|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 24 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października
Videowall o rozdzielczości 10240 x 1440 pikseli, na który składa się 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED znajdą się w nowym studiu „Faktów” i TVN24.
więcej
|
|
,,Paradoks" porażką TVP2, widownia spada z odcinka na odcinek
Nowy serial TVP2 „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej ogląda mniej widzów niż wybiera w tym czasie konkurencyjne stacje.
więcej
|
|
,,Przyjaciółki" dają Polsatowi pozycję lidera
Nowy serial Polsatu „Przyjaciółki” ogląda 2,5 mln osób. Jest to o pół mln widzów więcej niż śledziło nadawane rok wcześniej w tym samym paśmie „Szpilki na Giewoncie”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Masashi Kawamura: ludzie są zmęczeni markami, które osaczają ich komunikatami
Na pytania odpowiada Masashi Kawamura aka Masa, dyrektor kreatywny PARTY Tokyo, uznany przez Fast Company oraz Creativity On-line za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie na świecie.
więcej |
|
Mniej dodatków lokalnych do ,,Gazety Wyborczej"
Od dzisiaj razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) nie będą się już ukazywać dodatki lokalne w Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i w Toruniu. Informacje z tych miast znajdą się w grzbiecie głównym dziennika.
więcej |
|
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler ogląda więcej widzów
Szósty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda nieco więcej niż emitowaną rok temu czwartą odsłonę reality-show, ale spadły udziały formatu. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku w grupie 4+ za TVP1, ale w 16-49 jest już liderem.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" wyprzedził ,,Uważam Rze", tracą ,,Przekrój" i ,,Wprost"
W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Gość Niedzielny” spychając na drugą pozycję „Politykę”. Na trzecie miejsce awansował „Newsweek Polska”. Liderujące „Uważam Rze” spadło z podium.
więcej
|
Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za czerwiec-sierpień 2012 roku. Badany okres był udany dla PR 1, PR III i RMF Classic.
więcej
|
56 nominacji do Effie 2012 - najwięcej dla MEC
|
Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października
Videowall o rozdzielczości 10240 x 1440 pikseli, na który składa się 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED znajdą się w nowym studiu „Faktów” i TVN24.
więcej
|
|
,,Paradoks" porażką TVP2, widownia spada z odcinka na odcinek
Nowy serial TVP2 „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej ogląda mniej widzów niż wybiera w tym czasie konkurencyjne stacje.
więcej
|
|
,,Przyjaciółki" dają Polsatowi pozycję lidera
Nowy serial Polsatu „Przyjaciółki” ogląda 2,5 mln osób. Jest to o pół mln widzów więcej niż śledziło nadawane rok wcześniej w tym samym paśmie „Szpilki na Giewoncie”.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler ogląda więcej widzów
Szósty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda nieco więcej niż emitowaną rok temu czwartą odsłonę reality-show, ale spadły udziały formatu. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku w grupie 4+ za TVP1, ale w 16-49 jest już liderem.
więcej
|
|
Grzegorz Miecugow: tabloidyzują się odbiorcy, a nie media
- Dziś największą słabością mediów jest odbiorca. Gdy mówimy o tabloidyzacji mediów, to mówimy właśnie o tabloidyzacji odbiorców - ocenia Grzegorz Miecugow. Jako przykłady podaje popularność różnych programów i transmisji w TVN24.
więcej
|
|
E! Entertainment z nową oprawą, logo i programami (wideo)
Od wczoraj kanał E! Entertainment ma nową oprawę graficzną i logo oraz nowy slogan brzmiący „Pop of culture”. W październiku na antenie stacji pojawią się natomiast nowości programowe.
więcej
|
|
,,LOL :-)" dla dzieci w niedzielne poranki w TVP1
Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję programu dla dzieci pod tytułem „LOL :-)”. Prowadzą go młodzi ludzie: Patryk, Filip, Justyna i Wojtek.
więcej
|
|
Michał Boni: mamy problem z tym, żeby sygnał cyfrowy wszędzie dotarł
Polska wkracza w erę telewizji cyfrowej. Ostatni maszt rozsyłający sygnał analogowy zostanie wyłączony do 31 lipca przyszłego roku. To oznacza, że do odbioru telewizji będą potrzebne dekodery lub telewizory z MPEG4. - Kwestia dostępności tych urządzeń nie powinna być problemem - zapewnia Michał Boni, minister administracji i cyfryzacji. Nie oznacza to jednak, że obędzie sie bez problemów. - Może się okazać, że sygnał cyfrowy nie wszędzie będzie docierał
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Masashi Kawamura: ludzie są zmęczeni markami, które osaczają ich komunikatami
Na pytania odpowiada Masashi Kawamura aka Masa, dyrektor kreatywny PARTY Tokyo, uznany przez Fast Company oraz Creativity On-line za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie na świecie.
więcej
|
|
Jakub Wawrzyniak twarzą reklamową sprzętu Manta
Jakub Wawrzyniak, piłkarz reprezentacji Polski i Legii Warszawa, będzie promował sprzęt RTV i AGD marki Manta. Wizerunek zawodnika znajdzie się zarówno w reklamach, jak i na opakowaniach tego sprzętu.
więcej
|
|
Stare reklamy wracają w kampanii Frugo Black&White (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa czarnej i białej wersji napoju Frugo (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Grey i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Nowa odsłona ,,City Rulez" w kampanii Cropp (wideo)
Trwa kampania „City Rulez” reklamująca jesienno-zimową kolekcję odzieży Cropp. Akcję przygotował producent tej odzieży - LPP, we współpracy z agencjami Engine i Shoot Me.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk w remontowej kampanii kredytu gotówkowego w eurobanku (wideo)
Ruszyła promocja kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka przygotowana przez firmy Brasil, Propeller i Starcom.
więcej
|
|
Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, której głównym motywem jest Godzilla, przygotowały agencja Artegence oraz domy mediowe Mastermind i OMG Poland.
więcej
|
|
Credit Agricole stawia w wyszukiwarkach na Cube Group
Agencja Cube Group wygrała przetarg na prowadzeniu działań marketingowych Credit Agricole Bank Polska w wyszukiwarkach. O zlecenie starały się też Performance, MEC/Outrider, K2 i Bluerank.
więcej
|
|
Jakub Przeszłowski: ze 180heartbeats + Jung von Matt do Tribal DDB
Jakub Przeszłowski rozpoczął pracę jako interactive art director w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide i Ogilvy Interactive.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Mniej dodatków lokalnych do ,,Gazety Wyborczej"
Od dzisiaj razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) nie będą się już ukazywać dodatki lokalne w Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i w Toruniu. Informacje z tych miast znajdą się w grzbiecie głównym dziennika.
więcej
|
|
Tygodniki lokalne tracą, a najbardziej ,,Regionalna"
W lipcu br. wszystkie 15 najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Regionalna”, która jednocześnie utraciła pozycję lidera rankingu.
więcej
|
|
Agora ma przeprosić Macierewicza - za jedno słowo w "GW"
Wydawca "Gazety Wyborczej" spółka Agora SA ma przeprosić Antoniego Macierewicza za stwierdzenie "GW", że za rządów PiS "wsadził" swego bratanka i znajomych do państwowych spółek - to prawomocny wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie
więcej
|
|
,,Flesz" z dodatkiem ,,Trendy" i relacją ze ślubu Aleksandry Kwaśniewskiej i Kuby Badacha
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska), który ukaże się w poniedziałek 24 września br., zawierać będzie dodatek „Trendy na jesień i zimę 2012”. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.
więcej
|
|
Małgorzata Rozenek felietonistką magazynu ,,Party"
Małgorzata Rozenek, prowadząca w TVN program „Perfekcyjna pani domu”, pisać będzie felietony w dwutygodniku „Party” (Edipresse Polska). - Będą one częścią nowej, poradniczej rubryki o wnętrzach - informuje Wirtualnemedia.pl Aneta Wikariak, redaktor naczelna „Party”.
więcej
|
|
Urodzinowe ,,Show": więcej stron, tekst Piotra Kraśki i kampania
Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer). Numer będzie mieć większą objętość i wsparty zostanie kampanią promocyjną.
więcej
|
|
,,Focus" ma 17 lat, urodzinowe wydanie wsparte kampanią
W poniedziałek 24 września br. do kiosków trafi październikowe i zarazem urodzinowe wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska). Znajdzie się w nim dodatek specjalny poświęcony kosmosowi i towarzyszyć mu będzie kampania promocyjna.
więcej
|
|
Dziennikarz ,,Newsweeka" pozywa SDP za Hienę Roku
Dziennikarz „Newsweeka Polska” Cezary Łazarewicz pozwał Stowarzeszenie Dziennikarzy Polskich za przyznaną mu nominację do tytułu Hieny Roku. Łazarewiczowi nie podoba się sposób, w jaki SDP uzasadniło tę nominację.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|