|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 7 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Grzegorz Hajdarowicz przeprosił za ,,Trotyl we wraku Tupolewa"
- Tekst "Trotyl we wraku Tupolewa" nie powinien się nigdy w takiej formie ukazać w „Rzeczpospolitej” - napisał w oświadczeniu Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki, który przeprosił za artykuł wszystkich czytelników.
więcej
|
Wróblewski, Gmyz, Marczuk i Staniszewski wyrzuceni z ,,Rzeczpospolitej"
W związku z publikacją "Trotyl we wraku tupolewa" rada nadzorcza Presspubliki rekomendowała wczoraj zarządowi zwolnienie red. naczelnego "Rz" Tomasza Wróblewskiego oraz Bartosza Marczuka, Mariusza Staniszewskiego i Cezarego Gmyza.
więcej
|
Miliard złotych na reklamę internetową w I półroczu 2012
|
Artykuł ,,Rzeczpospolitej" dzieli środowisko dziennikarskie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec telewizji analogowej. Czas na telewizję cyfrową
Województwo lubuskie to pierwszy region w Polsce, gdzie wyłączono analogowe nadajniki telewizyjne. Od dzisiaj naziemna telewizja jest dostępna jedynie cyfrowo.
więcej
|
|
Tylko Polsat News zyskuje wśród stacji informacyjnych
W październiku br. wszystkie kanały informacyjne oprócz Polsat News zanotowały spadki oglądalności. Liderem zestawienia pozostało TVP Info, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła TVN24.
więcej
|
|
,,Od takiej oferty trudno się oderwać" - N rusza z promocją świąteczną (wideo)
Rozpoczyna się świąteczna promocja telewizyjnej platformy cyfrowej N. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Od takiej oferty trudno się oderwać”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Advertising, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
Kanały BBC znów w Cyfrowym Polsacie. Trafią też do Polsat Media
Cztery kanały tematyczne BBC Worldwide jeszcze w tym miesiącu, po niemal dwóch latach nieobecności, wrócą do oferty Cyfrowego Polsatu. Umowa między firmami zakłada też, że Polsat Media od stycznia 2013 roku zajmie się sprzedażą reklam w tych kanałach.
więcej
|
|
,,Najważniejsze pytania zadajemy sobie sami" - HBO promuje ,,Bez tajemnic 2" (wideo)
Pod hasłem „Najważniejsze pytania zadajemy sobie sami” ruszyła kampania promocyjna drugiego sezonu serialu HBO „Bez tajemnic”. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz w kinach.
więcej
|
|
Stacje ITV i HOT TV dostępne w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Stacje ITV i HOT TV od listopada br. są dostępne w ofercie Polski Plus - interaktywnej platformy telewizyjnej powstałej z myślą o Polakach mieszkających w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Ligi Młodych" na antenie Cartoon Network
Od 25 listopada br. na antenie Cartoon Network będzie można oglądać kolejną serię popularnego serialu „Liga Młodych".
więcej
|
|
,,Przygody Adasia i Tosi" i ,,Wielka rodzina" na antenie MiniMini+
W listopadzie na antenie dziecięcego kanału MiniMini+ pojawią się dwa nowe seriale: „Przygody Adasia i Tosi” i „Wielka rodzina”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jerzy Janowicz wart marketingowo 400-600 tys. zł
Za udział w dużej kampanii reklamowej Jerzy Janowicz otrzyma 400-600 tys. zł, a promować może m.in. firmy z branży finansowej lub samochody - ocenia Grzegorz Kita. Zdaniem Piotra Pietrzaka tenisista pasuje do reklam telefonii komórkowej, ale na duży angaż marketingowy powinien jeszcze poczekać.
więcej
|
|
Paweł Deląg i Joanna Orleańska reklamują ekspres Italico w Biedronce (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ekspresu kawowego Italico dostępnego w sklepach Biedronka. W akcji występują aktorzy Paweł Deląg i Joanna Orleańska.
więcej
|
|
,,Od takiej oferty trudno się oderwać" - N rusza z promocją świąteczną (wideo)
Rozpoczyna się świąteczna promocja telewizyjnej platformy cyfrowej N. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Od takiej oferty trudno się oderwać”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Advertising, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
Artur Żmijewski reklamuje pożyczkę z obniżonym oprocentowaniem w Kasach Stefczyka (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania z udziałem Artura Żmijewskiego reklamująca pożyczkę w Kasach Stefczyka. Akcję przygotowały firmy Apella i Ursa Major.
więcej
|
|
Cinema City reklamuje się na 12. urodziny (wideo)
Rusza kampania reklamowa sieci kinowej Cinema City wspierająca jej 12. urodziny w Polsce. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i SCH Creative.
więcej
|
|
,,Pełna kontrola nad katarem" reklamuje Acatar Acti-Tabs (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa leku przeciwkatarowego Acatar Acti-Tabs produkowanego przez USP Zdrowie. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising, Propeller, Lunapark i Starcom.
więcej
|
|
,,Nastaw się i wygrywaj" - E promowane w Biedronce
W sklepach Biedronka rozpoczęła się promocja produktów do prania marki E (PZ Cussons). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nastaw się na E i wygrywaj”, przygotowała i realizuje agencja Marketing House.
więcej
|
|
Nowe dżemy Łowicz z etykietami od Czteryczwarte
Na rynek wchodzi nowa linia premium produktów dżemowych marki Łowicz - Łowicz 100% z owoców. Zaprojektowała ją agencja Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
,,Najważniejsze pytania zadajemy sobie sami" - HBO promuje ,,Bez tajemnic 2" (wideo)
Pod hasłem „Najważniejsze pytania zadajemy sobie sami” ruszyła kampania promocyjna drugiego sezonu serialu HBO „Bez tajemnic”. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz w kinach.
więcej
|
|
Michał Bryniarski, Katarzyna Bytniewska i Natalia Rak w Hotchili
Do zespołu agencji Hotchili dołączyli Michał Bryniarski, Katarzyna Bytniewska oraz Natalia Rak.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze ,,Rzeczpospolitej" protestują przeciwko zwolnieniom
Ponad 30 dziennikarzy i publicystów „Rzeczpospolitej” (Presspublica) wystosowało do Grzegorza Hajdarowicza list otwarty, w którym stanowczo sprzeciwiają się zwolnieniem w związku z artykułem o trotylu i proszą o spotkanie.
więcej
|
|
Debiutuje ,,Film" Tomasza Raczka. Jakie zmiany?
W piątek 9 listopada br. ukaże listopadowe wydanie miesięcznika „Film” (Platforma Mediowa Point Group), pierwsze przygotowane pod redakcją Tomasza Raczka. Magazyn zyska odświeżone logo, a w środku pojawią się nowe działy.
więcej
|
|
SDP: Niezależność ,,Rzeczpospolitej" zagrożona przez decyzje Hajdarowicza
Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wydał dwa oświadczenia dot. reakcji władz Presspubliki po publikacji w „Rzeczpospolitej” tekstu „Trotyl we wraku tupolewa”. Zdaniem SDP, Grzegorz Hajdarowicz naruszył niezależność redakcji i zasady postępowania wobec dziennikarzy śledczych.
więcej
|
|
Drukowany ,,Faktoid" promocyjnie w środowym ,,Metrze"
W środę 7 listopada br. w części nakładu bezpłatnego dziennika „Metro” (Agora) znajdzie się papierowe wydanie „Faktoidu” - satyrycznego tygodnika ukazującego się co tydzień w serwisie Deser.pl i na Facebooku.
więcej
|
|
Hajdarowicz: Gmyz jest niewiarygodny, a jego tekst to rosyjska prowokacja
Grzegorz Hajdarowicz ocenił, że Cezary Gmyz jest niewiarygodnym dziennikarzem, a jego artykuł o trotylu to „zwykła, czysta konfabulacja” i „zbitek informacji, które uzyskał na mieście”. Hajdarowicz zasugerował, że tekst może być efektem prowokacji Rosjan.
więcej
|
|
Zwolnienia w ,,Rzeczpospolitej" pospieszne i emocjonalne
Zwolnienia przeprowadzone w „Rzeczpospolitej” w związku z publikacją tekstu Cezarego Gmyza „Trotyl we wraku tupolewa” były pospieszane i emocjonalne - uważają dziennikarze pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Jake i Piraci z Nibylandii" - nowy magazyn dla chłopców
W środę 7 listopada br. Egmont Polska wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik „Jake i Piraci z Nibylandii” skierowany do chłopców w wieku od 4 do 6 lat.
więcej
|
|
Pierwszy numer ,,Futu Paper" rozsyłany za darmo
Na rynku pojawił się pierwszy numer nowego miesięcznika „Futu Paper” (Futu Group). Jest on wysyłany za darmo, natomiast kolejne wydania pisma dostępne będą w cenie 5 zł.
więcej
|
|
Centrum Monitoringu Wolności Prasy oburzone brakiem solidarności wobec zwolnionych z ,,Rz"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Prasy w oświadczeniu wyraziło oburzenie brakiem solidarności dziennikarskiej wobec osób zwolnionych z „Rzeczpospolitej” po publikacji tekstu Cezarego Gmyza „Trotyl we wraku tupolewa”.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński: zwolnienie Wróblewskiego i Gmyza to zamach na wolność słowa
Zwolnienie redaktora naczelnego "Rz" Tomasza Wróblewskiego i dziennikarza Cezarego Gmyza to zamach na wolność słowa - ocenił szef PiS Jarosław Kaczyński w oświadczeniu. Zapowiedział projekty wzmacniające niezależność dziennikarzy wobec wydawców i właścicieli mediów.
więcej
|
|
Przepisy Jamiego Olivera w "Gazecie Wyborczej"
Przez cztery kolejne środy - 7, 14, 21 i 28 listopada 2012 r. wraz z „Gazetą Wyborczą”(Agora) ukażą się zeszyty z przepisami Jamiego Olivera.
więcej
|
|
,,Kot w pralce" Jerzego Iwaszkiewicza od Edipresse Polska
7 listopada br. w księgarniach ukarze się zbiór felietonów Jerzego Iwaszkiewicza zatytułowany „Kot w pralce”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Marek Dziewięcki zwolniony, Onet bez dyrektora wydawniczego
Dyrektor wydawniczy Onetu Marek Dziewięcki w styczniu skończy pracę w Grupie Onet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejmą Monika Lech i Paweł Jurek.
więcej
|
|
TVN24 ma najpopularniejszy kanał na Twitterze. Top 10 dziennikarzy i blogerów
Profile mediów, polityków i dziennikarzy są jednymi z najczęściej obserwowanych na Twitterze. 7 z 10 najpopularniejszych polskich kont w serwisie należy właśnie do tej grupy i jest obserwowanych łącznie przez 412 772 użytkowników.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer zapłacił za Onet
Spółka Ringier Axel Springer Media AG sfinalizowała we wtorek transakcję przejęcia 75 proc. udziałów w portalu internetowym Onet.pl od Grupy TVN za 960 mln zł. TVN nadal posiadać będzie 25 proc. udziałów w holdingu kontrolującym portal.
więcej
|
|
Wimp - nowy serwis streamingowy z 18 mln utworów w Polsce
Muzyczny serwis streamingowy Wimp przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Funkcję general managera Wimp Polska obejmie Adrian Ciepichał, pracujący dotychczas w Universal Music Polska, a editing managera - Katarzyna Rogalska, wcześniej związana z Agorą.
więcej
|
|
Naukowcy pracują nad projektem Ocean. Internet ma być szybszy
Brytyjscy naukowcy pracują nad projektem Ocean - rozwiązaniem pozwalającym przesyłać znacznie więcej danych za pośrednictwem kabli optycznych. Bez wielkiego wzrostu w kosztach infrastruktury mogłoby to kolosalnie przyspieszyć działanie internetu.
więcej
|
|
Opera 12.10 z lepszymi rozszerzeniami już do pobrania (wideo)
Firma Opera Software udostępniła finalną wersję swojej desktopowej przeglądarki internetowej Opera 12.10.
więcej
|
|
Firmy odzieżowe coraz więcej wydają na Facebooka. Dlaczego przestajemy lubić daną markę?
W ciągu ostatniego pół roku ponad połowa z 8 mln Polaków, którzy mają konto na Facebooku, polubiła stronę jakiejś marki odzieżowej. Zwykle dlatego, by poznać jej ofertę lub aktualne promocje. Eksperci przyznają, że ten sposób komunikacji z klientami ma olbrzymi potencjał. Dlatego wydatki branży odzieżowej związane z obecnością na Facebooku rosną.
więcej
|
|
Ponad 40 procent firm nie jest przygotowanych na internetowe zagrożenia
Badania przeprowadzone dla Kaspersky Lab przez B2B International wykazują, że aż 41 procent firm na świecie nie jest w stanie odeprzeć nowoczesnych ataków internetowych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|