|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 27 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jarosław Chludziński odchodzi z agencji PZL. Sebastian Olszowy nowym szefem
Jarosław Chludziński, dyrektor zarządzający agencji PZL, odchodzi z firmy. Na początku 2013 r. jego obowiązki przejmie Sebastian Olszowy, dotychczasowy dyrektor client service w Leo Burnett - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,MasterChef" hitem. Wygrał z konkurencją i zarobił 22,4 mln zł
Nadawana w niedzielne wieczory w TVN pierwsza edycja reality-show „MasterChef” dała stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku i przyniosła z reklam 22,4 mln zł. Finał show oglądało blisko 5 mln widzów. Kolejna edycja planowana jest jesienią 2013 roku.
więcej
|
|
Eksperci o magazynie ,,W sieci": jest mocnym uderzeniem
„Kolejne mocne uderzenie braci Karnowskich”, „Pierwszy numer magazynu nie ma jeszcze docelowej formy”, „Pismo z konsekwentnie przemyślaną konstrukcją i strukturą” - takie opinie na temat dwutygodnika „W sieci” wyrażają pytani przez nas eksperci rynku mediów.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najniższa w historii oglądalność ,,Mam talent!", 69 mln zł z reklam
Piąta odsłona „Mam talent!” miała najniższą oglądalność w historii show w TVN. Format nadal zapewniał jednak stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej |
|
Edyta Górniak chce pozwać ,,Fakt" za publikację zdjęć topless
Edyta Górniak idzie na kolejną wojnę z mediami. Zamierza wnieść pozew przeciwko wydawnictwu Ringier Axel Springer za to, że „Fakt” opublikował w poniedziałek jej zdjęcia topless z urlopu w Tajlandii.
więcej |
|
Ponad 3 mln widzów ,,Siły wyższej", 14 mln zł z reklam
Średnio 3,08 mln osób oglądało nowy serial komediowy „Siła wyższa”. TVP1 w czasie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej zajęła trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 13,8 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,MasterChef" hitem. Wygrał z konkurencją i zarobił 22,4 mln zł
Nadawana w niedzielne wieczory w TVN pierwsza edycja reality-show „MasterChef” dała stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku i przyniosła z reklam 22,4 mln zł. Finał show oglądało blisko 5 mln widzów. Kolejna edycja planowana jest jesienią 2013 roku.
więcej
|
|
Najniższa w historii oglądalność ,,Mam talent!", 69 mln zł z reklam
Piąta odsłona „Mam talent!” miała najniższą oglądalność w historii show w TVN. Format nadal zapewniał jednak stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Ponad 3 mln widzów ,,Siły wyższej", 14 mln zł z reklam
Średnio 3,08 mln osób oglądało nowy serial komediowy „Siła wyższa”. TVP1 w czasie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej zajęła trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 13,8 mln zł.
więcej
|
|
Lena Bretes-Dorożała dyrektorem TVP Poznań, a Grzegorz Sawicki - TVP Białystok
Lena Bretes-Dorożała objęła stanowisko dyrektora TVP Poznań, zaś Grzegorz Sawicki został nowym szefem TVP Białystok. Nominacje w poniedziałek zatwierdziła rada nadzorcza Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
TVN7 wyprzedziła TVP Info i TV Puls, liderem TVN
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Grzegorz Esz i Christopher F. Biedermann w zarządzie UPC Polska
Grzegorz Esz zostanie w grudniu br. nowym dyrektorem marketingu sieci kablowej UPC Polska, zaś Christopher F. Biedermann obejmie w spółce funkcję dyrektora finansowego. Obaj zostaną też członkami zarządu firmy.
więcej
|
|
Kuchnia+ i Domo+ w ofercie w UPC na żądanie
Od poniedziałku 26 listopada br. w ofercie usługi UPC na żądanie dostępne są programy z anten kanałów Kuchnia+ i Domo+ należących do Canal+ Cyfrowego. Oglądać je mogą bezpłatnie wszyscy użytkownicy telewizji cyfrowej UPC Polska.
więcej
|
|
,,Teo-ria smaku Teo Vafidisa" w TVP HD
29 listopada br. na antenie TVP HD pojawi się kulinarno-podróżniczy program „Teo-ria smaku Teo Vafidisa”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jarosław Chludziński odchodzi z agencji PZL. Sebastian Olszowy nowym szefem
Jarosław Chludziński, dyrektor zarządzający agencji PZL, odchodzi z firmy. Na początku 2013 r. jego obowiązki przejmie Sebastian Olszowy, dotychczasowy dyrektor client service w Leo Burnett - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
AMS i Ströer wygrały przetarg na wiaty przystankowe w Warszawie, CAM składa skargę
Na mocy wygranego przetargu AMS i Ströer Polska w ciągu 3 lat wymienią na nowe prawie 1,6 tys. wiat przystankowych w Warszawie, w zamian za co będą mogły sprzedawać na nich reklamy. Przy czym takie rozstrzygnięcie zamierzają zaskarżyć spółki grupy CAM, które też starały się o to zlecenie.
więcej
|
|
Atmedia traci kolejnego klienta. TVN będzie sprzedawać reklamy w Canal+
TVN Media w ramach projektu Premium TV od początku przyszłego roku będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w kanałach tematycznych Canal+ Cyfrowy. Poprzednio zajmowała się tym firma Atmedia.
więcej
|
|
Najlepsze reklamy 2012 roku (wideo)
Amerykański tygodnik Adweek wybrał 10 najlepszych spotów reklamowych bieżącego roku.
więcej
|
|
Ruszyła kampania ,,Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz" (wideo)
Wczoraj rozpoczęła się kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz” podkreślająca ryzyko związane z zawieraniem umów finansowych. Akcję współorganizuje siedem instytucji publicznych we współpracy z mediami i organizacjami.
więcej
|
|
,,Siła jest w Tobie" - siatkarki reklamują Ibuprom Max (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Ibuprom Max (USP Zdrowie), której bohaterami jest drużyna siatkarska. Akcję przygotowały firmy Lowe GGK, Garaż i Starcom.
więcej
|
|
Marek Parzydło na czele Goldbach Group w Polsce
Marek Parzydło objął funkcję country managera Goldbach Group w Polsce. Nadzoruje działalność należących do firmy spółek ARBOmedia Polska i Goldbach Interactive (Poland).
więcej
|
|
OMD wprowadza Business Scenario Managera
Dom mediowy OMD wdraża opracowane przez siebie narzędzie Business Scenario Manager służące do analizowania wyników modelu ekonometrycznego dla danej marki. Jednocześnie firma zaktualizowała inne swoje narzędzie badawcze - Ad Effect.
więcej
|
|
Arsenal otrzyma 150 milionów funtów od Emirates
Emirates przedłużyło kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Arsenal. Londyńska drużyna za umieszczenie loga linii lotniczych na koszulkach otrzyma 150 milionów funtów.
więcej
|
|
Tikkurila Polska postawiła na Brand Support
Agencja Brand Support wygrała przetarg na obsługę marek firmy Tikkurilla Polska. Umowę ramową podpisano na 3 lata.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Eksperci o magazynie ,,W sieci": jest mocnym uderzeniem
„Kolejne mocne uderzenie braci Karnowskich”, „Pierwszy numer magazynu nie ma jeszcze docelowej formy”, „Pismo z konsekwentnie przemyślaną konstrukcją i strukturą” - takie opinie na temat dwutygodnika „W sieci” wyrażają pytani przez nas eksperci rynku mediów.
więcej
|
|
Edyta Górniak chce pozwać ,,Fakt" za publikację zdjęć topless
Edyta Górniak idzie na kolejną wojnę z mediami. Zamierza wnieść pozew przeciwko wydawnictwu Ringier Axel Springer za to, że „Fakt” opublikował w poniedziałek jej zdjęcia topless z urlopu w Tajlandii.
więcej
|
|
Dziennikarze jako więźniowie w kampanii pisma ,,W sieci" (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna nowego dwutygodnika „W sieci” (Fratria). Występują w niej dziennikarze pisma, którzy wcielają się w więźniów, podkreślając, że nie obawiają się wyrażania swoich opinii i profesjonalnego, niezależnego podejścia do pracy dziennikarza.
więcej
|
|
,,Kulinarne Hity" - nowy magazyn kulinarny od Burdy
W środę 28 listopada br. na rynek trafi nowy dwumiesięcznik „Kulinarne Hity” (Hubert Burda Media) wydawany pod marką „Przyślij Przepis”. Publikowane będą w nim najciekawsze przepisy internautów ze strony internetowej magazynu „Przyślij Przepis”.
więcej
|
|
Nadal spada sprzedaż tygodników TV. Liderem ,,Tele Tydzień"
We wrześniu br. prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskał jedynie "Program TV", a zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
,,Pragnienie piękna" - nowy magazyn dla kobiet na stanowiskach
Na rynku pojawił się nowy lifestylowy miesięcznik „Pragnienie piękna” (Strefa Ciało). Bezpłatny tytuł kierowany jest głównie do kobiet na stanowiskach kierowniczych i przedstawicielek wolnych zawodów.
więcej
|
|
"Jeśli redaktorów GW i TVN nie wyprawi się na tamten świat...". Sprawa w prokuraturze
Stołeczna prokuratura sprawdza, czy wszcząć śledztwo o publicznie nawoływanie do popełnienia zbrodni przez autora filmów dokumentalnych Grzegorza Brauna. Mówił on o "wyprawieniu na tamten świat" dziennikarzy "Gazety Wyborczej'' i TVN.
więcej
|
|
,,The Wall Street Journal" drukowany w Polsce
„The Wall Street Journal”, największy pod względem nakładu amerykański dziennik, rozpoczął druk - części nakładu swojej anglojęzycznej, europejskiej edycji - w Polsce.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|