|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 4 Grudnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jacek Karnowski: Jest miejsce dla wielu tygodników opinii
- Oczywiste jest, że „W sieci” szybko może przeobrazić się z dwutygodnika w tygodnik. Analizujemy sytuację - „moc” naszej redakcji i rynek, kalkulujemy koszty - mówi nam Jacek Karnowski, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
Jak przyjazny dla marek jest Facebook?
Facebook notuje w ostatnim czasie rekordową popularność w Polsce, ale zmiany wprowadzone w jego algorytmie zostały skrytykowane przez wielu marketerów. Czy rzeczywiście Facebook stał się mniej atrakcyjny dla firm i marek?
więcej
|
|
Najnowsze ,,Uważam Rze" to ,,zlepek tekstów"
Pierwszy numer „Uważam Rze” (Presspublica) pod redakcją Jana Pińskiego to wydanie przejściowe, w którym większość stanowią teksty odchodzących autorów lub materiały wcześniej zaplanowane. Trudno zatem ocenić, w jakim dokładnie kierunku pójdzie tygodnik.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP1 najwięcej straciła w listopadzie, liderem TVN (top 20)
W listopadzie br. wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. Najwięcej straciła TVP1, a liderem oglądalności był TVN.
więcej |
|
Listopad 2012: ,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" lepsze od ,,Wiadomości"
W listopadzie br. pozycję lidera oglądalności wśród serwisów informacyjnych zajął „Teleexpress”, a „Fakty” znalazły się wyżej od „Wiadomości”. Prawie wszystkie dzienniki straciły, najwięcej - „Wydarzenia”. Jedyny wzrost zanotowała „Panorama”.
więcej |
|
,,Rodzinka.pl" straciła 860 tys. widzów. 17 mln zł z reklam
Emitowana w piątki trzecia seria komediowej „Rodzinki.pl” miała o 860 tys. widzów mniej niż druga seria nadawana rok temu w środy. W paśmie emisji serialu TVP2 zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 najwięcej straciła w listopadzie, liderem TVN (top 20)
W listopadzie br. wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. Najwięcej straciła TVP1, a liderem oglądalności był TVN.
więcej
|
|
Listopad 2012: ,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" lepsze od ,,Wiadomości"
W listopadzie br. pozycję lidera oglądalności wśród serwisów informacyjnych zajął „Teleexpress”, a „Fakty” znalazły się wyżej od „Wiadomości”. Prawie wszystkie dzienniki straciły, najwięcej - „Wydarzenia”. Jedyny wzrost zanotowała „Panorama”.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" straciła 860 tys. widzów. 17 mln zł z reklam
Emitowana w piątki trzecia seria komediowej „Rodzinki.pl” miała o 860 tys. widzów mniej niż druga seria nadawana rok temu w środy. W paśmie emisji serialu TVP2 zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17 mln zł.
więcej
|
|
Prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie Marka K., który groził Jarosławowi Kuźniarowi
Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24, wyraził na swoim blogu oburzenie z powodu umorzenia dochodzenia w sprawie Marka K., który miał kierować pod jego adresem groźby.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" stracił widzów i przegrał z TVN. 12 mln zł z reklam
Drugą serię „Komisarza Alexa” oglądało o 520 tys. widzów mniej niż pierwszą pokazywaną wiosną br. Wzrosły za to wpływy produkcji z reklam. TVP1 w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVN.
więcej
|
|
TVN traci po wygaszeniu jesiennej ramówki, TVP2 zyskuje
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności obroniła TVN, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Ósmy sezon ,,Dr House'a" wiosną w TVP2
Telewizyjna Dwójka wiosną 2013 roku pokaże na swojej antenie ósmy i zarazem ostatni sezon amerykańskiego serialu „Dr House”. Wcześniej stacja powtórzy siódmą serię produkcji.
więcej
|
|
Koniec kanału Kosmica TV
Niemiecka spółka Adviqo zdecydowała o zakończeniu emisji niezależnego kanału ezoterycznego Kosmica TV. Programy wróżbiarskie nadawane pod tą marką pozostaną jedynie na antenach innych stacji.
więcej
|
|
,,Tylko taniec 3": ruszają precastingi, emisja wiosną
Pod koniec tego tygodnia ruszają precastingi do trzeciej edycji programu „Tylko taniec. Got to dance”. Ma ona pojawić się na antenie Polsatu w marcu 2013 roku.
więcej
|
|
Więcej kontentu TVP na żądanie w sieci Toya
3 grudnia br. sieć kablowa Toya wzbogaciła swoją ofertę telewizji cyfrowej o dwa nowe serwisy o charakterze wideo na żądanie: TVP Przedpremiery i TVP Catch Up. Dostępne są one dla abonentów z odbiornikami 3G.
więcej
|
|
,,Discostacja" z nowymi prezenterkami, znikają ,,Upadłe anioły"
Olga Olesek i Magdalena Godlewska dołączyły do grona prezenterów magazynu „Discostacja” nadawanego w iTV. Dotąd prowadziły one w stacji program „Upadłe anioły”, który znika z anteny.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jak przyjazny dla marek jest Facebook?
Facebook notuje w ostatnim czasie rekordową popularność w Polsce, ale zmiany wprowadzone w jego algorytmie zostały skrytykowane przez wielu marketerów. Czy rzeczywiście Facebook stał się mniej atrakcyjny dla firm i marek?
więcej
|
|
13 trendów w marketingu marki na 2013 rok
Serwis Branding Strategy Insider opracował listę 13 trendów, które mają rządzić brand marketingiem w 2013 roku.
więcej
|
|
Pytania i dobre relacje w kampanii Nordea Banku Polska (wideo)
Od początku grudnia trwa wizerunkowa kampania reklamowa Nordea Banku Polska. Akcję - prowadzoną w telewizji, prasie, internecie i BTL-u - przygotowały firmy DDB Copenhagen, Hand Made, MPG i Media Contacts.
więcej
|
|
AIG reklamuje ubezpieczenia ,,za złotówkę dziennie" (wideo)
Pod koniec listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych NNW oferowanych przez AIG. Akcję przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Kubusiowe Święta" w bożonarodzeniowej kampanii Kubusia (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa soków dla dzieci Kubuś (Maspex Wadowice), w której prezentowana jest aplikacja mobilna „Kubusiowe Święta”. Akcję przygotowały firmy Me & My Friends, Xantus i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Dziecięce króliczki z maliną reklamują Ibum Forte (wideo)
Startuje kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży preparatu na ból i gorączkę u dzieci Ibum Forte (Hasco-Lek). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja GPD Advertising.
więcej
|
|
Dziecięcy wierszyk reklamuje koncentrat pomidorowy Pudliszki (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Made in Mind i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Digital One z działem content & copy. Koraszewska i Tokarska za Brzoskowskiego
Agencja Digital One wydzieliła w swojej strukturze dział content & copy, na czele którego jako social media strategist staje Zuzanna Koraszewska. Na nowe stanowisko awansowała też Anna Tokarska, natomiast pracę w firmie zakończył Bartłomiej Brzoskowski, przechodząc do FaceAddicted.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jacek Karnowski: Jest miejsce dla wielu tygodników opinii
- Oczywiste jest, że „W sieci” szybko może przeobrazić się z dwutygodnika w tygodnik. Analizujemy sytuację - „moc” naszej redakcji i rynek, kalkulujemy koszty - mówi nam Jacek Karnowski, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
Najnowsze ,,Uważam Rze" to ,,zlepek tekstów"
Pierwszy numer „Uważam Rze” (Presspublica) pod redakcją Jana Pińskiego to wydanie przejściowe, w którym większość stanowią teksty odchodzących autorów lub materiały wcześniej zaplanowane. Trudno zatem ocenić, w jakim dokładnie kierunku pójdzie tygodnik.
więcej
|
|
Upada dziennik The Daily, który był dostępny tylko na tablety
The Daily, pierwszy dziennik wydawany tylko na tablety, zakończy działanie w obecnej formie 15 grudnia.
więcej
|
|
Dorota Maj nową naczelną miesięcznika ,,Olivia"
Od poniedziałku Dorota Maj została nową redaktor naczelną miesięcznika „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Dotąd tymczasową szefową tytułu była Wanda Biernacka-Conrad, która jest redaktor naczelną „Świata Kobiety”.
więcej
|
|
Agnieszka Szlaska odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło, zastąpiła ją Katarzyna Kosek
Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło, odchodzi z firmy. Od 3 grudnia br. jej obowiązki przejęła Katarzyna Kosek.
więcej
|
|
,,Władca pierścieni" z ,,Gazetą Wyborczą"
Przez trzy kolejne dni - 4, 5 i 6 grudnia 2012 r. wraz z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić ekranizacje książek „Władca Pierścieni” J. R. R. Tolkiena.
więcej
|
|
Błaszczykowski, Lewandowski czy Tytoń? Ruszył plebiscyt ,,Piłkarz Roku 2012"
Regionalny dziennik „Sport” (Ringier Axel Springer Polska) ogłosił plebiscyt „Piłkarz Roku 2012”, w którym najlepszego piłkarza mijającego roku wybiorą czytelnicy. O tytuł ten rywalizuje 20 zawodników.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Megapanel mobilny: WP i Orange do góry, Onet wyprzedził Gazeta.pl
W październiku najważniejsze portale zanotowały zdecydowanie większy ruch na urządzeniach mobilnych niż we wrześniu. Największy wzrost zanotowała Grupa Onet, wyprzedzając Grupę Gazeta.pl.
więcej
|
|
Ponad 9,6 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Demotywatory najpopularniejsze
Facebook ma obecnie w Polsce 9,65 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów mają Demotywatory, które nieznacznie wyprzedzają liderujące wśród marek Serce i Rozum. Najpopularniejszy profil mediowy ma Radio Eska.
więcej
|
|
Multimedia i blogi w nowym serwisie premiera
Serwis premier.gov.pl został udostępniony w nowej wersji, przygotowanej przez firmy Netizens i Direkt Point. Na stronie jest więcej multimediów, wprowadzono udogodnienia dla niepełnosprawnych oraz pojawiły się blogi premiera i ministrów.
więcej
|
|
Papież już na Twitterze
Benedykt XVI ma już swoje oficjalne konto na Twitterze. Jego nazwa w mikroblogowym serwisie to Pontifex.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome ma ponad 30 proc. udziału w Polsce
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w listopadzie po raz kolejny powiększył przewagę nad Internet Explorerem. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, przekraczając próg 30 proc. udziału i zbliżając się do liderującego Firefoksa.
więcej
|
|
Lekarstwa w wyszukiwarce Google
Do systemu Google Knowledge Graph wprowadzono możliwość wyszukiwania lekarstw.
więcej
|
|
ITU rozpoczyna konferencję dotyczącą przyszłości internetu
Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU), będący częścią Organizacji Narodów Zjednoczonych, rozpoczął Światową Konferencję o Międzynarodowej Telekomunikacji (WCIT) w Dubaju. Podczas jej trwania mają odbyć się dyskusje nad nowym traktatem regulującym działanie internetu.
więcej
|
|
"Włącz Polskę!" - internetowy podręcznik dla uczniów za granicą
"Włącz Polskę!" - to tytuł podręcznika internetowego będącego zbiorem zasobów edukacyjnych stworzonych dla uczniów szkół polskich na całym świecie. Jak podaje MEN, opracowano ponad tysiąc minizestawów, z których każdy może stworzyć indywidualny podręcznik.
więcej
|
|
Wirtualna Polska z ProSiebenSat.1 Games
Wirtualna Polska i ProSiebienSat.1 Games, wydawca gier online, nawiązały współpracę, dzięki której użytkownicy WP.pl zyskali dostęp do nowych pozycji MMO.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|