|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 30 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nadawcy: Next Plus nielegalnie chce umieścić nasze kanały
Nadawcy stacji naziemnych protestują przeciw planom umieszczenia ich stacji w ofercie aplikacji Next Plus, która pozwala na oglądanie telewizji przez internet. - To działanie nielegalne - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Smoląg, rzecznik prasowy TVN.
więcej
|
|
TVN24 oszczędza. W Toruniu zamiast oddziału będzie biuro korespondenta
Kanał informacyjny TVN24 likwiduje swój toruński oddział. W jego miejsce powstanie biuro korespondenta, co przyniesie stacji oszczędności.
więcej
|
|
Weekend, Mirami i Jula na sylwestrze Polsatu w Warszawie (wideo)
W tym roku już po raz piąty Polsat i Warszawa zorganizują "Sylwestrową Moc Przebojów". Podczas imprezy gwiazdy wykonają własne utwory oraz zaśpiewają dyskotekowe hity z ostatnich 40 lat. Gwiazda zagraniczną wieczoru będzie ukraiński zespół Mirami.
więcej
|
|
Szymon Majewski odchodzi z TVN. "Przygoda była kapitalna"
Szymon Majewski po ośmiu latach pracy rozstaje się z Grupą TVN. W czwartek wysłał do pracowników stacji e-maila, w którym poinformował o swojej decyzji.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 2,31 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 11,2 mln zł.
więcej
|
|
Jan Dworak: TV Trwam z miejscem na multipleksie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapowiedziała, że w kolejnym konkursie koncesyjnym, który zostanie ogłoszony jeszcze w tym roku, jedno z miejsc zostanie przeznaczone dla stacji o charakterze społeczno-religijnym. Na wygraną liczy TV Trwam, której nie udało się zdobyć pasma w pierwszym podejściu. Choć telewizja o. Tadeusza Rydzyka nie ma już teraz bezpośredniej konkurencji, to przewodniczący KRRiT zapowiada, że "konkurs będzie konkursem" i wszystkie oferty będą w równym stopniu brane pod uwagę.
więcej
|
|
FOX i FOX HD w ofercie UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska w czwartek 29 listopada br. dołączyła do oferty kanał z serialami FOX i jego odpowiednik w wysokiej rozdzielczości FOX HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety tylko 320-370 mln zł z reklam. Rabaty po 75-80 proc. (analiza)
Rzeczywiste wpływy reklamowe dzienników w trzech kwartałach br. wyniosły tylko 320-370 mln zł - wynika z szacunków Starlinka i Agory. Najwyższe przychody zanotowała „Gazeta Wyborcza”, której udział w segmencie wyniósł 30-37 proc.
więcej
|
|
Google rusza w Polsce z AdWords Express (wideo)
Google uruchomiło na polskim rynku usługę AdWords Express pozwalającą na bardzo szybką, półautomatyczną realizację kampanii reklamowych w tej wyszukiwarce. Opcja jest skierowana głównie do małych, lokalnych firm.
więcej
|
|
Konsumenci skłonni odwdzięczyć się markom za dobry marketing mobilny
Konsumenci są gotowi odwdzięczać się markom, które realizują dobry marketing mobilny, ale jak na razie są rozczarowani - wynika z badania Millward Brown i Firefly.
więcej
|
|
George Cloney ,,jak gwiazda" reklamuje Nespresso (wideo)
W Polsce rusza kolejna telewizyjna kampania reklamowa kawy Nespresso z udziałem George’a Clooneya. Akcję przygotowały firmy IPG Group (Lowe Paris) i MEC.
więcej
|
|
Różczka, Pietrucha, Popławska i Topa w kampanii ,,Jeszcze żywy karp" (wideo)
Rusza tegoroczna odsłona kampanii Klubu Gaja „Jeszcze żywy karp”. W akcji, przygotowanej przez agencję Clos Brothers, występują aktorzy Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Julia Pietrucha i Bartłomiej Topa.
więcej
|
|
Agencja Eleven z Marcinem Bełzą i One w nazwie
W agencji marketingowej Eleven do Tomasza Bartnika-Mazeranta i Franciszka Toeplitza jako partner dołączył Marcin Bełza, poprzednio związany z 4Frame i Master-Media. Jednocześnie firma zmienia nazwę na One Eleven.
więcej
|
|
,,Wiekowe zajawkowe" w ,,facebookowej" kampanii starości
Pod hasłem „Wiekowe zajawkowe” ruszyła nawiązująca do stylistyki Facebooka kampania promująca pozytywne aspekty starości. Akcję realizuje Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie we współpracy z agencją dsk.
więcej
|
|
Kosmiczny spot reklamuje Książęce Ciemne Łagodne (wideo)
Rusza kampania trzeciego wariantu piwa Książęce - Ciemnego Łagodnego. Akcję na zlecenie Kompanii Piwowarskiego przygotowały i realizują firmy Havas Worldwide, OTO Film, Platige Image, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
,,Poczuj siłę harmonii" - rabat i Nokia Lumia w promocji Plusa (wideo)
W sieci Plus rusza promocja, w której można otrzymać rabat w taryfach Internet i Abonament, jeśli kupi się telefon Nokia Lumia 820 lub Lumia 920 albo laptop HP Pavillon. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy 303, TFP, Televizor i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Budżet mediowy Benecol dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na kompleksową obsługą budżetu marketingowego margaryn Benecol. Firmie wybrał nowy dystrybutor tych produktów, spółka Raisio.
więcej
|
|
Poznań reklamuje, że ,,daje pracę"
Rozpoczęła się kampania „Poznań daje pracę” promująca możliwości zawodowe oferowane w tym mieście. Akcję na zlecenie Biura Promocji Miasta Poznania przygotowały firmy Just i Media Concept.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: "Grazia" odróżnia się od pozostałych magazynów
Wprowadzona właśnie na rynek "Grazia" to pismo inne od dotychczasowych magazynów people obecnych w Polsce - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci. Tytuł oceniają m.in. Karolina Korwin-Piotrowska i Aneta Wikariak.
więcej
|
|
Gazety tylko 320-370 mln zł z reklam. Rabaty po 75-80 proc. (analiza)
Rzeczywiste wpływy reklamowe dzienników w trzech kwartałach br. wyniosły tylko 320-370 mln zł - wynika z szacunków Starlinka i Agory. Najwyższe przychody zanotowała „Gazeta Wyborcza”, której udział w segmencie wyniósł 30-37 proc.
więcej
|
|
Kamil Durczok nie pisze już dla ,,Wprost"
Szef „Faktów” TVN Kamil Durczok zrezygnował z pisania felietonów do tygodnika „Wprost” (PMPG). - Zawsze będzie mile widziany na naszych łamach - mówi Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny pisma Michał Kobosko.
więcej
|
|
Będzie dodruk pierwszego numeru magazynu ,,W sieci"
Wydawnictwo Fratria podjęło decyzję o dodruku pierwszego numeru magazynu „W sieci”. Nie chce jednak ujawnić informacji, ile egzemplarzy dwutygodnika dotąd się sprzedało oraz w jakiej ilości planowany jest dodruk.
więcej
|
|
SDP domaga się ujawnienia umów Hajdarowicza ze Skarbem Państwa
Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zaprotestował przeciwko zwolnieniu Pawła Lisickiego z funkcji naczelnego "Uważam Rze". SDP żąda też upublicznienia szczegółów transakcji zakupu przez Hajdarowicza udziałów w Presspublice od Skarbu Państwa.
więcej
|
|
Wpadki wokół ,,Uważam Rze": współpraca Pińskiego, konkurs na ,,autorów niepokornych" i Twitter
W czwartkowej „Rzeczpospolitej” nowy naczelny „Uważam Rze” Jan Piński deklarował chęć współpracy z byłymi już publicystami pisma oraz promowany był konkurs „Bądź autorem niepokornym”. Dawni publicyści tygodnika nadal kontrolują jego konto na Twitterze.
więcej
|
|
,,Playboy" świętuje 20 lat. Bez nagiej gwiazdy na okładce
W piątek 30 listopada br. ukaże się jubileuszowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), który w tym roku świętuje 20-lecie istnienia w Polsce. Na jego okładce zamiast nagiej gwiazdy znajdzie się logo króliczka.
więcej
|
|
,,Gazeta Stołeczna" w piątki bardziej magazynowa
Od 30 listopada br. „Gazeta Stołeczna” - warszawski dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora) - stanie się bardziej magazynowa.
więcej
|
|
Bauer zwiększa przychody i staje się ,,centrum popularnych mediów"
Grupa Bauer Media w 2012 roku zanotuje wzrost przychodów o 7,6 proc. do 2,18 mld zł. - Rynki zmieniają się dramatycznie - mówi Yvonne Bauer, właścicielka spółki. Dlatego Grupa kierować ma się teraz hasłem „We think popular”.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer dystrybutorem audiobooków Katarzyny Grocholi
Ringier Axel Springer Polska wchodzi w dystrybucję produktów innych wydawców i niezależnych autorów. W czwartek na rynek trafił dystrybuowany przez spółkę audiobook z najnowszą powieścią Katarzyny Grocholi „Houston, mamy problem”.
więcej
|
|
SDRP oburzone "skandaliczną wypowiedzią Grzegorza Brauna"
Stowarzyszenie Dziennikarzy Rzeczypospolitej Polskiej jest oburzone "skandaliczną wypowiedzią Grzegorza Brauna, w której znalazły się stwierdzenia na temat potrzeby mordowania dziennikarzy +Gazety Wyborczej+ i TVN oraz innych osób".
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|