|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Okładki, pozwy i pierwsza liga - Tomasz Lis o ,,Newsweeku"
- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. Rozmawiamy też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z „Wprost”.
więcej
|
,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
Wczoraj „Fakty” TVN po raz pierwszy nadano z nowego studia, a program zyskał nową oprawę graficzną i dźwiękową. Ekspertom podoba się pomysł z ogromnym videowallem, ale nie brakuje krytycznych uwag.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
|
Cięcia w ,,Gali". Odchodzą prawie wszyscy dziennikarze
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Beata Tadla w ,,Wiadomościach" już w listopadzie
Beata Tadla już w listopadzie br. zacznie prowadzić „Wiadomości” w TVP1. Prezenterka została zwolniona przez TVN z części zakazu konkurencji, który ją obowiązuje po odejściu z tej stacji.
więcej
|
|
Tracą duże stacje, zyskują mniejsze kanały. Dlaczego?
W pierwszych dziewięciu miesiącach br. łączny udział czterech najpopularniejszych kanałów spadł o niemal 4 pkt. proc. w porównaniu do ub.r. Zyskały za to mniejsze stacje, które mają większy zasięg dzięki naziemnej tv cyfrowej.
więcej
|
|
Polsat goni TVN, Dwójka znów przed Jedynką
W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zajęła TVN. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Disco polo podbija telewizję. Polo TV nadal liderem kanałów muzycznych
We wrześniu br. trzeci miesiąc z rządu liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV, notująca największy wzrost. Liderująca dotąd Viva spadła na pozycję trzecią. Wśród młodszych widzów najchętniej oglądana była Eska TV.
więcej
|
|
116 tys. widzów ,,Nie do wiary" w TTV. Hitem odcinek o stygmatyczce
Nowy sezon programu „Nie do wiary”, emitowany w naziemnej stacji TTV, po sześciu odcinkach gromadzi średnio 116 tys. widzów. Magazyn notuje wyższy udział w rynku od średniego dobowego udziału stacji w okresie jego emisji.
więcej
|
|
,,Nieprawdopodobne, a jednak" ogląda 1,4 mln widzów
Sześć pierwszych odcinków nowego serialu Polsatu „Nieprawdopodobne, a jednak” oglądało 1,42 mln widzów. Paradokument poprawił oglądalność stacji względem analogicznego okresu ub.r. i daje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)
Platforma Cyfrowy Polsat ruszyła wczoraj z nową kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową. Działania obejmują telewizję, radio, internet i materiały BTL.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński: w obecnym kształcie TVP przeżyje maksymalnie do 2016 roku
Udziały w rynku i wartość Telewizji Polskiej nadal maleją. Poczynione w ostatnich latach oszczędności mogą nie wystarczyć. – Na tych zasadach TVP przeżyje jeszcze dwa, trzy, cztery lata - prognozuje Jakub Bierzyński, szef OMD. Choć, jak podkreśla, i tak politycy nie dadzą jej upaść. – Z tego powodu presja na reformy jest ograniczona - dodaje ekspert. Jego zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest prywatyzacja TVP lub utworzenie Funduszu Misji Publicznej.
więcej
|
|
Cztery kanały Canal+ i Viva walczą o ,,Satelitarne Oskary"
Pięć stacji z Polski, czyli cztery kanały spółki Canal+ Cyfrowy - Ale kino+, Kuchnia+, MiniMini+ i teleTOON+ oraz telewizja Viva Polska znalazły się w finale w tegorocznej edycji konkursu Eutelsat TV Awards.
więcej
|
|
Będzie trzeci sezon ,,Niesamowitego świata Gumballa" w Cartoon Network
Turner Broadcasting zlecił produkcję trzeciego sezonu „Niesamowitego świata Gumballa”, który realizowany będzie przez brytyjskie studio Cartoon Network. Powstanie w sumie 40 trwających po 11 minut odcinków.
więcej
|
|
Płyty DVD z produkcjami TVP tańsze nawet o 60 proc.
W dniach od 8 do 31 października br. w sieci Empik kupić będzie można płyty DVD z produkcjami Telewizji Polskiej w promocyjnych cenach. Akcja ma związek z 60-leciem istnienia TVP.
więcej
|
|
,,Póki śmierć nas nie rozłączy" na antenie kanału ID
Od 10 października br. kanał ID emitował będzie serial dokumentalny „Póki śmierć nas nie rozłączy”.
więcej
|
|
,,Zwątpiłem, zwyciężyłem" w Planete+
W sobotę 13 października br. kanał Planete+ pokaże dziewięć krótkich form dokumentalnych zebranych w cykl pt. „Zwątpiłem, zwyciężyłem”. To pierwsza autorska seria dokumentalna wyprodukowana przez stację.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB
W tegorocznym konkursie Effie przyznano trzy złota, natomiast żadnego Grand Prix. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa.
więcej
|
|
Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam
Agencja Change Communications Warsaw przejmuje od PZL obsługę reklamową sieci Plus w zakresie ATL. Nowa kampania będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym, już bez udziału kabaretu Mumio.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska reklamuje piekarniki Integra Smart marki Amica (wideo)
Rusza kampania reklamowa sprzętu Amica z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję, w której prezentowana jest linia piekarników Integra Smart - przygotowały firmy Change Integrated i Equinox Polska.
więcej
|
|
Pan Pikuś pokazuje ,,taki układ" w reklamach Avivy (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Avivę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Paul McCartney reklamuje w Polsce głośniki JBL (wideo)
Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa głośników i stacji dokującej JBL. To część globalnej akcji promującej ta urządzenia, której twarzą jest Paul McCartney.
więcej
|
|
Wysokie standardy, niskie ceny i szybkie AC w kampanii Liberty Direct (wideo)
Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję, w której występuje charakterystyczna dla tej firmy Statua Wolności, przygotowały agencja DDB, dom produkcyjny Cut Cut i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)
Platforma Cyfrowy Polsat ruszyła wczoraj z nową kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową. Działania obejmują telewizję, radio, internet i materiały BTL.
więcej
|
|
ArthroStop Plus reklamowany jako ,,sprawdzony sposób na stawy" (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu ArthroStop Plus z Imbirem. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprawdzony sposób na stawy”, przygotowały firmy Opus B, Initiative i Open Media.
więcej
|
|
,,Nie bój się zimna" w kampanii Decathlonu (wideo)
Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon reklamująca odzież i akcesoria do jesienno- zimowych sportów i turystyki. Akcja przebiega pod hasłem „Nie bój się zimna”.
więcej
|
|
SARE i Maison tworzą firmę badawczą MobiQuest
Działalność rozpoczyna firma MobiQuest, która będzie zajmować się badaniami rynkowymi opartymi na nowych technologiach. Po połowie udziałów w spółce mają grupa kapitałowa SARE i domu badawczy Maison.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kurkiewicz i Piątek żegnają się z ,,Przekrojem". ,,Polityczna decyzja, brak wsparcia Presspubliki"
W ostatnim numerze „Przekroju” odchodzący redaktor naczelny Roman Kurkiewicz i felietonista Tomasz Piątek piszą o powodach fiaska lewicowo-liberalnej koncepcji pisma. Z redakcją żegnają się też Aleksandra Bilewicz i Julia Kulisa.
więcej
|
|
Miesięczniki poradnikowe straciły, zyskała tylko ,,Claudia"
W lipcu br. wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj Magazyn”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotowała „Claudia”, a nowym liderem zostały „Dobre Rady”.
więcej
|
|
Marcin Meller dziennikarzem tygodnika "Newsweek"
Do zespołu dziennikarskiego tygodnika Newsweek Polska (Ringier Axel Springer) dołącza na stałe Marcin Meller, który współpracuje z tytułem od marca tego roku.
więcej
|
|
Kolporter ruszył z usługami kurierskimi z K-EX
Kolporter we współpracy z firmą kurierską K-EX od października br. zaoferował klientom usługi kurierskie. W wybranych salonikach prasowych spółki mogą oni teraz nadać lub odebrać osobiście przesyłki kurierskie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
NaTemat.pl z 300-600 tys. użytkowników. ,,Rośniemy o 7-13 proc."
Według Megapanelu PBI/Gemius serwis NaTemat.pl ma miesięcznie od 300 do 600 tys. realnych użytkowników. Szef witryny Tomasz Machała informuje, że wzrost zasięgu serwisu z miesiąca na miesiąc wynosi od 7 do 13 proc.
więcej
|
|
Ponad dwa miliardy internautów na świecie, reklama online dogania telewizyjną
Business Insider opublikował raport „The State of the Internet: 2012” opisujący współczesny stan internetu. Według BI dostęp do sieci ma już mniej więcej co trzeci człowiek na ziemi.
więcej
|
|
8 na 10 ludzi na świecie ogląda materiały online
8 na 10 ludzi na świecie ogląda materiały online. Na Facebooku codziennie pojawia się 3,2 miliarda komentarzy oraz "lajków". W USA media społecznościowe (w tym blogi) docierają do 80% internautów. Przewiduje się, że w 2015 roku w sieci w przeciągu sekundy będzie pojawiało się tyle materiałów wideo, że ich oglądnięcie musiałoby zająć człowiekowi 5 lat. Do tego warto dodać wszelkie rozwiązania mobilne oraz miliardy codziennych zapytań w wyszukiwarce Google'a. W sieci jest więc mnóstwo miejsc, w których użytkownik pozostawia po sobie ślad, swoje indywidualne preferencje. Dlatego też nie dziwi, że ten rok stoi pod znakiem big data.
więcej
|
|
60 nowych kanałów na YouTube
Google uruchamia na YouTube 60 nowych kanałów, tworzonych przez producentów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec.
więcej
|
|
Premier Wielkiej Brytanii postawił na Twittera
David Cameron, szef rządu Wielkiej Brytanii, mimo wcześniejszych zapewnień że tego nie zrobi, zdecydował się założyć konto na Twitterze.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|