|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Siła wyższa" ma więcej widzów od serialu z Brodzik
Nowy serial komediowy TVP1 „Siła wyższa” śledzi średnio 3,8 mln widzów, co daje Jedynce pozycję lidera rynku, a produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r. Jednak w grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce.
więcej
|
|
,,Mam talent!" stracił 380 tys. widzów, ale nadal lideruje
Piątą edycję programu TVN „Mam talent!” ogląda średnio o 380 tys. widzów mniej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą odsłonę show. Nie zmieniło to jednak pozycji formatu, który w sobotnie wieczory jest liderem rynku.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 4" ma mniej o 230 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji programu "Tylko muzyka. Must be the music" oglądało o 230 tys. widzów mniej, niż epizody nadawane rok temu. Pomimo tego Polsat w paśmie emisji show awansował na pozycję lidera.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analitycy o fuzji N i Cyfry+: charakter premium, będą oszczędności i odpływ abonentów
Pytani przez Wirtualnemedia.pl analitycy rynku telekomunikacyjnego oceniają, że platforma powstała z połączenia Cyfry+ i N pojawi się na rynku dopiero w przyszłym roku. W początkowym okresie musi się liczyć ze spadkiem liczby abonentów.
więcej |
|
,,MasterChef" ma 3,1 mln widzów, przegrywa tylko z TVP1
Nowy reality-show TVN „MasterChef” ogląda w niedzielne wieczory średnio 3,1 mln widzów. To mniej niż wybiera wówczas TVP1, ale stacji udaje się wygrywać z Polsatem i TVP2.
więcej |
|
Czytelnictwo dzienników: tylko ,,Przegląd Sportowy" i ,,Sport" zyskały, liderem ,,Fakt"
Tylko „Przegląd Sportowy” i „Sport” zanotowały w okresie od lutego do lipca br. wzrosty czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. Pozostałe tytuły zakończyły analizowane półrocze na minusie, a nowym liderem został „Fakt”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Hill & Knowlton pracuje dla Michała Figurskiego. ,,Chcę wrócić do swojego nazwiska"
Agencja Hill & Knowlton pomaga Michałowi Figurskiemu poprawić jego wizerunek publiczny. Prezenter, do niedawna związany z Eską Rock, podkreśla, że to tylko „życzliwa przysługa”.
więcej
|
Tomasz Lis: polskie media jak Titanic, a tygodniki opinii powinny być droższe
Obecną sytuację w polskich mediach, zwłaszcza w prasie, Tomasz Lis porównał do tonącego Titanica. Dodał, że tygodniki opinii są obecnie zbyt tanie, dlatego ich wydawcy powinni pomyśleć o solidarnym podniesieniu ceny.
więcej
|
Apple zaprezentowało iPhone 5. Do Polski telefon trafi 28 września
|
Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Siła wyższa" ma więcej widzów od serialu z Brodzik
Nowy serial komediowy TVP1 „Siła wyższa” śledzi średnio 3,8 mln widzów, co daje Jedynce pozycję lidera rynku, a produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r. Jednak w grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce.
więcej
|
|
,,Mam talent!" stracił 380 tys. widzów, ale nadal lideruje
Piątą edycję programu TVN „Mam talent!” ogląda średnio o 380 tys. widzów mniej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą odsłonę show. Nie zmieniło to jednak pozycji formatu, który w sobotnie wieczory jest liderem rynku.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 4" ma mniej o 230 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji programu "Tylko muzyka. Must be the music" oglądało o 230 tys. widzów mniej, niż epizody nadawane rok temu. Pomimo tego Polsat w paśmie emisji show awansował na pozycję lidera.
więcej
|
|
Analitycy o fuzji N i Cyfry+: charakter premium, będą oszczędności i odpływ abonentów
Pytani przez Wirtualnemedia.pl analitycy rynku telekomunikacyjnego oceniają, że platforma powstała z połączenia Cyfry+ i N pojawi się na rynku dopiero w przyszłym roku. W początkowym okresie musi się liczyć ze spadkiem liczby abonentów.
więcej
|
|
,,MasterChef" ma 3,1 mln widzów, przegrywa tylko z TVP1
Nowy reality-show TVN „MasterChef” ogląda w niedzielne wieczory średnio 3,1 mln widzów. To mniej niż wybiera wówczas TVP1, ale stacji udaje się wygrywać z Polsatem i TVP2.
więcej
|
|
Polsat i TVN zyskują, TVP1 dalej traci
Telewizja TVN w zeszłym tygodniu obroniła pozycji lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński do rządu: proszę jak najszybciej sprzedać TVP
Prezes domu mediowego OMD Jakub Bierzyński w liście otwartym do Michała Boniego, ministra administracji i cyfryzacji, apeluje o jak najszybszą prywatyzację Telewizji Polskiej, zwracając uwagę, że jej udziały w rynku i wartość szybko maleją.
więcej
|
|
,,Galeria" wraca do TVP1, wybuchowy początek sezonu (wideo)
Telewizyjna Jedynka w poniedziałek 24 września br. rozpocznie emisję drugiego sezonu telenoweli „Galeria” opowiadającej o pracownikach i klientach centrum handlowego. Serial nadawany będzie w nowym paśmie - od poniedziałku do czwartku o 18.50.
więcej
|
|
Mecze reprezentacji Polski w TVP? "Rozmowy zmierzają w dobrym kierunku"
Firma Sportfive, posiadająca prawa do transmisji meczów piłkarskiej reprezentacji Polski, wznowiła negocjacje z Telewizją Polską
więcej
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska vloguje dla HBO
Karolina Korwin-Piotrowska zaczęła prowadzić wideobloga na profilu HBO Polska na Facebooku. Dziennikarka opowiada w kolejnych materiałach opowiadać będzie o filmach, serialach, aktorach, aktorkach i reżyserach.
więcej
|
|
Puls 2 wydłuża pasma z bajkami
Kanał Puls 2 od poniedziałku 17 września br. wydłużył pasmo „Junior TV” z serialami animowanymi dla dzieci. Blok z bajkami w dni powszednie trwa teraz o półtorej godziny dłużej, a w weekendy - o godzinę.
więcej
|
|
,,Wielki Test o Europie" w TVP1
1 października br. odbędzie się „Wielki Test o Europie. Fundusze unijne bez tajemnic”. Transmitować go będzie na żywo publiczna Jedynka.
więcej
|
|
Izabela Łopuch: z TVN do HBO
Izabela Łopuch od października br. obejmie stanowisko head of original production w HBO Polska zastępując Annę Skonieczną, która odeszła z firmy. Będzie odpowiadała za produkcje fabularne i dokumentalne nadawcy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Magda Gessler reklamuje Ulgix Wzdęcia Max (wideo)
Startuje kampania reklamowa produktu Ulgix Wzdęcia Max (P.P.F Hasco-Lek). Akcję, której twarzą jest Magda Gessler, przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Film Polska Shots i MEC Polska.
więcej
|
|
DDB Warszawa będzie reklamować piwo Żywiec
Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Poprzednie reklamy Żywca przygotowały agencje Just i PZL.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk reklamuje kredyt i konto w eurobanku (wideo)
eurobank rozpoczyna dwie kampanie reklamowe z udziałem Piotra Adamczyka: kredytu gotówkowego i kontra internetowego. Obie akcje przygotowały firmy Brasil, Propeller i Starcom.
więcej
|
|
Lana Del Rey reklamuje H&M (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa sklepów odzieżowych H&M z udziałem piosenkarki Lany Del Rey. Akcję na polskim rynku obsługuje dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Rosnąca świnka-skarbonka reklamuje mSaver w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamującą program regularnego oszczędzania mSaver. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Flota Filmowa i MPG.
więcej
|
|
Online Advertising Network z V10.pl, Rafałem Głodzikiem i Pauliną Kurowską
Sieć reklamowa Online Advertising Network rozpoczyna obsługę na wyłączność serwisu motoryzacyjnego V10.pl. Jednocześnie do zespołu AON dołączyli Rafał Głodzik i Paulina Kurowska.
więcej
|
|
Amica przedłuża współpracę z Equinox, niedługo kampania z Agnieszką Radwańską
Dom mediowy Equinox Polska będzie nadal planować i kupować media na potrzeby działań reklamowych firmy Amica. W najbliższym czasie rozpocznie się jej kampania z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej.
więcej
|
|
Jak rozliczyć prawidłowo wydatki na reklamę
Wydatki poniesione na reklamę stanowią koszt uzyskania przychodu. Powinny zostać rozliczone w dacie ich poniesienia.
więcej
|
|
"Wymarzone. Zarezerwowane. Zrealizowane." - Lufthansa promuje loty do Azji i na Bliski Wschód
Ruszyła nowa kampania reklamowa Lufthansy promująca siatkę połączeń do Azji i na Bliski Wschód. Oferta wspierana jest poprzez kampanię reklamową w prasie, radio, na nośnikach zewnętrznych i w internecie.
więcej
|
|
Michał Gołębiowski: z K2 Internet do Tribal DDB
Michał Gołębiowski objął funkcję kierownika produkcji w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w K2 Internet.
więcej
|
|
Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona (wideo)
W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od września br.
więcej
|
|
Mercedes-Benz promuje Nową Klasę A za pomocą aplikacji Shazam (wideo)
Mercedes-Benz wykorzystuję aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A.
więcej
|
|
Łukasz Jach-Bartha i Jakub Tutak założyli agencję Digital Touch
Na rynku agencji interaktywnych, pojawiła się nowa agencja marketingu mobilnego Digital Touch. Specjalizuje się w przygotowywaniu mobilnych strategii marketingowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czytelnictwo dzienników: tylko ,,Przegląd Sportowy" i ,,Sport" zyskały, liderem ,,Fakt"
Tylko „Przegląd Sportowy” i „Sport” zanotowały w okresie od lutego do lipca br. wzrosty czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. Pozostałe tytuły zakończyły analizowane półrocze na minusie, a nowym liderem został „Fakt”.
więcej
|
|
Pisma męskie tracą, liderem ,,Men's Health"
W I półroczu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do I półrocza ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.
więcej
|
|
,,Rynek Muzyczny" - nowy miesięcznik o biznesie muzycznym
Pod koniec września br. ukaże się zerowy numer nowego miesięcznika o biznesie muzycznym „Rynek Muzyczny”. Jego wydawcą jest spółka Iron Media Publishing.
więcej
|
|
QuadWinkowski zmienia nazwę na Quad/Graphics
Poligraficzna firma QuadWinkowski, należąca do amerykańskiej spółki Quad/Graphics, zmieniła nazwę na Quad/Graphics Europe. Równocześnie spółka Winkowski Logistics została przekształcona w Quad Logistics Europe.
więcej
|
|
,,Gala" na 60-lecie TVP, na okładce Krystyna Loska i Grażyna Torbicka
W piątek 14 września br. ukazało się specjalne wydanie dwutygodnika „Gala” (G+J Polska) poświęcone jubileuszowi 60-lecia Telewizji Polskiej. Na okładce znalazły się Krystyna Loska i Grażyna Torbicka.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowe taryfy Play Online. Od 9,90 zł miesięcznie za mobilny internet
Sieć komórkowa Play zaprezentowała nowe taryfy w ramach odświeżonej usługi internetu mobilnego Nowy Play Online.
więcej
|
|
Konta w Google+ aktywowało ponad 400 mln osób
Rok temu w sieci pojawił się portal społecznościowy Google+. Jak dotąd swoje konta w serwisie aktywowało ponad 400 milionów osób.
więcej
|
|
GG z odtwarzaczem muzyki
Nowe GG zostało wzbogacone o odtwarzacz plików muzycznych, dzięki któremu użytkownicy mogą odsłuchiwać utwory z GGdysku bez potrzeby pobierania ich na swój komputer.
więcej
|
|
Gillette Football Club - wspólny kanał piłkarski YouTube i Gillette
We współpracy z Google Gillette uruchomiło na YouTube kanał Gillette Football Club, na którym pojawiać się będą materiały związane ze światem piłki nożnej.
więcej
|
|
Wideowiadomości i nowy interfejs komunikatora Skype
Wkrótce komunikator Skype będzie posiadał funkcję wideowiadomości. Ponadto, zmianom zostanie poddany interfejs programu.
więcej
|
|
Sąd: pozbawienie dostępu do internetu powoduje straty moralne
Długotrwałe pozbawienie dostępu do internetu powoduje straty moralne i głębokie cierpienia – orzekł włoski sędzia i nakazał dostawcy wypłatę odszkodowania rodzinie z Triestu, która przez ponad 4 miesiące nie mogła w domu korzystać z sieci.
więcej
|
|
Poczta Polska: list wyślesz e-mailem, a do odbiorcy dotrze przesyłka papierowa
Na początku przyszłego roku Poczta Polska zaoferuje klientom indywidualnym usługę poczty hybrydowej. To oznacza, że list będzie można wysłać drogą elektroniczną, a do odbiorcy dotrze przesyłka papierowa. Od sierpnia tego roku taki sposób wysyłania listów dostępny jest już dla klienta instytucjonalnego. - To produkt, który będzie miał dla nas istotne znaczenie w kontekście liberalizacji rynku - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu ds. sprzedaży w Poczcie Polskiej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|