|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rewolucja w Cyfrowym Polsacie: nowe kanały i pakiety
20 nowych kanałów, dwa nowe pakiety, nowy dekoder, HBO GO - to zaprezentowane właśnie nowości w ofercie Cyfrowego Polsatu. „Rewolucja programowa” ma pomóc operatorowi w konkurowaniu z połączoną platformą Cyfry+ i n.
więcej
|
|
Szybko rośnie penetracja naziemnej telewizji cyfrowej
Już 22 proc. gospodarstw domowych w Polsce korzysta z naziemnej telewizji cyfrowej, a odsetek ten rośnie w szybkim tempie - podaje Nielsen Audience Measurement. Jednak cały czas w 1,7 mln domów odbierających TV analogową nie ma sprzętu do odbioru DVB-T.
więcej
|
|
,,Po prostu" - Tomasz Sekielski od stycznia w TVP1
Zapowiadany od kilku miesięcy magazyn publicystyczny Tomasza Sekielskiego trafi na antenę TVP1 w styczniu 2013 roku. Nazywać się będzie „Po prostu - program Tomasza Sekielskiego” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanał o grach wideo Ginx wkracza do Polski
Od grudnia w Polsce oglądać będzie można międzynarodowy kanał Ginx, poświęcony grom wideo. Stacja zadebiutuje w sieci kablowej Toya. Początkowo będzie dostępna w jakości SD, ale przyszłym roku w naszym kraju ma się pojawić też wersja HD.
więcej
|
|
Ruszył kanał Polsat Food. To już 17. stacja Polsatu
Ruszył kulinarno-lifestylowy kanał Polsat Food - wspólny projekt Scripps Networks Interactive i Telewizji Polsat. Kanał od 22 listopada br. dostępny jest w ofercie Cyfrowego Polsatu. Na razie nadaje zagraniczne produkcje, ale w przyszłości mogą się pojawić w nim także polskie programy.
więcej
|
|
Disco polo ponownie w Polsacie
Od grudnia br. Polsat na głównej antenie emitować będzie powtórki nadawanego w kanale Polsat Play programu „Imperium disco polo”. Oglądać je będzie można w sobotnie wieczory.
więcej
|
|
Polsat Film rozpoczął emisję w HD
Filmowy kanał Polsat Film od czwartku 22 listopada br. nadawany jest w wysokiej rozdzielczości. Polsat Film HD to czwarta stacja Grupy Polsatu, która dostępna jest w jakości HD.
więcej
|
|
Polsat Sport HD nadaje w Dolby Digital Plus. Wkrótce też Polsat HD
Kanał Polsat Sport HD w czwartek 22 listopada br. rozpoczął emisję w systemie dźwięku przestrzennego Dolby Digital Plus. Docelowo w tym systemie ma zacząć nadawać także Polsat.
więcej
|
|
,,Witamy w klubie!" - nowy magazyn Marcina Rosłonia w Canal+ Sport
Canal+ Sport wprowadza od 11 grudnia na antenę nowy magazyn sportowy „Witamy w klubie!”. Jego gospodarzem będzie Marcin Rosłoń, który zaprezentuje widzom kulisy klubów piłkarskich T-Mobile Ekstraklasy.
więcej
|
|
Transmisja Rajdu Barbórki na żywo na antenie TVP Sport
1 grudnia br. w Warszawie odbędzie się 50. Rajd Barbórki. Transmisję wydarzenia na żywo będzie można oglądać na antenie TVP Sport oraz na stronie internetowej sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Natalia Siwiec: mój wizerunek bez zgody w reklamach Dr Maria Gerard
Natalia Siwiec podkreśla, że wyraziła zgody na wykorzystanie jej nazwiska i wizerunku w reklamach kosmetyków do miejsc wrażliwych marki Dr Maria Gerard. Grafiki z modelką promujące tę markę od środy krążą w różnych wersjach w internecie.
więcej
|
|
19 proc. więcej na reklamę w radiu. RMF Classic i Eska Rock najbardziej w górę (TOP10)
W październiku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 19,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej, o 70-80 proc., wzrosły wpływy reklamowe RMF Classic i Eski Rock.
więcej
|
|
Dudek, Stuhr i Zieliński promują ,,Szlachetną Paczkę" (wideo)
W mediach rusza kampania z udziałem Jerzego Dudka, Adriana Zielińskiego, Jerzego Struhra i ks. Jacka Stryczka promująca akcję charytatywną „Szlachetna Paczka”, którą organizuje Stowarzyszenie „Wiosna”.
więcej
|
|
Ogromny Święty Mikołaj w bożonarodzeniowej reklamie Coca-Coli (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Za przygotowanie i realizację akcji na polskim rynku odpowiadają firmy McCann Polska i K2.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje ,,rewolucję programową" (wideo)
Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią promocyjną „rewolucji programowej”, przeprowadzonej przez operatora. Akcja realizowana jest pod hasłem „Wybieraj mądrze na Święta, abyś nie żałował po Świętach”.
więcej
|
|
,,Reklama Dzieciom" po raz 20. TVP zaprasza sponsorów i organizacje charytatywne
24 grudnia przed głównym wydaniem „Wiadomości” jak co roku zostanie wyemitowany blok reklamowy, z którego przychody trafią do organizacji pożytku publicznego. To 20. edycja akcji „Reklama Dzieciom”.
więcej
|
|
,,Dwie kobiety - dwa różne zapachy" w kampanii perfum Lancôme
W radiu trwa kampania reklamowa perfum Lancôme (L’Oréal) prowadzona pod hasłem „Dwie kobiety - dwa różne zapachy Lancôme”. Akcję przygotowały firmy TBWA i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Smacznie, szybko, tanio!" - Nordis reklamuje pyzy z mięsem
Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa mrożonego dania „Pyzy z mięsem” produkowanego przez Nordis. Akcja przebiega pod hasłem „Smacznie, szybko, tanio!”.
więcej
|
|
Jacek Czapnik i Robert Antolak w Tribal DDB
Jacek Czapnik i Robert Antolak rozpoczęli pracę w dziale designu Tribal DDB. Czapnik objął funkcję interactive art directora, a Antolak - senior interactive art directora.
więcej
|
|
Trwa akcja ,,Reklamo, oddaj krew"
W tym roku po raz trzeci prowadzona jest kampania „Reklamo, oddaj krew” promująca krwiodawstwo w branży mediowej i marketingowej. Akcję organizuje agencja Wizard.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Łukasz Warzecha znika z ,,Rzeczpospolitej", bo mocno kojarzy się z ,,Faktem"
Teksty Łukasza Warzechy nie będą się już ukazywać w „Rzeczpospolitej” (Presspublica). - Warzecha jest stałym komentatorem „Faktu”, silnie kojarzonym z tym tytułem - uzasadnia Andrzej Talaga, p.o. redaktora naczelnego „Rz”.
więcej
|
|
Spadki wśród magazynów motoryzacyjnych, liderem ,,Motor"
W sierpniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Auto Motor i Sport”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko dwa tytuły: „Auto Świat Poradnik” i „Świat Motocykli”.
więcej
|
|
Piotr Wierzbowski za Elżbietę Meissner na czele książek Reader's Digest
Piotr Wierzbowski, dotychczasowy redaktor naczelny magazynów „Reader’s Digest” i „Witaj w podróży”, objął również kierownictwo nad redakcją książek wydawnictwa Reader’s Digest. Zajmująca poprzednio to stanowisko Elżbieta Meissner odeszła z firmy.
więcej
|
|
Trzy czwarte Europejczyków ufa gazetom
Ostatnie badania Międzynarodowego Stowarzyszenia Marketingu Mediów Informacyjnych (INMA) potwierdzają, że europejscy czytelnicy ciągle darzę treści z drukowanych gazet dużym zaufaniem.
więcej
|
|
Zbigniew Natkański prezesem SDP w Łodzi
Zbigniew Natkański został nowym prezesem łódzkiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
PKO BP i Pekao SA mają najlepsze infolinie bankowe
Spośród bankowych infolinii, najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem oferuje bank PKO BP. Najszerszą wiedzę na temat produktów oferowanych przez swój bank posiadają konsultanci ING Banku Śląskiego, zaś na zapytanie wysłane drogą mailową najszybszą i jednocześnie najbardziej kompetentną odpowiedź zapewnia Bank Pekao SA - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|