|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 7 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agora zamyka miesięcznik ,,Happy!". Są zwolnienia
Agora rezygnuje z wydawania miesięcznika lifestylowego dla kobiet „Happy!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni numer pisma ukaże się w połowie października br. Ze spółki odchodzą osoby, które przygotowywały magazyn.
więcej
|
|
,,Sportowe Wywiady" wchodzą na rynek. ,,Wypełniamy niszę"
W połowie października br. na rynku zadebiutuje miesięcznik „Sportowe Wywiady”. Połowę pisma zajmą wywiady ze sportowcami i ludźmi sportu. - Wypełniamy niszę - zapowiada nam Marek Kaleta, naczelny miesięcznika.
więcej
|
|
GG Network zwalnia i zamyka nierentowne projekty
Przedstawiciele GG Network potwierdzają, że w firmie trwają zwolnienia, wynikające ze spowolnienia reklamowego oraz rezygnacji z mniej rentownych projektów. Przy czym nie podają konkretnych informacji o skali redukcji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17,15 mln Polaków to internauci. Pierwszy spadek od lat
Według badania NetTrack za czerwiec - sierpień br. odsetek internautów w Polsce wyniósł 56,9 proc., czyli 17,147 mln osób w przeliczeniu na populację. To nieco mniej niż w poprzedniej fali badania.
więcej |
|
17 polskich nagród w Golden Drum: DDB z Grand Prix i 3 złotami za reklamę McDonald's
Na festiwalu Golden Drum w Portorożu polskie firmy zdobyły 17 nagród: 10 w kategorii Single Channels i 7 w kategorii Multi Channels. Grand Prix za projekt „Rozkład jazdy” dla McDonald’s otrzymała DDB Warszawa.
więcej |
|
Tylko ,,Shape" zyskał wśród pism luksusowych, ,,Sukces" ostro w dół
W lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Shape”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Okładki, pozwy i pierwsza liga - Tomasz Lis o ,,Newsweeku"
- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. Rozmawiamy też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z „Wprost”.
więcej
|
,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
Wczoraj „Fakty” TVN po raz pierwszy nadano z nowego studia, a program zyskał nową oprawę graficzną i dźwiękową. Ekspertom podoba się pomysł z ogromnym videowallem, ale nie brakuje krytycznych uwag.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
|
Cięcia w ,,Gali". Odchodzą prawie wszyscy dziennikarze
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cyfrowy Polsat obniżył cenę TV Mobilnej
Cyfrowy Polsat obniżył o 5 zł miesięczną opłatę abonamentową za pakiet Ekstra oferowany w ramach usługi TV Mobilna. Teraz abonament za osiem kodowanych stacji telewizyjnych i 12 radiowych kosztuje 14,90 zł.
więcej
|
|
,,Ja panu nie przerywałem" - Gursztyn i Szumlewicz w Superstacji
W środę na antenie Superstacji zadebiutuje nowy program komentatorski Piotra Gursztyna i Piotra Szumlewicza. Nazywać się on będzie „Ja panu nie przerywałem”.
więcej
|
|
Polsat nie skróci show ,,Tylko taniec. Got to dance"
Druga edycja talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” będzie liczyć 10 odcinków, tak samo jak pierwsza seria formatu. Finał programu stacja pokaże 9 listopada br.
więcej
|
|
,,Hotel 52" stracił 300 000 widzów
Początek szóstego sezonu „Hotelu 52” oglądało o 300 tys. widzów mniej niż śledziło początek czwartej serii rok temu. Polsat w paśmie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Jan Szul: TVP Info broni pozycji lidera. Stawiamy na dokument i nową oprawę (wideo)
TVP Info, które w sobotę obchodzić będzie 5-lecie istnienia, pracuje nad kolejnymi zmianami na antenie. Część z nich zostanie wprowadzona jeszcze przed końcem roku. - Chcemy duży nacisk położyć na dokument. Pracujemy również nad nową oprawą - mówi Jan Szul, szef TVP Info. Władze stacji niecierpliwie czekają również na koncesję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która pozwoli rozdzielić TVP Info od kanałów regionalnych.
więcej
|
|
,,Bez tajemnic 2" w HBO: emisja pięć razy w tygodniu o 22.00
Od 12 listopada br. kanał HBO Polska emitować będzie drugi sezon serialu „Bez tajemnic”. Widzowie dalsze losy psychoterapeuty Andrzeja Wolskiego (Jerzy Radziwiłowicz) i jego pacjentów będą mogli śledzić w dni powszednie o 22.00.
więcej
|
|
,,Rodzice na skraju załamania nerwowego" na antenie TV6
Od 25 października br. kanał TV6 emitować będzie komediowy serial „Rodzice na skraju załamania nerwowego”.
więcej
|
|
Serial ,,Wło-cha-cha-cze" na antenie kanału Boomerang
Od 22 października br. dziecięcy kanał Boomerang emitować będzie serial „Wło-cha-cha-cze”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
17 polskich nagród w Golden Drum: DDB z Grand Prix i 3 złotami za reklamę McDonald's
Na festiwalu Golden Drum w Portorożu polskie firmy zdobyły 17 nagród: 10 w kategorii Single Channels i 7 w kategorii Multi Channels. Grand Prix za projekt „Rozkład jazdy” dla McDonald’s otrzymała DDB Warszawa.
więcej
|
|
Rodrigo Sobral: Jestem zafascynowany koncepcją collaborative consumption
Na pytania odpowiada Rodrigo Sobral, dyrektor kreatywny firmy postprodukcyjnej The Mill.
więcej
|
|
Banki Żywności zachęcają do wolontariatu przeciw marnowaniu jedzenia (wideo)
Rusza kampania Federacji Polskich Banków Żywności zachęcająca do wolontariatu na rzecz tej organizacji. Akcję - obejmującą telewizję, radio, internet, prasę i outdoor - Federacja przygotowała wspólnie z agencją Grey Warszawa.
więcej
|
|
Popek, Gawryluk, Młynarska i Rogalska w kampanii ,,Sekrety Życia"
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Sekrety Życia” na rzecz Stowarzyszenia Amazonki. Twarzami akcji są m.in. Anna Popek, Dorota Gawryluk, Agata Młynarska, Marzena Rogalska i Maria Szabłowska.
więcej
|
|
,,Ocenzurowane" reklamy Black Energy Drink w odpowiedzi na decyzję KEM
W nowej kampanii Black Energy Drink wykorzystywane są reklamy oznaczone jako ocenzurowane i zakazane. To odpowiedź produkującej ten napój firmy FoodCare na decyzję Komisji Etyki Reklamy dotyczącą jej poprzednich spotów.
więcej
|
|
Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej
Polscy reklamodawcy mogą już wykupywać dużą reklamę displayową na stronie logowania do Facebooka. Jako pierwsza firma skorzystała z tego sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska.
więcej
|
|
Szymon Majewski jako Einstein w kampanii Konto dla Młodych w PKO BP
PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię reklamową kont przeznaczonych dla młodych klientów. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia i Universal McCann.
więcej
|
|
Kosmetyki Ziaja reklamowane w telewizji i internecie (wideo)
Trwa internetowo-telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Ziaja. Ich producent przygotowała akcję wspólnie z agencją Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
,,Liczysz się dla nas" - Spółdzielcza Grupa Bankowa z nową identyfikacją i reklamami (wideo)
Od początku października w najważniejszych mediach trwa wizerunkowa kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy Bankowej. Akcję przygotowały firmy Men at Work, FilmProdukcja i Media Concept.
więcej
|
|
,,Wkręć się w energię bez podwyżek" - Tauron reklamuje się dla firmy i domu
Na outdoorze, w radiu i BTL-u ruszyła kampania reklamowa oferty Taurona skierowanej zarówno do klientów korporacyjnych, jak i odbiorców indywidualnych. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowała agencja reklamowa Czart.
więcej
|
|
Wojciech Mróz, Weronika Rychlicka i Mateusz Kupczyk w iBillboard
Wojciech Mróz, Weronika Rychlicka i Mateusz Kupczyk rozpoczęli pracę w iBillboard, spółce zarządzającej internetową platformą do sprzedaży reklam w modelu RTB. Mróz objął funkcję kierownika ds. SEO/SEM, Rychlicka - PR managera, a Kupczyk - kierownika wsparcia technicznego. więcej
|
|
Atmedia rusza ze sprzedaż na listopad - drożej o 3/7 proc.
Atmedia, biuro reklamowe telewizyjnych kanałów tematycznych i ich serwisów tematycznych, rozpoczyna sprzedaż kampanii na listopad.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora zamyka miesięcznik ,,Happy!". Są zwolnienia
Agora rezygnuje z wydawania miesięcznika lifestylowego dla kobiet „Happy!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni numer pisma ukaże się w połowie października br. Ze spółki odchodzą osoby, które przygotowywały magazyn.
więcej
|
|
,,Sportowe Wywiady" wchodzą na rynek. ,,Wypełniamy niszę"
W połowie października br. na rynku zadebiutuje miesięcznik „Sportowe Wywiady”. Połowę pisma zajmą wywiady ze sportowcami i ludźmi sportu. - Wypełniamy niszę - zapowiada nam Marek Kaleta, naczelny miesięcznika.
więcej
|
|
Tylko ,,Shape" zyskał wśród pism luksusowych, ,,Sukces" ostro w dół
W lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Shape”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.
więcej
|
|
Gazety regionalne tracą, liderem ,,Dziennik Zachodni"
W sierpniu br. wśród gazet regionalnych pozycję lidera zajął „Dziennik Zachodni”, który jako jedyny w czołowej piętnastce pochwalić się może wzrostem sprzedaży. Z kolei najwięcej straciła „Nowa Trybuna Opolska”.
więcej
|
|
,,Show" podniosło cenę
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o podniesieniu ceny promocyjnej dwutygodnika „Show”. Dzisiaj na rynku ukazał się już drugi numer tego magazynu w cenie 1,60 zł.
więcej
|
|
Polityka Cyfrowa dostępna na Kindle'a
Od 3 października br. prenumeratorzy Polityki Cyfrowej mogą pobierać najnowszy numer tygodnika „Polityka”w formacie mobi, przystosowanym do czytania na czytnikach Kindle.
więcej
|
|
Internet |
|
|
GG Network zwalnia i zamyka nierentowne projekty
Przedstawiciele GG Network potwierdzają, że w firmie trwają zwolnienia, wynikające ze spowolnienia reklamowego oraz rezygnacji z mniej rentownych projektów. Przy czym nie podają konkretnych informacji o skali redukcji.
więcej
|
|
17,15 mln Polaków to internauci. Pierwszy spadek od lat
Według badania NetTrack za czerwiec - sierpień br. odsetek internautów w Polsce wyniósł 56,9 proc., czyli 17,147 mln osób w przeliczeniu na populację. To nieco mniej niż w poprzedniej fali badania.
więcej
|
|
Pudelek.pl przeprosił Edytę i Cezarego Pazurów
Serwis Pudelek.pl w sobotę na stronie głównej zamieścił przeprosiny zarządu o2.pl, właściciela portalu, skierowane do Edyty i Cezarego Pazurów. To efekt przegranego przez o2.pl procesu o ochronę dóbr osobistych, który wytoczył spółce aktor.
więcej
|
|
Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej
Polscy reklamodawcy mogą już wykupywać dużą reklamę displayową na stronie logowania do Facebooka. Jako pierwsza firma skorzystała z tego sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska.
więcej
|
|
Użytkownicy Sympatia.pl będą dedykować piosenki w Radiu ZET
W serwisie Sympatia.pl został udostępniony player pozwalający słuchać online Radia ZET. Ponadto użytkownicy witryny zyskali możliwość dedykowania piosenek emitowanych przez tę rozgłośnię.
więcej
|
|
Coraz trudniejsza sytuacja Zyngi
Zynga, czołowy producent społecznościowych gier wideo, znajduje się w bardzo ciężkiej sytuacji i analitycy nie widzą perspektyw na poprawę. Akcje firmy pod koniec ubiegłego tygodnia spadły do ceny $2,21, prawie 80 procent mniejszej niż w momencie debiutu na parkiecie w grudniu 2011.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|