|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 18 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Rzeczpospolita" z dodatkiem o ,,trotylu". Hajdarowicz uzupełnia kodeks dla dziennikarzy
W sobotnio-niedzielnej „Rzeczpospolitej” ukazał się dodatek „Rzecz o mediach” wyjaśniający okoliczności powstania tekstu Cezarego Gmyza o trotylu. Ponadto właściciel „Rz” Grzegorz Hajdarowicz przypomina i uzupełnia kodeks dla dziennikarzy.
więcej |
|
Reklamy w TVN droższe o 13 proc. Najwięcej za ,,Fakty"
W cenniku reklamowym TVN na grudzień spoty są średnio o 12,75 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach”.
więcej |
|
Tomasz Lis: skoro krytykujecie Hajdarowicza, zrezygnujcie z pracy i kasy od niego
Tomasz Lis negatywnie ocenia krytykowanie przez publicystów „Uważam Rze” Michała i Jacka Karnowskich, Pawła Lisickiego, Bronisława Wildsteina i Piotra Zarembę postawy Grzegorza Hajdarowicza w sprawie artykułu o trotylu na wraku tupolewa.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Będzie druga edycja show ,,MasterChef"
TVN zamierza wyprodukować drugą edycję programu „MasterChef”. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników jego oglądalności - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Nowa seria trafi na antenę jednak dopiero jesienią 2013 roku.
więcej
|
|
Kobiety najchętniej oglądają seriale, a mężczyźni mecze piłki nożnej
Kobiety najchętniej oglądają w telewizji seriale a wśród mężczyzn największą popularnością cieszą się mecze piłki nożnej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklamy w TVN droższe o 13 proc. Najwięcej za ,,Fakty"
W cenniku reklamowym TVN na grudzień spoty są średnio o 12,75 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach”.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar ws. Chajzera: sieciowa-śmieciowa reakcja jurorów-amatorów
Jarosław Kuźniar podtrzymał swoją negatywną ocenę parodii relacji reporterskiej zaprezentowanej w „Dzień dobry TVN” przez Filipa Chajzera. Krytykujące go za to opinie Kuźniar określił jako „sieciową-śmieciową reakcję” dowodzącą, „że skręcamy w ślepą uliczkę”.
więcej
|
|
,,Czarno na białym" straciło 120 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info
Nadawany w TVN24 magazyn informacyjny „Czarno na białym” od początku jesiennego sezonu ogląda średnio 322 tys. widzów, o 120 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Stacja w czasie jego emisji zdecydowanie przegrywa z TVP Info.
więcej
|
|
TVN: reprymenda dla Filipa Chajzera za parodię telewizji (wideo)
Reporter „Dzień dobry TVN” Filip Chajzer dostał reprymendę od przełożonych za materiał „Jak się robi newsy w telewizji”, w którym sparodiował relacje reporterów w programach informacyjnych.
więcej
|
|
Zaufanie Polaków do TVP, TVN, Polsatu powyżej średniej
Zaufanie do największych nadawców: TVP, TVN i Polsatu kształtuje się na bardzo zbliżonym poziomie i jest oceniane przez Polaków powyżej średniej, natomiast TV Trwam poniżej średniej w pięciostopniowej skali - informuje CBOS.
więcej
|
|
,,Sekrety chirurgii" trafią na główną antenę TVN
Od grudnia w poniedziałkowe wieczory na antenie TVN oglądać będzie można reality-show „Sekrety chirurgii”, emitowany obecnie premierowo na antenie TVN Style.
więcej
|
|
Rusza Puchar Świata w skokach i biegach w Telewizji Polskiej
W najbliższy weekend ruszają zawody Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich w sezonie 2012/2013. Konkursy w skokach z udziałem Kamila Stocha transmitować będzie TVP1, zaś biegi z udziałem Justyny Kowalczyk zobaczą widzowie TVP2.
więcej
|
|
Adam Małysz komentatorem skoków narciarskich w Eurosporcie
Adam Małysz w nadchodzącym sezonie będzie komentował zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich transmitowane na antenie Eurosportu. Skoczek w nowej roli zadebiutuje podczas konkursów w Lillehammer 24 i 25 listopada br.
więcej
|
|
Roman Młodkowski nagrodzony przez ministra spraw zagranicznych
Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału TVN CNBC, otrzymał z rąk ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego Odznakę Honorową "Bene Merito".
więcej
|
|
,,Tajemnice rezydencji" na antenie ID, prowadzi Dominika Ostałowska
We wtorek 20 listopada br. na antenie kanału ID pojawi się druga edycja programu „Tajemnice rezydencji”. W historie opowiedziane w cyklu wprowadzać będzie widzów aktorka Dominika Ostałowska, która jest od sierpnia ambasadorką kanału ID.
więcej
|
|
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rtv dotyczącą VOD
Prezydent podpisał w piątek nowelę ustawy o rtv, wprowadzającą do polskiego prawa przepisy unijnej dyrektywy audiowizualnej w zakresie usług na żądanie (VOD).
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Call2Action: 3,5 mln zł straty w III kw. i wniosek o upadłość
Call2Action, spółka zarządzająca ekranami reklamowymi w sieciach handlowych, złożyła wniosek o upadłość ugodową. Przy czym normalnie prowadzi działalność operacyjną, a upadłość ma jej pozwolić zrealizować plan naprawczy.
więcej
|
|
Reklamy w TVN droższe o 13 proc. Najwięcej za ,,Fakty"
W cenniku reklamowym TVN na grudzień spoty są średnio o 12,75 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach”.
więcej
|
|
Ten męczący SMS
„Tylko w ten weekend! Dla wszystkich, na wszystko ceny 25% w dół!” i „Przyjdź z tym SMS-em do nas, a do każdego zestawu, duża Cola gratis!” - to tylko dwie z wielu wiadomości tego typu, jakie w ubiegłym tygodniu zapełniły skrzynkę mojego telefonu komórkowego. Niewątpliwy przykład rozwoju mobile marketingu. Tylko czy to rzeczywiście powód do radości? Jako osoba związana z marketingiem - może i mogę się cieszyć, ale jako przeciętny konsument - raczej mnie to wszystko przeraża.
więcej
|
|
Kobieca kampania reklamuje eKonto z OC i AC w mBanku (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamująca eKonto z programem mSaver oraz zniżkami na ubezpieczenie OC i AC oferowane przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communications, Flota Film i MPG.
więcej
|
|
Nierzetelna reklama sieci Lidl. UOKiK nałożył wysoką karę finansową
Sieć dyskontów Lidl wprowadzała konsumentów w błąd podczas kampanii reklamowej - uznała prezes UOKiK i nakazała spółce Lidl Polska Sklepy Spożywcze zaniechanie praktyki.
więcej
|
|
Polski apetyt na życie w reklamie piwa Żywiec (wideo)
Rusza kampania reklamowa piwa Żywiec prezentująca jego odświeżony wizerunek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Film Produkcja i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Qatar Airways na koszulkach FC Barcelony. Pierwsze komercyjnego logo w historii
Klub piłkarski FC Barcelona od przyszłego sezonu będzie grała na koszulkach z logo linii lotniczych Qatar Airways.
więcej
|
|
Szefowie Barlinka, Bakomy i Polkomtela reklamują PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej w PKO BP. Akcję, w której występują prezes Barlinek SA, szef Bakomy i członek zarządu Polkomtela, przygotowały firmy DDB Warszawa, Film Reaktor i Universal McCann.
więcej
|
|
Trzech braci reklamuje praliny Milka Crispello (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży pralin Milka Crispello (Kraft Foods Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Śmiało, bądźmy delikatni”, przygotowały firmy PND Futura, IQ Marketing, Starcom i Alert Media Communications.
więcej
|
|
,,Zła tradycja" w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje przeciw przemocy wobec dzieci
Rusza kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje związana z Międzynarodowym Dniem Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zła tradycja”, Fundacja przygotowała wspólnie z agencją Publicis.
więcej
|
|
,,Jestem trafionym prezentem" w świątecznej kampanii Nikon
Pod hasłem „Jestem trafionym prezentem” rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja aparatów fotograficznych Nikon. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Nairobia i Maxus.
więcej
|
|
Aviva reklamuje Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamująca Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego oferowanego przez Avivę. Akcję przygotowały firmy PromoAgency i Zenithoptimedia Group.
więcej
|
|
Łódź reklamuje ,,kurs na lepszą pracę"
Ruszyła nowa kampania promująca Program Operacyjny Kapitał Ludzki w województwie łódzkim. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kurs na lepszą pracę”, przygotowały firmy Eskadra Market Place i Starcom.
więcej
|
|
W. Kruk rozwija markę biżuterii Ania Kruk. "To nie jest konkurencja"
Po Poznaniu, Częstochowie i Łodzi czas na Warszawę i Kraków. Marka biżuterii Ania Kruk zdobywa klientów w kolejnych miastach. W przyszłym roku planowane jest otwarcie co najmniej pięciu sklepów w całej Polsce. Jak podkreśla Wojciech Kruk, nowe przedsięwzięcie nie będzie w żadnym stopniu konkurencją dla istniejącej od lat marki W. Kruk.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" z dodatkiem o ,,trotylu". Hajdarowicz uzupełnia kodeks dla dziennikarzy
W sobotnio-niedzielnej „Rzeczpospolitej” ukazał się dodatek „Rzecz o mediach” wyjaśniający okoliczności powstania tekstu Cezarego Gmyza o trotylu. Ponadto właściciel „Rz” Grzegorz Hajdarowicz przypomina i uzupełnia kodeks dla dziennikarzy.
więcej
|
|
Tomasz Lis: skoro krytykujecie Hajdarowicza, zrezygnujcie z pracy i kasy od niego
Tomasz Lis negatywnie ocenia krytykowanie przez publicystów „Uważam Rze” Michała i Jacka Karnowskich, Pawła Lisickiego, Bronisława Wildsteina i Piotra Zarembę postawy Grzegorza Hajdarowicza w sprawie artykułu o trotylu na wraku tupolewa.
więcej
|
|
Dariusz Bąk nie jest już wiceprezesem Presspubliki
Dariusz Bąk od piątku nie jest już wiceprezesem Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”. Pozostanie jednak nadal odpowiedzialny za pion sprzedaży wydawnictwa.
więcej
|
|
Pisma poradnikowe: ,,Naj" po relaunchu o 139 proc. do góry, ,,Przyjaciółka" liderem
W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Na podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który rok wcześniej był miesięcznikiem.
więcej
|
|
,,Dziennik Łódzki" nowym liderem w łódzkim, a ,,Dziennik Polski" w małopolskim
Tylko w województwach łódzkim i małopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od kwietnia do września br. względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety regionalne - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Paweł Lisicki: Hajdarowicz w walce politycznej, ,,Rz" w niekończącej się awanturze medialnej
Redaktor naczelny „Uważam Rze” Paweł Lisicki ocenia, że właściciel Presspubliki Grzegorz Hajdarowicz „stał się z dnia na dzień uczestnikiem walki politycznej i wciągnął ‘Rzeczpospolitą’ i całe wydawnictwo w niekończącą się awanturę medialną”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|