|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Listopada 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miliard złotych na reklamę internetową w I półroczu 2012
W I połowie br. na reklamę internetową w Polsce przeznaczono 1,03 mld zł, czyli 7,3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Najwięcej wydały firmy z sektora motoryzacji, finansów i handlu.
więcej |
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej |
|
Tomasz Wróblewski odejdzie z ,,Rzeczpospolitej"? Oddał się do dyspozycji rady nadzorczej
Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” i członek zarządu wydającej dziennik Presspubliki, oddał się do dyspozycji rady nadzorczej spółki. To efekt opublikowania w „Rz” tekstu o znalezieniu śladów materiałów wybuchowych we wraku tupolewa.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Rynek o ,,Grazii": Nie wiadomo, czy uda się wchłonąć kolejny tytuł z segmentu people
Eksperci ostrożnie wypowiadają się o planowanym debiucie polskiej „Grazii”. - Dzięki drogiej kampanii początek będzie na pewno dobry, nie wiadomo, czy tytuł utrzyma stabilną pozycję - taka opinia wynika z naszych rozmów z przedstawicielami rynku prasowego.
więcej
|
Joanna Góra: nasz ,,Harper's Bazaar" będzie unikalny
- Zdublowana liczba stron reklamowych w stosunku do założeń oraz pozytywny oddźwięk ze strony pań, które otrzymały pilotażowy numer „Harper’s Bazaar” przeszły nasze oczekiwania - mówi w rozmowie z nami Joanna Góra, redaktor naczelna polskiej edycji pisma.
więcej
|
Beata Tadla zadebiutuje w ,,Wiadomościach" w dniu wyborów w USA
|
Nadchodzi ,,Grazia". Bauer idzie na starcie z ,,Vivą" i ,,Galą"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grzegorz Piekarski: Przyczyną kryzysu jest brak budżetów na produkcje telewizyjne
- Obecnie produkujemy dwa razy tyle za te same pieniądze, co kiedyś. Jest to chyba recepta na kryzys: musimy pracować dużo więcej - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, dyrektor zarządzający Golden Media Polska (dawniej Mastiff Media Polska).
więcej
|
|
TVN liderem oglądalności w prime-time, duży wzrost TV Puls
Najpopularniejszą stacją w wieczornym paśmie prime-time od początku sezonu jesiennego jest TVN, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Wśród głównych stacji wzrost zanotowała tylko Dwójka, a w pierwszej dziesiątce najwięcej zyskała TV Puls.
więcej
|
|
,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych, zyskała ,,Panorama"
W październiku br. na pozycję lidera serwisów informacyjnych awansowały „Wiadomości”, które wyprzedziły „Fakty”. Największym wzrostem widowni pochwalić się może „Panorama”, z kolei najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Stacje Water Planet i Novela.tv zostały zakodowane
Od 1 listopada br. nadawane przez Polcast kanały Water Planet i Novela.tv są dostępnie na satelicie tylko w formie kodowanej, ale na razie nie włączyła ich do oferty żadna platforma. Nadawca zapowiada, że w przyszłości stacje te pojawią się też w innych krajach.
więcej
|
|
,,Życie nad rozlewiskiem 2" z Joanną Brodzik od grudnia w TVP1
Od grudnia br. w niedzielne wieczory Jedynka pokazywać będzie czwartą serię obyczajowej produkcji opowiadającej o losach Małgorzaty Jantar - serial „Życie nad rozlewiskiem 2” z Joanną Brodzik w roli głównej.
więcej
|
|
Trzeci sezonu serialu ,,Justified" na antenie AXN
Od 14 listopada br. na antenie kanału AXN będzie można oglądać trzecią transzę odcinków serialu „Justified”.
więcej
|
|
,,Filmowa Warszawa" Andrzeja Sołtysika w Discovery Historia
Kanał Discovery Historia pokaże program „Filmowa Warszawa”, pokazywany wcześniej przez stację TVN Warszawa. Jego prowadzącym jest dziennikarz TVN Andrzej Sołtysik.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama mobilna - czy to się naprawdę opłaca?
Dlaczego bieżący rok jest przełomowy na polski rynku marketingu w internecie mobilnym? Jaka jest specyfika działań reklamowych w tym medium? Pisze o tym Robert Wielgo z WP.PL.
więcej
|
|
Monika Bieda: Czytanie gazety zaczynam od wejścia na jej www
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Monika Bieda, PR & new business director agencji reklamowej S4.
więcej
|
|
Dereszowska, Lesz, Pakosińska i Sadowska w kampanii ,,Zostań Superbohaterką, zrób cytologię" (wideo)
Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika. Ambasadorkami akcji - prowadzonej przez organizację Kwiat Kobiecości wspólnie z magazynem „Glamour” - jest siedem znanych Polek.
więcej
|
|
Kamil Stoch i Agnieszka Gąsienica-Daniel twarzami zimowej kampanii 4F (wideo)
W zimowej kampanii odzieży 4F występują skoczek narciarski Kamil Stoch i narciarka alpejska Agnieszka Gąsienica-Daniel. Sesję zdjęciową z ich udziałem zrealizowali fotograf Bartłomiej Pogoda i agencja AF Photo.
więcej
|
|
,,Wyjdź na prowadzenie. W każdej klasie" w kampanii Porsche Cayenne, Panamera i 911
W internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodów Cayenne, Panamera i 911 marki Porsche. Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Soki Tymbark reklamowane ,,na zdrowy dzień"
Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa soków Tymbark (Maspex Wadowice). Akcja przebiega pod hasłem „Soki Tymbark na zdrowy dzień”, a jej kreację przygotowała agencja Brain Box.
więcej
|
|
Deutsche Bank PBC reklamuje konto dbNET Biznes
W internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa konta dla firm dbNET Biznes oferowanego przez Deutsche Bank PBC. Akcję przygotowały firmy PromoAgency, Directors i Sales&More.
więcej
|
|
Polpharma promuje krople do oczu Starazolin (wideo)
Pod koniec października br. Polpharma wystartowała z kampanią reklamową kropli do oczu Starazolin HydroBalance pod hasłem „Wypróbuj Starazolin HydroBalance i zobacz różnicę”. Przygotowały ją Discovery Media, Polpharma, OMD i Timecode.
więcej
|
|
iBillboard z biurem w Turcji
iBillboard, spółka zarządzająca internetową platformą do sprzedaży reklam w modelu RTB, otworzyła swój oddział w Turcji. Kieruje nim, jako country manager, Bertan Dogusoy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Artykuł ,,Rzeczpospolitej" dzieli środowisko dziennikarskie
Teresa Bochwic i Tomasz Sakiewicz w rozmowie z nami wyrażają oburzenie z powodu nagonki na „RP” za publikację artykułu o obecności trotylu na pokładzie Tupolewa. Z kolei przedstawiciele PAP i Polskiego Radia są innego zdania.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski odejdzie z ,,Rzeczpospolitej"? Oddał się do dyspozycji rady nadzorczej
Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” i członek zarządu wydającej dziennik Presspubliki, oddał się do dyspozycji rady nadzorczej spółki. To efekt opublikowania w „Rz” tekstu o znalezieniu śladów materiałów wybuchowych we wraku tupolewa.
więcej
|
|
Piano Media jak ,,New York Times": będzie nowy system płatności
Spółka Piano Media nabyła od austriackiej firmy Novosense oprogramowanie umożliwiające identyfikację odbiorców w czasie rzeczywistym, niezależnie od tzw. przeglądarkowych ciasteczek. Umożliwi to wprowadzenie przez Piano nowego mierzalnego systemu płatności.
więcej
|
|
"Dziennikarska nagroda Hiena Roku dla Cezarego Gmyza"
22 października Cezary Gmyz, dziennikarz „Rzeczpospolitej” otrzymał zaszczytną nominację do prestiżowej nagrody im Jacka Maziarskiego - pisze Wanda Konarzewska.
więcej
|
|
"Cena przetrwania. SB wobec Tygodnika Powszechnego". Sąd oddalił pozew
Sąd Okręgowy w Krakowie uznał w środę, że autor książki "Cena przetrwania. SB wobec Tygodnika Powszechnego" Roman Graczyk i wydawca nie działali bezprawnie i nie naruszyli dóbr osobistych pozywającego ich Jacka Pszona. Sąd oddalił powództwo.
więcej
|
|
Małgorzata Nitek zastępcą naczelnego ,,Dziennika Polskiego"
Od 1 listopada br. funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Dziennika Polskiego” (Polskapresse) Marka Kęskrawca pełnić będzie Małgorzata Nitek. Pozostanie ona jednocześnie szefową działu metropolitalnego tej gazety.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Reklama mobilna - czy to się naprawdę opłaca?
Dlaczego bieżący rok jest przełomowy na polski rynku marketingu w internecie mobilnym? Jaka jest specyfika działań reklamowych w tym medium? Pisze o tym Robert Wielgo z WP.PL.
więcej
|
|
Miliard złotych na reklamę internetową w I półroczu 2012
W I połowie br. na reklamę internetową w Polsce przeznaczono 1,03 mld zł, czyli 7,3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Najwięcej wydały firmy z sektora motoryzacji, finansów i handlu.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
Google, Facebook i Allegro tracą. NK.pl wypadła z top10
We wrześniu Google, Onet, WP i Orange oraz Allegro miały mniej użytkowników niż miesiąc i rok wcześniej, a Facebook mniej niż miesiąc wcześniej. Tracąca regularnie na zasięgu NK.pl wypadła z pierwszej dziesiątki zestawienia.
więcej
|
|
Prawie 9,5 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum goni Demotywatory
Facebook ma obecnie w Polsce 9,43 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów mają Demotywatory, ale blisko nich jest liderujące wśród marek Serce i Rozum. Najpopularniejszy profil mediowy ma Radio Eska.
więcej
|
|
Plus Internet z ofertą bez sprzętu i "lojalki"
Wraz z nową, startującą w piątek 2 listopada br. ofertą mobilnego internetu, sieć komórkowa Plus wprowadza także promocję "Internet bez sprzętu". Jest to oferta bez modemu i bez tzw. "lojalki".
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome powiększa przewagę nad IE
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w październiku znów powiększył przewagę nad Internet Explorerem. Jednak na polskim rynku aplikacji Google nie udało się zbliżyć do liderującego Firefoksa.
więcej
|
|
Nowy widok Osi czasu na Facebooku
Facebook, w ramach testów, udostępnił niewielkiej grupie użytkowników lekko zmodyfikowaną wersję Osi czasu.
więcej
|
|
LinkedIn: 81-proc. wzrost przychodu w III kw., ponad 187 mln członków
Portal społecznościowy LinkedIn zaprezentował swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Twitter szykuje aplikację dla Windowsa 8
Programiści Twittera pracują nad klientem serwisu dedykowanym dla nowego systemu operacyjnego Microsoftu, Windows 8.
więcej
|
|
93 proc. Polaków korzysta ze sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych
96 proc. Polaków potrafi wysłać e-mail, 93 proc. - korzystać ze sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych, a 92 proc. - czytać internetowe wersje gazet i czasopism - wynika z raportu „Świadomość Polaków w rzeczywistości cyfrowej - szanse i bariery”. Problem jednak w tym, że te podstawowe umiejętności są na ogół niewystarczające, by funkcjonować w cyfrowym państwie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|