Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 2 Listopada 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Grzegorz Piekarski: Przyczyną kryzysu jest brak budżetów na produkcje telewizyjne

- Obecnie produkujemy dwa razy tyle za te same pieniądze, co kiedyś. Jest to chyba recepta na kryzys: musimy pracować dużo więcej - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, dyrektor zarządzający Golden Media Polska (dawniej Mastiff Media Polska). więcej

 
Artykuł ,,Rzeczpospolitej" dzieli środowisko dziennikarskie

Teresa Bochwic i Tomasz Sakiewicz w rozmowie z nami wyrażają oburzenie z powodu nagonki na „RP” za publikację artykułu o obecności trotylu na pokładzie Tupolewa. Z kolei przedstawiciele PAP i Polskiego Radia są innego zdania. więcej

 
Reklama mobilna - czy to się naprawdę opłaca?

Dlaczego bieżący rok jest przełomowy na polski rynku marketingu w internecie mobilnym? Jaka jest specyfika działań reklamowych w tym medium? Pisze o tym Robert Wielgo z WP.PL. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

CANAL+ Cyfrowy S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. ramówki miesięcznej kanału ale kino+

MURATOR poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. reklamy internetowej

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista Ds. Emisji i Playlisty

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Producent TV poszukuje osoby na stanowisko
researcher / wydawca

Agencja social media poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Manager

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

DFK Doradztwo Finanse Księgowość poszukuje osoby na stanowisko
PR Consultant

Alert Media Communications poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

KINO ŚWIAT poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu internetowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Miliard złotych na reklamę internetową w I półroczu 2012

W I połowie br. na reklamę internetową w Polsce przeznaczono 1,03 mld zł, czyli 7,3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Najwięcej wydały firmy z sektora motoryzacji, finansów i handlu. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja? więcej

 
Tomasz Wróblewski odejdzie z ,,Rzeczpospolitej"? Oddał się do dyspozycji rady nadzorczej

Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” i członek zarządu wydającej dziennik Presspubliki, oddał się do dyspozycji rady nadzorczej spółki. To efekt opublikowania w „Rz” tekstu o znalezieniu śladów materiałów wybuchowych we wraku tupolewa. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Rynek o ,,Grazii": Nie wiadomo, czy uda się wchłonąć kolejny tytuł z segmentu people

Eksperci ostrożnie wypowiadają się o planowanym debiucie polskiej „Grazii”. - Dzięki drogiej kampanii początek będzie na pewno dobry, nie wiadomo, czy tytuł utrzyma stabilną pozycję - taka opinia wynika z naszych rozmów z przedstawicielami rynku prasowego. więcej

Joanna Góra: nasz ,,Harper's Bazaar" będzie unikalny

- Zdublowana liczba stron reklamowych w stosunku do założeń oraz pozytywny oddźwięk ze strony pań, które otrzymały pilotażowy numer „Harper’s Bazaar” przeszły nasze oczekiwania - mówi w rozmowie z nami Joanna Góra, redaktor naczelna polskiej edycji pisma. więcej

Beata Tadla zadebiutuje w ,,Wiadomościach" w dniu wyborów w USA
Nadchodzi ,,Grazia". Bauer idzie na starcie z ,,Vivą" i ,,Galą"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Grzegorz Piekarski: Przyczyną kryzysu jest brak budżetów na produkcje telewizyjne

- Obecnie produkujemy dwa razy tyle za te same pieniądze, co kiedyś. Jest to chyba recepta na kryzys: musimy pracować dużo więcej - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, dyrektor zarządzający Golden Media Polska (dawniej Mastiff Media Polska). więcej

 
TVN liderem oglądalności w prime-time, duży wzrost TV Puls

Najpopularniejszą stacją w wieczornym paśmie prime-time od początku sezonu jesiennego jest TVN, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Wśród głównych stacji wzrost zanotowała tylko Dwójka, a w pierwszej dziesiątce najwięcej zyskała TV Puls. więcej

 
,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych, zyskała ,,Panorama"

W październiku br. na pozycję lidera serwisów informacyjnych awansowały „Wiadomości”, które wyprzedziły „Fakty”. Największym wzrostem widowni pochwalić się może „Panorama”, z kolei najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
Stacje Water Planet i Novela.tv zostały zakodowane

Od 1 listopada br. nadawane przez Polcast kanały Water Planet i Novela.tv są dostępnie na satelicie tylko w formie kodowanej, ale na razie nie włączyła ich do oferty żadna platforma. Nadawca zapowiada, że w przyszłości stacje te pojawią się też w innych krajach. więcej

 
,,Życie nad rozlewiskiem 2" z Joanną Brodzik od grudnia w TVP1

Od grudnia br. w niedzielne wieczory Jedynka pokazywać będzie czwartą serię obyczajowej produkcji opowiadającej o losach Małgorzaty Jantar - serial „Życie nad rozlewiskiem 2” z Joanną Brodzik w roli głównej. więcej

 
Trzeci sezonu serialu ,,Justified" na antenie AXN

Od 14 listopada br. na antenie kanału AXN będzie można oglądać trzecią transzę odcinków serialu „Justified”. więcej

 
,,Filmowa Warszawa" Andrzeja Sołtysika w Discovery Historia

Kanał Discovery Historia pokaże program „Filmowa Warszawa”, pokazywany wcześniej przez stację TVN Warszawa. Jego prowadzącym jest dziennikarz TVN Andrzej Sołtysik. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka zyskuje w województwie dolnośląskim, w dół Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie dolnośląskim. więcej

 
RMF FM traci w województwie kujawsko-pomorskim

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie kujawsko-pomorskim. więcej

 
TOK FM w Gorzowie Wielkopolskim, Lublinie, Płocku i Toruniu

Radio TOK FM rozpoczęło nadawanie w czterech kolejnych miastach: Płocku (101,2 FM), Toruniu (88,2 FM), Lublinie (93,8 FM) i Gorzowie Wielkopolskim (87,9 FM). więcej

 
Reklama  
 
Reklama mobilna - czy to się naprawdę opłaca?

Dlaczego bieżący rok jest przełomowy na polski rynku marketingu w internecie mobilnym? Jaka jest specyfika działań reklamowych w tym medium? Pisze o tym Robert Wielgo z WP.PL. więcej

 
Monika Bieda: Czytanie gazety zaczynam od wejścia na jej www

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Monika Bieda, PR & new business director agencji reklamowej S4. więcej

 
Dereszowska, Lesz, Pakosińska i Sadowska w kampanii ,,Zostań Superbohaterką, zrób cytologię" (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika. Ambasadorkami akcji - prowadzonej przez organizację Kwiat Kobiecości wspólnie z magazynem „Glamour” - jest siedem znanych Polek. więcej

 
Kamil Stoch i Agnieszka Gąsienica-Daniel twarzami zimowej kampanii 4F (wideo)

W zimowej kampanii odzieży 4F występują skoczek narciarski Kamil Stoch i narciarka alpejska Agnieszka Gąsienica-Daniel. Sesję zdjęciową z ich udziałem zrealizowali fotograf Bartłomiej Pogoda i agencja AF Photo. więcej

 
,,Wyjdź na prowadzenie. W każdej klasie" w kampanii Porsche Cayenne, Panamera i 911

W internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodów Cayenne, Panamera i 911 marki Porsche. Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
Soki Tymbark reklamowane ,,na zdrowy dzień"

Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa soków Tymbark (Maspex Wadowice). Akcja przebiega pod hasłem „Soki Tymbark na zdrowy dzień”, a jej kreację przygotowała agencja Brain Box. więcej

 
Deutsche Bank PBC reklamuje konto dbNET Biznes

W internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa konta dla firm dbNET Biznes oferowanego przez Deutsche Bank PBC. Akcję przygotowały firmy PromoAgency, Directors i Sales&More. więcej

 
Polpharma promuje krople do oczu Starazolin (wideo)

Pod koniec października br. Polpharma wystartowała z kampanią reklamową kropli do oczu Starazolin HydroBalance pod hasłem „Wypróbuj Starazolin HydroBalance i zobacz różnicę”. Przygotowały ją Discovery Media, Polpharma, OMD i Timecode. więcej

 
iBillboard z biurem w Turcji

iBillboard, spółka zarządzająca internetową platformą do sprzedaży reklam w modelu RTB, otworzyła swój oddział w Turcji. Kieruje nim, jako country manager, Bertan Dogusoy. więcej

 
Prasa  
 
Artykuł ,,Rzeczpospolitej" dzieli środowisko dziennikarskie

Teresa Bochwic i Tomasz Sakiewicz w rozmowie z nami wyrażają oburzenie z powodu nagonki na „RP” za publikację artykułu o obecności trotylu na pokładzie Tupolewa. Z kolei przedstawiciele PAP i Polskiego Radia są innego zdania. więcej

 
Tomasz Wróblewski odejdzie z ,,Rzeczpospolitej"? Oddał się do dyspozycji rady nadzorczej

Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” i członek zarządu wydającej dziennik Presspubliki, oddał się do dyspozycji rady nadzorczej spółki. To efekt opublikowania w „Rz” tekstu o znalezieniu śladów materiałów wybuchowych we wraku tupolewa. więcej

 
Piano Media jak ,,New York Times": będzie nowy system płatności

Spółka Piano Media nabyła od austriackiej firmy Novosense oprogramowanie umożliwiające identyfikację odbiorców w czasie rzeczywistym, niezależnie od tzw. przeglądarkowych ciasteczek. Umożliwi to wprowadzenie przez Piano nowego mierzalnego systemu płatności. więcej

 
"Dziennikarska nagroda Hiena Roku dla Cezarego Gmyza"

22 października Cezary Gmyz, dziennikarz „Rzeczpospolitej” otrzymał zaszczytną nominację do prestiżowej nagrody im Jacka Maziarskiego - pisze Wanda Konarzewska. więcej

 
"Cena przetrwania. SB wobec Tygodnika Powszechnego". Sąd oddalił pozew

Sąd Okręgowy w Krakowie uznał w środę, że autor książki "Cena przetrwania. SB wobec Tygodnika Powszechnego" Roman Graczyk i wydawca nie działali bezprawnie i nie naruszyli dóbr osobistych pozywającego ich Jacka Pszona. Sąd oddalił powództwo. więcej

 
Małgorzata Nitek zastępcą naczelnego ,,Dziennika Polskiego"

Od 1 listopada br. funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Dziennika Polskiego” (Polskapresse) Marka Kęskrawca pełnić będzie Małgorzata Nitek. Pozostanie ona jednocześnie szefową działu metropolitalnego tej gazety. więcej

 
Internet  
 
Reklama mobilna - czy to się naprawdę opłaca?

Dlaczego bieżący rok jest przełomowy na polski rynku marketingu w internecie mobilnym? Jaka jest specyfika działań reklamowych w tym medium? Pisze o tym Robert Wielgo z WP.PL. więcej

 
Miliard złotych na reklamę internetową w I półroczu 2012

W I połowie br. na reklamę internetową w Polsce przeznaczono 1,03 mld zł, czyli 7,3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Najwięcej wydały firmy z sektora motoryzacji, finansów i handlu. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja? więcej

 
Google, Facebook i Allegro tracą. NK.pl wypadła z top10

We wrześniu Google, Onet, WP i Orange oraz Allegro miały mniej użytkowników niż miesiąc i rok wcześniej, a Facebook mniej niż miesiąc wcześniej. Tracąca regularnie na zasięgu NK.pl wypadła z pierwszej dziesiątki zestawienia. więcej

 
Prawie 9,5 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum goni Demotywatory

Facebook ma obecnie w Polsce 9,43 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów mają Demotywatory, ale blisko nich jest liderujące wśród marek Serce i Rozum. Najpopularniejszy profil mediowy ma Radio Eska. więcej

 
Plus Internet z ofertą bez sprzętu i "lojalki"

Wraz z nową, startującą w piątek 2 listopada br. ofertą mobilnego internetu, sieć komórkowa Plus wprowadza także promocję "Internet bez sprzętu". Jest to oferta bez modemu i bez tzw. "lojalki". więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome powiększa przewagę nad IE

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w październiku znów powiększył przewagę nad Internet Explorerem. Jednak na polskim rynku aplikacji Google nie udało się zbliżyć do liderującego Firefoksa. więcej

 
Nowy widok Osi czasu na Facebooku

Facebook, w ramach testów, udostępnił niewielkiej grupie użytkowników lekko zmodyfikowaną wersję Osi czasu. więcej

 
LinkedIn: 81-proc. wzrost przychodu w III kw., ponad 187 mln członków

Portal społecznościowy LinkedIn zaprezentował swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku. więcej

 
Twitter szykuje aplikację dla Windowsa 8

Programiści Twittera pracują nad klientem serwisu dedykowanym dla nowego systemu operacyjnego Microsoftu, Windows 8. więcej

 
93 proc. Polaków korzysta ze sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych

96 proc. Polaków potrafi wysłać e-mail, 93 proc. - korzystać ze sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych, a 92 proc. - czytać internetowe wersje gazet i czasopism - wynika z raportu „Świadomość Polaków w rzeczywistości cyfrowej - szanse i bariery”. Problem jednak w tym, że te podstawowe umiejętności są na ogół niewystarczające, by funkcjonować w cyfrowym państwie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
3/4 Polaków popiera przymusowe leczenie chorych psychicznie

Trzech na czterech respondentów (74 proc.) uważa, że leczenie chorych psychicznie wbrew ich woli jest słusznym postępowaniem, a jedynie co siódmy (15 proc.) nie zgadza się z takim podejściem - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

 
42 proc. Polaków nie dostrzega zmian w funkcjonowaniu urzędów w Polsce

33 proc. Polaków zauważa poprawę w funkcjonowaniu urzędów w Polsce, według 16 proc. nastąpiło w tej kwestii pogorszenie; z kolei 42 proc. respondentów nie dostrzega zmian w funkcjonowaniu urzędów w ostatnich latach - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Emilia Kowalczyk w HealthThink
 
Technologie  
 
Opera Mini traci użytkowników
 
Sony siódmy raz z rzędu na minusie, ale przychód w górę
 
Samsung Galaxy Premier za ponad 2 tys. zł
 
Intel pracuje nad 48-rdzeniowym procesorem dla smartfonów
 
W miesiąc sprzedano milion tabletów Google Nexus 7
 
Gospodarka  
 
Sony siódmy raz z rzędu na minusie, ale przychód w górę
 
LinkedIn: 81-proc. wzrost przychodu w III kw., ponad 187 mln członków
 
Coraz gorsze nastroje konsumentów w Polsce
 
Rekordowy kontrakt na polskim rynku pocztowym. Poczta Polska dostarczy mandaty
 
Łódź stawia na absolwentów, wynajmie mieszkania na specjalnych warunkach
 
Za duży kredyt hipoteczny. Jak sobie z tym poradzić
 
Coraz więcej turystów w Kopalni Soli ,,Wieliczka"
 
W polskim przemyśle dzieje się bardzo źle
 
Firma może amortyzować biuro, które samodzielnie wybudowała
 
Zawierając umowę spółki cywilnej trzeba pamiętać o podatku
 
364 dni konsumpcji i jeden dzień oszczędzania
 
Kultura/Rozrywka  
 
Wracają "Gwiezdne wojny". George Lucas zapowiada nową trylogię
 
Nadchodzi "Saga Zmierzch: Przed świtem. Część 2" (wideo)
 
Sarah Jessica Parker w komedii "Mixtap"
 
Kylie Minogue: mój nowy album będzie wyjątkowy
 
10 wykonawców w finale show ,,Tylko muzyka"
 
Green Day prezentuje "The Forgotten" (wideo)
 
"Atlas chmur" od 23 listopada w polskich kinach (wideo)
 
Olivia Wilde, Hailee Steinfeld i Nicole Beharie w "The Keeping Room"
 
Jennifer Carpenter, Peter Sarsgaard, Kurt Russell i Richard Jenkins w "Bone Tomahawk"
 
Blog  
 
Gmyzowanie czyli wietrzenie spisków - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
DMUCHACZE SZKŁA - Eli Barbur
 
HIENA dla Cezarego - Wanda Konarzewska
 
O rety, Oreo... - Ada Kiryluk
 
#Sport i social media - Grzegorz Byszewski
 
Nasz gość  
 
Grzegorz Piekarski: Przyczyną kryzysu jest brak budżetów na produkcje telewizyjne

- Obecnie produkujemy dwa razy tyle za te same pieniądze, co kiedyś. Jest to chyba recepta na kryzys: musimy pracować dużo więcej - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, dyrektor zarządzający Golden Media Polska (dawniej Mastiff Media Polska). więcej

 
Bańkowicz: Etyka w polskich mediach ma się dość dobrze
 
Joanna Góra: nasz ,,Harper's Bazaar" będzie unikalny
 
Kwestionariusz  
 
Monika Bieda: Czytanie gazety zaczynam od wejścia na jej www

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Monika Bieda, PR & new business director agencji reklamowej S4. więcej

 
Maciej Dowbor: Marzę o ... równowadze w życiu prywatnym i zawodowym
 
Marek Kmiecik: Nie chciałbym pracować dla firmy bez wizji
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. ramówki miesięcznej kanału ale kino+
 
specjalista ds. reklamy internetowej
 
Młodszy Specjalista Ds. Emisji i Playlisty
 
New Business Manager
 
researcher / wydawca
 
Strategy Manager
 
Specjalista ds. Zakupów Programowych
 
PR Consultant
 
Account Manager
 
Specjalista ds. marketingu internetowego
 
ASYSTENT / KOORDYNATOR REDAKCJI
 
Account Executive
 
Office Manager
 
Grafik / DTP
 
Specjalista ds projektów internetowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl