|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 22 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"
W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się dwa nowe seriale: „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa”, mecze Ligi Mistrzów, a także cykl „60 na 60 - Wideoteka” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka. Skrócona zostanie za to Wieczorynka.
więcej
|
|
Tygodniki opinii w I płr. 2012: najwięcej zyskał ,,Newsweek"
W I półroczu br. tygodnikiem opinii z największą sprzedażą ogółem pozostał „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce wskoczyło „Uważam Rze”. Największy wzrost odnotował „Newsweek”, którego szefem został Tomasz Lis.
więcej
|
|
TVP2 jesienią: ,,Paradoks", program Manna i nowy układ ramówki
Nowościami jesiennej ramówki TVP2 będą: serial „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej oraz nowy program Wojciecha Manna. Stacja porządkuje pasmo z serialami, ale nie będzie ostatniej serii „Dr. House”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firmy farmaceutyczne 1,5 mld zł na reklamę. GlaxoSmithKline, Novartis i US Pharmacia w dół
W I połowie br. firmy z sektora farmaceutycznego cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 1 536 mln zł. Prawie jedną trzecią tych wydatków stanowił budżet Aflofarmu, a w skali roku spadły wydatki GlaxoSmithKline, Novartis Poland i US Pharmacia.
więcej |
|
Piotr Najsztub i Anna Starmach jesienią w TVN Style
Jesienią TVN Style pokaże pięć nowych programów, w tym reality-show „Sekrety chirurgii” i „Idealna niania”, a także talk-show Piotra Najsztuba i magazyn Ani Starmach. Odświeżeniu ulegnie cykl „Wiem, co jem”. Ramówka ma zapewnić stacji utrzymanie pozycji lidera.
więcej |
|
Radio mniej z reklam. RMF FM mocno w dół (TOP 10)
W lipcu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Spory spadek przychodów reklamowych zanotowało RMF FM, za to duże wzrosty - Radio ZET, Tok FM i Eska Rock.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"
W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się dwa nowe seriale: „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa”, mecze Ligi Mistrzów, a także cykl „60 na 60 - Wideoteka” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka. Skrócona zostanie za to Wieczorynka.
więcej
|
|
TVP2 jesienią: ,,Paradoks", program Manna i nowy układ ramówki
Nowościami jesiennej ramówki TVP2 będą: serial „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej oraz nowy program Wojciecha Manna. Stacja porządkuje pasmo z serialami, ale nie będzie ostatniej serii „Dr. House”.
więcej
|
|
Piotr Najsztub i Anna Starmach jesienią w TVN Style
Jesienią TVN Style pokaże pięć nowych programów, w tym reality-show „Sekrety chirurgii” i „Idealna niania”, a także talk-show Piotra Najsztuba i magazyn Ani Starmach. Odświeżeniu ulegnie cykl „Wiem, co jem”. Ramówka ma zapewnić stacji utrzymanie pozycji lidera.
więcej
|
|
Mecze T-Mobile Ekstraklasy najchętniej oglądane w Polsacie Sport
Rozpoczął się nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie mecze można oglądać w Canal+ Sport i Canal+, a wybrane spotkania na antenie Polsat Sport i Polsat Sport Ekstra. Jaka jest ich oglądalność?
więcej
|
|
Lux Veritatis kontra KRRiT. "Sprawdzić czy nie doszło do przyjęcia korzyści majątkowej"
Fundacja Lux Veritatis złożyła do Prokuratury Generalnej zawiadomienie w sprawie podejrzenia popełnienia przestępstwa przez szefową Departamentu Koncesyjnego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Bakori Davis wiceprezesem w A+E Networks UK
Bakori Davis objął stanowisko wiceprezesa ds. operacji handlowych koncernu medialnego A+E Networks UK, nadającego w Polsce kanały History i Polsat Crime & Investigation Network. To nowa funkcja w strukturze spółki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Firmy farmaceutyczne 1,5 mld zł na reklamę. GlaxoSmithKline, Novartis i US Pharmacia w dół
W I połowie br. firmy z sektora farmaceutycznego cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 1 536 mln zł. Prawie jedną trzecią tych wydatków stanowił budżet Aflofarmu, a w skali roku spadły wydatki GlaxoSmithKline, Novartis Poland i US Pharmacia.
więcej
|
|
Radio mniej z reklam. RMF FM mocno w dół (TOP 10)
W lipcu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Spory spadek przychodów reklamowych zanotowało RMF FM, za to duże wzrosty - Radio ZET, Tok FM i Eska Rock.
więcej
|
|
Katalog IKEA na 2013 z tekstyliami w 4,7 mln egz. i wersjach mobilnych
IKEA zaczęła dystrybucję swojego katalogu na przyszły rok, zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”, a poświęconego przede wszystkim tekstyliom. Katalog jest dostępny zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznych.
więcej
|
|
Orlen w nazwie ligi siatkarskiej kobiet, a Plus - mężczyzn
W nowym sezonie pierwsza liga siatkówki kobiet będzie nosić nazwę Orlen Liga, a takie same rozgrywki mężczyzn - PlusLiga. Orlen rozpoczął właśnie współpracę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, a Polkomtel prowadzi ją od wielu lat.
więcej
|
|
Wiewiórki reklamują pożyczkę gotówkową w Banku BGŻ (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję, której głównymi bohaterami są animowane wiewiórki, przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative.
więcej
|
|
SOS Wioski Dziecięce ruszają z kampanią ,,Powrót do szkoły" (wideo)
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii społecznej „Powrót do szkoły” organizowanej przez stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Przy akcji pracowały też agencja Team One i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Jedz smacznie i zdrowo" znów w kampanii Nestlé
Nestlé Polska rozpoczyna kampanię społeczną „Jedz smacznie i zdrowo”. Towarzyszy jej loteria promująca wybrane produkty Nestlé i wspierająca to kampania reklamowa, przygotowane i prowadzone przez firmy 4Frame, MEC i Eskadra Publica.
więcej
|
|
Toyota najbardziej ekologiczna na świecie
Interbrand opublikowało kolejną edycję rankingu Best Global Green Brands. Najbardziej ekologiczną marką świata ponownie została Toyota.
więcej
|
|
Nowe reklamy w mobilnym GG
W wersjach komunikatora GG na systemy mobilne Android, Symbian i iOS zostały wprowadzone reklamy. Można je targetować do określonych grup odbiorców.
więcej
|
|
Christian Seel dyrektorem marketingu w Pernod Ricard Polska
Christian Seel od września obejmie stanowisko dyrektora marketingu w warszawskim Pernod Ricard Polskal. Zastąpi Jean-Baptiste Mouton, który ma “podjąć nowe wyzwania zawodowe w Grupie Pernod Ricard”.
więcej
|
|
Tomasz Gilewicz w Infinity Group
Tomasz Gilewicz dołączył do działu kreacji Infinity Group na stanowisko creative consultant.
więcej
|
|
Kuba Michalczuk w Studiu Animacji Xantus
Studio Animacji Xantus rozpoczęło współpracę z reżyserem Kubą Michalczukiem, który został nowym dyrektorem produkcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet i Eurosport tworzą wspólny serwis sportowy, znikają eurosport.pl i sport.onet.pl
27 sierpnia zostanie udostępniony eurosport.onet.pl, wspólny serwis sportowy Onetu i Eurosportu. Firmy będą razem zajmować się witryną pod względem redakcyjnym i reklamowym.
więcej
|
|
Rząd przyjął projekt ustawy regulującej telewizję internetową
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o rtv, uwzględniającej zapisy unijnej dyrektywy audiowizualnej w zakresie usług na żądanie (VOD). Z ubiegłorocznej noweli zapisy te wykreślono po proteście internautów.
więcej
|
|
Psychologia wyszukiwania
Wyszukiwarka przestaje być tylko miejscem które dostarcza nam w najszybszy możliwy sposób odpowiedzi na zadane pytanie. Teraz to także obszar wykorzystywany przez wiele firm do komunikacji i budowania stałych relacji z użytkownikami. Aby dobrze komunikować się z użytkownikiem powinniśmy poznać jego zachowania w wyszukiwarce.
więcej
|
|
Allegro wydziela markowe produkty w strefie marek
Na Allegro.pl udostępniono dział Strefa marek, w którym prezentowane są tylko markowe produkty, sprzedawane bezpośrednio przez ich producentów lub dystrybutorów. W nowej sekcji oferowane są produkty m.in. Converse, Asus, Lenovo i Philips.
więcej
|
|
Family Village, genealogiczna gra na Facebooku
Funium uruchomiło Family Village, grę pozwalającą badać własne drzewo genealogiczne.
więcej
|
|
Hellmann's otworzył profil serwisie Pinterest
Powstał profil marki majonezów i ketchupów Hellmann's w serwisie Pinterest. Umieszczane tam będą materiały zdjęciowe, które można znaleźć na stronie z przepisami na przekąski, jak również nowe, jeszcze niepublikowane kompozycje. Wszystkie publikacje marki na Pintereście będą dostępne również w specjalnej zakładce na jej facebookowym profilu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|