Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 16 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polsat stawia na ,,Kasyno" z Bogusławem Lindą

Telewizja Polsat podjęła decyzję o realizacji nowego serialu obyczajowego „Kasyno”. Produkcja opowiadająca o młodych ludziach, którzy zaczynają pracę w kasynie i jego gościach, pojawić się ma na antenie jesienią 2013 roku. więcej

 
Amber Gold wydał 20 mln zł na reklamy, głównie na prasę

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie. W dziennikach ostatnie reklamy firmy ukazały się w lipcu, a w czasopismach - na początku sierpnia. więcej

 
Na minusie rynek reklamy w Polsce (raport)

Z analizy Starlinka wynika, że w I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,638 mld zł, czyli 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czerwcu mniej z reklam zarobiły wszystkie media. Wśród reklamodawców wydatki najbardziej ograniczył sektor FMCG. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

dystrybucja filmowa poszukuje osoby na stanowisko
kierownik dystrybucji kinowej i VOD

Pełka Creative poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Pełka PR poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Firma z branży dystrybucji kinowej poszukuje osoby na stanowisko
pracownik działu marketingu

ClearSense Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wrześniowy cennik TVN w górę. Najdroższe reklamy przy ,,Mam talent"

W cenniku reklamowym TVN na wrzesień spoty są średnio o 10,2 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Mam talent” trzeba zapłacić nawet 81 tys. zł. więcej

 
Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe ,,M jak miłość"

W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. więcej

 
Sieci radiowe: rekordowy wzrost Radia Złote Przeboje, traci Audytorium 17

Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały Złote Przeboje i Roxy FM. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agora: pierwsze zwolnienia grupowe we wrześniu

Zarząd Agory daje sobie 20 dni na rozmowy ze związkami zawodowymi dotyczące planowanych zwolnień grupowych, a pierwsze konkretne decyzje chce podjąć na początku września. więcej

,,Fakty TVN" i TVN24 z nowego studia od października

Nowe studio „Faktów” TVN i TVN24 najprawdopodobniej ruszy w okolicach 3 października br., gdy TVN obchodzić będzie 15-lecie istnienia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Codzienna walka o ,,lajka"
Wojewódzki w Esce Rock z nowym prowadzącym, Majewski dalej w Esce
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat stawia na ,,Kasyno" z Bogusławem Lindą

Telewizja Polsat podjęła decyzję o realizacji nowego serialu obyczajowego „Kasyno”. Produkcja opowiadająca o młodych ludziach, którzy zaczynają pracę w kasynie i jego gościach, pojawić się ma na antenie jesienią 2013 roku. więcej

 
Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe ,,M jak miłość"

W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. więcej

 
Muzyka disco-polo triumfuje. Polo TV liderem kanałów muzycznych w Polsce

W lipcu br. w segmencie kanałów muzycznych pierwsze miejsce zajęła stacja z muzyką disco-polo - Polo TV. Natomiast wśród młodych widzów liderem została Eska TV. Tym samym zdetronizowany został dotychczasowy lider - Viva Polska. więcej

 
T-Mobile Ekstraklasa z nową oprawą telewizyjną (wideo)

W nowym sezonie telewizyjnym transmisjom meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy będzie towarzyszyć odświeżona oprawa. Relacje - tak jak poprzednio - będzie produkować firma Live Park. więcej

 
Mirosław Baka reklamuje ,,Ukryte oblicza zbrodni" w Crime Investigation Network Polsat

20 sierpnia rusza kampania reklamująca cykl „Ukryte oblicza zbrodni”, który od września będzie emitowany przez Crime Investigation Network Polsat. Twarzą akcji został aktor Mirosław Baka. więcej

 
Seriale w jesiennej ramówce kanałów National Geographic

Od września br. na antenie kanałów National Geographic królować będą kolejne sezony znanych już seriali. W National Geographic Channel z okazji 11. rocznicy ataku terrorystycznego na WTC zobaczymy aż trzy dokumenty. więcej

 
Pasmo Hyper+ od września w nowej formule

Od września br. pasmo Hyper+ będzie emitowane w odświeżonej formule. Pojawią się premierowe odcinki znanych programów, ale będą one o połowę krótsze. Na antenie pojawią się także nowe twarze oraz serial „Przygody Sary Jane”. więcej

 
 
Radio  
 
Sieci radiowe: rekordowy wzrost Radia Złote Przeboje, traci Audytorium 17

Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały Złote Przeboje i Roxy FM. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Amber Gold wydał 20 mln zł na reklamy, głównie na prasę

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie. W dziennikach ostatnie reklamy firmy ukazały się w lipcu, a w czasopismach - na początku sierpnia. więcej

 
Na minusie rynek reklamy w Polsce (raport)

Z analizy Starlinka wynika, że w I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,638 mld zł, czyli 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czerwcu mniej z reklam zarobiły wszystkie media. Wśród reklamodawców wydatki najbardziej ograniczył sektor FMCG. więcej

 
Wrześniowy cennik TVN w górę. Najdroższe reklamy przy ,,Mam talent"

W cenniku reklamowym TVN na wrzesień spoty są średnio o 10,2 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Mam talent” trzeba zapłacić nawet 81 tys. zł. więcej

 
Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe ,,M jak miłość"

W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. więcej

 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better. więcej

 
Ministerstwo Środowiska z dziećmi promuje właściwe postępowanie ze śmieciami (wideo)

Rusza kampania Ministerstwa Środowiska zachęcająca do właściwego postępowania ze śmieciami. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały agencja Instytut Rozwoju Reklamy i dom mediowy Effective Media. więcej

 
faceAddicted będzie promować Plus w social media

Agencja faceAddicted wygrała przetarg na obsługę Plusa i innych marek Polkomtela w internetowych serwisach społecznościowcych. Umowę podpisano na czas nieokreślony. więcej

 
Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska awansowali w Codemedia

Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska objęli nowe stanowiska w domu mediowym Codemedia. Kaniewski został group account directorem, a Suwińska i Świderska - account managerami. więcej

 
S4: Emilia Reńda graphic designerem, Kornelia Radzięta strategic plannerem

Emilia Reńda awansowała w agencji reklamowej S4 na stanowisko graphic designera. Natomiast Kornelia Radzięta rozpoczęła w niej pracę jako strategic planner. więcej

 
Prasa  
 
,,PC Format" nowym liderem, znów najwięcej stracił ,,Chip"

W maju br. w segmencie pism komputerowych i o grach komputerowych nowym liderem zestawienia został „PC Format”, który zyskał najwięcej. Z kolei największy spadek zanotował „Chip”. więcej

 
Płatne treści w internecie. "Czytelnicy zyskają unikalne treści, a wydawcy pieniądze"

Polski internet wkracza w nową erę. Sześćiu krajowych wydawców zdecydowało się udostępnić wybrane treści tylko zarejestrowanym internautom, a od września dostęp będzie płatny. Miesięczna opłata to 19,90 zł. więcej

 
G+J Polska z darmową aplikacją iPadową

G+J Polska udostępniło aplikację na iPady prezentującą jego portfolio prasowe, internetowe i książkowe. Wydawnictwo przygotowało aplikację wspólnie z firmą Optizen Labs. więcej

 
Internet  
 
1,4 mld użytkowników portali społecznościowych w br.

Na koniec bieżącego roku globalna liczba użytkowników portali społecznościowych sięgnie nieco ponad 1,4 miliarda. więcej

 
Płatne treści w internecie. "Czytelnicy zyskają unikalne treści, a wydawcy pieniądze"

Polski internet wkracza w nową erę. Sześćiu krajowych wydawców zdecydowało się udostępnić wybrane treści tylko zarejestrowanym internautom, a od września dostęp będzie płatny. Miesięczna opłata to 19,90 zł. więcej

 
Wielki ruch w serwisach Google dzięki Igrzyskom w Londynie

Google opublikowało wybrane dane na temat ruchu generowanego przez najważniejsze serwisy firmy - wyszukiwarkę i YouTube - w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Londynie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy są zadowoleni ze swojego stanu zdrowia

Większość Polaków zadowolona jest ze swojego stanu zdrowia i uważa się za osoby dbające o siebie, jednak niewielu podejmuje konkretne działania prozdrowotne, jak np. uprawianie sportu czy regularne badania profilaktyczne - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Większość z nas nie zna obecnego oprocentowania na lokatach bankowych

58% internautów przyznaje, że nie zna obecnego oprocentowania na lokatach bankowych. Jednocześnie aż 75% respondentów twierdzi, że już 8%-owy zysk wydałby się im podejrzany. W przypadku zysku 13%-owego aż 97% internautów uznałoby ulokowanie pieniędzy za ryzykowne - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Technologie  
 
Pakiet danych za 30 zł lub voucher o wartości 50 zł za stary telefon od Orange
 
Cyfrowa muzyka prześcignie płyty w 2015 roku
 
Milion przystanków w Mapach Google, nowe funkcje aplikacji mobilnej
 
LG sprzedało 5 mln smartfonów LTE
 
Karty podarunkowe i listy życzeń w Google Play?
 
Prawie co trzeci użytkownik przechowuje swoje hasła na smartfonach
 
GeForce GTX 660 Ti - nowa karta graficzna od Nvidii
 
HP i Lenovo nie boją się Microsoftu
 
Netia podpisała nową 4-letnią umowę Ericssonem o wartości 368 mln zł
 
Gospodarka  
 
Lotnisko Warszawa/Modlin: Wizz Air lepszy od Ryanair
 
Mimo spadku, złoto jeszcze może dać zarobić
 
Kiedy pracodawca może przerwać nasz urlop
 
Bony towarowe przekażesz bez VAT-u
 
Domek kempingowy można rozliczyć w kosztach trzy razy szybciej
 
Polska nadal w ogonie Unii Europejskiej
 
Nad polską gospodarką zbierają się chmury
 
Sprzedaż nowych aut w Polsce na najniższym poziomie od 1,5 roku
 
Koncerny wybierają USA i Chiny. Europa może na tym stracić
 
Jak obniżyć koszty utrzymania
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nergal zagra w "AmbaSSada", nowym filmie Juliusza Machulskiego
 
Alicia Keys: "Girl on Fire" to moja nowa płyta
 
Scott Stapp, wokalista Creed o uzależnieniu od alkoholu
 
Robert Pattinson i Naomi Watts w filmie "Queen of the Desert"
 
"Honor Found In Decay": Neurosis po raz dziesiąty
 
Azealia Banks: Van Vogue (wideo)
 
Morris Chestnut w "The Hive" z Halle Berry
 
Robert Emms jako Insect Man w "Kick-Ass 2"
 
Blog  
 
Niech świat się do nich uśmiechnie - Hirek Wrona
 
Drogi panie Kukiz! - Krzysztof Czabański
 
Cudze,chyba prawdziwe... - Andrzej Bober
 
Kampania reklamowa na Facebooku - jak to robić - Weronika Baranowska
 
,,Żebrolajk", czyli codzienna walka o ,,lajka" - Michał Sławiński
 
Nasz gość  
 
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo

- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w br. 65 mln zł - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare’u. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie firmie w tym roku ponad jedną trzecią wpływów, które wyniosą 830-850 mln zł. więcej

 
Anna Popek: Pomoc innym to sprawa ważna
 
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny
 
Kwestionariusz  
 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better. więcej

 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
ACCOUNT EXECUTIVE
 
kierownik dystrybucji kinowej i VOD
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
pracownik działu marketingu
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA/-KA DS. MARKETINGU I PR
 
Concept development project coordinator
 
wydawca / redaktor / researcher/ reporter
 
Webdeweloper
 
PR/IR Consultant działu Finanse / IT / Nieruchomości
 
Junior Consultant
 
Web Developer
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl