|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 8 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Reality-show z Grycankami w telewizji TVN?
TVN jest zainteresowana pokazaniem na swojej antenie reality-show o życiu Marty Grycan i jej córek. Jednak finalna decyzja o emisji programu w jesiennej ramówce nie zapadła. Trwają poszukiwania sponsorów.
więcej
|
|
,,Bitwa na głosy" po raz trzeci z nowym jury. Emisja jesienią w TVP2
Dwójka jesienią br. pokaże trzecią edycję show „Bitwa na głosy”. Poszukiwania uczestników do programu ruszą w połowie lipca br. W tej chwili finalizowane są rozmowy z gwiazdami, które pojawią się w programie. Zmienić się ma też część jurorów.
więcej
|
|
Viva Polska zostanie zakodowana
Kanał Viva Polska 17 lipca br. wraz z wprowadzeniem nowej ramówki zakoduje swój sygnał satelitarny na satelicie Hot Bird. Powodem są prawa licencyjne. Bez zmian stacja dostępna będzie na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych.
więcej
|
|
Publicznie nadawcy telewizyjni i radiowi mogą wystąpić przeciwko Poczcie Polskiej
Około 46% gospodarstw domowych nie płaci abonamentu RTV. Każde z nich jest winne radiu i telewizji około 1400 zł - to wysokość pięcioletniego abonamentu wraz z odsetkami za zwłokę. Straty TVP oraz Polskiego Radia z tytułu niepobranych opłat można już liczyć w miliardach złotych. Jest to efektem zaniechań Poczty Polskiej w wykonywaniu swoich ustawowych obowiązków.
więcej
|
|
Talk-show i wakacyjny magazyn jesienią w TTV
Naziemna stacja TTV pracuje nad nowymi programami do jesiennej ramówki. Wśród nich będą m.in. nowy talk-show oraz magazyn „Ola na wakacjach”.
więcej
|
|
Kanały filmowe: AXN nadal liderem, ale goni go Kino Polska
W czerwcu br. w segmencie stacji filmowych pozycję lidera utrzymał AXN, choć goni go kanał Kino Polska, który dzięki wzrostowi widowni awansował na miejsce drugie. Najwięcej zyskał natomiast niszowy Cinemax2.
więcej
|
|
2,16 mln widzów oglądało finał Euro 2012 poza domem
2,16 mln osób, czyli 6,9 proc. wszystkich Polaków powyżej 16. roku życia, oglądało pokazany w niedzielę 1 lipca br. finał Euro 2012 poza domem - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC zleconego przez Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
|
Kanały dokumentalne: TVP Historia, History i Discovery Historia mocno do góry
Liderem oglądalności w czerwcu br. wśród kanałów dokumentalnych pozostała stacja Discovery. Najwięcej zyskały kanały o tematyce historycznej, czyli TVP Historia, History i Discovery Historia, zaś największy spadek dotknął Planete.
więcej
|
|
Przedsezonowe mecze wielkich klubów w Canal+
Od 18 lipca do 12 sierpnia br. Canal+ będzie transmitować mecze przedsezonowe znanych klubów z Anglii i Hiszpanii m.in. Manchesteru United, Manchesteru City, Chelsea Londyn, Realu Madryt i FC Barcelony.
więcej
|
|
Liga Światowa w Polsacie, a mecz Agnieszka Radwańska kontra Serena Williams w Polsacie Sport
Polsat zdecydował o zmianach anten weekendowych transmisji z finału Wimbledonu z udziałem Agnieszki Radwańskiej oraz z ostatnich spotkań Ligi Światowej w siatkówce mężczyzn, w której grają Polacy. Jednak tylko siatkówka pojawi się w kanale otwartym.
więcej
|
|
13th Street Universal promuje ,,Wakacje z piekła rodem" (wideo)
5 lipca br. kanał 13th Street Universal ruszył z kampanią reklamową pod hasłem „Wakacje z piekła rodem”. Promuje ona emisję wakacyjnego cyklu horrorów, w ramach którego pokazane zostaną filmy z serii „Krzyk” i „Halloween”.
więcej
|
|
Agencja TVN: ponad 4600 minut transmisji podczas Euro 2012
Ponad 4600 minut transmisji satelitarnych zrealizowała na potrzeby swoich klientów Agencja TVN podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Pracowała ona m.in. dla Al Jazeery, ARD, BBC, France 24 i Sky Sports.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Orange z Krystyną Loską ostrzega przed nieuczciwymi operatorami (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Orange ostrzegająca przed nieuczciwymi operatorami telekomunikacyjnymi. Akcję, w której występuje Krystyna Loska, przygotowały firmy Publicis, Film It, Chimney Pot i MEC.
więcej
|
|
Play reklamuje zero bez gwiazdek w ofercie na kartę (wideo)
W Play na kartę wprowadzono ofertę, w której można rozmawiać i SMS-ować w Play za darmo. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, K2 i Mediacom.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk na wakacjach reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)
Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Gwarancja czystej satysfakcji" promuje zmywarki Whirlpool
Trwa promocja zmywarek Whirlpool z technologią 6th Sense Power Clean. Akcję, wspieraną przez kampanię reklamową, na zlecenie Reckitt Benckiser przygotowała agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
Martini szuka kobiecej twarzy w Royale Castingu
Kończy się pierwszy etap skierowanego do kobiet konkursu Royale Casting promującego markę Martini. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Gong i Charyzma oraz dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Izabela Bartosz nie jest już redaktor naczelną ,,Gali"
Izabela Bartosz zrezygnowała w piątek ze stanowiska redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala” i odchodzi z wydawnictwa G+J Polska. Nie wiadomo na razie, kto ją zastąpi.
więcej
|
|
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w maju czytelników
Wszystkie z 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyły maj br. ze spadkami sprzedaży, a najwięcej z nich stracił “Dziennik Polski”. Najmniejszy spadek zanotowała natomiast “ Gazeta Olsztyńska”.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu+" - rusza multimedialny dziennik na tablety
Od poniedziałku 9 lipca br. Bonnier Business Polska udostępniać będzie „Puls Biznesu+” - specjalną wersją dziennika „Puls Biznesu” na tablety. Nie będzie ona jednak odpowiednikiem papierowej gazety, ale oferować będzie także dodatkowe treści, w tym aktualne wiadomości.
więcej
|
|
Michał Cessanis w dziale krajowym ,,Rzeczpospolitej"
Michał Cessanis, dotąd szef dodatku warszawskiego „Życie Warszawy” w „Rzeczpospolitej” (Prewsspublica), przeszedł do działu krajowego dziennika, gdzie został redaktorem prowadzącym.
więcej
|
|
"Kropka TV": na wakacje więcej nagród w krzyżówkach
Wydawnictwo P&P powiększyło pulę nagród rzeczowych i pieniężnych w krzyżówkach ukazujących się w wakacyjnych wydaniach tygodnika telewizyjnego "Kropka TV", który jest dystrybuowany w sieci sklepów Biedronka.
więcej
|
|
Maciej Dolega, Michał Zaczyński i Karolina Król w ,,Fashion Magazine"
Maciej Dolega został dyrektorem wydawniczym miesięcznika „Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Group), Michał Zaczyński objął funkcję zastępcy redaktora naczelnego w tym tytule, a Karolina Król została jego dyrektorem ds. PR.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|