|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Piotr Walter odchodzi z zarządu TVN. Zastąpi Mariusza Waltera
Rewolucja w Grupie ITI i TVN. Z końcem roku Mariusz Walter, współzałożyciel Grupy ITI, odejdzie z zarządu spółki. Jego miejsce zajmie Piotr Walter, który przestanie być wiceprezesem TVN. Do zarządu telewizji wejdzie pięciu dotychczasowych dyrektorów w spółce.
więcej
|
|
,,Bitwa na głosy" z mniejszą widownią. Ostatnia edycja?
Zakończona w sobotę trzecia edycja „Bitwy na głosy” miała o 300 tys. widzów niższą oglądalność niż emitowana wiosną br. druga odsłona show. Program dał TVP2 trzecie miejsce w rynku i z reklam przyniósł 8,3 mln zł.
więcej
|
|
,,Tylko taniec" stracił widzów, ale będzie kolejna edycja
Druga edycja show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” miała mniej widzów niż emitowana wiosną br. pierwsza odsłona tanecznego widowiska. Program dał stacji pozycję lidera rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 25 mln zł. W planach jest już trzecia seria.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Walter odchodzi z zarządu TVN. Zastąpi Mariusza Waltera
Rewolucja w Grupie ITI i TVN. Z końcem roku Mariusz Walter, współzałożyciel Grupy ITI, odejdzie z zarządu spółki. Jego miejsce zajmie Piotr Walter, który przestanie być wiceprezesem TVN. Do zarządu telewizji wejdzie pięciu dotychczasowych dyrektorów w spółce.
więcej
|
|
,,Bitwa na głosy" z mniejszą widownią. Ostatnia edycja?
Zakończona w sobotę trzecia edycja „Bitwy na głosy” miała o 300 tys. widzów niższą oglądalność niż emitowana wiosną br. druga odsłona show. Program dał TVP2 trzecie miejsce w rynku i z reklam przyniósł 8,3 mln zł.
więcej
|
|
,,Tylko taniec" stracił widzów, ale będzie kolejna edycja
Druga edycja show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” miała mniej widzów niż emitowana wiosną br. pierwsza odsłona tanecznego widowiska. Program dał stacji pozycję lidera rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 25 mln zł. W planach jest już trzecia seria.
więcej
|
|
60 tys. kostiumów i rekwizytów z TVN do wypożyczenia i kupienia
Telewizja TVN udostępniła możliwość wypożyczenia i zakupu kostiumów, rekwizytów oraz elementów scenografii używanych przez ostatnie 15 lat w produkcjach stacji.
więcej
|
|
Maciej Kurzajewski poprowadzi piątkową ,,Kawę czy herbatę?"
Maciej Kurzajewski dołączy do zespołu prowadzących program „Kawa czy herbata?”. Dziennikarz będzie gospodarzem piątkowych, lżejszych wydań porannego magazynu TVP1.
więcej
|
|
Właściciele restauracji z ,,Kuchennych rewolucji" chcą pozwać TVN
Właściciele lokalu Matalmara z Goczałkowic-Zdroju, w którym zrealizowano ostatnio pokazany odcinek programu „Kuchenne rewolucje” telewizji TVN, zamierzają pozwać stację do sądu. Czują się zniesławieni treścią programu.
więcej
|
|
TVN liderem, TVP1 wyprzedziła Polsat
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Marcin Kowalik odpowiada za rozwój stacji Kosmica TV
Marcin Kowalik objął stanowisko business development managera ezoterycznego kanału Kosmica TV na polski rynek. Zastąpił na tym stanowisko Ulfa Hackbartha.
więcej
|
|
Kanały dokumentalne: History o 320 proc. do góry, Discovery liderem
W październiku br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych utrzymał się Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu, wynoszącym aż 320 proc., pochwalić się może History, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał Zone Reality.
więcej
|
|
"The Carrie Diaries", prequel "Seksu w wielkim mieście" od stycznia w tv
Na 14 stycznia wyznaczono premierę serialu "The Carrie Diaries", czyli prequela "Seksu w wielkim mieście".
więcej
|
|
,,Tomek i przyjaciele" od grudnia na antenie MiniMini+
6 grudnia br. dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisję kolejnego sezonu popularnego serialu „Tomek i przyjaciele”.
więcej
|
|
,,Życie jak w AXN" - ruszył konkurs filmowy
Stacja AXN organizuje konkurs na stworzenie krótkiego filmu lub animacji przedstawiającej bohaterów seriali AXN w polskiej scenerii. Akcja organizowana jest przy współpracy z serwisem MillionYou.com.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tok FM podnosi cennik reklamowy. W weekendy drożej o 53 proc.
3 grudnia zacznie obowiązywać nowy cennik reklamowy radia Tok FM (Agora). Średnie ceny spotów (w godzinach 6-20) w dni powszednie wzrosną o 16,5 proc., a w weekendy - o 53 proc.
więcej
|
|
,,To będą udane święta!" - Allegro rusza z kampanią bożonarodzeniową
Allegro rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię reklamową, której podkreślane będą Standard Allegro i Strefa Marek. Akcję dział marketingu portalu przygotował we współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v.Matt.
więcej
|
|
,,Oba ma w jednym abonamencie" - Plus reklamuje tablet i smartfon za 1 zł (wideo)
W taryfach abonamentowej, mix i dla firm sieci Plus wybrany smartfon i tablet zostają udostępnione od złotówki. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Oba ma w jednym abonamencie” przygotowana przez firmy Change Communications i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Pewny wybór" reklamuje szynkę Morliny (wideo)
Pod hasłem „Morliny - pewny wybór” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa szynki konserwowej Morliny (Animeks). Akcję przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Nowy pomysł na pyszne danie" w kampanii Kulinarnych Inspiracji Kamis (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzone właśnie do sprzedaży przyprawy Kulinarne Inspiracje marki Kamis (McCormick Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, MediaCom i Leniva studio.
więcej
|
|
9,5 proc. w reklamie IKE w Idea Banku wprowadzało w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że internetowa reklama Indywidualnego Konta Emerytalnego oferowanego przez Idea Bank wprowadzała odbiorców w błąd, ponieważ eksponowała tylko jedną część tej oferty oraz zawyżała przyszły dochód.
więcej
|
|
,,Poczuj smak pasji" w kampanii mrożonek Hortex (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa mrożonych warzyw i owoców marki Hortex. Akcję przygotowały firmy Opus B, Mojo, Chimney i MEC.
więcej
|
|
,,Usuwa całą zgagę" w kampanii relaunchowej Manti (wideo)
Rusza pierwsza od kilku lat telewizyjna kampania reklamowa preparatu na zgagę i nadkwaśność Manti (USP Zdrowie). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Manti - usuwa całą zgagę”, przygotowały firmy Red 8 Advertising, Dynamo Film i Starcom.
więcej
|
|
Netia wybiera Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group
Value Media wygrał przetarg mediowy na obsługę działań internetowych Netii. Poprzednio zajmował się tym ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
"Books" i "Photos" - nowe reklamy iPada mini (wideo)
Firma Apple zaprezentowała dwie nowe reklamy telewizyjne promujące tablet iPad mini.
więcej
|
|
IDMnet uruchamia bazę wideo Clipshare
Sieć reklamowa IDMnet rusza z bazą profesjonalnych materiałów wideo przygotowywanych m.in. przez TVP, Eska TV i WP.tv. Wydawcy mogą za darmo pobierać te treści i zamieszczać w swoich serwisach, z tym że są przy nich emitowane reklamy sprzedawane przez IDMnet.
więcej
|
|
,,In search of Increadible" w kampanii ultrabooków Asus
W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa ultrabooków marki Asus. Akcję przygotowały firmy Asus Polska i Value Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Claudia" zyskała wśród miesięczników poradnikowych
W sierpniu br. prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Olivia”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotowała „Claudia”, a pozycję lidera obroniły „Dobre Rady”.
więcej
|
|
Dwutygodniki TV: ,,Ekran TV" nadal traci, ,,Tele Świat" liderem
W sierpniu br. dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem sierpnia ub.r. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
,,Twój Styl" z ,,Shoppingiem na Gwiazdkę", na okładce Danuta Stenka
We wtorek 13 listopada br. do sprzedaży trafi grudniowe wydanie miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z dodatkiem „Shopping na Gwiazdkę”. Na okładce numeru znajdzie się Danuta Stenka.
więcej
|
|
Zimowa ,,Viva! Moda" z sesją Julii Restoin Roitfeld
W poniedziałek 12 listopada br. na rynku ukazało się zimowe wydanie kwartalnika „Viva! Moda” (Edipresse Polska). Znalazła się w nim sesja Paryżanki Julii Restoin Roitfeld autorstwa znanego nowojorskiego fotografa Victora Demarcheliera.
więcej
|
|
,,Mistrzowie muzyki operowej" z Gazetą Wyborczą
Na pięciu kolejnych płytach, które ukażą się z „Gazetą Wyborczą” (Agora) 14, 15, 21, 22 i 28 listopada, znajdą się najpopularniejsze arie, partie chóralne i uwertury, które na stałe weszły do kanonu muzyki poważnej.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy pozytywnie nastawieni do przedsiębiorczości
73% Polaków jest pozytywnie nastawionych do przedsiębiorczości i jest to jeden z najwyższych wskaźników w Europie. Wyróżniają się zwłaszcza młodzi, w wieku 15–29 lat, spośród których 84% ma pozytywne nastawienie, a 62% wyobraża sobie prowadzenie własnej działalności gospodarczej. W porównaniu do 2011 roku pozytywne nastawienie ogółu Polaków do samozatrudnienia wzrosło o 5% - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|