Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 21 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Seniorzy oglądają telewizję dwa razy dłużej niż dzieci i młodzież

Najwięcej czasu dziennie na oglądanie telewizji przeznaczają ludzi starsi. Jest to niemal sześć godzin, czyli dwa razy dłużej niż z medium tego korzystają najmłodsi widzowie - dzieci i młodzież. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Analitycy o Virgin Mobile w Polsce: będzie ciężko o klientów, trzeba szukać niszy

Analitycy branży telekomunikacyjnej ostrożnie oceniają szanse sieci Virgin Mobile na polskim rynku. Zwracają uwagę na niekompletność jej oferty i duże nakłady, które powinna przeznaczyć na pozyskanie i obsługę klientów. więcej

 
Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy ,,Tylko Muzyka"

We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty ogółem są tańsze średnio o 8 proc., a w samym prime timie - o 6 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym show „Tylko Muzyka. Must be the Music”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

amacom.tv poszukuje osoby na stanowisko
account manager - web video production

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant ds. Zakupów Programowych

AdBirds poszukuje osoby na stanowisko
grafik / art/ kreatywny

Eniro Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Sprzedaży

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

dystrybucja filmowa poszukuje osoby na stanowisko
kierownik dystrybucji kinowej i VOD

Pełka Creative poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Pełka PR poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
I półrocze 2012: ,,Tele Tydzień" na czele tygodników, ,,Przyjaciółka" - dwutygodników

W I półroczu br. najchętniej czytanym tygodnikiem pozostał „Tele Tydzień”, ale żaden magazyn z czołowej dziesiątki nie zanotował wzrostu wskaźnika czytelnictwa. Natomiast wśród dwutygodników liderowała „Przyjaciółka”, a zyskały m.in. „Gala”, „Party” i „Show”. więcej

 
Nowy program Szymona Hołowni w Religia.tv

Kanał Religia.tv w jesiennej ramówce umieści dwa nowe programy. Na antenie pojawi się nowy talk-show Szymona Hołowni „Zwykły Bohater - Historie prawdziwe” oraz magazyn kulinarny „Anielskie smaki”. więcej

 
Janina Goss za Tomasza Sakiewicza prezesem wydawcy ,,Gazety Polskiej"

Janina Goss została nowym prezesem spółki Forum SA, wydawcy m.in. tygodnika „Gazeta Polska”, dziennika „Gazeta Polska Codziennie” oraz portalu Niezalezna.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Sakiewicza. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Krzysztof Ibisz i Anna Ibisz poprowadzą ,,Weekend z Polsatem"

Krzysztof Ibisz i jego była żona Anna Zajdler-Ibisz będą gospodarzami nowego śniadaniowego magazynu Polsatu. Jego planowana nazwa to „Weekend z Polsatem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Sieci radiowe: rekordowy wzrost Radia Złote Przeboje, traci Audytorium 17

Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały Złote Przeboje i Roxy FM. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

RMF FM i Radio ZET dalej tracą. Zyskały Trójka i Eska Rock
Agora: pierwsze zwolnienia grupowe we wrześniu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Seniorzy oglądają telewizję dwa razy dłużej niż dzieci i młodzież

Najwięcej czasu dziennie na oglądanie telewizji przeznaczają ludzi starsi. Jest to niemal sześć godzin, czyli dwa razy dłużej niż z medium tego korzystają najmłodsi widzowie - dzieci i młodzież. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy ,,Tylko Muzyka"

We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty ogółem są tańsze średnio o 8 proc., a w samym prime timie - o 6 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym show „Tylko Muzyka. Must be the Music”. więcej

 
Nowy program Szymona Hołowni w Religia.tv

Kanał Religia.tv w jesiennej ramówce umieści dwa nowe programy. Na antenie pojawi się nowy talk-show Szymona Hołowni „Zwykły Bohater - Historie prawdziwe” oraz magazyn kulinarny „Anielskie smaki”. więcej

 
,,Stare dranie" w TV Puls, gospodarzem Andrzej Grabowski

Jesienią w niedzielne wieczory w TV Puls pojawi się program „Stare dranie”, który będzie mieć formułę ukrytej kamery. Poprowadzi go aktor i kabareciarz Andrzej Grabowski. więcej

 
Dereszowska, Zamachowski i Sztaba w serialu Disney Channel ,,Do dzwonka Cafe"

Disney Channel kręci nowy serial komediowy „Do dzwonka Cafe”. W produkcji oprócz dzieci pojawią się gwiazdy, m.in. Anna Dereszowska, Zbigniew Zamachowski i Adam Sztaba. Emisja  planowana jest późną jesienią tego roku. więcej

 
Jan Ordyński stracił program w TVP Info, ale ma być komentatorem

W jesiennej ramówce TVP Info nie będzie programu publicystycznego „Rozmowa dnia” prowadzonego dotąd przez Jana Ordyńskiego. Dziennikarz ma pojawiać się na antenie jedynie w roli komentatora stacji. więcej

 
Viva pilotuje ,,Weekendowe historie". Widzowie zdecydują, co dalej

Viva Polska pokaże na razie dwa odcinki autorskiego formatu scripted-reality „Weekendowe historie”. Od ich oglądalności zależeć będzie czy powstanie cała seria produkcji. Gościnnie pojawią się w nich m.in. Honey i Tomek z Afromental. więcej

 
TVP traci, zyskują Polsat i TVN

TVP1 w zeszłym tygodniu obroniła pozycję lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów. Z kolei wśród widzów w wieku 16-49 lat Jedynka spadła już na trzecie miejsce. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Cielecka, Stenka i Gajos w drugim sezonie serialu "Bez tajemnic"

Zakończyły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu obyczajowego HBO Polska „Bez tajemnic”. Nowe odcinki produkcji widzowie oglądać będzie mogli na antenie HBO od listopada br. więcej

 
TVS jesienią: nowe reality-show, Radio Silesia popołudniu

W jesiennej ramówce TVS znajdą się trzy nowe zagraniczne serie: „Przez piekło do piękna”, „Niesamowite historie” oraz „Ślubne SOS”. Z kolei poranne pasmo „Radio Silesia” przeniesione zostanie na popołudnie i przejdzie odświeżenie. więcej

 
Dorota Stec: z TV Puls do Viva Polska

Dorota Stec w połowie sierpnia br. dołączyła do zespołu Viacom International Media Networks, gdzie objęła nowo utworzoną funkcję programming managera stacji Viva Polska. więcej

 
 
Radio  
 
Trójmiasto: Trójka nowym liderem, RMF FM w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście. więcej

 
RMF FM nadal zdecydowanym liderem w Białymstoku

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku. więcej

 
Reklama  
 
,,Wprost", ,,Twój Styl" i ,,Party" 50 proc. więcej z reklam, ,,Show" 100 proc. więcej (TOP 10)

W lipcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Dwa razy większe wpływy zanotował „Show”, o ok. 50 proc. wyższe - „Wprost”, „Twój Styl” i „Party”, za to o 40 proc. niższe - „Gala”. więcej

 
Katarzyna Glinka znów reklamuje Garnier Color Naturals (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa farb do włosów Garnier Color Naturals z udziałem aktorki Katarzyny Glinki. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Animowane zwierzęta reklamują pieczywo w sklepach Żabka (wideo)

Pod hasłem „Świeże pieczywo. Rano i po południu” rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów Żabka. Akcję przygotowały agencja Heart & Brain oraz domy mediowe PRO Media House i Media Direction OMD. więcej

 
Walmark reklamuje multiwitaminowe żelki dla dorosłych Cem-m (wideo)

W telewizji wystartowała kampania reklamowa multiwitaminowych żelków dla dorosłych Cem-m (z portfolio firmy Walmark). Akcję przygotowały agencje Opus B i Open Media oraz dom mediowy Initiative. więcej

 
Play reklamuje internet mobilny z laptopem lub tabletem (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej oferty mobilnego dostępu do internetu w Play. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom Warszawa.   więcej

 
,,Wzmocnij pamięć kolorami" w kampanii Stabilo (wideo)

24 sierpnia startuje telewizyjno-internetowa kampania reklamowa cienkopisów Stabilo Point 88. Akcję przygotowały agencje E-Grapihcs, Bird&Co i TBWA PR oraz dom mediowy Equinox Media. więcej

 
Brands Alive Advertising zmieni wizerunek Domino's Pizza

Agencja Brands Alive Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną Domino’s Pizza. Umowę podpisano na czas nieokreślony. więcej

 
,,Obierz kurs na dobre inwestycje" - Pioneer Pekao TFI reklamuje się na 20-lecie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Pioneer Pekao z okazji 20-lecia jego działalności w Polsce. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Obierz kurs na dobre inwestycje”, przygotowały firmy Young & Rubicam, Ola i Mediacom. więcej

 
,,Front or Back" w kampanii Diverse (wideo)

Na Facebooku pod hasłem „Front or Back” zaczął się konkurs promujący nową kolekcję odzieży Diverse produkowanej przez firmę Etos. Za obsługę akcji odpowiada agencja interaktywna AtomClick. więcej

 
Aleksander Śmigielski: pieniądze na reklamę skończą w listopadzie

- Tak ciężko jeszcze nigdy nie było - mówi o sytuacji branży reklamowej w Polsce Aleksander Śmigielski, media director CEE w firmie Unilever oraz członek zarządu IAA Polska (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce). więcej

 
Szczepan Okła: z Equinox Polska do Codemedia

Szczepan Okła dołącza do zespołu domu mediowego Codemedia, w którym obejmie stanowisko group account directora. Zajmie się planowaniem strategicznym, konsultingiem mediowym i nadzorem nad opracowywaniem prezentacji nowobiznesowych. więcej

 
Nowy wizerunek Monini reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa oliwy z oliwek Monini. Akcję wspólnie z firmą Monini Polska przygotowała agencja LoboSystem. więcej

 
Maciej Młynek nowym dyrektorem kreatywnym w 1000ideas

Stanowisko dyrektora kreatywnego w krakowskiej agencji kreatywnej 1000ideas objął Maciej Młynek. więcej

 
Aneta Tur w MJCC Employer Branding Consultants

Do zespołu agencji MJCC Employer Branding Consultants dołączyła Aneta Tur, która objęła stanowisko managera projektów employer brandingowych. więcej

 
Dobroteka nowym klientem PoProstu.Net

Dobroteka, salon meblowy z Dobrodzienia, rozpoczął współpracę z agencją PoProstu.Net. więcej

 
Prasa  
 
I półrocze 2012: ,,Tele Tydzień" na czele tygodników, ,,Przyjaciółka" - dwutygodników

W I półroczu br. najchętniej czytanym tygodnikiem pozostał „Tele Tydzień”, ale żaden magazyn z czołowej dziesiątki nie zanotował wzrostu wskaźnika czytelnictwa. Natomiast wśród dwutygodników liderowała „Przyjaciółka”, a zyskały m.in. „Gala”, „Party” i „Show”. więcej

 
Janina Goss za Tomasza Sakiewicza prezesem wydawcy ,,Gazety Polskiej"

Janina Goss została nowym prezesem spółki Forum SA, wydawcy m.in. tygodnika „Gazeta Polska”, dziennika „Gazeta Polska Codziennie” oraz portalu Niezalezna.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Sakiewicza. więcej

 
,,Wprost", ,,Twój Styl" i ,,Party" 50 proc. więcej z reklam, ,,Show" 100 proc. więcej (TOP 10)

W lipcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Dwa razy większe wpływy zanotował „Show”, o ok. 50 proc. wyższe - „Wprost”, „Twój Styl” i „Party”, za to o 40 proc. niższe - „Gala”. więcej

 
Wielka wyprzedaż w PMPG: 14 serwisów i ponad 140 domen do kupienia

Platforma Mediowa Point Grup zamierza skoncentrować się na rozwoju jednego serwisu internetowego - portalu Wprost.pl. Większość pozostałych serwisów i domen należących do spółki zostało wystawione na sprzedaż. więcej

 
Tylko ,,Fun Club" zyskał wśród pism młodzieżowych, liderem ,,Bravo"

W maju br. prawie wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Dziewczyna”. Wzrostem pochwalić się mógł jedynie „Fun Club”. więcej

 
"Srebrny układ" w PiS? Mariusz Błaszczak: będzie pozew przeciwko "Newsweekowi"

 Złożenie pozwu przeciwko "Newsweekowi" zapowiedział w poniedziałek szef klubu PiS Mariusz Błaszczak. Chodzi o artykuł "Srebrny układ", w którym czytamy m.in., że z pieniędzy podatników PiS stworzyło "finansową sieć" służącą Jarosławowi Kaczyńskiemu i partii. więcej

 
Kolekcja filmów ,,Spider-Man" z ,,Gazetą Wyborczą"

21, 22 i 23 sierpnia 2012 r. z „Gazeta Wyborczą” (Agora) będzie można kupić ekranizacje kultowego komiksu „Spider-Man”. W rolach głównych wystąpili Toby Maguire oraz Kirsten Dunst, zaś wyreżyserował je Sam Raimi. więcej

 
Internet  
 
30 tys. złotych od Google, aby tworzyć lepsze filmiki na YouTube

Firma Google uruchomiła w Europie program NextUp, który ma być wsparciem dla partnerów YouTube. więcej

 
Play ma 1,1 mln klientów usługi mobilnego dostępu do internetu

Sieć Play ma 1,1 mln klientów usługi mobilnego dostępu do internetu, poinformowali przedstawiciele spółki P4, operatora tej sieci. Firma zaprezentowała nową ofertę tej usługi, w ramach których oferuje dostęp do internetu razem ze sprzętem. więcej

 
Green Day w Angry Birds (wideo)

Rovio wypuściło dodatek do Angry Birds Friends, w którym pojawiają się członkowie słynnego zespołu Green Day. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
3/4 polskich rodziców daje dzieciom kieszonkowe

75,7 proc. rodziców daje swojemu dziecku kieszonkowe - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Public Relations  
 
Marta Odrzywolska social media directorem w ComPress
 
Świeża Bazylia wypromuje profilaktykę raka prostaty
 
Kamila Kujawska-Krakowiak w Front Brand Integrated
 
HealthThink dla Słoni na Balkonie
 
Technologie  
 
Analitycy o Virgin Mobile w Polsce: będzie ciężko o klientów, trzeba szukać niszy
 
Play reklamuje internet mobilny z laptopem lub tabletem (wideo)
 
Nowy iPhone pobije rekord sprzedaży Apple?
 
Hyper X Predator - nowa pamięć od Kingstona
 
LG zapowiada 5-calowego smartfona Optimus Vu (wideo)
 
AB: nowy tablet Triline z Androidem 4.0.3
 
ZXV10 W300 - nowy modem z funkcją routera od ZTE w T-Mobile
 
Virgin Mobile w Polsce: 250 MB w promocji, telefony i numery za 200-1200 zł
 
Play ma 1,1 mln klientów usługi mobilnego dostępu do internetu
 
UKE ogłosił przetarg na częstotliwości 1800 MHz, konkurencja głównym kryterium
 
Orange razem z Play. Chce powołać spółkę do przetargów na LTE
 
Jakie są możliwości Samsung Galaxy Note 10.1 (wideo)
 
Restrukturyzacja OnLive, firma nie zbankrutuje
 
Gospodarka  
 
Koniunktura gospodarcza w II połowie roku gorsza niż w pierwszej
 
Jacek Socha: prywatyzacja jest w trudnym okresie
 
Trzeba wyznaczyć specjalne strefy, gdzie mogłyby powstawać elektrownie
 
Przemysł nie daje się kryzysowi
 
Rynek złota - co nas czeka
 
Medyczne e-archiwum
 
Jak kupić tańsze mieszkanie
 
Środek trwały używany sezonowo należy amortyzować tylko w sezonie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Koniec serialu "Fringe: na granicy światów"
 
Jerry Bruckheimer odpowiada za serial komediowy "The B-Side"
 
Jennifer Lopez nagra film w 3D
 
Charlie Sheene chłopakiem Lindsay Lohan
 
"Niezniszczalni 2" hitem
 
Zmarł Tony Scott
 
Blog  
 
Oświadczenie prof.Jerzego Szaflika - Andrzej Bober
 
Tusk i wieszcz Młynarski - Krzysztof Czabański
 
Cyryl z mordem w tle - Jerzy Szygiel
 
BARACZEK I GENEZARET - Eli Barbur
 
Brzytwą po Mistrzu! - Hirek Wrona
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Kosik: Główni gracze na rynku reklamowym muszą być wciąż aktywni

- Domy mediowe, które rozbudowują swoje struktury strategiczne, badawcze, a nawet kreatywne, zbroją się na nowe wyzwania - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa. więcej

 
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo
 
Anna Popek: Pomoc innym to sprawa ważna
 
Kwestionariusz  
 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better. więcej

 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
account manager - web video production
 
Młodszy Konsultant ds. Zakupów Programowych
 
grafik / art/ kreatywny
 
Koordynator Sprzedaży
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
ACCOUNT EXECUTIVE
 
kierownik dystrybucji kinowej i VOD
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
pracownik działu marketingu
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA/-KA DS. MARKETINGU I PR
 
Concept development project coordinator
 
wydawca / redaktor / researcher/ reporter
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl