|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 15 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w br. 65 mln zł - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare’u. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie firmie w tym roku ponad jedną trzecią wpływów, które wyniosą 830-850 mln zł.
więcej
|
|
RMF FM i Radio ZET dalej tracą. Zyskały Trójka i Eska Rock
RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za maj-lipiec 2012 roku. Badany okres był udany dla Trójki, Radia Maryja i Eski Rock.
więcej
|
|
PZU nie zareaguje na mocne słowa Rewińskiego. ,,Jako aktor pasuje do roli molocha"
Grupa PZU deklaruje, że ostatnie mocne wypowiedzi Janusza Rewińskiego na tematy społeczno-polityczne są jej obojętne. Również Piotr Czarnowski ocenia, że takie poglądy Rewińskiego, reklamującego od kilku miesięcy PZU, nie pogorszą wizerunku tej firmy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wojewódzki w Esce Rock z nowym prowadzącym, Majewski dalej w Esce
Kuba Wojewódzki od września będzie prowadził poranny program Eski Rock wspólnie z nowym prezenterem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Natomiast Szymon Majewski nadal będzie współprowadził „Szymorning” w Radiu Eska.
więcej
|
Czy czeka nas zmierzch portali społecznościowych?
Aż 85 procent polskich internatów korzysta z portali społecznościowych. Czy w przyszłości ich popularność się utrzyma czy też nastąpi spadek zainteresowania tym kanałem komunikacji - o tym rozmawiamy z ekspertami rynku.
więcej
|
TVN oszczędza: mln zł mniej na ramówkę, 70 osób zwolnionych
|
Jesień w Polsacie: ,,Przyjaciółki", ,,Nieprawdopodobne, a jednak" i ,,Studio weekend"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Które stacje telewizyjne oglądają kobiety, a które mężczyźni?
Zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn liderem oglądalności jest TVP1. Zestawienie top 15 stacji z podziałem na płeć.
więcej
|
|
Jesień w TVP Kultura: ,,Hala odlotów", rozmowy Janowskiej i jubileusz TVP
W jesiennej ramówce TVP Kultura pojawi się talk-show „Hala odlotów” oraz nowe „Rozmowy o kinie i nie tylko” Katarzyny Janowskiej. Ponadto emitowane będą m.in. program Wojciecha Manna Grzegorza Wasowskiego, „Przewodnik po sztuce” i „Kulturanek” dla dzieci.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" i ,,Nieprawdopodobne, a jednak" o tydzień wcześniej w Polsacie
Telewizja Polsat zdecydowała, że w jesiennej ramówce niektóre programy nada tydzień wcześniej, niż to wcześniej planowała. Zmiana ta dotyczy „Tylko muzyki” oraz nowego serialu „Nieprawdopodobne, a jednak”.
więcej
|
|
,,W trasie. Ola na wakacjach" - program z Aleksandrą Kutz w TTV
15 sierpnia telewizja TTV rozpoczęła emisję wakacyjnego programu „W trasie. Ola na wakacjach”. Aleksandra Kutz wspólnie z Jankiem Pirowskim odwiedzają w nim atrakcyjne turystycznie regiony Polski.
więcej
|
|
,,X Factor" i seriale w jesiennej ramówce kanałów Fox i Fox Live
W jesiennej ramówce Fox Live zobaczymy drugą serię amerykańskiego „X Factora”, a także liczne seriale, które królować będą też na antenie stacji Fox.
więcej
|
|
TVP Info pokaże nowe odcinki programu Jana Pospieszalskiego
W jesiennej ramówce TVP Info znajdzie się drugi sezon programu publicystycznego „Jan Pospieszalski. Bliżej”. Będzie on nadawany od 6 września br.
więcej
|
|
Kanały sportowe: Polsat Sport liderem, TVP Sport i Eurosport do góry
W lipcu br. najchętniej oglądanym kanałem sportowym pozostał Polsat Sport, który transmitował Ligę Światową w siatkówce. Największym wzrostem pochwalić się może TVP Sport, który z kolei pokazywał transmisje z IO w Londynie.
więcej
|
|
Wraca "Świat według Kiepskich"
We wrześniu Telewizja Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu "Świata według Kiepskich". Widzowie zobaczą 12 odcinków.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w br. 65 mln zł - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare’u. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie firmie w tym roku ponad jedną trzecią wpływów, które wyniosą 830-850 mln zł.
więcej
|
|
PZU nie zareaguje na mocne słowa Rewińskiego. ,,Jako aktor pasuje do roli molocha"
Grupa PZU deklaruje, że ostatnie mocne wypowiedzi Janusza Rewińskiego na tematy społeczno-polityczne są jej obojętne. Również Piotr Czarnowski ocenia, że takie poglądy Rewińskiego, reklamującego od kilku miesięcy PZU, nie pogorszą wizerunku tej firmy.
więcej
|
|
Telekomy więcej na reklamę. Orange 55 proc. w górę, ale Plus w dół
Największe polskie telekomy w I połowie br. wydały na reklamę (bez internetu) 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Budżet marketingowy PTK Centertel (operatora Orange) wzrósł aż o ponad 55 proc., a Polkomtela (operatora sieci Plus) - spadł o prawie 30 proc.
więcej
|
|
Juliette Binoche reklamuje kredyt prostoliczony w Credit Agricole (wideo)
Rusza kampania reklamująca kredyt prostoliczony oferowany przez Credit Agricole Bank Polska. Akcji - przygotowanej przez firmy NestPoint i MEC - towarzyszy loteria „Spłacimy Twój kredyt”.
więcej
|
|
Momentum Worldwide przejęło agencję ChaseDesign
Globalna sieć reklamowa Momentum Worldwide kupiło agencję ChaseDesign zajmującą się usługami designowymi. Przy czym ChaseDesign nadal będzie działać pod swoją nazwą i z niezależnym zarządem.
więcej
|
|
Mediacap w I półroczu: 11 mln zł przychodów, 450 tys. zł zysku
W I połowie br. Mediacap, spółka obejmująca agencje marketingowe EM Lab i Scholz & Friends Warszawa, zanotowała 11,08 mln zł przychodów i 448,2 tys. zł zysku netto. Firma zapowiada, że w II półroczu osiągnie podobnie dobre wyniki.
więcej
|
|
Jackowska, Herka, Wloczek, Stolarczyk i Szymonik w PromoAgency
Pracę w agencji reklamowej rozpoczęli Magdalena Jackowska, Katarzyna Herka, Aneta Wloczek, Robert Stolarczyk i Piotr Szymonik. Dołączyli do działów kreacji, obsługi klienta i interactive.
więcej
|
|
Energetyczne Centrum sponsorem polskiej kadry koszykarzy
Polski Związek Koszykówki podpisał umowę sponsorską z firmą Energetyczne Centrum SA, której logo pojawi się na koszulkach reprezentacji Polski koszykarzy.
więcej
|
|
Jakub Prószyński przeszedł z Think Kong do faceADDICTED
Jakub Prószyński zasilił szeregi agencji faceADDICTED, gdzie objął stanowisko community managera. Ostatnio pracował Think Kong.
więcej
|
|
Joanna Rodak: z Ostrygi do Hey You!
Joanna Rodak objęła funkcje business development managera w agencji social mediowej Hey You!. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Ostryga, Heureka i MEC Interaction.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Recepta na efektywne kampanie reklamowe na Facebooku
Każdy kto zarządza kampaniami reklamowymi na Facebooku wie, jak istotne są one dla wyników całej spójnej promocji i komunikacji w social media. Dobrze przeprowadzona kampania przynosi korzyści w postaci zwiększenia zainteresowania produktem czy usługą, a co za tym idzie także przychodów.
więcej
|
|
Orange: tańsza Neostrada, cztery opcje prędkości
Orange Polska wprowadza promocję Neostrady, w ramach której najniższą opcją prędkości jest opcja do 10 Mb/s, którą można kupić za 49 zł miesięcznie. Niższy abonament zapłacą też klienci, którzy zdecydują się na FunPack, czyli internet w pakiecie z telefonem domowym i telewizją.
więcej
|
|
Adresy Vanity URL na Google+
Google umożliwiło zmianę adresu profilu w serwisie społecznościowym Google+.
więcej
|
|
235 milionów graczy na Facebooku
Podczas targów Game Developers Conference w Kolonii Facebook podał nowe informacje dotyczące gier dostępnych w serwisie. Korzysta z nich już 235 milionów osób.
więcej
|
|
YouTube dostępny już na PlayStation 3
Google udostępniło oficjalną aplikację YouTube dla konsoli Sony PlayStation 3.
więcej
|
|
Kreator map w Zumi.pl (wideo)
Należący do Grupy Onet.pl lokalizator internetowy Zumi.pl udostępnił kreatora map, dzięki któremu można stworzyć własną mapę z jednym lub wieloma punktami, gotową do umieszczenia na dowolnej stronie internetowej.
więcej
|
|
Groupon: 45-proc. wzrost przychodu w II kw., 28,4 mln USD zysku
Serwis zakupów grupowych Groupon zaprezentował swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Warunki użytkowania popularnych stron poddane ocenie
Terms of Service; Didn't Read to nowy projekt grupy Unhosted, mający na celu uświadamianie internautów w kwestii warunków użytkowania, które muszą zaakceptować rejestrując się na popularnych stronach.
więcej
|
|
Facebook krok bliżej do sfinalizowania kupna Instagram
Brytyjskie Biuro Uczciwego Handlu (OFT) nie ma już żadnych przeciwwskazań wobec przejęcia serwisu Instagram przez Facebooka.
więcej
|
|
Sebastian Świderski dyrektorem zarządzającym Stilago.pl
Sebastian Świderski objął stanowisko dyrektora zarządzającego Stilago.pl. Odpowiada za całościowe funkcjonowanie polskiego oddziału.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|