|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN podnosi ceny reklam, w sierpniu droższe o 11,5 proc.
W cenniku TVN na sierpień reklamy są średnio o 11,5 proc. droższe niż przed rokiem, przy czym w najkosztowniejszych pasmach nieco staniały. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy „Faktach”.
więcej |
|
Ringier Axel Springer Polska tnie pensje w ,,Fakcie" i zwalnia
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zdecydowało o obniżeniu kosztów funkcjonowania wspólnego newsroomu dziennika „Fakt” i serwisu Fakt.pl. W ramach cięć obniżone zostaną wynagrodzenia i nastąpi redukcja etatów.
więcej |
|
Czytelnictwo dzienników: w górę ,,Metro", ,,Przegląd Sportowy", ,,Puls Biznesu" i ,,Parkiet"
Cztery z dwunastu dzienników w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zanotowały wzrosty czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. Pozostałe tytuły zakończyły analizowane półrocze na minusie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KRRiT przedłużyła koncesję dla TV Trwam do 2023 r.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała fundacji o. Tadeusza Rydzyka koncesję na nadawanie programu TV Trwam przez kolejne 10 lat - poinformowała KRRiT po wczorajszym posiedzeniu.
więcej
|
|
TVN podnosi ceny reklam, w sierpniu droższe o 11,5 proc.
W cenniku TVN na sierpień reklamy są średnio o 11,5 proc. droższe niż przed rokiem, przy czym w najkosztowniejszych pasmach nieco staniały. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy „Faktach”.
więcej
|
|
,,Kawa na ławę" zyskała widzów i pokonała konkurencję
W minionym sezonie oglądalność programu Bogdana Rymanowskiego “Kawa na ławę” wyniosła 540 tys. widzów i była wyższa niż rok wcześniej. Stacja TVN24 w paśmie jego emisji zdecydowanie pokonała inne stacje newsowe.
więcej
|
|
tvn player poszerza ofertę i wchodzi na konsole Playstation
W ofercie serwisu wideo na żądanie tvn player pojawiły się produkcje dokumentalne spoza anten TVN, zaś aplikacja umożliwiająca dostęp do serwisu dostępna jest już w wersji na konsole PlayStation 3.
więcej
|
|
Polsat w dół, TVP1 i TVN w górę. Udany tydzień stacji informacyjnych
Telewizja TVP1 umocniła się w zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem był już jednak Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
T-Mobile nie kupi sieci kablowej Multimedia Polska
Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci T-Mobile, nie złoży wstępnej oferty na zakup akcji Multimedia Polska, powiedział prezes spółki Miroslav Rakowski.
więcej
|
|
,,Sprawy Jacka Taylora" w ale kino+
Kanał ale kino+ wprowadza do ramówki irlandzki serial kryminalny „Sprawy Jacka Taylora”, oparty na cyklu bestsellerowych powieści Kena Bruena.
więcej
|
|
,,Przygody Merlina" po raz trzeci w AXN
Kanał filmowy AXN pod koniec lipca br. rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu„Przygody Merlina” - historii nastoletniej przyjaźni sławnego maga z księciem Arturem, przyszłym wielkim królem Anglii.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Krzysztof Łada: z GG Network i Allegro do Presspubliki
Krzysztof Łada kończy pracę w połączonym biurze reklamy GG Network i Grupy Allegro. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, od początku sierpnia Łada będzie kierował biurem sprzedaży korporacyjnej w Presspublice.
więcej
|
|
TVN podnosi ceny reklam, w sierpniu droższe o 11,5 proc.
W cenniku TVN na sierpień reklamy są średnio o 11,5 proc. droższe niż przed rokiem, przy czym w najkosztowniejszych pasmach nieco staniały. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy „Faktach”.
więcej
|
|
Prognoza pogody w kolejnej reklamie cyfryzacji telewizji (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot promujący start naziemnej telewizji cyfrowej. Reklamę na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Brain będzie reklamować Totalizator Sportowy
Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Umowę podpisano do końca przyszłego roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.
więcej
|
|
Sphinx rusza z promocjami ,,Happy Hours", ,,Szklanka gratis" i ,,Orbit"
W sieci restauracji Sphinx rozpoczynają się promocje „Happy Hours”, „Szklanka gratis” i „Orbit”. Wspierają to działania reklamowe przygotowane i realizowane przez Sfinks Polska wspólnie z firmami Mas Team i Practum Consulting.
więcej
|
|
OMD zaczyna reklamować BIC
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę mediową firmy BIC. Zajmie się dla niej również przygotowywaniem reklam internetowych i stron docelowych.
więcej
|
|
Electronic Arts stawia na Pompidou
Agencja Pompidou rozpoczyna obsługę polskiego oddziału Electronic Arts w zakresie kreacji i produkcji. Umowę o współpracy podpisano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Agros-Nova wybiera Izmałkowa Consulting do badań jakościowych
Agros-Nova wybrała firmę Izmałkowa Consulting jako podstawowego podwykonawcę badań jakościowych związanych z pracami rozwojowymi na każdym etapie przygotowywania działań marketingowych.
więcej
|
|
Telepizza z promocją na 20. urodziny
Rozpoczyna się urodzinowa promocja sieci pizzerii Telepizza. Wspiera to kampania reklamowa w internecie przygotowana wspólnie z domem mediowym PanMedia Western.
więcej
|
|
Wet & Hot Black Mate - konsumencki konkurs Black Energy Drink
Ruszył konsumencki konkurs marki Black Energy Drink (FoodCare), w którym reprezentantki płci pięknej mają szansę zdobyć tytuł "Black Mate" i wygrać nagrody. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie.
więcej
|
|
Suzuki Motor Poland i Japan Motors z TS Podbeskidzie Bielsko-Biała
Suzuki Motor Poland i Japan Motors przedłużyły i rozszerzyły umowę partnerską z klubem piłkarskim TS Podbeskidzie Bielsko-Biała.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krzysztof Łada: z GG Network i Allegro do Presspubliki
Krzysztof Łada kończy pracę w połączonym biurze reklamy GG Network i Grupy Allegro. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, od początku sierpnia Łada będzie kierował biurem sprzedaży korporacyjnej w Presspublice.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer Polska tnie pensje w ,,Fakcie" i zwalnia
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zdecydowało o obniżeniu kosztów funkcjonowania wspólnego newsroomu dziennika „Fakt” i serwisu Fakt.pl. W ramach cięć obniżone zostaną wynagrodzenia i nastąpi redukcja etatów.
więcej
|
|
Czytelnictwo dzienników: w górę ,,Metro", ,,Przegląd Sportowy", ,,Puls Biznesu" i ,,Parkiet"
Cztery z dwunastu dzienników w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zanotowały wzrosty czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. Pozostałe tytuły zakończyły analizowane półrocze na minusie.
więcej
|
|
Pisma młodzieżowe: odmienione ,,Dziewczyna" i ,,Popcorn" radzą sobie słabo
Liderem sprzedaży wśród magazynów młodzieżowych w kwietniu br. niezmiennie było „Bravo”. Najwięcej straciły przejęte przez nowego wydawcę „Popcorn” i „Dziewczyna”. Natomiast największy wzrost odnotował „Fun Club”.
więcej
|
|
Dorota Jaworska naczelną ,,Mojego Mieszkania"
Dorota Jaworska została nową redaktor naczelną miesięcznika „Moje Mieszkanie” (Murator). Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Tomczyk, która skoncentruje się teraz na kierowaniu swoim drugim tytułem - magazynem „Dobre Wnętrze”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|