|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 16 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polsat stawia na ,,Kasyno" z Bogusławem Lindą
Telewizja Polsat podjęła decyzję o realizacji nowego serialu obyczajowego „Kasyno”. Produkcja opowiadająca o młodych ludziach, którzy zaczynają pracę w kasynie i jego gościach, pojawić się ma na antenie jesienią 2013 roku.
więcej
|
|
Amber Gold wydał 20 mln zł na reklamy, głównie na prasę
W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie. W dziennikach ostatnie reklamy firmy ukazały się w lipcu, a w czasopismach - na początku sierpnia.
więcej
|
|
Na minusie rynek reklamy w Polsce (raport)
Z analizy Starlinka wynika, że w I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,638 mld zł, czyli 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czerwcu mniej z reklam zarobiły wszystkie media. Wśród reklamodawców wydatki najbardziej ograniczył sektor FMCG.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat stawia na ,,Kasyno" z Bogusławem Lindą
Telewizja Polsat podjęła decyzję o realizacji nowego serialu obyczajowego „Kasyno”. Produkcja opowiadająca o młodych ludziach, którzy zaczynają pracę w kasynie i jego gościach, pojawić się ma na antenie jesienią 2013 roku.
więcej
|
|
Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe ,,M jak miłość"
W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Muzyka disco-polo triumfuje. Polo TV liderem kanałów muzycznych w Polsce
W lipcu br. w segmencie kanałów muzycznych pierwsze miejsce zajęła stacja z muzyką disco-polo - Polo TV. Natomiast wśród młodych widzów liderem została Eska TV. Tym samym zdetronizowany został dotychczasowy lider - Viva Polska.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa z nową oprawą telewizyjną (wideo)
W nowym sezonie telewizyjnym transmisjom meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy będzie towarzyszyć odświeżona oprawa. Relacje - tak jak poprzednio - będzie produkować firma Live Park.
więcej
|
|
Mirosław Baka reklamuje ,,Ukryte oblicza zbrodni" w Crime Investigation Network Polsat
20 sierpnia rusza kampania reklamująca cykl „Ukryte oblicza zbrodni”, który od września będzie emitowany przez Crime Investigation Network Polsat. Twarzą akcji został aktor Mirosław Baka.
więcej
|
|
Seriale w jesiennej ramówce kanałów National Geographic
Od września br. na antenie kanałów National Geographic królować będą kolejne sezony znanych już seriali. W National Geographic Channel z okazji 11. rocznicy ataku terrorystycznego na WTC zobaczymy aż trzy dokumenty.
więcej
|
|
Pasmo Hyper+ od września w nowej formule
Od września br. pasmo Hyper+ będzie emitowane w odświeżonej formule. Pojawią się premierowe odcinki znanych programów, ale będą one o połowę krótsze. Na antenie pojawią się także nowe twarze oraz serial „Przygody Sary Jane”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Amber Gold wydał 20 mln zł na reklamy, głównie na prasę
W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie. W dziennikach ostatnie reklamy firmy ukazały się w lipcu, a w czasopismach - na początku sierpnia.
więcej
|
|
Na minusie rynek reklamy w Polsce (raport)
Z analizy Starlinka wynika, że w I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,638 mld zł, czyli 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czerwcu mniej z reklam zarobiły wszystkie media. Wśród reklamodawców wydatki najbardziej ograniczył sektor FMCG.
więcej
|
|
Wrześniowy cennik TVN w górę. Najdroższe reklamy przy ,,Mam talent"
W cenniku reklamowym TVN na wrzesień spoty są średnio o 10,2 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Mam talent” trzeba zapłacić nawet 81 tys. zł.
więcej
|
|
Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe ,,M jak miłość"
W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better.
więcej
|
|
Ministerstwo Środowiska z dziećmi promuje właściwe postępowanie ze śmieciami (wideo)
Rusza kampania Ministerstwa Środowiska zachęcająca do właściwego postępowania ze śmieciami. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały agencja Instytut Rozwoju Reklamy i dom mediowy Effective Media.
więcej
|
|
faceAddicted będzie promować Plus w social media
Agencja faceAddicted wygrała przetarg na obsługę Plusa i innych marek Polkomtela w internetowych serwisach społecznościowcych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska awansowali w Codemedia
Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska objęli nowe stanowiska w domu mediowym Codemedia. Kaniewski został group account directorem, a Suwińska i Świderska - account managerami.
więcej
|
|
S4: Emilia Reńda graphic designerem, Kornelia Radzięta strategic plannerem
Emilia Reńda awansowała w agencji reklamowej S4 na stanowisko graphic designera. Natomiast Kornelia Radzięta rozpoczęła w niej pracę jako strategic planner.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,PC Format" nowym liderem, znów najwięcej stracił ,,Chip"
W maju br. w segmencie pism komputerowych i o grach komputerowych nowym liderem zestawienia został „PC Format”, który zyskał najwięcej. Z kolei największy spadek zanotował „Chip”.
więcej
|
|
Płatne treści w internecie. "Czytelnicy zyskają unikalne treści, a wydawcy pieniądze"
Polski internet wkracza w nową erę. Sześćiu krajowych wydawców zdecydowało się udostępnić wybrane treści tylko zarejestrowanym internautom, a od września dostęp będzie płatny. Miesięczna opłata to 19,90 zł.
więcej
|
|
G+J Polska z darmową aplikacją iPadową
G+J Polska udostępniło aplikację na iPady prezentującą jego portfolio prasowe, internetowe i książkowe. Wydawnictwo przygotowało aplikację wspólnie z firmą Optizen Labs.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|