|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 31 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Marcin Meller odchodzi z ,,Playboya", co dalej z magazynem?
Marcin Meller, redaktor naczelny „Playboya” (Marquard Media Polska), zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z wydawnictwa. - Wszystko przemija - komentuje. Spółka zmieniła organizację segmentu pism męskich, ale zapewnia, że nie chce łączyć ich redakcji.
więcej
|
|
3,7 proc. mniej na reklamę outdoorową. Przez Euro 6 mln zł straty
Od kwietnia do czerwca br. na reklamę outdoorową w Polsce przeznaczono 165,96 mln zł, czyli 3,7 proc. mniej niż rok wcześniej. W związku z Euro 2012 branża zanotowała straty szacowane na prawie 6 mln zł.
więcej
|
|
Brodnicki i Okrasa pojedynkują się w reklamach Lidla (wideo)
Rusza właściwy etap kampanii reklamowej Lidla z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. W kolejnych reklamach będą oni rywalizować w pojedynkach kulinarnych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki.
więcej
|
"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl
Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca.
więcej
|
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
4,4 mln widzów Ceremonii Otwarcia Igrzysk w Londynie
Ceremonię Otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie 2012 oglądało łącznie 4,4 mln widzów. Jest więcej niż przy igrzyskach w 2008 roku w Pekinie, ale za to mniej, niż podczas IO w Atenach w 2004 roku.
więcej
|
|
Tauron Basket Liga w TVP Sport czy w Polsacie Sport? Trwają rozmowy
Telewizja Polska i Polsat negocjują zakup praw do pokazywania meczów koszykarskiej Tauron Basket Ligi w sezonie 2012/2013 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat i TVN tracą, udany tydzień TVP
W zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności umocniła się TVP1, która także w grupie komercyjnej awansowała na pierwsze miejsce. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
68. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego w TVP
Z okazji 68. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego Telewizja Polska 1 sierpnia br. przeprowadzi specjalne relacje z uroczystości i wydarzeń upamiętniających to wydarzenie. Emitować też będzie filmy fabularne, dokumentalne oraz reportaże poświęcone Powstaniu.
więcej
|
|
Kibice oburzeni na olimpijskie wpadki TVP: nie na żywo, reklamy i przerwana transmisja
W pierwszych dniach Igrzysk Olimpijskich w Londynie relacjonująca je Telewizja Polska nie ustrzegła się kilku wpadek: retransmisję początku meczu emitowano, gdy trwała jego dalsza część, a inną transmisję przerwano w decydującym momencie. Kibice narzekają też na natłok reklam przy relacjach.
więcej
|
|
Londyn 2012: 2,8 mln widzów Agnieszki Radwańskiej, 6,2 mln polskich siatkarzy
Niedzielny mecz, w którym Agnieszka Radwańska przegrała z Julią Goerges, oglądało 2,8 mln widzów. Z kolei tego samego dnia triumf polskich siatkarzy z Włochami oglądało aż 6,2 mln osób.
więcej
|
|
NBC: nie odpowiadamy za problemy z transmisjami z IO 2012
Amerykańska telewizja NBC winą za złą jakość transmisji internetowych z Igrzysk Olimpijskich w Londynie obarcza operatorów telekomunikacyjnych i urządzenia mobilne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
3,7 proc. mniej na reklamę outdoorową. Przez Euro 6 mln zł straty
Od kwietnia do czerwca br. na reklamę outdoorową w Polsce przeznaczono 165,96 mln zł, czyli 3,7 proc. mniej niż rok wcześniej. W związku z Euro 2012 branża zanotowała straty szacowane na prawie 6 mln zł.
więcej
|
|
Brodnicki i Okrasa pojedynkują się w reklamach Lidla (wideo)
Rusza właściwy etap kampanii reklamowej Lidla z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. W kolejnych reklamach będą oni rywalizować w pojedynkach kulinarnych.
więcej
|
|
TVN i Polsat w I płr. więcej z reklam, TVP w dół. ,,Malejąca oglądalność i zmiany personalne"
W I półroczu br. TVN i Polsat cennikowo zarobiły z reklam więcej niż przed rokiem. Za to TVP1 i TVP2 zanotowały kilkunastoprocentowe spadki wpływów reklamowych. Krzysztof Szumski z ZOG uzasadnia to malejącą oglądalności tych kanałów i zmianami personalnymi w biurze reklamy TVP.
więcej
|
|
Unilever stawia na reklamę internetową
Unilever w tym roku wydał już 3,3 miliarda euro na promocję. W reklamy w sieci korporacja zainwestowała 50 procent więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
,,HCV wciąż w ukryciu!" - kampania przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby (wideo)
Rozpoczęła się kampania „HCV wciąż w ukryciu!” zachęcająca do sprawdzenia, czy nie jest się zarażonym wirusem HCV wywołującym wirusowe zapalenie wątroby typu C. Akcję przygotowała Koalicja Hepatologiczna wspólnie z agencją Lemon.
więcej
|
|
,,Wypłyń z Nudlami na Karaiby" w promocji Knorr Nudli
Pod hasłem „Wypłyń z Nudlami na Karaiby” kończy się promocja produktów Knorr Nudle (Unilever Polska). Akcję przygotowała i zrealizowała agencja IQ Marketing we współpracy z The Digitals i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Ciastka Leibniz promowane po meksykańsku
Trwa promocja ciastek Leibniz (produkowanych przez firmę Bahlsen) utrzymana w stylistyce meksykańskiej. Akcję, realizowaną przez firmę Fortuna, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Lemonade.
więcej
|
|
Beata Kicińska-Sadza dyrektorem biura reklamy w Mind Media
Beata Kicińska-Sadza została nowym dyrektorem biura reklamy w Mind Media, wydawcy portali dlaStudenta.pl i dlaMaturzysty.pl.
więcej
|
|
Joanna Korczak: z Agencji Gazeta do Faster&Better
Joanna Korczak objęła stanowisko head of new business w agencji Faster&Better. Wcześniej była związana z należącą do Agory Agencją Gazeta, gdzie przez ponad dwa lata zarządzała działem sprzedaży.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni", NaszeMiasto.pl i Business Consulting ze wspólnym pakietem reklamowym
Wydawane przez Polskapresse „Dziennik Zachodni” i serwis NaszeMiasto.pl udostępniły pakiet reklamowy razem z firmą Business Consulting oferującą reklamy outdoorowe.
więcej
|
|
Łukasz Kucharczyk managerem ds. marketingu w firmie Budvar Centrum
Łukasz Kucharczyk objął stanowisko marketing managera w firmie Budvar Centrum.
więcej
|
|
Michał Wiśniewski uruchomił Social Media Knowledge
Social Media Knowledge to nowy projekt Michała Wiśniewskiego, oferujący szkolenia z zakresu social media marketingu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marcin Meller odchodzi z ,,Playboya", co dalej z magazynem?
Marcin Meller, redaktor naczelny „Playboya” (Marquard Media Polska), zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z wydawnictwa. - Wszystko przemija - komentuje. Spółka zmieniła organizację segmentu pism męskich, ale zapewnia, że nie chce łączyć ich redakcji.
więcej
|
|
Miesięczniki dla rodziców: "Mamo, to ja" liderem
Wśród miesięczników dla rodziców w kwietniu br. tylko dwa tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Dziecko”. Z kolei największy spadek zanotowała „M jak mama”. Liderem zestawienia pozostało pismo "Mamo, to ja".
więcej
|
|
Marcin Meller nie jest już redaktorem naczelnym "Playboya"
Wydawnictwo Marquard Media Polska poinformowało w poniedziałek, iż redaktor naczelny "Playboya" - Marcin Meller postanowił odejść z zajmowanego stanowiska i rozstać się z wydawnictwem.
więcej
|
|
Alicja Tysiąc pozwała Tomasza Terlikowskiego, chce 130 tys. zł
Przeprosin w mediach i 130 tys. zł żąda Alicja Tysiąc od publicysty Tomasza Terlikowskiego za to, że zarzucił jej "moralną obrzydliwość" i porównał do hitlerowskiego zbrodniarza Adolfa Eichmanna. To próba zamknięcia ust wyrokiem - mówił wcześniej pozwany.
więcej
|
|
Marek P. chce przeprosin i 100 tys. zł za artykuł w "Polityce"
Przeprosin i 100 tys. zł zadośćuczynienia domaga się na drodze sądowej Marek P. - oskarżony o korupcję były pełnomocnik instytucji kościelnych w Komisji Majątkowej - za stwierdzenia "Polityki" m.in., że dorobił się na handlu majątkiem Kościoła.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|