|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 23 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Przyjaciółki" będą mieć drugi sezon, emisja wiosną
Telewizja Polsat zdecydowała, że powstanie drugi sezon serialu obyczajowego „Przyjaciółki”, który zadebiutował we wrześniu br. - Nowe odcinki trafią na antenę wiosną 2013 roku - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych.
więcej
|
|
Onet z najlepszym serwisem mobilnym, Interia i Gazeta.pl najsłabiej
Wśród głównym portali horyzontalnych najlepszą wersję mobilną ma Onet, natomiast dużo gorzej wypadają WP.pl, Interia i Gazeta.pl - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magda Jethon: Trójka jest w pełni obiektywna i pluralistyczna
- Poważne media, niezależnie od tego, przez kogo są zarządzane, nie mogą sobie pozwolić na żadne skrajności, ani też dać się „opanować” przez jakąkolwiek opcję - mówi w rozmowie z nami Magda Jethon, szefowa radiowej Trójki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Solidarność TVP chce wzrostu wynagrodzeń, 29 października trzygodzinna pikieta
W poniedziałek, 29 października działająca w TVP Solidarność przeprowadzi pikietę przed siedzibą spółki. W akcji, która ma odbyć się w godzinach 18-21, ma wziąć udział 400 osób. W tym czasie w TVP będzie trwało nagranie jubileuszowego programu na żywo.
więcej |
|
Ruszyła telewizja Stars.tv. Na antenie tylko muzyka, ale bez disco polo
W poniedziałek wieczorem ruszył nowy muzyczny kanał Stars.tv. - Na naszej antenie prezentowane będą jedynie teledyski - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Wójcicki, dyrektor programowy kanału. Stacja nadawać będzie na podstawie czeskiej koncesji.
więcej |
|
Zjawisko "inteligentnej nudy" jest już w Polsce powszechne. Mobile zabójcą bezczynności
Okazuje się, że w czasach, gdy mobilny internet stał się powszechny, mówienie o nudzie, jako zjawisku polegającym na bezczynnym lub nie dającym satysfakcji spędzaniu czasu przestaje mieć jakikolwiek sens - pisze Grzegorz Wierchowiec z domu mediowego PanMedia Western.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?
Z końcem roku amerykański „Newsweek” po 79 latach przestanie się ukazywać na papierze, przechodząc wyłącznie do dystrybucji w formie cyfrowej. Ten los czeka w przyszłości również polskie tygodniki opinii, ale nie nastąpi to szybko - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play
Kamil Kaniewski z agencji Socializer zamieścił na facebookowym fanpage’u Play pytanie do sieci, będąc zalogowanym jako... administrator tego fanpage’a. Został dyscyplinarnie zwolniony, a inny pracownik Socializera, który skomentował to pytanie, dostał upomnienie.
więcej
|
,,Polityka" lepsza od ,,Newsweeka" i ,,Uważam Rze". Ostro w dół "Przekrój" i ,,Wprost"
|
Eska liderem wśród sieci radiowych, rekord Radia Złote Przeboje
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Przyjaciółki" będą mieć drugi sezon, emisja wiosną
Telewizja Polsat zdecydowała, że powstanie drugi sezon serialu obyczajowego „Przyjaciółki”, który zadebiutował we wrześniu br. - Nowe odcinki trafią na antenę wiosną 2013 roku - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych.
więcej
|
|
Solidarność TVP chce wzrostu wynagrodzeń, 29 października trzygodzinna pikieta
W poniedziałek, 29 października działająca w TVP Solidarność przeprowadzi pikietę przed siedzibą spółki. W akcji, która ma odbyć się w godzinach 18-21, ma wziąć udział 400 osób. W tym czasie w TVP będzie trwało nagranie jubileuszowego programu na żywo.
więcej
|
|
Ruszyła telewizja Stars.tv. Na antenie tylko muzyka, ale bez disco polo
W poniedziałek wieczorem ruszył nowy muzyczny kanał Stars.tv. - Na naszej antenie prezentowane będą jedynie teledyski - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Wójcicki, dyrektor programowy kanału. Stacja nadawać będzie na podstawie czeskiej koncesji.
więcej
|
|
TVP1 do góry, Polsat w dół. ,,M jak miłość" wygrało z meczem Polska-Anglia
W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Juliusz Braun: opłata powszechna to najlepszy sposób finansowania TVP
Prezes TVP Juliusz Braun uważa, że najlepszym sposobem finansowania mediów publicznych byłaby powszechna opłata, wnoszona przez każde gospodarstwo domowe. Komercjalizacja TVP1 i TVP2 oznaczałby rezygnację z uniwersalnych programów dla szerokiej widowni, w tym dla dzieci.
więcej
|
|
,,Misja Afganistan" z Pawłem Małaszyńskim hitem Canal+
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Misja Afganistan” obejrzało w Canal+ średnio 164 tys. widzów, a produkcja zapewniła stacji udział kilka razy wyższy od jej średniego dobowego wyniku.
więcej
|
|
,,Kilerskie Karaoke" Eski TV lepsze od konkurencji, ale traci widzów
Po trzech odcinkach nowy rozrywkowy show kanału Eska TV „Kilerskie Karaoke” zapewnia stacji wygraną z konkurencyjnymi kanałami muzycznymi. Jednak oglądalność formatu topnieje z wydania na wydanie.
więcej
|
|
Cyfra+ i N do końca roku z osobnymi ofertami, a potem bez obniżek
Platformy telewizyjne Cyfra+ i N, na których połączenie zgodę wydał niedawno UOKiK, do końca br. będą rywalizować o klientów osobnymi ofertami. Po ich fuzji nie zostaną wprowadzone tańsze pakiety.
więcej
|
|
Piotr Fronczewski głosem Kota Śpiocha w MiniMini+
W połowie listopada br. kanał MiniMini+ rozpocznie emisję nowego programu edukacyjnego dla dzieci pod tytułem „Opowieści Kota Śpiocha”. Głosu tytułowemu bohaterowi użyczy aktor Piotr Fronczewski.
więcej
|
|
BBC Worldwide chce zwiększyć liczbę własnych produkcji
Brytyjska telewizja publiczna BBC i jej komercyjne ramię BBC Worldwide Channels przygotują dwie nowe oryginalne produkcje, które pojawią się w ofercie międzynarodowych kanałów nadawców. Będą to pierwsze koprodukcje BBC i BBC Worldwide.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat łączy się ze swoją spółką od produkcji dekoderów
Zarząd Cyfrowego Polsatu zdecydował o połączeniu spółki z firmą Cyfrowy Polsat Technology, w której platforma cyfrowa posiada 100 proc. udziałów.
więcej
|
|
Kolejny sezon serialu ,,Jelly Jamm" na antenie Boomeranga
Od listopada br. dziecięcy kanał Boomerang emitować będzie kolejny sezon komediowej animacji „Jelly Jamm”.
więcej
|
|
WTK zacieśnia współpracę z Lechem Poznań
Poznańska Telewizja WTK uzyskała status partnera premium klubu piłkarskiego Lech Poznań. Umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2012/2013.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zjawisko "inteligentnej nudy" jest już w Polsce powszechne. Mobile zabójcą bezczynności
Okazuje się, że w czasach, gdy mobilny internet stał się powszechny, mówienie o nudzie, jako zjawisku polegającym na bezczynnym lub nie dającym satysfakcji spędzaniu czasu przestaje mieć jakikolwiek sens - pisze Grzegorz Wierchowiec z domu mediowego PanMedia Western.
więcej
|
|
Enea: Starcom zamiast Mindshare Polska
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Enea. Poprzednio zajmował się tym Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Docenili nas klienci konkurencji" - PZU o efektach swojego rebrandingu (wideo)
Przedstawiciele PZU podsumowują rozpoczęte ponad 5 miesięcy temu odświeżenie wizerunku tej firmy. Najważniejszym elementem projektu była zamiana logotypu ubezpieczyciela wspierana kampanią z Januszem Rewińskim.
więcej
|
|
TVN więcej z reklam, Polsat i TVP sporo mniej (TOP10)
We wrześniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 5,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Z czołowych kanałów wzrost wpływów reklamowych osiągnął tylko TVN, za to spore spadki zanotowały Polsat, TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
,,Mokry" mecz Polska-Anglia reklamuje Herbapect (wideo)
Firma Aflofarm Farmacja Polska przygotowała specjalną wersję reklamy produkowanego przez siebie syropu Herbapect, nawiązującą do deszczowym perypetii z niedawnym meczem piłkarskim Polska-Anglia.
więcej
|
|
,,Masz wszystko naraz" w kampanii Windows 8 (wideo)
W polskich mediach ruszyła kampania reklamowa systemu operacyjnego Windows 8 wprowadzanego na rynek przez Microsoft. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Wunderman, Heureka i Universal McCann.
więcej
|
|
Nintendo reklamuje Wii U (wideo)
Nintendo zaprezentowało pierwszy spot reklamowy nowej konsoli do gier Nintendo Wii U.
więcej
|
|
Fuk i Czartotyski oraz Frączek i Jaskólski w Interactive Solutions
Pracę w agencji Interactive Solutions rozpoczęły dwa nowe teamy kreatywne: Piotr Fuk i Paweł Czartoryski oraz Marta Frączek i Paweł Jaskólski. Fuk i Czartoryski pracowali poprzednio w 303, a Frączak i Jaskólski w JWT Warszawa.
więcej
|
|
,,Let's get outside" w kampanii obuwia Merrell
W internecie rozpoczęła się kampania reklamująca modele obuwia marki Merrell z linii „Fusion”. Akcję dział marketingu dystrybuującej je firmy AmerSport przygotował wspólnie z domem mediowym PRO Media House.
więcej
|
|
Proximity Poland dla whisky William Lawson's
Agencja Proximity Poland (Grupa BBDO) rozpoczęła obsługę w internecie szkockiej whisky William Lawson’s z portfolio Bacardi Martini. Pierwszym projektem, który realizuje dla marki, jest konkurs związany z meczem Polska-Anglia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Na Przejazd" - magazyn dla klientów pociągów regionalnych
6 listopada br. na rynku zadebiutuje lifestylowy magazyn „Na Przejazd”. Tytuł dystrybuowany będzie za darmo w kasach biletowych i pociągach samorządowych spółek jak m.in. Przewozy Regionalne, Koleje Śląskie, SKM Trójmiasto czy Arriva.
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne nadal tracą, liderem ,,Tele Tydzień"
Wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w sierpniu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Językowy ,,Niezbędnik inteligenta" od ,,Polityki"
W środę 24 października br. ukaże się kolejne wydanie specjalne tygodnika „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zatytułowane „Niezbędnik inteligenta. O języku w mowie i piśmie”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet z najlepszym serwisem mobilnym, Interia i Gazeta.pl najsłabiej
Wśród głównym portali horyzontalnych najlepszą wersję mobilną ma Onet, natomiast dużo gorzej wypadają WP.pl, Interia i Gazeta.pl - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zjawisko "inteligentnej nudy" jest już w Polsce powszechne. Mobile zabójcą bezczynności
Okazuje się, że w czasach, gdy mobilny internet stał się powszechny, mówienie o nudzie, jako zjawisku polegającym na bezczynnym lub nie dającym satysfakcji spędzaniu czasu przestaje mieć jakikolwiek sens - pisze Grzegorz Wierchowiec z domu mediowego PanMedia Western.
więcej
|
|
Co piąta firma bez strategii działań w mediach społecznościowych
22% dyrektorów ds. komunikacji przyznaje, że ich firmy nie mają strategii związanej z mediami społecznościowymi - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Grayling.
więcej
|
|
Serwis genealogiczny Ancestry.com sprzedany za 1,6 miliarda dolarów
Europejscy inwestorzy na czele z funduszem private equity Permira, przejęli amerykańską stronę Ancestry.com za około 1,6 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Mozilla testuje Social API z Facebook Messenger w Firefoksie
Mozilla udostępniła nową betę przeglądarki Firefox, w której można testować działanie narzędzia Social API z komunikatorem Facebook Messenger.
więcej
|
|
iPKO i Inteligo pozwolą na nadanie własnego loginu
Od 30 października br. w serwisach bankowości elektronicznej iPKO i Inteligo pojawi się możliwość nadawania własnego loginu, nowe zasady logowania z użyciem tokena oraz nowy wygląd strony logowania.
więcej
|
|
Yahoo: przychód w III kw. nieznacznie w dół, ponad 3 mld USD zysku
Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Prezenty - ponad połowa kobiet woli je dawać niż dostawać
Dla 58 proc. kobiet w Polsce obdarowywanie innych jest większą przyjemnością niż otrzymywanie prezentów - wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC.
więcej
|
|
Ponad 2/3 Polaków ma własne mieszkanie
Polacy są w europejskiej czołówce pod względem odsetka osób posiadających własne mieszkanie - wynika z badania TNS Nipo. We własnych czterech kątach mieszka ponad dwie trzecie dorosłych Polaków, co jest najwyższym wynikiem wśród 15 poddanych analizie krajów z całego świata. Czterech na pięciu z nas uważa także, że bardziej korzystne jest posiadanie domu niż jego wynajmowanie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|