Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 15 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo

- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w br. 65 mln zł - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare’u. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie firmie w tym roku ponad jedną trzecią wpływów, które wyniosą 830-850 mln zł. więcej

 
RMF FM i Radio ZET dalej tracą. Zyskały Trójka i Eska Rock

RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za maj-lipiec 2012 roku. Badany okres był udany dla Trójki, Radia Maryja i Eski Rock. więcej

 
PZU nie zareaguje na mocne słowa Rewińskiego. ,,Jako aktor pasuje do roli molocha"

Grupa PZU deklaruje, że ostatnie mocne wypowiedzi Janusza Rewińskiego na tematy społeczno-polityczne są jej obojętne. Również Piotr Czarnowski ocenia, że takie poglądy Rewińskiego, reklamującego od kilku miesięcy PZU, nie pogorszą wizerunku tej firmy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

dystrybucja filmowa poszukuje osoby na stanowisko
kierownik dystrybucji kinowej i VOD

Pełka Creative poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Pełka PR poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Firma z branży dystrybucji kinowej poszukuje osoby na stanowisko
pracownik działu marketingu

ClearSense Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Warner Bros. Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA/-KA DS. MARKETINGU I PR

International Masters Publishers poszukuje osoby na stanowisko
Concept development project coordinator

Nowy Program TV poszukuje osoby na stanowisko
wydawca / redaktor / researcher/ reporter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Telekomy więcej na reklamę. Orange 55 proc. w górę, ale Plus w dół

Największe polskie telekomy w I połowie br. wydały na reklamę (bez internetu) 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Budżet marketingowy PTK Centertel (operatora Orange) wzrósł aż o ponad 55 proc., a Polkomtela (operatora sieci Plus) - spadł o prawie 30 proc. więcej

 
Które stacje telewizyjne oglądają kobiety, a które mężczyźni?

Zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn liderem oglądalności jest TVP1. Zestawienie top 15 stacji z podziałem na płeć. więcej

 
Recepta na efektywne kampanie reklamowe na Facebooku

Każdy kto zarządza kampaniami reklamowymi na Facebooku wie, jak istotne są one dla wyników całej spójnej promocji i komunikacji w social media. Dobrze przeprowadzona kampania przynosi korzyści w postaci zwiększenia zainteresowania produktem czy usługą, a co za tym idzie także przychodów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojewódzki w Esce Rock z nowym prowadzącym, Majewski dalej w Esce

Kuba Wojewódzki od września będzie prowadził poranny program Eski Rock wspólnie z nowym prezenterem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Natomiast Szymon Majewski nadal będzie współprowadził „Szymorning” w Radiu Eska. więcej

Czy czeka nas zmierzch portali społecznościowych?

Aż 85 procent polskich internatów korzysta z portali społecznościowych. Czy w przyszłości ich popularność się utrzyma czy też nastąpi spadek zainteresowania tym kanałem komunikacji - o tym rozmawiamy z ekspertami rynku. więcej

TVN oszczędza: mln zł mniej na ramówkę, 70 osób zwolnionych
Jesień w Polsacie: ,,Przyjaciółki", ,,Nieprawdopodobne, a jednak" i ,,Studio weekend"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Które stacje telewizyjne oglądają kobiety, a które mężczyźni?

Zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn liderem oglądalności jest TVP1. Zestawienie top 15 stacji z podziałem na płeć. więcej

 
Jesień w TVP Kultura: ,,Hala odlotów", rozmowy Janowskiej i jubileusz TVP

W jesiennej ramówce TVP Kultura pojawi się talk-show „Hala odlotów” oraz nowe „Rozmowy o kinie i nie tylko” Katarzyny Janowskiej. Ponadto emitowane będą m.in. program Wojciecha Manna  Grzegorza Wasowskiego, „Przewodnik po sztuce” i „Kulturanek” dla dzieci. więcej

 
,,Tylko muzyka" i ,,Nieprawdopodobne, a jednak" o tydzień wcześniej w Polsacie

Telewizja Polsat zdecydowała, że w jesiennej ramówce niektóre programy nada tydzień wcześniej, niż to wcześniej planowała. Zmiana ta dotyczy „Tylko muzyki” oraz nowego serialu „Nieprawdopodobne, a jednak”. więcej

 
,,W trasie. Ola na wakacjach" - program z Aleksandrą Kutz w TTV

15 sierpnia telewizja TTV rozpoczęła emisję wakacyjnego programu „W trasie. Ola na wakacjach”. Aleksandra Kutz wspólnie z Jankiem Pirowskim odwiedzają w nim atrakcyjne turystycznie regiony Polski. więcej

 
,,X Factor" i seriale w jesiennej ramówce kanałów Fox i Fox Live

W jesiennej ramówce Fox Live zobaczymy drugą serię amerykańskiego „X Factora”, a także liczne seriale, które królować będą też na antenie stacji Fox. więcej

 
TVP Info pokaże nowe odcinki programu Jana Pospieszalskiego

W jesiennej ramówce TVP Info znajdzie się drugi sezon programu publicystycznego „Jan Pospieszalski. Bliżej”. Będzie on nadawany od 6 września br. więcej

 
Kanały sportowe: Polsat Sport liderem, TVP Sport i Eurosport do góry

W lipcu br. najchętniej oglądanym kanałem sportowym pozostał Polsat Sport, który transmitował Ligę Światową w siatkówce. Największym wzrostem pochwalić się może TVP Sport, który z kolei pokazywał transmisje z IO w Londynie. więcej

 
Wraca "Świat według Kiepskich"

We wrześniu Telewizja Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu "Świata według Kiepskich". Widzowie zobaczą 12 odcinków. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM i Radio ZET dalej tracą. Zyskały Trójka i Eska Rock

RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za maj-lipiec 2012 roku. Badany okres był udany dla Trójki, Radia Maryja i Eski Rock. więcej

 
Więcej firm płaci abonament RTV, zaległości mniejsze o 2,5 mln

KRRiT podaje, że w br. liczba zarejestrowanych abonentów RTV wzrosła o ok. 22,5 tys., a ogólne zaległości abonamentowe - spadły o 2,5 mln zł. Abonament płaci więcej firm, za to częściej zalegają z tym gospodarstwa domowe. więcej

 
Monika Polewska nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych

Nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych została Monika Polewska. Zastąpiła Krzysztofa Głowińskiego, który przeszedł do działu marketingu Grupy RMF. więcej

 
Reklama  
 
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo

- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w br. 65 mln zł - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare’u. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie firmie w tym roku ponad jedną trzecią wpływów, które wyniosą 830-850 mln zł. więcej

 
PZU nie zareaguje na mocne słowa Rewińskiego. ,,Jako aktor pasuje do roli molocha"

Grupa PZU deklaruje, że ostatnie mocne wypowiedzi Janusza Rewińskiego na tematy społeczno-polityczne są jej obojętne. Również Piotr Czarnowski ocenia, że takie poglądy Rewińskiego, reklamującego od kilku miesięcy PZU, nie pogorszą wizerunku tej firmy. więcej

 
Telekomy więcej na reklamę. Orange 55 proc. w górę, ale Plus w dół

Największe polskie telekomy w I połowie br. wydały na reklamę (bez internetu) 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Budżet marketingowy PTK Centertel (operatora Orange) wzrósł aż o ponad 55 proc., a Polkomtela (operatora sieci Plus) - spadł o prawie 30 proc. więcej

 
Juliette Binoche reklamuje kredyt prostoliczony w Credit Agricole (wideo)

Rusza kampania reklamująca kredyt prostoliczony oferowany przez Credit Agricole Bank Polska. Akcji - przygotowanej przez firmy NestPoint i MEC - towarzyszy loteria „Spłacimy Twój kredyt”. więcej

 
Momentum Worldwide przejęło agencję ChaseDesign

Globalna sieć reklamowa Momentum Worldwide kupiło agencję ChaseDesign zajmującą się usługami designowymi. Przy czym ChaseDesign nadal będzie działać pod swoją nazwą i z niezależnym zarządem. więcej

 
Mediacap w I półroczu: 11 mln zł przychodów, 450 tys. zł zysku

W I połowie br. Mediacap, spółka obejmująca agencje marketingowe EM Lab i Scholz & Friends Warszawa, zanotowała 11,08 mln zł przychodów i 448,2 tys. zł zysku netto. Firma zapowiada, że w II półroczu osiągnie podobnie dobre wyniki. więcej

 
Jackowska, Herka, Wloczek, Stolarczyk i Szymonik w PromoAgency

Pracę w agencji reklamowej rozpoczęli Magdalena Jackowska, Katarzyna Herka, Aneta Wloczek, Robert Stolarczyk i Piotr Szymonik. Dołączyli do działów kreacji, obsługi klienta i interactive. więcej

 
Energetyczne Centrum sponsorem polskiej kadry koszykarzy

Polski Związek Koszykówki podpisał umowę sponsorską z firmą Energetyczne Centrum SA, której logo pojawi się na koszulkach reprezentacji Polski koszykarzy. więcej

 
Jakub Prószyński przeszedł z Think Kong do faceADDICTED

Jakub Prószyński zasilił szeregi agencji faceADDICTED, gdzie objął stanowisko community managera. Ostatnio pracował Think Kong. więcej

 
Joanna Rodak: z Ostrygi do Hey You!

Joanna Rodak objęła funkcje business development managera w agencji social mediowej Hey You!. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Ostryga, Heureka i MEC Interaction. więcej

 
Prasa  
 
,,Auto-Moto" zyskuje, a ,,Auto Motor i Sport" traci wśród pism motoryzacyjnych

W maju br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży względem maja ub.r., a najwięcej stracił “Auto Motor i Sport”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko trzy tytuły, a największym - „Auto-Moto”. więcej

 
Wrześniowy "CKM" z byłą dziewczyną Nergala na okładce

Od czwartku w sprzedaży dostępny będzie wrześniowy numer miesięcznika "CKM" (Marquard Media Polska), w którym ukazał się wywiad z Sonią Sarvar, byłą dziewczyną Adama "Nergala" Darskiego. więcej

 
21 filmów o Barbie w kolekcji Edipresse

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza do sprzedaży kolekcję składającą się z 21 filmów o Barbie na DVD. więcej

 
Internet  
 
Recepta na efektywne kampanie reklamowe na Facebooku

Każdy kto zarządza kampaniami reklamowymi na Facebooku wie, jak istotne są one dla wyników całej spójnej promocji i komunikacji w social media. Dobrze przeprowadzona kampania przynosi korzyści w postaci zwiększenia zainteresowania produktem czy usługą, a co za tym idzie także przychodów. więcej

 
Orange: tańsza Neostrada, cztery opcje prędkości

Orange Polska wprowadza promocję Neostrady, w ramach której najniższą opcją prędkości jest opcja do 10 Mb/s, którą można kupić za 49 zł miesięcznie. Niższy abonament zapłacą też klienci, którzy zdecydują się na FunPack, czyli internet w pakiecie z telefonem domowym i telewizją. więcej

 
Adresy Vanity URL na Google+

Google umożliwiło zmianę adresu profilu w serwisie społecznościowym Google+. więcej

 
235 milionów graczy na Facebooku

Podczas targów Game Developers Conference w Kolonii Facebook podał nowe informacje dotyczące gier dostępnych w serwisie. Korzysta z nich już 235 milionów osób. więcej

 
YouTube dostępny już na PlayStation 3

Google udostępniło oficjalną aplikację YouTube dla konsoli Sony PlayStation 3. więcej

 
Kreator map w Zumi.pl (wideo)

Należący do Grupy Onet.pl lokalizator internetowy Zumi.pl udostępnił kreatora map, dzięki któremu można stworzyć własną mapę z jednym lub wieloma punktami, gotową do umieszczenia na dowolnej stronie internetowej. więcej

 
Groupon: 45-proc. wzrost przychodu w II kw., 28,4 mln USD zysku

Serwis zakupów grupowych Groupon zaprezentował swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku. więcej

 
Warunki użytkowania popularnych stron poddane ocenie

Terms of Service; Didn't Read to nowy projekt grupy Unhosted, mający na celu uświadamianie internautów w kwestii warunków użytkowania, które muszą zaakceptować rejestrując się na popularnych stronach. więcej

 
Facebook krok bliżej do sfinalizowania kupna Instagram

Brytyjskie Biuro Uczciwego Handlu (OFT) nie ma już żadnych przeciwwskazań wobec przejęcia serwisu Instagram przez Facebooka. więcej

 
Sebastian Świderski dyrektorem zarządzającym Stilago.pl

Sebastian Świderski objął stanowisko dyrektora zarządzającego Stilago.pl. Odpowiada za całościowe funkcjonowanie polskiego oddziału. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy o relacji między katolicyzmem a protestantyzmem, judaizmem oraz islamem

Blisko trzy czwarte (71 proc.) Polaków potrafi ocenić relacje między katolicyzmem a prawosławiem, w tym ponad połowa (54 proc.) określa je jako poprawne, a nieliczni (4 proc.) jako bardzo dobre - wynika z najnowszego sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej. więcej

 
Public Relations  
 
Monika Polewska nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych
 
Konrad Rawiński PR Manager Wargaming w Polsce
 
Ciszewski MSL wypromuje agencję reklamową Publicis
 
Technologie  
 
22 sierpnia start Virgin Mobile w Polsce
 
Rynek telefonów komórkowych zwalnia, Samsung liderem
 
Gospodarka  
 
Na lokacie bankowej też można stracić
 
Wycieczki będą bezpieczniejsze, ale i droższe
 
Inflacja nieco zwolniła w lipcu
 
Prof. Elżbieta Chojna-Duch: Nieodzowne obniżenie stóp procentowych
 
Nasz organizm potrzebuje urlopu. Pozwala zapomnieć o pracy
 
Waluty na wakacje - Egipt i Turcja znacznie podrożały, Brazylia tańsza
 
Rolnicy mają płacić podatek - inwestycje w gospodarstwo będą bardziej opłacalne
 
Darowizna w spółce akcyjnej
 
Zwolnienie dyscyplinarne - zero tolerancji dla błędów pracownika
 
Kultura/Rozrywka  
 
Wraca "Świat według Kiepskich"
 
Jodie Foster odpowiada za serial "Angie's Body" telewizji Showtime
 
Robert Pattinson: dziwna sprawa z wywiadami - teraz zabrzmię jak idiota
 
Taylor Swift: We Are Never Ever Getting Back Together
 
Lady GaGa nie zamierza sie rozwodzić
 
Kristin Chenoweth ochodzi z serialu "Żona idealna"
 
Dwie nowe płyty od Céline Dion (wideo)
 
Nicole Kidman, Tim Roth i Frank Langella w "Grace of Monaco"
 
"Stages" - nowa płyta Melanie C
 
Blog  
 
Cudze,chyba prawdziwe... - Andrzej Bober
 
Kampania reklamowa na Facebooku - jak to robić - Weronika Baranowska
 
,,Żebrolajk", czyli codzienna walka o ,,lajka" - Michał Sławiński
 
Zasłona medialna - Krzysztof Czabański
 
HIENY i CHIMERY - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo

- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w br. 65 mln zł - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare’u. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie firmie w tym roku ponad jedną trzecią wpływów, które wyniosą 830-850 mln zł. więcej

 
Anna Popek: Pomoc innym to sprawa ważna
 
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny
 
Kwestionariusz  
 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Kamila Kownacka, Digital Director w OMD. więcej

 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Anna Seroczyńska: moja praca to relacje z ludźmi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
kierownik dystrybucji kinowej i VOD
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
pracownik działu marketingu
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA/-KA DS. MARKETINGU I PR
 
Concept development project coordinator
 
wydawca / redaktor / researcher/ reporter
 
Webdeweloper
 
PR/IR Consultant działu Finanse / IT / Nieruchomości
 
Junior Consultant
 
Web Developer
 
Key Account Manager
 
Key Account Manager
 
Key Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl