|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 22 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tylko ,,Newsweek" Tomasza Lisa do góry. ,,Wprost" poniżej 70 tys.
We wrześniu br. zdecydowana większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Przekrój”, którego wynik spadł poniżej 20 tys. egz. Liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”, a zyskał jedynie „Newsweek”.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk: ,,Rzeczpospolitą" czeka rewolucja
- „Rzeczpospolita” (Presspublica) ma szanse zostać pierwszą w historii Polski gazetą, która szybko i sprawnie przygotowana zostanie do totalnej rewolucji, jaka czeka media papierowe - mówi w rozmowie z nami Bartosz Węglarczyk, nowy wicenaczelny dziennika.
więcej
|
NK.pl bez 3 mln użytkowników. "Model się wyczerpał"
|
Będzie druga edycja show ,,MasterChef"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Eurowizja kolejny raz bez Polski. TVP zrezygnowała z udziału
TVP nie wyśle reprezentanta na przyszłoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji w Szwecji i nie pokaże go na antenie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - TVP nie miała pomysłu na udział w tym konkursie, ale na jej decyzji stracą polscy wykonawcy - uważają eksperci.
więcej
|
|
,,Bożenka" internetowym serialem TVN
TVN udostępnił w serwisie TVN player dwa pilotażowe odcinki internetowego serialu komediowego „Bożenka”, powiązanego z nadawaną w stacji telenowelą „Julia”. Jeśli produkcja cieszyć się będzie zainteresowaniem internautów to powstaną kolejne epizody.
więcej
|
|
"Perfekcyjna Pani Domu" w TVN: 1,3 mln widzów i 19 mln zł z reklam
Drugi sezon programu “Perfekcyjna Pani Domu” w TVN oglądało średnio 1,31 mln widzów. Stacja w paśmie emisji reality-show zajęła drugie miejsce, minimalnie przegrywając z Polsatem. Format poprawił wyniki TVN w grupie 16-49 i przyniósł z reklam 19 mln zł.
więcej
|
|
Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz IX w Polsacie. Rusza kampania (wideo)
W czwartek 6 grudnia br. przed „Wydarzeniami” w Polsacie po raz dziewiąty pojawi się Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dochód z reklam pokazanych w jego ramach przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji Polsat. Właśnie ruszyła kampania promująca akcję.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar odchodzi z programu ,,X Factor"
Jarosław Kuźniar zdecydował, że nie będzie prowadzić trzeciej edycji talent-show „X Factor”. Dziennikarz argumentuje swoją decyzję tym, że chce w pełni poświęcić się dziennikarstwu publicystycznemu.
więcej
|
|
Maja Sablewska z programem w TVN Style
Maja Sablewska, była jurorka talent-show „X Factor”, poprowadzi autorski program w TVN Style. Pojawi się on na antenie kobiecej stacji wiosną 2013 roku.
więcej
|
|
Widzowie TVP i czytelnicy ,,PS" wybiorą 10 Najlepszych Sportowców Polski
Ruszył 78. Plebiscyt na 10 Najlepszych Sportowców Polski organizowany przez „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) we współpracy TVP. W dwudziestce kandydatów znaleźli się m.in. Agnieszka Radwańska, Marcin Gortat, Tomasz Majewski i Kamil Stoch.
więcej
|
|
Multimedia oferują darmowe połączenia z telefonu stacjonarnego na komórki
Sieć Multimedia Polska zaoferowała nową taryfę telefoniczną Plan Mobilny, skierowaną do osób dzwoniących często z telefonu stacjonarnego na telefony komórkowe. Oferuje ona darmowe minuty i równe stawki za połączenia do wszystkich największych sieci komórkowych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Doda nago reklamuje markety Media Expert (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa elektromarketów Media Expert z udziałem Doroty „Dody” Rabczewskiej. Spoty na potrzeby akcji przygotowały firmy Ambasada Brand Communications i Flota Filmowa.
więcej
|
|
Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz IX w Polsacie. Rusza kampania (wideo)
W czwartek 6 grudnia br. przed „Wydarzeniami” w Polsacie po raz dziewiąty pojawi się Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dochód z reklam pokazanych w jego ramach przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji Polsat. Właśnie ruszyła kampania promująca akcję.
więcej
|
|
Seeding vs. sampling, czyli kiedy product seeding jest nieodzowny?
Czym różni się sampling od seedingu konsumenckiego? Jak realizowane są takie akcje oraz jakie są ich zalety - dla marek i użytkowników? Pisze o tym Matylda Szymalska ze Streetcom Polska.
więcej
|
|
,,Wprost", ,,Polityka" i ,,Gala" dużo więcej z reklam, ,,Tele Tydzień" w dół
W październiku br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad 30 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, „Polityki” i „Gali”, natomiast spadły w przypadku „Tele Tygodnia”.
więcej
|
|
Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do własnej agencji Talk Marketing
Adriana Kajca zakończyła pracę w Grupie Żywiec, gdzie była krajowym kierownikiem ds. rozwoju rynku. Obecnie uruchamia własną agencję Talk Marketing zajmującą się marketingiem rekomendacji.
więcej
|
|
"Końca świata nie będzie" w reklamie Toyoty (wideo)
Pod hasłem "Końca świata nie będzie" ruszyła właśnie kampania promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2012 w salonach Toyoty. W spocie reklamowym Majowie informują o decyzji, którą podjęli w sprawie końca świata.
więcej
|
|
,,Smak polskich warzyw" w kampanii przetworów Dawtona (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa przetworów warzywnych Dawtona. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak polskich warzyw”, przygotowały firmy GPD Advertising, Five Media i Social Five.
więcej
|
|
"Turkey" i "Orchestra" - nowe reklamy iPhone'a 5 (wideo)
Firma Apple zaprezentowała dwie nowe reklamy telewizyjne promujące telefon iPhone 5.
więcej
|
|
Vichy: Skuteczność przeciwzmarszczkowa - doskonały prezent dla Twojej skóry
W telewizji, prasie i aptekach trwa kampania reklamowa kosmetyków Vichy z serii Anti-Aging, m.in. kremu Liftactiv. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja TBWA i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Co trzeci Polak kupuje produkt z promocji bez względu na jego markę
Wybierając produkt w sklepie 88% konsumentów zwraca uwagę na promocje, jednak większość badanych kupuje promowany produkt wyłącznie wtedy, gdy jest przekonana do danej marki (59%). Co trzeci respondent kupuje produkt z promocji bez względu na jego markę - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Rafał Szmitrowski dyrektorem strategicznym w agencji Click House
Rafał Szmitrowski dołączył do agencji Click House i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznego.
więcej
|
|
Lejla Zaharan, Adam Nakonieczny, Krzysztof Sarna w Focus Advantage
Lejla Zaharan, Adam Nakonieczny oraz Krzysztof Sarna rozpoczęli pracę w agencji Focus Advantage. Nowe osoby zasiliły szeregi działów: strategii, designu oraz obsługi klienta.
więcej
|
|
Grolsch: Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej
Grolsch przedstawia alternatywę dla niechcianych prezentów w ramach nowej kampanii „Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej”. Nietrafiony upominek można wymienić w wybranych punktach na świąteczną butelkę piwa Grolsch o pojemności 1,5 l. Działania promocyjne potrwają do stycznia.
więcej
|
|
Value Media wypromuje inwestycję Echo Investment
Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę nowej inwestycji Echo Investment. Value Media będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów dla nowego projektu mieszkaniowego developera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wiesław Podkański: Nie wierzę w upadek prasy drukowanej
- Upolitycznienie mediów jest procesem, który ma początek i kulminację. Polskie media są właśnie w takim kulminacyjnym momencie - mówi nam Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
|
,,Wprost": dystrybucja w restauracjach i hotelach wyższa niż sprzedaż kioskowa
Już ponad 70 tys. egz. tygodnika „Wprost” trafia w niższych cenach do restauracji, hoteli, samolotów i firm, podczas gdy w kioskach i prenumeracie sprzedawanych jest 65-75 tys. egz. W takich proporcjach nie jest dystrybuowany żaden z pozostałych tygodników opinii.
więcej
|
|
HFPC o zwolnieniach w "Rz": żądanie ujawnienia tajemnicy dziennikarskiej jest niedopuszczalne
Standardy wynikające z tajemnicy dziennikarskiej nie zawsze są przestrzegane przez właścicieli mediów - oceniła HFPC w stanowisku w sprawie niedawnego zwolnienia dziennikarzy "Rzeczpospolitej" (Presspublica) po publikacji artykułu "Trotyl na wraku tupolewa".
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" nowym liderem wśród tygodników lokalnych
We wrześniu br. większość spośród 15 najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Regionalna”, która jednocześnie utraciła pozycję lidera rankingu.
więcej
|
|
Edipresse kontra ZKDP. Sprawa skończy się w Sądzie Koleżeńskim
Wydawnictwo Edipresse Polska odwoła się do Sądu Koleżeńskiego Związku Kontroli Dystrybucji od decyzji zarządu ZKDP o upomnieniu wydawcy po kontroli zwyczajnej rozpowszechniania miesięcznika „Twoje Dziecko” w 2011 roku.
więcej
|
|
,,Wprost", ,,Polityka" i ,,Gala" dużo więcej z reklam, ,,Tele Tydzień" w dół
W październiku br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad 30 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, „Polityki” i „Gali”, natomiast spadły w przypadku „Tele Tygodnia”.
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" liderem, ,,Newsweek" Lisa z największym wzrostem
W pierwszych dziewięciu miesiącach br. tygodnikiem opinii z największą sprzedażą ogółem pozostał „Gość Niedzielny”, a na drugiej pozycji znalazło się „Uważam Rze”. Największy wzrost odnotował „Newsweek”, a największe spadki dotknęły „Przekrój” i „Wprost”.
więcej
|
|
Kolejne wystąpienia z Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
Biję się w piersi - zacząłem… . Po mnie z SDP wystąpiła Magdalena Bajer, następnie b. szef łódzkiego Oddziału SDP Paweł Patora. Dziś dostałem kopię kolejnej rezygnacji - pisze Andrzej Bober.
więcej
|
|
,,Forbes" z dodatkiem ,,Dziedzictwo Euro 2012"
W czwartek 22 listopada br. ukaże się grudniowe wydanie magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). W numerze znajdzie się ranking prestiżowych kart kredytowych i dodatek „Dziedzictwo Euro 2012”.
więcej
|
|
,,Glamour" z dodatkiem modowym, kalendarzem i kuponem do H&M
Grudniowe wydanie miesięcznika „Glamour” (G+J Polska) ukaże się w czwartek 22 listopada br. z Katie Holmes na okładce. Numer będzie można kupić z dodatkiem modowym i kuponem do sklepów H&M lub z kalendarzem na 2013 rok.
więcej
|
|
Bartosz Węglarczyk - wicenaczelny dziennika ,,Rzeczpospolita"
Z Bartoszem Węglarczykiem, nowym zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, rozmawiamy o jego przemyśleniach w związku z objęciem tej funkcji, pomysłach związanych z przeprowadzeniem rewolucji w „Rzeczpospolitej” oraz atmosferze wokół tego dziennika po publikacji artykułu o trotylu na pokładzie Tupolewa oraz zwolnieniu ekipy odpowiedzialnej za ten artykuł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|