|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 29 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Więcej na reklamową radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę
Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc.
więcej |
|
Tomasz Zimoch reklamuje piwo Tyskie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Akcję, której elementem jest aplikacja „Poleć Zimochem”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Papaya Films, Tequila, Starcom, Mango Design i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej |
|
Szymon Hołownia odchodzi z ,,Newsweeka"
Szymon Hołownia zrezygnował z pisania felietonów dla tygodnika „Newsweek Polska”. Dziennikarz tłumaczy, że nie chce już komentować kolejnych okładek tytułu, z którymi się nie zgadza.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki.
więcej
|
"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl
Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca.
więcej
|
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Beata Sadowska znika z ,,Pytania na śniadanie" i TVP
Beata Sadowska odeszła z programu TVP 2 „Pytanie na śniadanie”, kończąc tym samym 6-letnią pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prezenterka deklaruje, że będzie dalej pracować w mediach.
więcej
|
|
TVP pozbawiona reklam? Braun: pomysł oderwany od realiów
Pomysł eliminacji reklam w telewizji publicznej jest całkowicie oderwany od realiów. TVP jest nadmiernie uzależniona od reklam, ale ich ograniczanie musi poprzedzić budowa stabilnego systemu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes TVP.
więcej
|
|
Joanna Liszowska poprowadzi program "Sposób na faceta" w Polsat Cafe
Polsat Cafe szykuje do jesiennej ramówki lifestylowy program pod roboczym tytułem „Sposób na faceta”. Poprowadzi go Joanna Liszowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowa ,,Cenowa rewolucja", więcej kanałów za darmo w Cyfrze+
Od 27 lipca w ramach wzbogaconej superpromocji „Cenowa Rewolucja”, klienci wybranych pakietów Cyfry+ zawierających ofertę kanałów premium z rodziny Canal+ otrzymają bezpłatny dostęp do stacji HBO, Filmbox i Cinemax.
więcej
|
|
Ewa Farna siódmą gwiazdą ,,Bitwy na głosy 3"
Ewa Farna oficjalnie potwierdziła, że będzie prowadzić własną drużynę w trzeciej edycji „Bitwy na głosy”. Casting do swojego zespołu wokalistka zorganizuje w Cieszynie.
więcej
|
|
,,Wartość!" - nowy program w TVN CNBC
Od poniedziałku 30 lipca br. w dni powszednie na antenie TVN CNBC nadawany będzie program „Wartość!” prowadzony zamiennie przez Jolantę Kucharską i Roberta Stankiewicza.
więcej
|
|
Jula w ,,Bitwie na głosy". Także Ewa Farna i Reni Jusis?
Finalizowane są rozmowy z ostatnimi gwiazdami, które prowadzić będą własne drużyny w „Bitwie na głosy 3”. Szóstką trenerką została Jula. Jak się dowiedzieliśmy, prowadzone są jeszcze rozmowy m.in. z Ewą Farną i Reni Jusis.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Więcej na reklamową radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę
Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch reklamuje piwo Tyskie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Akcję, której elementem jest aplikacja „Poleć Zimochem”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Papaya Films, Tequila, Starcom, Mango Design i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Kamila Kownacka, Digital Director w OMD.
więcej
|
|
Rusza walka z nielegalnymi reklamami outdoorowymi
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA oraz Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej zaczynają kampanię przeciw nielegalnym reklamom outdoorowym. Akcja ma charakter edukacyjno-prewencyjny.
więcej
|
|
,,Konkretny początek dnia" reklamuje Danone Ale Jogurtowy! (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa napoju śniadaniowego Danone Ale Jogurtowy!. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Gwiazdy w kampanii Strips DeLuxe Box w KFC (wideo)
Ruszyła kampania zestawów Strips DeLuxe Box wprowadzonych do menu restauracji KFC. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Frugo w reklamach ,,ostrzega" fanów muzyki
Rusza kampania napoju Frugo (FoodCare), w której reklamy zabawnie ostrzegają przed ubocznymi skutkami koncertów i festiwali muzycznych. Akcję przygotowały agencje Grey i Media Stars.
więcej
|
|
,,Łączy nas Wiara" w kampanii Lecha Poznań przed nowym sezonem (wideo)
Ruszyła kampania klubu piłkarskiego Lech Poznań reklamująca bilety i karnety na nowy sezon. Akcję pod hasłem „Łączy nas Wiara” klub przygotował wspólnie z agencją Kiwisport.
więcej
|
|
Spółdzielcza Grupa Bankowa reklamuje lokatę z nagrodami (wideo)
W telewizji, prasie i oddziałach Spółdzielczej Grupy Bankowej rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanej przez nią lokaty z nagrodami. Akcję przygotowały agencja Men at Work i dom mediowy Media Concept.
więcej
|
|
Samsung Galaxy S III w olimpijskiej kampanii Samsunga
Startuje kampania reklamowa Samsunga Galaxy S III nawiązująca do Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Akcję, obejmującą telewizję, prasę, internet, outdoor i BTL, przygotowały agencja Leo Burnett i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Bilety na Manchester United w ofercie OBP Incentive & Sport Travel
OBP Incentive & Sport Travel, podpisał w lipcu br. umowę z Manchester United, stając się tym samym jego jedynym w Polsce oficjalnym partnerem.
więcej
|
|
Paweł Lipiec w faceADDICTED
Paweł Lipiec objął stanowisko communication & e-commerce director w agencji faceADDICTED.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Szymon Hołownia odchodzi z ,,Newsweeka"
Szymon Hołownia zrezygnował z pisania felietonów dla tygodnika „Newsweek Polska”. Dziennikarz tłumaczy, że nie chce już komentować kolejnych okładek tytułu, z którymi się nie zgadza.
więcej
|
|
,,Auto Świat" z dodatkiem ,,24 strony Extra"
W poniedziałek 30 lipca br. tygodnik „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), ukaże się po raz pierwszy z nowym dodatkiem „24 strony Extra”. Zastąpi on ukazujący się dotychczas z magazynem dodatek „Market”.
więcej
|
|
"Sprostowanie jedyną formą reakcji na publikację". Sejm uchwalił nowelę Prawa prasowego
Sejm uchwalił w piątek przygotowaną przez Senat nowelizację Prawa prasowego. Zakłada ona pozostawienie sprostowań, jako jedynej formy reakcji na publikację. Nie przewiduje zaś odpowiedzi, jako sposobu odniesienia się do zamieszczonego materiału dziennikarskiego.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer Polska z multimedialnymi reklamami w serwisach mobilnych
Biuro reklamy online Ringier Axel Springer Polska wprowadziło nowy cennik reklam w swoich serwisach mobilnych. W ofercie pojawiły się także zaawansowane formaty reklamowe, tzw. rich media.
więcej
|
|
Internet |
|
|
GIODO: użytkownicy Facebooka powinni uważnie korzystać z portalu
Wprawdzie Facebook jest administratorem danych osobowych, ale użytkownicy tego portalu muszą pamiętać, że korzystając z niego, mogą nieświadomie naruszać prawo do ochrony danych innych osób - powiedział generalny inspektor ochrony danych osobowych.
więcej
|
|
Grupa o2 nie idzie na giełdę, odwołała ofertę publiczną
Grupa o2 odwołała ofertę publiczną, poinformowała spółka w komunikacie. Powodem jest "niesatysfakcjonujący popyt, przy akceptowalnej dla spółki cenie".
więcej
|
|
Google uruchamia Pismo odręczne (wideo)
W wyszukiwarce Google na urządzeniach mobilnych można już korzystać z funkcji Pisma odręcznego.
więcej
|
|
Google+ pnie się w górę, Facebook coraz słabiej
W okresie od listopada 2011 do czerwca 2012 liczba miesięcznych unikalnych odwiedzin serwisu Google+ wzrosła o 66 procent - wynika z raportu comScore.
więcej
|
|
Przewodnik dla twórców reklam na Facebooku
Facebook zachęca twórców stron w serwisie do zapoznania się z nowym przewodnikiem marketingowym.
więcej
|
|
2/3 światowych liderów ma konta na Twitterze
Niemal 2/3 światowych liderów ma konta na Twitterze. ale prawie połowa z nich nie obserwuje nikogo innego, ograniczając się do komunikacji jednostronnej - wynika z badania pt. "Twiplomacy", przeprowadzonego przez agencję public relations Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Facebook stracił 157 milionów dolarów, akcje ostro w dół
Facebook zaprezentował raport finansowy za drugi kwartał bieżącego roku. Firma straciła w tym okresie 157 milionów dolarów.
więcej
|
|
Chomikuj.pl: pracujemy nad legalną ofertą
Chomikuj.pl prowadzi rozmowy z kilkoma wydawcami, by stworzyć bogatą ofertę dla internautów. To odpowiedź na zarzuty, że portal sprzyja piractwu. - Są setki wydawców, którzy zamiast robić szum w mediach spokojnie korzystają z naszych narzędzi - mówi Piotr Hałasiewicz, rzecznik serwisu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|