społecznościowa witryna kulinarna uruchomiona przez TVN. W serwisie znaleźć można przepisy znanych kucharzy, celebrytów oraz użytkowników.
więcej
|
|
Kanały filmowe: ATM Rozrywka tuż za podium, TVP Seriale nowym liderem
W listopadzie br. wśród kanałów filmowych na pozycję lidera awansowały TVP Seriale. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Cinemax, z kolei ponownie najwięcej stracił AXN Crime. Tuż za podium znalazła się nowa stacja - ATM Rozrywka.
więcej
|
|
Ale kino+ i teleTOON+ na żądanie w UPC
W ofercie sieci kablowej UPC Polska pojawiły się dwa nowe kanały na żądanie z ofertą ze stacji Ale kino+ i teleTOON+ należących do spółki Canal+ Cyfrowy.
więcej
|
|
Regionalne wersje TVP Info w cyfrowej telewizji Vectry
Sieć kablowa Vectra wprowadziła do oferty telewizji cyfrowej regionalne wersje kanału TVP Info. Dotąd dostępne one były tylko w analogowej ofercie operatora.
więcej
|
|
Travel Channel HD w ofercie UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska włączyła dziś do oferty stację dokumentalną Travel Channel HD. Jest ona dostępna dla wszystkich klientów telewizji cyfrowej operatora.
więcej
|
|
,,Garfield Show 3" od stycznia w Cartoon Network
Dziecięcy kanał Cartoon Network od 7 stycznia br. emitować będzie trzeci sezon serialu „Garfield Show”.
więcej
|
|
Nowe seriale od stycznia na antenie teleTOON+
W styczniu 2013 r. dziecięcy kanał teleTOON+ rozpocznie emisję trzech nowych seriali.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Billboardy SaveUp z Natalią Siwiec naruszyły kodeks reklamowy
Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboardy usługi SaveUp oferowanej przez firmę iTraff złamały kodeks branżowy, pokazując uprzedmiotowiony wizerunek kobiety. Plakaty - przedstawiające Natalię Siwiec z hasłem „Zrób mi zdjęcie i odkryj, jaką skrywam tajemnicę” - zostały wycofane przez firmę po pierwszych protestach odbiorców.
więcej
|
|
Po co cały ten marketing?
Pytanie to jest równie nie rozsądne co bezczelne. Każdym w naszym świecie wie że marketing jest konieczność, a nie opcją - pisze Julia Izmałkowa.
więcej
|
|
Eveline Cosmetics sponsorem ,,Top model"
Firma kosmetyczna Eveline Cosmetics została głównym sponsorem trzeciej edycji programu „Top model. Zostań modelką!”, która pojawi się w TVN wiosną 2013 roku - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tauron ostrzega w reklamach przed nieuczciwymi sprzedawcami energii (wide)
Tauron rozpoczął kampanię informacyjną pod hasłem „Stop naciągaczom - podpisuję tylko uczciwe umowy”. W akcji, przygotowanej przez firmy Media Partner i Timecode, występuje aktorka serialowa Dorota Kolak.
więcej
|
|
Bartle Bogle Hegarty najlepszą agencją reklamową, Adidas najlepszym reklamodawcą (wideo)
Brytyjski magazyn Campaign wybrał najlepszych przedstawicieli branży reklamowej tego roku. Najlepszą agencją zostało Bartle Bogle Hegarty, najlepszą siecią reklamową DDB Worldwide a wśród reklamodawców triumfował Adidas.
więcej
|
|
Miłosz Stanisławski na czele sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel
Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu powstającego w Warszawie samoobsługowego Sound Garden Hotel. Poprzednio pracował w Platinum Residence.
więcej
|
|
Energa-Obrót ,,zasila biznes" na Złotych Tarasach w Warszawie
Ruszyła kampania reklamowa dostarczającej energię elektryczną firmy Energa-Obrót. Jednym z elementów akcji - przygotowanej przez firmy S4, PanMedia Western i Ambient Polska - jest nietypowa reklama na elewacji centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie.
więcej
|
|
Karolina Wleklik: z Kostrzewa PR do Cormedia
Karolina Wleklik rozpoczęła pracę w dziale social media domu mediowego Cormedia, obejmując stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych, Poprzednio pracowała w agencji Kostrzewa PR.
więcej
|
|
Novem Group wprowadza Red Hot Chili Lead Reporting System do optymalizacji call center
Novem Group opracowała własne narzędzie Red Hot Chili Lead Reporting System, które pozwala na bieżącą analizę statusu rekordów (leadów) przekazywanych do call center. Ma to służyć optymalizacji wskaźników i ROI kampanii leadowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" liderem czytelnictwa dzienników w Polsce
Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od maja do października br. była „Gazeta Wyborcza” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski i Piotr Gontarczyk w zespole tygodnika Lisickiego
Były redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Tomasz Wróblewski oraz historyk Piotr Gontarczyk znajdą się w zespole nowego tygodnika opinii przygotowywanego przez Pawła Lisickiego i byłych autorów „Uważam Rze”.
więcej
|
|
Sprzedaż pierwszego numeru ,,Grazii" to 250 tys. egz.
Pierwszy numer nowego dwutygodnika people „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), który ukazał się 29 listopada br., sprzedał się w liczbie 250 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy. To o 50 tys. więcej niż zakładało wydawnictwo.
więcej
|
|
Dyrektorzy Ringier Axel Springer wchodzą do zarządów Onetu i DreamLabu
Patrick Boos został członkiem zarządu Grupy Onet, a Marcus Dauck - wiceprezesem należącej do niej firmy DreamLab. Boss jest chief digital officerem, a Dauck - chief information officerem w Ringier Axel Springer Media, który niedawno kupił większościowe udziały Onetu.
więcej
|
|
Daily Mail ma najpopularniejszą gazetową witrynę na świecie
644 miliony internautów, stanowiących 42,6 proc. ogółu użytkowników sieci na świecie, odwiedziło w październiku tego roku witryny należące do codziennych gazet.
więcej
|
|
Tribune Company sprzedaje swoje gazety
Wydawca takich dzienników jak Los Angeles Times i Chicago Tribune, Tribune Company, rozważa sprzedaż części swoich tytułów - podał Bloomberg.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polska reklama: co było w 2012 roku, co będzie w 2013?
Jakie były w mijającym roku najważniejsze wydarzenia w polskiej branży reklamowej? Jakie będą główne trendy w przyszłym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele czołowych domów mediowych, m.in. Jakub Potrzebowski, Izabela Albrychiewicz, Małgorzata Węgierek i Adrian Kawecki.
więcej
|
|
Kulinarni.pl - ruszył serwis kulinarny od TVN
W internecie zadebiutował właśnie serwis Kulinarni.pl, czyli nowa społecznościowa witryna kulinarna uruchomiona przez TVN. W serwisie znaleźć można przepisy znanych kucharzy, celebrytów oraz użytkowników.
więcej
|
|
Na GG można słuchać muzyki z dysku 5 GB
W komunikatorze GG wprowadzono możliwość słuchania piosenek zapisanych na dostępnym w aplikacji wirtualnym dysku. Jednocześnie zwiększono jego pojemność z 3 do 5 GB.
więcej
|
|
Dyrektorzy Ringier Axel Springer wchodzą do zarządów Onetu i DreamLabu
Patrick Boos został członkiem zarządu Grupy Onet, a Marcus Dauck - wiceprezesem należącej do niej firmy DreamLab. Boss jest chief digital officerem, a Dauck - chief information officerem w Ringier Axel Springer Media, który niedawno kupił większościowe udziały Onetu.
więcej
|
|
Michał Boni: Nowy tekst regulacji telekomunikacyjnych nie zagraża internetowi
Według ministra Michała Boniego obecnie proponowany tekst omawianych na konferencji w Dubaju zmian w międzynarodowych regulacjach telekomunikacyjnych (ITR) nie zmierza do regulacji sieci. Jeśli sporne kwestie wrócą jednak do dokumentu, Polska go nie podpisze.
więcej
|
|
Portale społecznościowe popularne na całym świecie
Wielka Brytania ma najwyższy odsetek mieszkańców korzystających z portali społecznościowych - wynika z badania przeprowadzonego w 21 krajach przez Pew Research Center.
więcej
|
|
Radio Last.fm niedostępne w Polsce
Od 15 stycznia użytkownicy Last.fm, jednego z największych muzycznych serwisów świata, w większości krajów, w tym w Polsce, nie będą mogli już korzystać z internetowego radia.
więcej
|
|
17 proc. internautów nie korzysta z portali społecznościowych. "Nie mają takiej potrzeby"
17% polskich internautów deklaruje, że nie korzysta z portali społecznościowych. Głównymi przyczynami są brak takiej potrzeby (56%), niechęć do podawania swoich danych na portalach (50%) oraz preferowanie bezpośrednich kontaktów ze znajomymi (50%). Jednocześnie spośród osób korzystających z portali społecznościowych niemal połowa przyznaje, że korzysta z nich kilka razy dziennie, ale tylko 12% regularnie zamieszcza na nich nowe treści - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Marriott najpopularniejszą marką hotelową na Facebooku
Marriott, Best Western i Hilton to najpopularniejsze obecnie hotelowe marki na Facebooku.
więcej
|
|
Daily Mail ma najpopularniejszą gazetową witrynę na świecie
644 miliony internautów, stanowiących 42,6 proc. ogółu użytkowników sieci na świecie, odwiedziło w październiku tego roku witryny należące do codziennych gazet.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
17 proc. internautów nie korzysta z portali społecznościowych. "Nie mają takiej potrzeby"
17% polskich internautów deklaruje, że nie korzysta z portali społecznościowych. Głównymi przyczynami są brak takiej potrzeby (56%), niechęć do podawania swoich danych na portalach (50%) oraz preferowanie bezpośrednich kontaktów ze znajomymi (50%). Jednocześnie spośród osób korzystających z portali społecznościowych niemal połowa przyznaje, że korzysta z nich kilka razy dziennie, ale tylko 12% regularnie zamieszcza na nich nowe treści - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
4/5 Polaków za świąteczne prezenty zapłaci gotówką
Prawie 80 proc. Polaków za świąteczne prezenty planuje w tym roku zapłacić gotówką. Kartą debetową upominki sfinansuje 20 proc. badanych, co dziesiąty ankietowany wybierze płatność kartą kredytową, a ok. 15 proc. skorzysta z pożyczki - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
95% Polaków ma problemy ze śniegiem i oblodzeniem wokół swojego domu
Na problemy ze śniegiem i oblodzeniem wokół swojego domu narzeka 95% społeczeństwa. Najczęściej są to wysokie koszty, problemy z dojazdami oraz naprawami domu i samochodu. Znacznie częściej w okresie zimowym na niedogodności skarżą się kobiety - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC.
więcej
|
|
Według co piątego dwudziestolatka stacjonarne banki i kantory przestaną istnieć
Młodzi Polacy niechętnie płacą gotówką. Wielu jest przekonanych, że całkowita rezygnacja z operacji gotówkowych to kwestia czasu, a zastąpią je płatności internetowe i mobilne. Zdaniem niemal co piątego badanego dwudziestolatka stacjonarne banki i kantory przestaną istnieć - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Jak Polacy różnią się w rozumieniu własnej historii
Źródła podziałów tkwią w konflikcie społecznym lat 80., który podzielił Polaków na zwolenników PRL-owskiej władzy i zwolenników Solidarności - napisał CBOS w komentarzu do przesłanego w czwartek badania "Jak się różnimy w rozumieniu własnej historii".
więcej
|
|
Obchody ważnych rocznic zarówno łączą, jak i dzielą Polaków
Prawie jedna trzecia Polaków (32 proc.) uważa, że obchody ważnych wydarzeń z historii Polski bardziej łączą ludzi, niż dzielą. Przeciwnego zdania jest 34 proc. badanych, natomiast 32 proc. nie ma zdania - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|