|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 11 Grudnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Uważam Rze" będzie droższe. Kalimski i Janecki zastępcami Pińskiego
Od przyszłego tygodnia „Uważam Rze” (Presspublica) znów będzie kosztować 3,90 zł. Zastępcą redaktora naczelnego pisma został Krzysztof Galimski, a drugim być może będzie Stanisław Janecki. Redakcja będzie stale współpracować z grafikiem Dariuszem Krupą.
więcej
|
|
Polskie SEM/SEO: Jaki był 2012 rok? Co w 2013?
Mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oceniają przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marcin Deręgowski, Kornel Dulęba, Zbigniew Nowicki, Mateusz Zyguła i Leszek Wolany. Prognozują również, co wydarzy się w branży w przyszłym roku. więcej
|
|
Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Badany okres był udany Radia Maryja, które zanotowało rekordowy wzrost.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Programy śniadaniowe: duży spadek ,,Kawy czy herbaty?", liderem ,,DD TVN"
Wszystkie poranne programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie jesienią br. miały mniej widzów niż rok wcześniej. Bardzo duży spadek zanotowała „Kawa czy herbata?”, a liderem oglądalności było „Dzień dobry TVN”.
więcej |
|
Rysiek z ,,Klanu" w mafijnej kampanii Fundacji Przytul Psa (wideo)
Fundacja Przytul Psa rozpoczęła kampanię społeczną „Mafia dla Psa”. Jej głównym elementem jest spot utrzymany w stylistyce filmu gangsterskiego, w którym występuje m.in. Piotr Cyrwus, znany z roli Ryśka w serialu „Klan”.
więcej |
|
Co szósty polski internauta z dostępem mobilnym. Maile i mapy ważniejsze niż social media
Z mobilnego dostępu do internetu korzysta już 16 proc. wszystkich użytkowników sieci w Polsce - wynika z sondażu Ipsos. Częściej przeglądają oni strony informacyjne, mapy i e-maile niż serwisy społecznościowe.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Studenci z ,,Atlantic City" opowiadają, jak nabrali TVN24
- Chcieliśmy udowodnić jak media łatwo w dzisiejszych czasach puszczają niesprawdzone i nie do końca prawdziwe informacje. To miał być tylko żart - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl studenci z Warszawy, którzy nabrali TVN24 podczas nocy wyborczej w USA.
więcej
|
O 24 proc. spadła sprzedaż ,,Rzeczpospolitej", liderem "Fakt"
W październiku br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”. Najmniej stracił zaś „Fakt”.
więcej
|
Interaktywni o nowym serwisie premiera: duże plusy, niewielkie usterki
|
Magazyn ,,W sieci" stanie się tygodnikiem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Programy śniadaniowe: duży spadek ,,Kawy czy herbaty?", liderem ,,DD TVN"
Wszystkie poranne programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie jesienią br. miały mniej widzów niż rok wcześniej. Bardzo duży spadek zanotowała „Kawa czy herbata?”, a liderem oglądalności było „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
|
TVP Seriale niemal podwoiły widownię, hitem ,,Ranczo"
TVP Seriale w 2012 roku ogląda w każdej minucie średnio 37,7 tys. osób, o 83 proc. więcej niż rok wcześniej. Do tej pory największą liczbę widzów w stacji zgromadził serial „Ranczo”, a łączne wpływy reklamowe kanału wyniosły dotąd ponad 100 mln zł.
więcej
|
|
Polsat i TVP1 wyprzedziły TVN. ,,Wydarzenia" w czołówce hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat. Natomiast TVN, zajmująca wcześniej pierwsze miejsce, spadła na ostatnią lokatę podium. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Ewa Żarska korespondentką Polsat News w Londynie
Ewa Żarski została od wczoraj korespondentką kanału Polsat News w Londynie. Zastąpiła na tym stanowisku Jakuba Górskiego z którym stacja się rozstała. Relacje Żarskiej ze stolicy Wielkiej Brytanii znajdą się też w „Wydarzeniach” Polsatu.
więcej
|
|
Polsat Sport News na podium, nSport HD wyżej od TVP Sport
W listopadzie br. najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce został Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal + Sport. Na trzecim miejscu zadebiutował Polsat Sport News, a nSport HD zanotował wynik lepszy od TVP Sport.
więcej
|
|
Bogatszy ,,Przebajeczny wybór" w Cyfrze+ na święta (wideo)
Platforma Cyfra+ przygotowała świąteczną odsłonę promocji "Przebajeczy wybór", oferującą m.in. bezpłatny dostęp do usługi multiroom. Nową ofertę wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
OPZZ: związkowcy rzadko są zapraszani do TVP
Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych w liście otwartym zaapelowało do zarządu Telewizji Polskiej, aby eksperci i doradcy strony związkowej byli częściej zapraszani do programów TVP.
więcej
|
|
CMWP: odwołać naganę dla Agnieszki Romaszewskiej
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zwróciło się do prezesa TVP z wnioskiem o cofnięcie nagany dla Agnieszki Romaszewskiej-Guzy, dyrektora kanału TV Bielsat i jednocześnie wiceprezesa SDP.
więcej
|
|
,,Przegląd Ligowy" ze skrótami meczów Canal+ w nSport
Kanał nSport pokazał w poniedziałek o 23.00 pierwszy odcinek „Przeglądu Ligowego”. W magazynie prezentowane będą skróty meczów piłkarskich lig zagranicznych pokazywanych na antenach stacji Canal+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rysiek z ,,Klanu" w mafijnej kampanii Fundacji Przytul Psa (wideo)
Fundacja Przytul Psa rozpoczęła kampanię społeczną „Mafia dla Psa”. Jej głównym elementem jest spot utrzymany w stylistyce filmu gangsterskiego, w którym występuje m.in. Piotr Cyrwus, znany z roli Ryśka w serialu „Klan”.
więcej
|
|
Beyonce ambasadorem marki Pepsi. 50 mln dolarów na kampanię
PepsiCo podpisało wieloletni kontrakt reklamowy z piosenkarką Beyonce. Według New York Times, cała kampania promocyjna Pepsi z jej udziałem ma kosztować aż 50 milionów dolarów.
więcej
|
|
Rafał Grzegorz Szmitrowski: u pracowników cenię mózg. Najlepiej używany
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Rafał Grzegorz Szmitrowski, creative and strategy director Click House.
więcej
|
|
Bogatszy ,,Przebajeczny wybór" w Cyfrze+ na święta (wideo)
Platforma Cyfra+ przygotowała świąteczną odsłonę promocji "Przebajeczy wybór", oferującą m.in. bezpłatny dostęp do usługi multiroom. Nową ofertę wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
Kuchenna muzyka w reklamie Kruger&Matz (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sprzętu muzycznego Kruger&Matz. Akcję producent przygotował wspólnie z Romanem Przylipiakiem oraz firmami Mapi i Value Media.
więcej
|
|
Krajowa Izba Rozliczeniowa reklamuje przelewy Express Elixir (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa przelewów natychmiastowych Express Elixir oferowanych przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Akcję przygotowały firmy Red Branch i Maxus.
więcej
|
|
,,Wszystkiego najsmaczniejszego" w reklamach Gobarto
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa wędlin Gobarto. Produkująca je firma Cedrob przygotowała akcję wspólnie z agencją Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Finanse to najmniej podatna na promocje branża
Finanse to najmniej podatna na promocje branża oferująca usługi dla klientów indywidualnych. Co trzeci respondent przyznaje, że przy wyborze produktów finansowych nie zwraca uwagi na promocje. Osoby, które uwzględniają promocje w swoich decyzjach, za najatrakcyjniejszą uważają obniżkę ceny produktu (53%), zaś za najmniej atrakcyjną: zaproszenie na imprezy sponsorowane przez firmy (6%) - wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Bartłomiej Brzoskowski: z Digital One do FaceAddicted
Do zespołu agencji FaceAddicted dołączył Bartłomiej Brzoskowski, który objął stanowisko social media directora.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Uważam Rze" będzie droższe. Kalimski i Janecki zastępcami Pińskiego
Od przyszłego tygodnia „Uważam Rze” (Presspublica) znów będzie kosztować 3,90 zł. Zastępcą redaktora naczelnego pisma został Krzysztof Galimski, a drugim być może będzie Stanisław Janecki. Redakcja będzie stale współpracować z grafikiem Dariuszem Krupą.
więcej
|
|
Internetowa ,,Rzeczpospolita" bez W sieci opinii. Odeszli ostatni redaktorzy
Serwis W sieci opinii (wsieci.rp.pl) działający na portalu „Rzeczpospolitej” (Presspublica) został bez redakcji, po tym jak zwolniono Antoniego Trzmiela, a Magdalena Kaźmierczak zrezygnowała z samodzielnego prowadzenia strony.
więcej
|
|
Magazyny high style przyciągają kampanie wizerunkowe
Dla wielu producentów markowy produkt to klucz otwierający portfele konsumentów. Firmy, które mają już ugruntowaną pozycję zazwyczaj posiadają strategię szeroko zakrojonych działań wokół "filozofii marki", biorą udział w przedsięwzięciach związanych z promowaniem samego pojęcia brandu. Zadaniem tych działań jest wyraźnie wskazanie przewagi własnej marki (nie koniecznie pojedynczego produktu) nad firmami mniej znanymi.
więcej
|
|
Spadło zaufanie do dziennikarzy. Gorzej też jest oceniania ich uczciwość i wiarygodność
W ciągu ostatnich lat spadło zaufanie Polaków do dziennikarzy. Gorzej też oceniania jest ich uczciwość i wiarygodność. Wzrosło przekonanie, że dziennikarze za wszelką cenę szukają sensacji, a nie dążą do ujawnienia prawdy - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
Dwutygodniki telewizyjne zyskują, ,,Tele Świat" liderem
We wrześniu br. wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem września ub.r. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
Andrzej Seremet zaskarżył do TK dopuszczalność podsłuchiwania dziennikarzy
Trybunał Konstytucyjny zbada wniosek prokuratora generalnego, który zaskarżył dopuszczalność korzystania przez policję i służby specjalne z podsłuchiwania adwokatów, lekarzy, dziennikarzy, notariuszy, radców prawnych i doradców podatkowych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polskie SEM/SEO: Jaki był 2012 rok? Co w 2013?
Mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oceniają przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marcin Deręgowski, Kornel Dulęba, Zbigniew Nowicki, Mateusz Zyguła i Leszek Wolany. Prognozują również, co wydarzy się w branży w przyszłym roku. więcej
|
|
Co szósty polski internauta z dostępem mobilnym. Maile i mapy ważniejsze niż social media
Z mobilnego dostępu do internetu korzysta już 16 proc. wszystkich użytkowników sieci w Polsce - wynika z sondażu Ipsos. Częściej przeglądają oni strony informacyjne, mapy i e-maile niż serwisy społecznościowe.
więcej
|
|
Donald Tusk zaczął pisać na Twitterze
W serwisie mikroblogowym Twitter uruchomiono oficjalny profil premiera Donalda Tuska. Na stronie od dłuższego czasu działa już profil Kancelarii Premiera.
więcej
|
|
Właściciel pkt.pl i ClearSense z wyższym kapitałem i niższym długiem
Grupa European Directories, do której należą firma pkt.pl i agencja interaktywna ClearSense, odsprzedała kolejną część swoich udziałów funduszowi Triton, który stał się tym samym jej większościowym właścicielem.
więcej
|
|
Google Now w Chrome (wideo)
Wirtualny asystent Google Now ma już wkrótce zostać udostępniony użytkownikom przeglądarki internetowej Google Chrome.
więcej
|
|
Instagram wycofuje zdjęcia z Twittera
Trwa ostra konkurencja pomiędzy Instagramem i Twitterem. Zdjęć z tego pierwszego nie można już wyświetlać na mikroblogowej platformie.
więcej
|
|
Firmy e-handlu powołały Izbę Gospodarki Elektronicznej
Największe firmy polskiego sektora e-commerce zdecydowały o powołaniu Izby Gospodarki Elektronicznej, zwanej e-Izbą. Jej oficjalne uruchomienie planowane jest na początek 2013 r.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Spadło zaufanie do dziennikarzy. Gorzej też jest oceniania ich uczciwość i wiarygodność
W ciągu ostatnich lat spadło zaufanie Polaków do dziennikarzy. Gorzej też oceniania jest ich uczciwość i wiarygodność. Wzrosło przekonanie, że dziennikarze za wszelką cenę szukają sensacji, a nie dążą do ujawnienia prawdy - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
Finanse to najmniej podatna na promocje branża
Finanse to najmniej podatna na promocje branża oferująca usługi dla klientów indywidualnych. Co trzeci respondent przyznaje, że przy wyborze produktów finansowych nie zwraca uwagi na promocje. Osoby, które uwzględniają promocje w swoich decyzjach, za najatrakcyjniejszą uważają obniżkę ceny produktu (53%), zaś za najmniej atrakcyjną: zaproszenie na imprezy sponsorowane przez firmy (6%) - wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Ponad dwie piąte Polaków uważa wprowadzenie stanu wojennego za uzasadnione
Ponad dwie piąte Polaków - 43 proc. - uważa, że wprowadzenie stanu wojennego 13 grudnia 1981 roku było uzasadnione, jedna trzecia badanych, czyli 35 proc., jest odmiennego zdania - wynika z przeprowadzonego przez TNS Polska sondażu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|