|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wielka Brytania jako cyfrowe królestwo
Wielka Brytania jako pierwsza rozpoczęła proces cyfryzacji już w 1998 roku. I choć wdrażanie telewizji cyfrowej w tym kraju trwa najdłużej, to trzeba oddać Brytyjczykom honor - ich kraj jest obecnie jednym z najbardziej rozwiniętych państw pod względem cyfryzacji telewizji.
więcej
|
|
Bogusław Biszof prezesem Ekstraklasy. "Zwiększę dostępność telewizyjną rozgrywek'
Bogusław Biszof został wybrany w poniedziałek prezesem zarządu piłkarskiej Ekstraklasy SA. Od marca, kiedy z tej funkcji zrezygnował Andrzej Rusko, spółką kierował dwuosobowy zarząd, w składzie Marcin Animucki i Leszek Miklas.
więcej
|
|
TVP1 i TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji informacyjnych i Polsatu Sport
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności, ale zanotowała duży spadek oglądalności. W grupie 16-49 liderem był już jednak Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Wojciech Mann jako instalacja multimedialna w spocie TVP Kultura (wideo)
W kanałach Telewizji Polskiej rozpoczęła się emisja spotu wizerunkowego TVP Kultura, w którym występuje Wojciech Mann. Reklamę TVP przygotowała we własnym zakresie.
więcej
|
|
Piłkarski turniej Polish Masters na żywo w TVP1
Telewizyjna Jedynka transmitować będzie mecze pierwszej edycji towarzyskiego, piłkarskiego turnieju Polish Masters. Odbędzie się on w dniach 21-22 lipca br. na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.
więcej
|
|
Tele5 z nową oprawą graficzną (wideo)
Kanał Tele5 ma nową oprawę graficzną i logotyp. Zaprojektowała je agencja Mamastudio.
więcej
|
|
1,13 mln widzów oglądało finał Agnieszka Radwańska - Serena Williams
Finałowy mecz Wimbledonu, w którym Agnieszka Radwańska przegrała z Sereną Williams, obejrzało w Polsacie Sport 1,13 mln widzów. Był to najchętniej oglądany mecz tej edycji tenisowego turnieju w Polsce.
więcej
|
|
Richard Pembroke w Discovery. Stacja szuka następcy Barbary Bilińskiej
Richard Pembroke jako konsultant dołączy tymczasowo do warszawskiego oddziału Discovery Networks CEEMEA, gdzie wspierać będzie pracę zespołu programowego nadawcy.
więcej
|
|
4,31 mln widzów oglądało triumf polskich siatkarzy
Finał turnieju Ligi Światowej w siatkówce, w której Polska pokonała Stany Zjednoczone, oglądało w kanałach Polsatu łącznie 4,31 mln widzów. Natomiast średnia widownia wszystkich meczów w Polsacie Sport i Polsacie Sport Extra wyniosła prawie pół mln osób.
więcej
|
|
Skróty z Tour de Pologne w nSport HD
Platforma N nabyła prawa do pokazywania skrótów z tegorocznego wyścigu Tour de Pologne. Będzie je można oglądać wieczorami na kanale nSport HD.
więcej
|
|
Mistrzostwa Świata Juniorów w Lekkiej Atletyce na żywo w Eurosporcie
Od 10 do 15 lipca br. na Stadionie Olimpijskim w Barcelonie odbywać się będą 14. Mistrzostwa Świata Juniorów w Lekkiej Atletyce. O medale walczyć będzie 42 polaków, a transmisje na żywo pokazywać będzie Eurosport.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bieńkowski, Gardziewicz, Kalinowska i AMP Media dla marki Aryton
Firma Aryton wdraża nową strategię dla swojej marki odzieżowej o takiej samej nazwie. W związku z tym rozpoczyna współpracę z Pawłem Bieńkowskim, Tomaszem Gardziewiczem, Martą Kalinowską i agencją AMP Media.
więcej
|
|
Reklama Funclubu ,,Zostaw mamę" z niedozwolonym skojarzeniem seksualnym (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot Funclubu pod hasłem „Zostaw mamę” naruszył kodeks reklamowy, ponieważ nasuwał skojarzenia z czynnościami seksualnymi.
więcej
|
|
,,Kawka rano" w nowej reklamie Żubra (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska). Akcję pod hasłem „Rano kawka, wieczorem Żubr” przygotowały firmy Tequila\Polska, Paralotna, Starcom, Kalicińscy.com i Alert Media Communications.
więcej
|
|
Kolejna dziecięca kampania reklamuje Beko (wideo)
W telewizji, internecie i kinach rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek Beko. Akcję przygotowały agencja TBWA i dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
|
Anna Walczak-Muszalska: z ZenithOptimedia Group do Universal McCann
Anna Walczak-Muszalska rozpoczęła pracę w domu mediowym Universal McCann. Wcześniej pracowała m.in. w ZenithOptimedia Group, Redefine i Gemiusie.
więcej
|
|
145 projektów zgłoszonych do Effie Awards
Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards napłynęło 145 zgłoszeń. Najwięcej w kategoriach Bankowość, Artykuły nieżywnościowe, Środki trwałe i Napoje.
więcej
|
|
Słoń w lodówce reklamuje Samsung Grand (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i sklepach rozpoczyna się kampania reklamowa lodówek Samsung Grand. Akcję przygotowały agencja Cheil i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Gazprom sponsorem Ligi Mistrzów i Superpucharu UEFA
Rosyjski koncern paliwowy Gazprom będzie od zbliżającego się sezonu kolejnym sponsorem rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów oraz Superpucharu UEFA - poinformowano wczoraj w siedzibie Europejskiej Unii Związków Piłkarskich (UEFA).
więcej
|
|
,,Twój szczęśliwy proszek" w promocji proszku E
Z początkiem sierpnia rozpocznie się promocja proszku do prania E (PZ Cussons Polska) pod hasłem „Twój szczęśliwy proszek”. Akcja jest zaplanowana na trzy miesiące.
więcej
|
|
Škoda Yeti Street promowana eventowo
Rozpoczyna się cykl eventów promujących nową, limitowaną edycję samochodu Škoda Yeti Street. Za ich realizację odpowiada agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
Tele5 z nową oprawą graficzną (wideo)
Kanał Tele5 ma nową oprawę graficzną i logotyp. Zaprojektowała je agencja Mamastudio.
więcej
|
|
Monika Długosz-Łempicka szefową marketingu Manufaktury
Monika Długosz-Łempicka objęła stanowisko dyrektora marketingu Manufaktury. Będzie odpowiadała za kształtowanie i realizację strategii marketingowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Maciej Kędziak tymczasowo kieruje ,,Galą"
Po odejściu Izabeli Bartosz obowiązki redaktora naczelnego „Gali” (G+J Polska) przejął Maciej Kędziak, wicenaczelny i szef działu krajowego w dwutygodniku.
więcej
|
|
"Glamour" liderem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet
W segmencie miesięczników luksusowym dla kobiet na pozycji lidera uplasował się “Glamour". Największym wzrostem pochwalić się może „Shape”, na przeciwnym biegunie „Uroda”.
więcej
|
|
Pisma people: ,,Viva!" o 110 proc. do góry
Wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały w kwietniu br. wzrosty sprzedaży ogółem. Liderem został magazyn „Show”, a największy wzrost odnotowała odświeżona w kwietniu br. „Viva!”, która miała w tym miesiącu miała wyłącznie promocje cenowe.
więcej
|
|
Polskapresse i Springer oferują wspólne pakiety reklamowe
Wydawnictwa Polskapresse i Ringier Axel Springer Polska po raz pierwszy wprowadziły do sprzedaży dwa wspólne pakiety reklamowe. Pierwszy z nich obejmuje dodatki telewizyjne obu wydawnictw, zaś drugi strony sportowe dzienników ogólnoinformacyjnych i dzienniki sportowe.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz szefem kwartalnika ,,Nowe Media"
Gdyńskie wydawnictwo edukacyjne Operon wprowadziło na rynek kwartalnik specjalistyczny „Nowe Media”. Jego redaktorem został Eryk Mistewicz, specjalista od marketingu politycznego.
więcej
|
|
Robert Kilian dyrektorem kontrollingu w Ringier Axel Springer
Robert Kilian objął stanowisko dyrektora kontrollingu w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpił w tej funkcji Tomasza Chmurę, który odszedł z wydawnictwa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Darmowy internet na nadmorskich plażach od ING
Do końca wakacji w sześciu nadmorskich kurortach można za darmo łączyć się z internetem dzięki hotspotom zainstalowanym przez ING Bank Śląski w ramach kampanii "WIFI Express”.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek w pigułke od 2008 roku (wideo)
Firma StatCounter przygotowała ciekawą animacją pokazującą zmiany jakim na przestrzeni ostatnich czterech lat uległ światowy rynek internetowych przeglądarek.
więcej
|
|
Grupa o2 idzie na GPW, debiut w ciągu kilku tygodni
Grupa o2, wydawca m.in. takich serwisów jak o2.pl, Pudelek.pl, Kafeteria.pl i Wrzuta.pl, zamierza przeprowadzić ofertę publiczną w ciągu kilku tygodni i zadebiutować na GPW. Grupa planuje ekspansję w nowych segmentach rynku reklamy internetowej, w tym również poprzez akwizycje.
więcej
|
|
Polacy boją się zagrożeń w internecie, ale się przed nimi nie chronią
81 proc. polskich internautów uważa, że w ostatnim roku wzrosło ryzyko tego, że mogą paść ofiarą cyberprzestępców jednak aż 60 proc. z nich nie zmieniło żadnego ze swoich internetowych haseł - wynika z badania Eurobarometru, którego wyniki opublikowała Komisja Europejska.
więcej
|
|
Handel biomasą przez internet. Głównie z Europą Wschodnią
W sierpniu rozpocznie się sprzedaż biomasy na specjalnej internetowej platformie, umożliwiającej wymianę handlową głównie między Rosją, Ukrainą i Białorusią. Przygotowująca projekt firma Standard Trade, szacuje, że rynek ten wart jest nawet 7 mld zł i będzie rósł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|