|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Andrzej Brzuszkiewicz nie kieruje już ,,Playboyem"
Andrzej Brzuszkiewicz, pełniący od sierpnia br. obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska), rozstaje się z wydawnictwem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hanna Rydlewska zastępcą naczelnej ,,Przekroju"
Hanna Rydlewska, obecnie wiceszefowa Natemat.pl, będzie zastępcą Zuzanny Ziomeckiej, nowej redaktor naczelnej „Przekroju” (Presspublica) - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Reporter Polski" wróci do TVP2 w listopadzie
Telewizyjna Dwójka w połowie listopada br. wznowi emisję magazynu „Reporter Polski” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program nadawany będzie jednak nie pięć razy w tygodniu, ale tylko raz.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Warta z nowym logo, bliższym Grupie Talanx
TUiR Warta wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie podkreślającym przynależność firmy do Grupy Talanx oraz jej fuzję z HDI Asekuracja TU. Logo i cały system identyfikacji przygotowała agencja Mamastudio.
więcej |
|
Alior Bank, ,,Uważam Rze" i Harnaś - ,,złote" kampanie Effie (case study)
Zapraszamy do obejrzenia reklam i przeczytania opisu kampanii, którym przyznano złote nagrody w tegorocznym konkursie Effie: „Uważam Rze” w kategorii Launch oraz Alior Banku i Harnasia w kategorii Long term marketing excellence.
więcej |
|
Julia Izmałkowa: Ethnografia to nie reality show
Ludzie są takimi jakimi są i lepsi nie będą. Mogą mieć natomiast lepsze wyobrażenie na swój temat lub na temat tego co my uważamy za lepsze. Jeżeli więc „ulokujemy” ich w sprzyjających warunkach kiedy oni definiują siebie jako badanych - to ich ego i ich ambicja żeby być kimś kim nie są i zaspokoić naszą ciekawość - będzie rosła jak na drożdżach.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB
W tegorocznym konkursie Effie przyznano trzy złota, natomiast żadnego Grand Prix. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa.
więcej
|
Okładki, pozwy i pierwsza liga - Tomasz Lis o ,,Newsweeku"
- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. Rozmawiamy też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z „Wprost”.
więcej
|
,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Reporter Polski" wróci do TVP2 w listopadzie
Telewizyjna Dwójka w połowie listopada br. wznowi emisję magazynu „Reporter Polski” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program nadawany będzie jednak nie pięć razy w tygodniu, ale tylko raz.
więcej
|
|
Marta Szymańska prezesem ITV, Agnieszka Bobrukiewicz odwołana
Marta Szymańska została od października br. nowym prezesem spółki Telestar, właściciela telewizji ITV. Pełniąca dotychczas tę funkcję Agnieszka Bobrukiewicz, została odwołana.
więcej
|
|
Muzyczny kanał Fresh TV nie powstanie
Muzyczna stacja Fresh TV, której uruchomienie planował nadawca stacji TVS, na razie nie wystartuje - Projekt został zawieszony - mówi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Hołda, prezes TVS.
więcej
|
|
Kanały CBS mogą ruszyć w naszym kraju pod koniec roku
Kanały CBS, które zastąpią stacje Chello Zone, mogą ruszyć w Polsce już pod koniec tego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zgodził się właśnie na powstanie spółki, która będzie zarządzać tymi stacjami.
więcej
|
|
National Geographic nowym liderem wśród stacji dokumentalnych
We wrześniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych został National Geographic. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się może History, z kolei ponownie najwięcej straciło Zone Reality.
więcej
|
|
Serial TVP przed premierą na platformie n
Platforma n przygotowała nowe kolekcje w ramach swojej oferty wideo na żądanie. Składają się na nie seriale Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Eurosport z transmisjami z turnieju tenisowego Power Horse Cup
Eurosport w latach 2013-2015 pokazywać będzie na swoich antenach transmisje z nowego turnieju tenisowego ATP Power Horse Cup.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Warta z nowym logo, bliższym Grupie Talanx
TUiR Warta wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie podkreślającym przynależność firmy do Grupy Talanx oraz jej fuzję z HDI Asekuracja TU. Logo i cały system identyfikacji przygotowała agencja Mamastudio.
więcej
|
|
Alior Bank, ,,Uważam Rze" i Harnaś - ,,złote" kampanie Effie (case study)
Zapraszamy do obejrzenia reklam i przeczytania opisu kampanii, którym przyznano złote nagrody w tegorocznym konkursie Effie: „Uważam Rze” w kategorii Launch oraz Alior Banku i Harnasia w kategorii Long term marketing excellence.
więcej
|
|
Julia Izmałkowa: Ethnografia to nie reality show
Ludzie są takimi jakimi są i lepsi nie będą. Mogą mieć natomiast lepsze wyobrażenie na swój temat lub na temat tego co my uważamy za lepsze. Jeżeli więc „ulokujemy” ich w sprzyjających warunkach kiedy oni definiują siebie jako badanych - to ich ego i ich ambicja żeby być kimś kim nie są i zaspokoić naszą ciekawość - będzie rosła jak na drożdżach.
więcej
|
|
Artur Partyka i Magdalena Kumorek promują żywność ekologiczną (wideo)
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi rozpoczyna kampanię społeczną „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku”. Twarzami akcji - przygotowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej - są Artur Partyka i Magdalena Kumorek.
więcej
|
|
,,Warta zaufania" - rekordowa kampania reklamuje nowy wizerunek Warty (wideo)
Pod hasłem „Warta - warta zaufania” rusza kampania reklamująca nowy wizerunek TUiR Warta. Akcja - przygotowana przez firmy Lowe GGK, Prime Time, Lunapark i Starcom - to największy projekt marketingowy w historii ubezpieczyciela.
więcej
|
|
McDonald's, Jeep, Amnesty, Empik i doping na Euro - polskie kampanie nagrodzone w Golden Drum (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, kampanii i projektów agencji z Polski nagrodzonych w tegorocznym konkursie Golden Drum. Wyróżnienia zdobyły prace m.in. dla McDonald’s, Jeep, Amnesty International.
więcej
|
|
Marcin Kalkhoff za Darię Szajnar w Lowe GGK
Marcin Kalkhoff rozpoczął pracę jako dyrektor strategiczny w agencji Lowe GGK. Zastąpił na tym stanowisku Darię Szajnar.
więcej
|
|
Marcin Macionczyk oraz Dominika i Marek Peszkowie: z OS3 do własnej agencji Minds Up
Marcin Macionczyk, Dominika Kwol-Peszko i Marek Peszko uruchomili agencję reklamową Minds Up. Wcześniej wszyscy byli związani z OS3 multimedia.
więcej
|
|
Gok Wan i Orsay w kampanii Nivea Invisible (wideo)
Od początku października trwa kampania reklamowa antyperspirantu Nivea Invisible z udziałem stylisty Goka Wana. Akcja - przygotowana przez firmy DraftFCB + AdFabrika, MEC, ASPE i ProProduction - obejmuje też współpracę z marką Orsay.
więcej
|
|
Arena Media zdobyło budżet Instytutu Żywności i Żywienia
Dom mediowy Arena Media wygrał przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej dla Instytutu Żywności i Żywienia. Do przetargu stanęło ponad 5 domów mediowych.
więcej
|
|
Michał Karmiński: z IDMnet do ISTV Media
Michał Karmiński kieruje od października działem sprzedaży ISTV Media, spółki rozwijającej telewizję internetową ISTV oraz realizującej zewnętrzne produkcje w ramach ISTV Services.
więcej
|
|
Edyta Wyganowska w IDM Media Team
Edyta Wyganowska dołączyła do zespołu IDM Media Team - komórki brokerskiej, funkcjonującej przy spółce IDMnet.
więcej
|
|
Reserved postawił w social media na zjednoczenie.com
Firma LPP powierzył obsługę marki Reserved w social media agencji zjednoczenie.com.
więcej
|
|
Bryk.pl i Opracowania.pl w Evolution Media Net
Serwisy Bryk.pl i Opracowania.pl dołączą od listopada do sieci Evolution Media Net.
więcej
|
|
Think Kong z EasySoftware w social media
Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę o współpracy z EasySoftware, producentem oprogramowania i projektantem systemów informatycznych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Andrzej Brzuszkiewicz nie kieruje już ,,Playboyem"
Andrzej Brzuszkiewicz, pełniący od sierpnia br. obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska), rozstaje się z wydawnictwem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hanna Rydlewska zastępcą naczelnej ,,Przekroju"
Hanna Rydlewska, obecnie wiceszefowa Natemat.pl, będzie zastępcą Zuzanny Ziomeckiej, nowej redaktor naczelnej „Przekroju” (Presspublica) - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,CKM" i ,,Playboy" tracą czytelników, liderem ,,Men's Health"
W lipcu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało spadki sprzedaży w porównaniu do lipca ub.r., a najwięcej stracił „CKM”. Wzrostem pochwalić się może tylko „Logo”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|