|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 12 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Seriale TVP najpopularniejsze, nowości poza czołówką
W jesiennej ramówce wśród seriali największą popularnością cieszą się znane i lubiane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce zajęło hitowe „M jak miłość”. Z kolei wśród nowości na najwyższym miejscu znalazła się „Siła wyższa”.
więcej
|
|
KRRiT i UOKiK zbadają legalność transmisji meczów w PPV
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zbadają, czy transmisja meczów eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej z udziałem polskiej reprezentacji, w płatnym systemie pay-per-view, była legalna.
więcej
|
|
"Ukryta prawda" o nowej porze ma 1,9 mln widzów
Serial paradokumentalny TVN “Ukryta prawda” po pierwszych sześciu odcinkach nadanych o nowej porze gromadzi 1,85 mln widzów. To więcej niż ogląda w tym czasie TVP2, ale nieco mniej niż wybiera wtedy TVP1 i Polsat.
więcej
|
|
TVP uruchomiła wirtualne wycieczki po swojej siedzibie
Telewizja Polska uruchomiła serwis wirtualnawycieczka.tvp.pl, który pozwala na wirtualne zwiedzanie siedziby TVP oraz korzystanie ze specjalnych aplikacji i gier.
więcej
|
|
,,Smacznie, zdrowo, kolorowo" w Polsat Cafe
W jesiennej ramówce Polsat Cafe znajdzie się program „Smacznie, zdrowo, kolorowo”. Poprowadzi go szef kuchni Jerzy Sobieniak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jacek Tacik prezenterem serwisów TVP Info
Reporter Jacek Tacik dołączył od września br. do grona prezenterów kanału informacyjnego TVP Info. Prowadzi wieczorne serwisy na antenie stacji.
więcej
|
|
Kosmica TV od środy w UPC Polska
W środę 12 września br. w ofercie sieci kablowej UPC Polska pojawi się ezoteryczny kanał Kosmica TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cały Puchar Świata w skokach narciarskich w TVP? ,,Negocjacje trwają"
Telewizja Polska kupiła na razie prawa do transmitowania tylko niektórych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2012/2013. Nadawca zapewnia jednak, że jest zainteresowany pokazaniem wszystkich zawodów.
więcej
|
|
Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w sierpniu br. było TVN Style. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo, a najwięcej stracił Fashion.
więcej
|
|
Jay Leno będzie zarabiał o połowę mniej w The Tonight Show
Jay Leno, prowadzący legendarnego talk show amerykańskiej telewizji NBC, The Tonight Show, zgodził się na obniżkę pensji o 50 procent - podał Wall Street Journal.
więcej
|
|
Klaudiusz Gomerski szefem marketingu w Universalu
Klaudiusz Gomerski objął stanowisko szefa marketingu w polskim biurze Universal Networks International. Zastąpił Ewę Bolestę-Zielińską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
History promuje serial ,,Gwiazdy lombardu" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serialu „Gwiazdy lombardu” nadawanego na antenie kanału History. Działania promocyjne obejmują telewizję, prasę i internet.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie
- Euro 2012 cała branża reklamowa ocenia jednoznacznie negatywnie. Media, szczególnie telewizja, wydaje się, że na tym straciły, co widać wyraźnie w analizach i raportach domów mediowych - mówi w rozmowie z nami Jakub Bierzyński, CEO domu mediowego OMD.
więcej
|
|
Kolendowski i Przewuska na czele Euro RSCG Poland, odszedł Wojciech Borowski
Antoine Kolendowski obejmuje funkcję chief executive officera, a Katarzyna Przewuska - chief operating officera w Euro RSCG Poland. Pracę w firmie zakończył natomiast dotychczasowy chief operating officer Wojciech Borowski.
więcej
|
|
IKEA stawia na reklamy od JWT Warszawa
Agencja JWT Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową IKEA Retail, w finale wygrywając z Grey Group. Umowa została zawarta na trzy lata.
więcej
|
|
Perła reklamowana jako ,,najbardziej lubelskie piwo na świecie" (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa piwa Perła (Perły Browary Lubelskie). Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam Brands i dom mediowy Media Group.
więcej
|
|
Piotr Fronczewski w castingu reklamuje lokatę w Getin Banku (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa lokaty oferowanej przez Getin Bank. Akcję, z udziałem Piotra Fronczewskiego, przygotowały firmy Bardzo, Garaż - Miejsce filmowe, Badi Badi i Media Vest.
więcej
|
|
Drobne przyjemności i zestawy za 9,90 zł w kampanii Pizzy Hut (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamująca zestawy za 9,90 zł i inne pozycje z oferty „W dobrej cenie” Pizzy Hut. Akcję na zlecenie AmRestu przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon i OMD.
więcej
|
|
Alior Bank z helikopterem i pomnikiem reklamuje ,,pożyczkę z najniższą ratą" (wideo)
W telewizji, internecie i w ramach marketingu bezpośredniego rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały agencja PZL, firmy Papaya Films i Televisor i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Wizyty w pralni reklamują Land Rover Discovery 4 (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa samochodu Land Rover Discovery 4. Akcję na zlecenie JLR Polska przygotował dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Polsko-niemieckie rymowanki reklamują Goethe-Institut
W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Goethe-Institut w Warszawie. Akcję przygotowała agencja leniva.studio.
więcej
|
|
"Moja Bajka" - Alfa Romeo, laptopy i bransoletki do wygrania w loterii Delicji Szampańskich
Ruszyła loteria konsumencka Delicji Szampańskich (Kraft Foods Polska) pod nazwą "Moja Bajka". Akcję mająca na celu wsparcie budowania wizerunku marki oraz wyróżnienie jej na tle konkurencji przygotowała agencja XConcept.
więcej
|
|
Next z identyfikacją wizualną od Mamastudio
Należąca do Starcom MediaVest Group agencja interaktywna Next wprowadza nową identyfikację wizualną. Przygotowało ją Mamastudio.
więcej
|
|
Klaudiusz Gomerski szefem marketingu w Universalu
Klaudiusz Gomerski objął stanowisko szefa marketingu w polskim biurze Universal Networks International. Zastąpił Ewę Bolestę-Zielińską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Markety i stacje paliw mają najbardziej popularne programy lojalnościowe
Zdecydowanie najbardziej popularnymi programami lojalnościowymi są programy organizowane przez supermarkety i hipermarkety (48%) oraz stacje paliw (26%) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Goldbach International z oddziałem w Londynie, Karol Piekutowski za Aleksandrę Ośko
Goldbach International otwiera swoje biuro w Londynie, którym z Warszawy będzie kierował Karol Piekutowski obejmujący funkcję head of international sales. Piekutowski zastępuje w firmie Aleksandrę Ośko.
więcej
|
|
Agnieszka Michalska: z Publicisu do Tribal DDB
Agnieszka Michalska dołączyła do działu kreacji w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracowała w agencji Publicis.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Powstaje polska edycja magazynu ,,Grazia"
Wydawnictwo Bauer najprawdopodobniej już w październiku br. wprowadzi na rynek nowy magazyn o gwiazdach i modzie - polską edycją pisma „Grazia” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Twój Styl" z kuponem na badania i ,,Trendami"
Do październikowego wydania miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który ukaże się 12 września br., dołączony zostanie kupon zniżkowy na badania profilaktyczne. W grzbiecie numeru znajdzie się natomiast odświeżony dodatek „Trendy”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Aryton z nowym serwisem www i e-sklepem
Aryton, polska marka modowa, uruchomiła swój nowy serwis www i sklep internetowy.
więcej
|
|
o2 rusza z Lajk.tv: 12 formatów, studio dla vlogerów, niedługo milion RU
Grupa o2 uruchamia testowany przez trzy miesiące serwis wideo Lajk.tv. Codziennie będzie w nim zamieszczane 12 autorskich materiałów. Strona będzie ściśle współpracować z innymi serwisami o2, m.in. Wrzutą, oraz YouTube’em.
więcej
|
|
Gazeta.pl z nową aplikacją na Facebooku
Serwis informacyjny Gazeta.pl uruchomił dla działu wiadomości nową facebookowa aplikację.
więcej
|
|
,,Nastrój się na jesień, przymierz się do zimy" w kampanii Allegro
Rusza jesienno-zimowa kampania oferty odzieży i obuwia dostępnych na Allegro.pl. Akcję przygotował dział marketingu serwisu we współpracy z agencjami 180heartbeats + Jung v. Matt i Fashion Agency Aliganza.
więcej
|
|
"Degrees of Separation" w Facebook Stories
Facebook publikuje kolejne historie w ramach rozpoczętego niedawno cyklu Stories, poświęconego niezwykłym zastosowaniom serwisu. Nowe wydanie zatytułowane jest "Degrees of Separation" i obraca się wokół tematów oddalenia i separacji.
więcej
|
|
Google wydało aplikację YouTube na iOS
Oficjalna aplikacja YouTube jest już dostępna w wersji na iOS. Google zaprojektowało ją pod kątem działania na iPhone'ie i iPodzie Touch.
więcej
|
|
Zumi.pl zmienia prezentację firm z wizytówki na serwis
W serwisie Zumi.pl (Grupa Onet) udostępniono ZumiPage - nową formułę formuła prezentacji firm obecnych w tej witrynie. Niebawem za pomocą ZumiPage będą też mogły prowadzić działania marketingowe.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|