Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 27 Lipca 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny

- Nie zgadzam się z opinią, że jesteśmy reklamowym zaściankiem. W Polsce powstają dobre rzeczy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Poland. więcej

 
Będą pieniądze dla TVP i PR. "Na realizację zadań misyjnych"

Od 12 do 16 mln zł przekaże w tym roku resort kultury TVP i Polskiemu Radiu. To wsparcie na realizację zadań misyjnych, m.in. spektakli Teatru Telewizji - zapowiedział szef MKiDN Bogdan Zdrojewski. Jak ocenił, wsparcie innych resortów mogłoby wynieść 60-70 mln zł. więcej

 
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Radwańska - Durczok, Majewski i Wojewódzki w dół

Agnieszka Radwańska, Marek Kondrat i czterech piłkarzy naszej reprezentacji to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości marketingowej mocno stracili Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Jurek Owsiak i Kamil Durczok. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Menadżer ds. Zakupu i Efektywności Kontentu

Agora poszukuje osoby na stanowisko
Producent / Reżyser dźwięku

PTWP poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

BPV Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor tytułów młodzieżowych

HUBERT BURDA MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący serwis modowy

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
REPREZENTANT ZA GRANICĄ

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej

PPF Hasco-Lek poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Naczelny ,,Super Expressu" pozwany przez policję. ,,Kuriozalne"

Śląski Komendant Policji wytoczył proces karny redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” (Murator) Sławomirowi Jastrzębowskiemu. Zarzuca mu pomówienie policjantów w komentarzu, który Jastrzębowski napisał po feralnej akcji antyterrorystów. - Kuriozalne - komentuje szef „SE”. więcej

 
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)

Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Party”, „Viva!”, „Newsweek Polska” i „Wprost”, za to spadki - „Tele Tydzień” i „Claudia”. więcej

 
Ruszają Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012, transmisje na 11 kanałach

Dziś oficjalnie rozpoczynają się XXX Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Transmitować je będzie 11 kanałów telewizyjnych, w tym pięć stacji TVP, pięć platformy N oraz Eurosport. Zawody śledzić będzie można też w internecie - na 16 kanałach od TVP. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja

Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki. więcej

"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl

Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca. więcej

Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Ruszają Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012, transmisje na 11 kanałach

Dziś oficjalnie rozpoczynają się XXX Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Transmitować je będzie 11 kanałów telewizyjnych, w tym pięć stacji TVP, pięć platformy N oraz Eurosport. Zawody śledzić będzie można też w internecie - na 16 kanałach od TVP. więcej

 
Puls 2 ogląda 12 tys., a ATM Rozrywkę - 27 tys. widzów

Po tygodniu nadawania nowy nadziemny kanał Puls 2 ogląda średnio ponad 12 tys. widzów. W tym samym okresie inna nadziemna stacja - ATM Rozrywka - notuje ponad 27 tys. oglądających. więcej

 
MAC: nie planujemy przesunięcia terminów wyłączeń nadajników analogowych

W sierpniu powinny być znane wyniki badań dot. przygotowania gospodarstw domowych do procesu cyfryzacji naziemnej telewizji. Obecnie nie jest planowane przesunięcie terminów wyłączeń nadajników analogowych - mówiła w czwartek w Sejmie wiceminister MAC Małgorzata Olszewska. więcej

 
Piłkarski Puchar Polski w TVN Turbo i w Orange Sport

TVN Turbo i Orange Sport nabyły na wyłączność prawa do transmisji rozgrywek piłkarskiego Pucharu Polski w sezonach 2012/2013 oraz 2013/2014. Każdy z kanałów pokaże na żywo po 13 meczów. więcej

 
,,Studio Londyn News" w dwóch kanałach Polsatu

„Studio Londyn News” to codzienny magazyn poświęcony Igrzyskom Olimpijskim w Londynie, który emitować będą kanały Polsat Sport i Polsat News. Program będzie składać się z dwóch części: informacyjnej i publicystycznej. więcej

 
Cyfra+ będzie można kupić salonach Play

W ramach współpracy między spółką Canal+ Cyfrowy i P4 pod koniec sierpnia w punktach sprzedaży sieci Play będą oferowane pakiety telewizyjne Cyfry+. więcej

 
,,Kabaretobranie" na żywo w Polsacie, prowadzi Krzysztof Ibisz

W sobotę 11 sierpnia br. Polsat pokaże na żywo „ Kabaretobranie” czyli IV Zielonogórską Noc Kabaretową. Gospodarzem imprezy będzie Krzysztof Ibisz. więcej

 
FOX Life z aplikacją mobilną

Telewizja FOX Life udostępniła aplikację mobilną na telefony komórkowe z systemem Android i OS X (na iPhone’a i iPada). więcej

 
 
Radio  
 
Będą pieniądze dla TVP i PR. "Na realizację zadań misyjnych"

Od 12 do 16 mln zł przekaże w tym roku resort kultury TVP i Polskiemu Radiu. To wsparcie na realizację zadań misyjnych, m.in. spektakli Teatru Telewizji - zapowiedział szef MKiDN Bogdan Zdrojewski. Jak ocenił, wsparcie innych resortów mogłoby wynieść 60-70 mln zł. więcej

 
Śledztwo ws. znieważenia Ukrainek przez Wojewódzkiego i Figurskiego

Śledztwo w sprawie znieważenia Ukrainek w wypowiedziach radiowych Michała Figurskiego i Kuby Wojewódzkiego wszczęła stołeczna prokuratura. Za znieważenie z powodów narodowościowych grozi do 3 lat więzienia. więcej

 
Radio ZET umocniło się na pozycji lidera w Opolu

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Opolu. więcej

 
Gorzów Wielkopolski: Eska nowym liderem, tracą RMF FM i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Gorzowie Wielkopolskim. więcej

 
Reklama  
 
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny

- Nie zgadzam się z opinią, że jesteśmy reklamowym zaściankiem. W Polsce powstają dobre rzeczy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Poland. więcej

 
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Radwańska - Durczok, Majewski i Wojewódzki w dół

Agnieszka Radwańska, Marek Kondrat i czterech piłkarzy naszej reprezentacji to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości marketingowej mocno stracili Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Jurek Owsiak i Kamil Durczok. więcej

 
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)

Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Party”, „Viva!”, „Newsweek Polska” i „Wprost”, za to spadki - „Tele Tydzień” i „Claudia”. więcej

 
W Polsce jest 92,5 tys. nośników reklamy zewnętrznej. Połowę ma AMS, jedną piątą Ströer

Na koniec czerwca w Polsce znajdowało się dokładnie 92 591 nośników reklamy zewnętrznej. Nośników jakiego typu jest najwięcej i w których miastach? Zapraszamy do szczegółowego raportu. więcej

 
Piotr Kupicha: nie reklamuję maści na powiększenie penisa (wideo)

Piotr Kupicha, wokalista zespołu Feel, zaprzeczył podanej przez „Fakt” wiadomości, że użyczył swojego wizerunku do prowadzonej zagranicą kampanii reklamowej maści na powiększenie penisa. Jednak w internecie znajduje się reklama tego preparatu, w której pojawia się piosenkarz. więcej

 
,,Summer Mission" - Cropp i Frugo ze wspólnymi eventami nad morzem

Rusza „Summer Mission” - wspólna kampania eventowa promująca odzież Cropp (LPP) i napój Frugo (FoodCare). Akcja potrwa od 28 lipca do 4 sierpnia. więcej

 
Żebrowski, Czerkawski i Socha w olimpijskiej kampanii społecznej Samsunga (wideo)

Ruszyła kampania społeczna Samsunga oparta na aplikacji mobilnej wspierającej Wioski Dziecięce SOS. Akcję wspierają działania reklamowe z udziałem Michała Żebrowskiego, Mariusza Czerkawskiego i Małgorzaty Sochy przygotowane przez Euro RSCG 4D i Samsung. więcej

 
Aleksandra Kołodziejek, Dorota Dzienkiewicz i Olga Juarez w Focus Advantage

Aleksandra Kołodziejek, Dorota Dzienkiewicz i Olga Juarez rozpoczęły pracę w agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Kołodziejek objęła funkcję junior art directora, Dzienkiewicz - account managera, a Juarez - junior account executive. więcej

 
Mediacap i Equinox za 11 mln zł wypromują przedsiębiorczość

Firma Mediacap Polska i należąca do niej agencja Scholz & Friends Warszawa oraz dom mediowy Equinox Polska wygrały przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na przygotowanie i realizację kampanii promującej przedsiębiorców i przedsiębiorczość. Budżet akcji to prawie 11 mln zł. więcej

 
,,Letnia Galeria" promuje Samsunga nad morzem

Trwa cykl nadmorskich eventów „Letnia Galeria” promujących sprzęt RTV i AGD marki Samsung. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję kreatywną Pompidou. więcej

 
Sokołów nadal sponsorem Lecha Poznań

Firma mięsno-wędliniarska Sokołów podpisała nową umowę sponsoringową z Lechem Poznań, dzięki której przez kolejny sezon będzie sponsorem tego piłkarskiego klubu. więcej

 
Deutsche Bank reklamuje rachunek dbNET Biznes

W internecie trwa kampania reklamowa rachunku dbNET Biznes wprowadzonego do oferty przez Deutsche Bank. Akcję przygotowały i realizują agencja PromoAgency i dom mediowy Sales&More. więcej

 
Henio reklamuje przybory szkolne w Tesco (wideo)

Pojawiła się nowa reklama Tesco, w której główną rolę odgrywa Henio. Spot przygotowały agencja Pride&Glory Interactive i studio Xantus. więcej

 
Prasa  
 
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Radwańska - Durczok, Majewski i Wojewódzki w dół

Agnieszka Radwańska, Marek Kondrat i czterech piłkarzy naszej reprezentacji to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości marketingowej mocno stracili Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Jurek Owsiak i Kamil Durczok. więcej

 
Naczelny ,,Super Expressu" pozwany przez policję. ,,Kuriozalne"

Śląski Komendant Policji wytoczył proces karny redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” (Murator) Sławomirowi Jastrzębowskiemu. Zarzuca mu pomówienie policjantów w komentarzu, który Jastrzębowski napisał po feralnej akcji antyterrorystów. - Kuriozalne - komentuje szef „SE”. więcej

 
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)

Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Party”, „Viva!”, „Newsweek Polska” i „Wprost”, za to spadki - „Tele Tydzień” i „Claudia”. więcej

 
,,Party" i ,,Flesz" z jednym działem fotoedycji. Mniej pracowników

Wydawnictwo Edipresse Polska połączyło działy fotoedycji magazynów „Party” i „Flesz”, w wyniku czego pracę straciły dwie osoby. Bardziej współpracować zaczęły też sekretariaty redakcji obu tytułów. więcej

 
,,Moje Gotowanie" zorganizowało konkurs kulinarny

Miesięcznik „Moje Gotowanie” (G+J Polska) przez najbliższych sześć numerów publikować będzie przepisy uczestników organizowanego przez siebie kulinarnego konkursu „Kuchenne zmagania”. więcej

 
Olimpijski ,,Skarb Kibica" z ,,Przeglądem Sportowym"

W piątek 27 lipca br. do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) dołączony zostanie dodatek „Skarb Kibica - Londyn 2012” poświęcony Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Londynie. więcej

 
Internet  
 
Kanały Kino Polska TV w ipla

ipla nawiązała współpracę z Kino Polska TV, dzięki czemu w internetowej telewizji udostępniony został pakiet FilmBox Live. Zawiera on 8 kanałów tematycznych dostępnych na żywo oraz 800 filmów w modelu VOD. więcej

 
Zynga ostro w dół. "Coraz trudniejsza walka o klienta na Facebooku"

Najbardziej znany światowy producent gier społecznościowych, Zynga, stracił w drugim kwartale bieżącego roku 22,8 miliona dolarów (3 centy na akcji). więcej

 
,,Chcę to!" dołączy do ,,Lubię to!" na Facebooku?

Facebook pracuje nad dodaniem do serwisu społecznościowego nowej funkcji, przycisku „Want” („Chcę”) - podał CNN Money. więcej

 
Internetowa ekspansja sieci Tesco. Czas na Łódź

Po Warszawie i Wrocławiu Tesco uruchomi serwis internetowy umożliwiający klientom zakupy z wykorzystaniem internetu. Tym razem w Łodzi. Zamówienie towarów w sieci z dostawą do domu będzie możliwe już w tym tygodniu. Jak podkreślają przedstawiciele sieci, zainteresowanie klientów nową usługą w każdym z trzech miast jest tak duże, że planowane jest uruchomienie serwisu ezakupy w kolejnych miastach i to szybciej niż pierwotnie zakładano. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Toalety publiczne w Polsce - wysoka ocena większości zagranicznych turystów

Wysoko lub bardzo wysoko - tak standard polskich toalet publicznych oceniła ponad połowa (57%) zagranicznych turystów biorących udział w badaniu TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
ComPress wypromuje Klekotki Sento Spa
 
Fit Boot Camp z Bramasole PR
 
Technologie  
 
Plus: nowa oferta Plus Internet na kartę
 
Smartfon Facebooka już za rok?
 
CF-H2 Health i Field - nowe tablety od Panasonica w Polsce
 
Maciej Witucki: Klienci Orange chcą smartfonów za 1 zł. Szukamy oszczędności
 
Gospodarka  
 
Koniec tanich lotów po Polsce. OLT Express zawiesza wszystkie rejsy
 
"Euro 2012 sukcesem wizerunkowym i organizacyjnym"
 
Wizz Air: dodatkowe połączenia dla pasażerów OLT Express
 
Stopa bezrobocia spadła do 12,4% w czerwcu
 
Przybywa lokat krótkoterminowych, w bankach już 481,95 mld zł
 
Ruszyły prace nad zmianami w podatku dochodowym. Co nas czeka?
 
Dariusz Lubera: Tauron stawia na wiatraki
 
Koniec program "Rodzina na swoim". Nie ma alternatywy
 
PKN Orlen: 39,67 mln zł straty netto w II kw, wobec zysku przed rokiem
 
Prawo energetyczne - brak unijnych sankcji wstrzymało prace nad ustawą
 
Można stracić opodatkowanie ryczałtem
 
OLT Express zawiesił część swoich połączeń. Rozmowy z inwestorem
 
Spada produkcja samochodów osobowych w Polsce
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Goin' In" - Flo Rida tańczy z Jennifer Lopez (wideo)
 
Matthew McConaughey w filmie "The Dallas Buyer's Club"
 
The Killers: Runaways (zobacz wideo)
 
Kristen Stewart zdradziła Roberta Pattinsona
 
Adam Sandler wyprodukuje film "Bad Toys II"
 
Lady GaGa za 10 mln dolarów może stać się Amy Winehouse
 
Vince Vaughn w adaptacji powieści Ridleya Pearsona "The Risk Agent"
 
Hot Chip: "How Do You Do?" (wideo)
 
Kristen Stewart i Alex Pettyfer w thrillerze "Cali"
 
Ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012 ,,na żywo" w TVP
 
Blog  
 
Akademia Nieumiejętności TVP - Andrzej Bober
 
Prasowy absurd. Polska bez sprostowania - Łukasz Religa
 
Marka - aby ją przedstawić, musisz opowiedzieć jej historię - Paweł Tkaczyk
 
Lekcja dziennikarstwa - Magda Furman
 
Warszawska afera taśmowa. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny

- Nie zgadzam się z opinią, że jesteśmy reklamowym zaściankiem. W Polsce powstają dobre rzeczy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Poland. więcej

 
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
 
Tomasz Marszałł: Rynek reklamy się zmienia
 
Kwestionariusz  
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Leszek Łuczyn, dyrektor kreatywny agencji Opcom. więcej

 
Anna Seroczyńska: moja praca to relacje z ludźmi
 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Menadżer ds. Zakupu i Efektywności Kontentu
 
specjalista ds. reklamy internetowej
 
Specjalisty ds. Reklamy On-line
 
Producent / Reżyser dźwięku
 
Dziennikarz
 
Account Executive
 
Redaktor tytułów młodzieżowych
 
Redaktor Prowadzący serwis modowy
 
REPREZENTANT ZA GRANICĄ
 
New Business Manager
 
PR Manager
 
SPECJALISTA ds. REKLAMY IN-STORE TV
 
Młodszy specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej
 
account manager - web video production
 
Wydawca serwisu Wiadomości
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl