|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 2 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Agora zwalnia w ,,Gazecie Wyborczej" i w internecie
Agora wręczyła wypowiedzenia pierwszym pracowników w ramach zwolnień grupowych. Etaty stracili m.in. Piotr Pacewicz i Michał Ogórek. Zwolnienia poza warszawską redakcją „Gazety Wyborczej” obejmują też szefów oddziałów lokalnych, a także internet.
więcej
|
Łukasz Grass odchodzi z TOK FM
Łukasz Grass złożył wypowiedzenie w radiu TOK FM, w którym jest zastępcą redaktor naczelnej i kieruje programami informacyjnymi. Uzasadnia, że nowa struktura w rozgłośni mu nie pasuje i jest niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami.
więcej
|
Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Uważam Rze", tracą ,,Przekrój" i ,,Wprost"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tylko milion widzów nowego programu Wojciecha Manna
Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” po czterech odcinkach gromadzi milion widzów, czyli o ponad 420 tys. więcej niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Stacja w czasie emisji talk-show przegrywa z TVP1 i TVN.
więcej
|
|
Wrzesień 2012: główne stacje straciły widzów, TVN liderem
We wrześniu br. wszystkie spośród głównych stacji telewizyjnych zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. W obu grupach pozycję lidera utrzymała telewizja TVN.
więcej
|
|
,,Studio Weekend" z Ibiszami ma tylko 430 tys. widzów
Lifestylowy program Polsatu „Studio Weekend” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 433 tys. widzów. Produkcja zajmuje drugie miejsce w rynku - przegrywa z TVN emitującą w tym czasie powtórki serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Jedynka wyprzedziła Dwójkę. Seriale TVP hitami tygodnia
W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
"Bitwa pod Grunwaldem" - film dokumentalny Patryka Vegi dla TV4
Ludzi różnych zawodów, których największą pasją jest rekonstrukcja średniowiecznych zwyczajów i realiów życia oraz historycznych wydarzeń, w tym największej bitwy średniowiecznej Europy, przedstawia film dokumentalny Patryka Vegi pt "Bitwa pod Grunwaldem".
więcej
|
|
Dariusz Janczewski wiceprezesem i country managerem w Viacomie
Dariusz Janczewski, dotąd dyrektor zarządzający ds. rozwoju biznesowego w OMD Media Direction, 1 października br. objął stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży oraz country managera w polskim oddziale Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
Dokument ,,Moja Wola" Bartosza M. Kowalskiego w HBO
HBO Polska wyprodukowało dokument „Moja Wola”, który jest debiutem reżyserskim Bartosza M. Kowalskiego. Opowiada on historię chłopaka z warszawskiej Woli, który realizuje marzenia wbrew przeciwnościom. HBO pokaże film w połowie października.
więcej
|
|
,,Strefa 3D" od października w TVP HD
7 października br. kanał TVP HD rozpocznie emisję nowego cyklu programów zrealizowanych z obrazem trójwymiarowym „Strefa 3D”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Urszula i Kasia Dudziak znów reklamują kosmetyki Perfecta (wideo)
Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej kosmetyków Perfecta (DAX Cosmetics) z udziałem Urszuli i Kasi Dudziak. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Unlimited.
więcej
|
|
Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)
W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM.
więcej
|
|
Ikea usunęła postacie kobiet z katalogu na Arabię Saudyjską
Szwedzki koncern meblowy Ikea usunął postacie kobiece z przeznaczonej dla Arabii Saudyjskiej wersji swego katalogu na rok 2013 - poinformował szwedzki dziennik "Metro".
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje konto z 6,5 proc. (wideo)
Rusza kampania reklamowa oferowanego przez Bank Millennium konta oszczędnościowego, na którym promocyjne oprocentowanie wynosi 6,5 proc. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Initiative.
więcej
|
|
,,100 proc. naturalnego smaku" w kampanii Frosty (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa ryb i produktów mrożonych Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, producent przygotował wspólnie z firmami five three double ninety filmproductions GmbH oraz MPG.
więcej
|
|
Marsjanki reklamowane z Kosmodługopisem (wideo)
Z początkiem października rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety dla dzieci Marsjanki (Walmark). Akcję przygotowały i realizują firmy Comtech, Initiative i Open Media.
więcej
|
|
Balonowe nawilżanie w kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)
Trwa kampania reklamowa wspierająca relaunch produktów do pielęgnacji twarzy Nivea Aqua Effect. Akcję przygotowały agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Tankuj i zbierz kolekcję" w promocji Shell V-Power
Na stacjach Shell 24 września rozpoczęła się promocja paliw Shell V-Power prowadzona pod hasłem „Tankuj i zbierz kolekcję”.
więcej
|
|
,,Twój świat od kuchni" z Robertem Sową w kampanii Bosch i Alma
Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa sprzętu AGD marki Bosch i linii produktów Food&Joy w delikatesach Alma. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twój świat od kuchni”, przygotowała agencja Insignia.
więcej
|
|
Jarosław Łuczka: z Agory na szefa sprzedaży w Novem Group
Jarosław Łuczka objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Novem Group. Kierować będzie działem agencyjnym i działem news business.
więcej
|
|
Meblowy fast i slow food w kampanii galerii Domar
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wrocławskiej galerii wnętrz Domar oparta na koncepcji meblowego fast foodu i slow foodu. Akcję przygotowała agencja Effectica.
więcej
|
|
10-lecie certyfikatu badawczego PKJPA wsparte kampanią
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) uruchomiła kampanię promującą standardy jakości w badaniach rynkowych. Pretekstem do tego jest obchodzony w tym roku jubileusz 10-lecia audytu PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Raczek: ,,Film" będzie kolorowym pismem opiniotwórczym
Tomasz Raczek objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Film” (Point Group). - Chciałbym z tego miesięcznika zrobić kolorowe pismo opiniotwórcze - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krzysztof Skowroński poprowadził konferencję PiS. ,,Nie ma w tym konfliktu interesu"
Wczorajszą konferencję prasową, na której PiS zaprezentowało kandydata na premiera, poprowadził Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Zgoda na prowadzenie konferencji nie wiązała się z żadną partyjną transakcją - zapewnia dziennikarz.
więcej
|
|
Dekalog Gazety Wyborczej i paradoks Radia Maryja
Jacek Żakowski wystąpił w Gazecie Wyborczej przeciw Magdalenie Środzie i Lechowi Wałęsie, którzy wyrażali się mocno niechętnie na temat sobotniej manifestacji słuchaczy Radia Maryja w Warszawie.
więcej
|
|
Magazyn "Twój Maluszek" za 0,89 zł teraz także w kioskach (wideo)
Wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało o rozpoczęciu sprzedaży kioskowej miesięcznika parentingowego „Twój Maluszek”. Dotąd tytuł był dostępny tylko w dystrybucji zamkniętej.
więcej
|
|
Artur Rawski w zarządzie Presspubliki
Artur Rawski od października dołączył do zarządu Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”. Odpowiadać będzie w spółce za departament finansowo - księgowy oraz departament IT i nowych mediów.
więcej
|
|
Tomasz Kamil Lipiński odchodzi z ,,Faktu"
Tomasz Kamil Lipiński, sekretarz redakcji dodatku „Gwiazdy” ukazującego się w piątki wraz z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska), odchodzi z wydawnictwa.
więcej
|
|
Tomasz Raczek nowym naczelnym miesięcznika "Film"
Tomasz Raczek został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Film". Zarządzanie tytułem należącym do Platformy Mediowej Point Group przejęła spółka zależna Film Point Group (FMG).
więcej
|
|
Michał Adamczyk: z Burdy na szefa multimediów w G+J Polska
Michał Adamczyk, dotąd online & mobile publishing director w wydawnictwie Hubert Burda Media, 1 października br. objął stanowisko dyrektora działu multimediów w G+J Polska. Zmieniła się również struktura tego działu.
więcej
|
|
Anna Sobota dyrektorem nowego działu w Muratorze
Anna Sobota została dyrektorem działu rozwoju sprzedaży, który powstał 1 października br. w ramach struktur biura reklamy wydawnictwa Murator.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Czy potencjał reklamowy Facebooka został wyczerpany?
Coraz częściej pada pytanie, jaką rolę na rynku reklamowym odgrywa Facebook? Czy jest w pełni wykorzystywany, dlaczego tak trudno ocenić efekty działań na nim prowadzonych, a może się już po prostu „skończył”? O tym rozmawiamy z ekspertami rynku reklamowego.
więcej
|
|
9,2 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Demotywatory najpopularniejsze
Facebook ma obecnie w Polsce 9,21 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów mają Demotywatory, wśród marek rządzi Serce i Rozum, a profili mediowych prowadzi Radio Eska.
więcej
|
|
Dekalog Gazety Wyborczej i paradoks Radia Maryja
Jacek Żakowski wystąpił w Gazecie Wyborczej przeciw Magdalenie Środzie i Lechowi Wałęsie, którzy wyrażali się mocno niechętnie na temat sobotniej manifestacji słuchaczy Radia Maryja w Warszawie.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome globalnie ucieka IE, w Polsce goni Firefoksa
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - we wrześniu powiększyła przewagę nad Internet Explorerem. Na polskim rynku aplikacja Google ponownie zbliżyła się do liderującego Firefoksa.
więcej
|
|
Prostsze adresy brytyjskich stron
Nominet, brytyjska instytucja zajmująca się rejestracją domen internetowych, chce udostępnić adresy typu „nazwa.uk”.
więcej
|
|
Microsoft odświeża portal MSN
Nowa wersja serwisu informacyjnego MSN Microsoftu zadebiutuje 26 października - w dniu premiery systemu Windows 8.
więcej
|
|
Komputery z dostępem do internetu dla ubogich
Blisko 400 komputerów z dostępem do internetu mogą otrzymać ubogie rodziny, osoby niepełnosprawne oraz emeryci i renciści z Białegostoku. W poniedziałek ruszył drugi nabór wniosków do projektu, który ma zapobiec tzw. wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców.
więcej
|
|
Płatności PayPal dostępne na NK.pl
Za dobra wirtualne na portalu NK.pl można od kilku dni płacić poprzez system PayPal. Ma to ułatwić płatności użytkownikom serwisu mieszkającym poza Polską.
więcej
|
|
Maria Peltz-Orlińska i Zuzanna Partyka w NaTemat.pl
Do zespołu portalu NaTemat.pl dołączyły Maria Peltz-Orlińska (wcześniej związana z Muratorem i Agorą) i Zuzanna Partyka (wcześniej pracująca w Valkei).
więcej
|
|
Krainakiko.pl - nowy serwis dla dzieci od Interia.pl i Phoenix Press
Portal Interia.pl we współpracy z wydawnictwem Phoenix Press (oba podmioty należą do Grupy Bauer) uruchomiła edukacyjny serwis KrakinaKiko.pl, przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 8 lat.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|