|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 24 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O 17,7 proc. spadła reklama outdoorowa w III kw.
W III kwartale br. wydatki na reklamę zewnętrzną były w Polsce o 17,7 proc. mniejsze niż rok wcześniej, a w trzech kwartałach br. - o 6,2 proc. mniejsze.
więcej |
|
,,DGP" liderem wśród e-wydań, ,,Wyborcza" wśród mutacji cyfrowych
W sierpniu br. największą sprzedaż elektronicznych wydań wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, natomiast wśród tzw. mutacji cyfrowych, czyli m.in. dzienników na tablety, prym wiodła „Gazeta Wyborcza”.
więcej |
|
Apple pokazało iPada czwartej generacji i iPada Mini. Jakie ceny w Polsce? (wideo)
Apple oficjalnie zaprezentowało iPada czwartej generacji oraz iPada Mini. Mały tablet będzie miał ekran o przekątnej 7,9 cala i trafi na rynek 2 listopada.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nikon, Palikot i Orange też ,,wpadli" na Facebooku. Jak temu zapobiegać?
Niefortunne wpisy na Facebooku, jak ten zeszłotygodniowy na profilu Play, pojawiły się wcześniej m.in. na fanpage’ach m.in. Nikona, Palikota, Orange i Decathlon. Eksperci radzą, jak zapobiegać takim wpadkom.
więcej
|
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?
Reklamodawcy gros swoich budżetów coraz częściej przeznaczają na reklamę tv, radiową i internetową. Czy to oznacza, że reklama w mediach drukowanych jest w odwrocie? O reklamie prasowej rozmawiamy z przedstawicielami branży reklamowej.
więcej
|
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?
|
Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Mam talent!" z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam
Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w jesiennych ramówkach jest „Mam talent!”, który ma także największe przychody z reklam. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy”.
więcej
|
|
Magdalena Stużyńska poprowadzi program w Polsat Cafe
Magdalena Stużyńska, gwiazda serialu Polsatu „Przyjaciółki”, zostanie nową prowadzącą magazyn „Smacznie zdrowo kolorowo” w Polsat Cafe. Od trzeciego odcinka programu zastąpi w tej roli kucharza Jerzego Sobieniaka.
więcej
|
|
TTV stawia na dokumenty i na ... ,,Kubę Wojewódzkiego"
W listopadzie do ramówki naziemnego kanału TTV trafi kilka nowych zagranicznych seriali dokumentalnych. Ostatnio na antenie stacji pojawiło się też więcej powtórek z głównej anteny TVN, w tym „Superwizjer” i talk-show Kuby Wojewódzkiego.
więcej
|
|
Mariusz Max Kolonko komentatorem Superstacji
Mariusz Max Kolonko specjalnie dla Superstacji z Nowego Jorku komentować będzie końcówkę kampanii wyborczej w USA oraz wybory prezydenckie, które odbędą się w listopadzie br.
więcej
|
|
Jeszcze przynajmniej dwa sezony "The Walking Dead"
Twórca serialu "The Walking Dead", Glen Mazzara, ma w planach jeszcze co najmniej dwa sezony.
więcej
|
|
,,Megawyzwanie Richarda Hammonda" od listopada na antenie BBC Knowledge
W listopadzie br. na antenie kanału BBC Knowledge pojawi się program „Megawyzwanie Richarda Hammonda”. Jest to kontynuacja serii „Megajazda Richarda Hammonda”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
FoodCare mocniej cenzuruje ,,grzeszne" reklamy Blacka
Na billboardach napoju energetycznego Black (FoodCare) pojawiły się większe plansze zakrywające ciała modelek. FoodCare zapewnia, że zmiany nie wynikają z nieprzychylnego przyjęcia reklam.
więcej
|
|
O 17,7 proc. spadła reklama outdoorowa w III kw.
W III kwartale br. wydatki na reklamę zewnętrzną były w Polsce o 17,7 proc. mniejsze niż rok wcześniej, a w trzech kwartałach br. - o 6,2 proc. mniejsze.
więcej
|
|
Kampania ,,Polska - Feel Invited" wraca do CNN i BBC (wideo)
Spot pod hasłem „Feel Invited” promujący atrakcje turystyczne Polski znów jest emitowany w CNN, a niebawem trafi na antenę BBC. Organizująca kampanię Polska Organizacja Turystyczna liczy na większe zainteresowanie odbiorców w związku z wyborami prezydenckimi w USA.
więcej
|
|
Adam Dyba odchodzi z IDMnetu do własnej firmy
Adam Dyba zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa internetowej sieci reklamowej IDMnet należącej do Grupy ZPR. Z firmą Dyba był związany przez 15 lat.
więcej
|
|
Tricki z push-upem i świecami - Joanna Krupa w reklamie Esotiq (wideo making of)
Jak przygotowano spot kosmetyków do pielęgnacji ciała marki Esotiq z udziałem Joanny Krupy? Zapraszamy do obejrzenia materiałów z planu reklamy?
więcej
|
|
,,Po prostu włącz" - zwierzęta w kampanii Grupy Energa (wideo)
Pod hasłem „Energa. Po prostu włącz” trwa wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Energa. Akcję wspólnie z działem marketingu i komunikacji firmy przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Dobrzy przyjaciele reklamują Chicken McBites w McDonald's (wideo)
W menu restauracji McDonald’s pojawiły się m.in. piersi kurczaka Chicken McBites i kanapka Chicken Premio. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i 24/7PR.
więcej
|
|
Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la ,,Ojciec Chrzestny" (wideo)
Nowa reklama Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązuje do filmu „Ojciec Chrzestny”. Za kreację całej kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.
więcej
|
|
Odkurzacze Bosch ProPower reklamowane jako ,,supermoc w Twoim domu" (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa odkurzaczy ProPower marki Bosch. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Supermoc w Twoim domu”, przygotowały firmy PrimeMovers, Insignia, 3M Projekt i Mediacom.
więcej
|
|
Elżbieta Polak i Ryszard Petru promują Lubuskie jako innowacyjne
Startuje kampania promująca innowacyjność województwa lubuskiego. Akcję, której twarzami są Elżbieta Polak i Ryszard Petru, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego przygotował wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
,,10 lat Agito.pl" - urodzinowe szaleństwo z Agito.pl
Pod hasłem „10 lat Agito.pl” ruszyła urodzinowa kampania sklepu internetowego Agito.pl.
więcej
|
|
"Czego nie słyszał Arne Hilmen" - literacki debiut Iwa Zaniewskiego (wideo)
Iwo Zaniewski, reżyser i twórca filmów reklamowych, debiutuje jako autor powieści kryminalnej. Nakładem wydawnictwa W.A.B. ukazała się jego książka pt. "Czego nie słyszał Arne Hilmen".
więcej
|
|
Ekrany digital signage Call2Action w ofercie Multikino Media
Do oferty reklamowej Multikino Media dołączone zostały ekrany digital signage Wait TV należące do firmy Call2Action. Wait TV to 3,9 tys. ekranów w ponad 240 lokalizacjach w całej Polsce.
więcej
|
|
Data Solutions dla sprzedaży i lojalności Żubra
Agencja Data Solutions podpisała z Kompanią Piwowarską umowę dotyczącą wsparcia sprzedaży piwa Żubr oraz budowy lojalności wobec tej marki.
więcej
|
|
Polska Rada Centrów Handlowych z nowym logo od Diagram Brand Design
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) zaprezentowała nowy logotyp, którym będzie posługiwała się w komunikacji. Za jego projekt odpowiada agencja Diagram Brand Design.
więcej
|
|
Katarzyna Cebulska-Bajera dyrektorem sprzedaży w Unizeto Technologies
Nowym dyrektorem sprzedaży w Unizeto Technologies została Katarzyna Cebulska-Bajera. Będzie odpowiadała za realizację strategii sprzedaży w spółce.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,DGP" liderem wśród e-wydań, ,,Wyborcza" wśród mutacji cyfrowych
W sierpniu br. największą sprzedaż elektronicznych wydań wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, natomiast wśród tzw. mutacji cyfrowych, czyli m.in. dzienników na tablety, prym wiodła „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Poseł John Godson skarży się na "Wprost", redakcja odpiera zarzuty
Poseł PO John Godson zarzucił autorce artykułu o nim, który ukazał się we „Wprost” (AWR „Wprost”), że opublikowała tekst i zdjęcia bez jego autoryzacji. Dziennikarka odpiera zarzuty, twierdząc, że poseł chciał mieć wpływ na kształt całego tekstu.
więcej
|
|
,,Najwyższy Czas!" zmienił logo i szatę graficzną
W środę 24 października br. do sprzedaży trafi podwójne wydanie tygodnika liberalno-konserwatywnego „Najwyższy Czas!” (3S Media). Od tego numeru magazyn będzie mieć nowe logo, wcześniej zmieniona została szata graficzna tytułu.
więcej
|
|
Piano Media: wydawcy są zadowoleni ze współpracy, powstanie agregat treści
Wydawcy, których witryny uczestniczą w projekcie Piano Media, są zadowoleni, że ruch na ich stronach nie spadł. Dlatego do projektu dołączane są kolejne serwisy. Piano pracuje też nad stroną z wszystkimi treściami dostępnymi za paywallem i wersjami mobilnymi witryn.
więcej
|
|
Axel Springer wprowadza opłaty za czytanie Die Welt w sieci
Czytelnicy popularnego niemieckiego dziennika Die Welt będą musieli płacić za dostęp do internetowego wydania.
więcej
|
|
1000. numer ,,Dużego Formatu", najlepsze reportaże teraz w internecie
W czwartek 25 października br. ukaże się tysięczne wydanie „Dużego Formatu” - reportażowego dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora). Z tej okazji w internecie oraz w aplikacji na tablety udostępnione zostały najlepsze reportaże autorów „Dużego Formatu”.
więcej
|
|
Listopadowa ,,Pani" z kalendarzykiem i Heidi Klum
We wtorek 23 października br. do sprzedaży trafił listopadowy numer magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Na jego okładce znalazła się top modelka Heidi Klum w t-shircie promującym akcję „Siła jest kobietą”. Wydanie ukazało się wraz z kalendarzykiem.
więcej
|
|
,,Claudia" z kalendarzem i kampanią
Listopadowy numer „Claudii” trafi do sprzedaży w czwartek 25 października br. Do części nakładu wydania dołączony zostanie kalendarzyk, a numer wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Piano Media: wydawcy są zadowoleni ze współpracy, powstanie agregat treści
Wydawcy, których witryny uczestniczą w projekcie Piano Media, są zadowoleni, że ruch na ich stronach nie spadł. Dlatego do projektu dołączane są kolejne serwisy. Piano pracuje też nad stroną z wszystkimi treściami dostępnymi za paywallem i wersjami mobilnymi witryn.
więcej
|
|
33 nominacje do Mixx Awards 2012 - Tesco, Play, Škoda, Danonki...
Ogłoszono nominacje w tegorocznym konkursie Mixx Awards, który zostanie rozstrzygnięty 2 listopada. Szansę na nagrodę mają m.in. reklamy Tesco, Play, Škody i Danonków.
więcej
|
|
"Mój kalendarz" ulubioną aplikacją polskich użytkowników Facebooka (top 10)
Wśród dziesięciu najpopularniejszych aplikacji, z których korzystają polscy internauci na Facebooku, pierwsze miejsce należy do programu "Mój kalendarz". Według specjalistów służy on do wyłudzania danych i rozsyłania spamu.
więcej
|
|
Wieloryby, tuńczyki, rekiny i delfiny - Polacy w oceanie e-informacji
Według sondażu pionu Analytics & Insight z domu mediowego MEC Polaków na podstawie tego, jak radzą sobie z zalewem informacji w internecie, można podzielić na wieloryby, tuńczyki, rekiny i delfiny.
więcej
|
|
Facebook napędza mobilny ruch na YouTube i Twitterze
Według sporządzonego przez Cytrix Systems raportu ByteMobile Mobile Analytics Report, prawie jedna czwarta przekierowań z mobilnej aplikacji Facebooka napędza ruch na YouTube.
więcej
|
|
PayPal z nowym kierownictwem w Europie Środkowej i Wschodniej
Damien Perillat został nowym dyrektorem PayPal w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Do zespołu dołączyli także nowi managerowie - Matt Konorowski (sprzedaż) i Ganna Yevtushenko (business development).
więcej
|
|
Polscy użytkownicy Facebooka celem ataku spamerów
Nowa fala spamu atakuje polskich użytkowników Facebooka. Wiadomości e-mail wysłane w ramach ataku zawierają odsyłacz do strony, na której znajduje się szkodliwy program - poinformowała firma Kaspersky Lab Polska.
więcej
|
|
Zuzanna Rutkowska dyrektorem strategii w G7 Media
Zuzanna Rutkowska objęła nowo utworzone w strukturach G7 Media stanowisko Head of Strategy and Development.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|