|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 14 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Branża: TVN mimo odejścia Piotra Waltera się nie zmieni
Decyzja o przejściu Piotra Waltera na miejsce Mariusza Waltera do Grupy ITI nie zaskoczyła rynku. Pytani przez nas eksperci uważają, że odejście Waltera z TVN nie wpłynie na zmianę polityki stacji, bo do zarządu wejdą jego bliscy współpracownicy.
więcej
|
|
Tellenbach: odbicie na rynku może nastąpić już w 2013
Markus Tellenbach - prezes Grupy TVN - uważa, że odbicie na rynku reklamy może nastąpić już w drugiej połowie 2013 roku. Jego zdaniem, to właśnie TVN najmocniej skorzysta, gdy rynek reklamy telewizyjnej znów zacznie rosnąć.
więcej
|
|
Joanna Racewicz poprowadzi program ,,Reporter Polski" w TVP2
Joanna Racewicz, prezenterka „Panoramy” TVP2, zostanie gospodynią nowej odsłony programu „Reporter Polski”, który emitowany będzie w Dwójce w środowe wieczory.
więcej
|
|
Kanały dziecięce: Polsat JimJam zyskuje, Cartoon Network liderem
W październiku br. wśród kanałów dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się Cartoon Network. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat JimJam, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał BBC Cbeebies.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czy polskie virale są naprawdę słabe?
- Polscy internauci są bardzo wymagający i trudno jest przykuć ich uwagę czymś naprawdę intrygującym - o potencjale marketingu wirusowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branży reklamowej.
więcej
|
|
Michał Nowosielski: Nie chciałbym pracować ...społecznie. Praca społeczna jest niemoralna
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO.
więcej
|
|
Reklama - czy granice są prawne czy tylko etyczne
Reklama we współczesnym świecie nabiera co raz większego wpływu na codzienne życie człowieka. Jej znaczenie urosło do rozmiarów siły kreującej zachowania i mentalność ludzi. Odgrywa również istotną rolę przy wartościowaniu i tworzeniu kryteriów ocen. Można pokusić się o stwierdzenie, iż w dobie dzisiejszych czasów reklama wprost kształtuje rzeczywistość. Jakie są zatem granice tworzenia przekazów reklamowych? Czy są one prawne czy jedynie etyczne?
więcej
|
|
DDB Warszawa: 80 mln zł przychodów, 7,7 mln zł z internetu
Agencja DDB Warszawa prognozuje, że w br. zanotuje przychody w wysokości 80 mln zł, czyli 16 proc. więcej niż w ub.r. Wpływy z usług interaktywnych wyniosą 7,7 mln zł, czyli aż o 106 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
PKO BP dalej z Value Media, Performance Media za Cube Group
Dom mediowy Value Media obronił obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO Banku Polskiego. Natomiast działaniami SEM będzie się zajmować agencja Performance Media, która zastąpi Cube Group.
więcej
|
|
,,Włosy lśnią z nową siłą!" w kampanii szamponów Garnier Fructis (wideo)
W telewizji, kinach i internecie ruszyła kampania reklamowa trzech nowych szamponów marki Garnier Fructis Siła i Blask (L’Oréal Polska). Akcję przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Puławy, Toruń, Kudowa Zdrój, Świętokrzyskie i Kraków w kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej (wideo)
W internecie rusza kampania Polskiej Organizacji Turystycznej prezentująca nowe atrakcje turystyczne w naszym kraju. Akcję przygotowały firmy We Can Marketing Support i Media Group.
więcej
|
|
Credit Agricole Bank Polska ze świąteczną odsłoną kampanii ,,Spłacimy Twój kredyt" (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona promocji „Spłacimy Twój kredyt” wspierającej kredyt prostoliczony w Credit Agricole Banku Polska. Towarzyszy temu kampania reklamowa z Juliette Binoche przygotowana przez firmy NestPoint i MEC.
więcej
|
|
,,Duża Zielona może więcej" - herbata Big-Active zamiast Bio-Active
Herbata Bio-Active zmieniła nazwę na Big-Active i zyskała nowe logo, co wspierają działania reklamowe w internecie pod hasłem „Duża Zielona może więcej”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos.
więcej
|
|
,,Spadła rata" - Artur Żmijewski reklamuje pożyczki długoterminowe w Kasach Stefczyka (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i BTL-u wystartowała kampania reklamowa pożyczek długoterminowych w Kasach Stefczyka. Akcję, wykorzystującą wizerunek Artura Żmijewskiego, przygotowały firmy Apella i Ursa Major.
więcej
|
|
Tomasz Lisewski na nowym stanowisku w Philipsie
Tomasz Lisewski objął funkcję vice president market leader sektora Consumer Lifestyle na region Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Philips. Pracuje w niej od 2009 roku.
więcej
|
|
Męska grypa reklamuje Gripex
Ruszyła jesienna kampania reklamowa preparatu Gripex (USP Zdrowie) oparta na koncepcji męskiej grypy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Gong, Starcom i Ciszewski MSL.
więcej
|
|
KFC rodzinnie reklamuje Kubełek 11/11
Do menu restauracji KFC ponownie zostaje wprowadzony Kubełek 11/11. Wspiera to kampania reklamowa na outdoorze i w internecie przygotowana przez zespół marketingu KFC wspólnie z agencjami Red8 Advertising i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Decathlon reklamuje odzież do sportów zimowych
Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon reklamująca dostępną w nich odzież do sportów zimowych. Akcję, prowadzoną w radiu, prasie, internecie i na outdoorze, przygotowały firmy Garmont, Sport Partner i PanMedia Western.
więcej
|
|
CUK Ubezpieczenia z nowym logo, witryną i kanałem na YouTube (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentuje swoje odnowione logo.
więcej
|
|
Grupa ClickAd wypromuje Polski Bank Przedsiębiorczości
Grupa ClickAd rozpoczęła współpracę z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości (PBP Bankiem).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ludzie coraz rzadziej sięgają po dzienniki. Sporo traci ,,Gazeta Wyborcza"
W okresie od kwietnia do września br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników ogólnopolskich zanotował tylko „Sport”. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Magdalena Bajer odchodzi z SDP. Nie chce bronić Cezarego Gmyza
Magdalena Bajer rezygnuje z członkostwa w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich. - Moja prośba spowodowana jest absolutną niezgodą z postępowaniem obecnych władz Stowarzyszenia, do którego należę od kilku dziesięcioleci - wyjaśnia dziennikarka.
więcej
|
|
Debiutuje studencki magazyn ,,Koncept". Naczelnym Wiktor Świetlik
Na rynku zadebiutował właśnie pierwszy numer nowego dwutygodnika akademickiego „Koncept”. Jego wydawcą jest Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych, a redaktorem naczelnym - Wiktor Świetlik.
więcej
|
|
Pisma męskie: ,,Men's Health" liderem, ,,Playboy" zyskuje
W sierpniu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało wzrosty sprzedaży w porównaniu do sierpnia ub.r., a najwięcej zyskał „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”.
więcej
|
|
Zbankrutował dziennik "Frankfurter Rundschau"
Założony w 1945 r. niemiecki dziennik lewicowo-liberalny "Frankfurter Rundschau" ogłosił upadłość. Jak poinformował we wtorek wydawca gazety, ze względu na ogromne straty nie widać perspektyw dla dalszego jej funkcjonowania.
więcej
|
|
Karol Żurek szefem nowego działu rozwoju serwisów Polskapresse
Grupa Polskapresse zdecydowała o połączeniu działu rozwoju serwisów z działem technologii. Dyrektorem połączonej jednostki został Karol Żurek, dotychczas szef technologii w spółce. Wiceszefową działu rozwoju serwisów pozostaje Iza Słomczewska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|