|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kanały informacyjne: Polsat News i TVN 24 w górę, TVP Info w dół
Liderem kanałów ogólnoinformacyjnych w czerwcu br. pozostało TVP Info, choć straciło widzów. Największy wzrost oglądalności już tradycyjnie zanotował Polsat News.
więcej
|
|
Ruszyły castingi do ,,Tylko taniec. Got to dance 2". Kto w jury?
Telewizja Polsat rozpoczęła castingi z udziałem jurorów do drugiej edycji programu „Tylko taniec. Got to dance”. Jury wybierze podczas nich uczestników, które wystąpią w półfinałach talent-show.
więcej
|
|
Jarosław Burdek odchodzi z 4fun Media i zakłada Dream Art Productions
Jarosław Burdek, dotąd dyrektor muzyczny w 4fun Media, założył spółkę Dream Art Productions. Będzie się ona zajmować impresariatem gwiazd, produkcją telewizyjną i konsultingiem w dziedzinie show biznesu.
więcej
|
|
Kto na pierwszym multipleksie naziemnym? KRRiT zakończyła konsultacje
Prawie 3,4 tys. listów napłynęło drogą elektroniczną do KRRiT w ramach konsultacji w sprawie umieszczenia kolejnych programów telewizyjnych na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Listy nadesłane tradycyjną pocztą Krajowa Rada wciąż liczy.
więcej
|
|
Duże zmiany w 4fun Media: nowe działy i nowe osoby
Duże zmiany w 4fun Media, nadawcy 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco. Spółka połączyła dotychczasowe struktury w dwa działy: Innovation, Marketing & PR oraz Programmingu & Produkcji. Do firmy dołączyły też nowe osoby, a odeszli z niej Jarosław Burdek i Tomasz Misiak.
więcej
|
|
,,Panorama" z największą liczbą wpadek, ,,Fakty" prawie bez żadnej
W maju br. najwięcej wpadek antenowych wśród wszystkich głównych dzienników TV zaliczyła „Panorama” TVP2. Prawie żadnej wpadki nie miały „Fakty”. Najpopularniejszym tematem serwisów była polityka, ale wśród tematów szczegółowych prowadziło Euro 2012.
więcej
|
|
TVP i indyjska telewizja publiczna szykują wspólny film
Telewizja Polska i indyjska Narodowa Telewizja Doordarshan wspólnie planują produkcję filmu dokumentalnego o losach polskich dzieci na Syberii, uratowanych przez rząd Indii w czasie II wojny światowej.
więcej
|
|
FOX promuje ,,Lato nie z tej bajki"
Kanał FOX rozpoczął kampanię reklamową, w ramach której promowane są trzy nowe seriale stacji: „Dawno, dawno temu”, „Wilfred” oraz „Jess i chłopaki”. Działania obejmują głównie internet.
więcej
|
|
UFC 148 na żywo w Orange sport
W nocy z 7 na 8 lipca br. odbędzie się 148 gala Ultimate Fighting Championship. W Polsce walki na żywo od godziny drugiej w nocy pokaże kanał Orange Sport.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Biedronka marką najbardziej kojarzoną przez Polaków z Euro 2012
Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
30 mln zł na piłkarską kampanię Tyskiego, 18 mln na Żywiec (TOP7 piw)
Od marca do maja br. cennikowe koszty działań reklamowych piwa Tyskie (bez internetu) wyniosły 30,3 mln zł, czyli prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej. Na kampanię Żywca wydano 18,6 mln zł, a Warki - 13,1 mln zł.
więcej
|
|
Mike Tyson gra i śpiewa dla Blacka (wideo making of)
Jak przygotowano reklamy napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu zdjęciowego.
więcej
|
|
General Motors wraca do reklamowania się na Facebooku?
Facebook i General Motors negocjują warunki powrotu reklam koncernu motoryzacyjnego na największy serwis społecznościowy świata - twierdzi agencja Reutera.
więcej
|
|
Anna Seroczyńska: moja praca to relacje z ludźmi
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Anna Seroczyńska, creative director & managing partner agencji Brands-Alive Advertising.
więcej
|
|
Lech Pils sponsorem Lecha Poznań, 700 tys. zł za sezon
Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka piwa Lech Pils została sponsorem piłkarskiej drużyny Lech Poznań. Według nieoficjalnych doniesień, piłkarski klub dostanie od browaru ok. 700 tys. zł za sezon.
więcej
|
|
Lech Shandy promowany w wakacyjnej kampanii (wideo)
Kompania Piwowarska kontynuuje kampanię reklamową piwa o smaku lemoniady Lech Shandy. Działania marketingowe będą prowadzone do końca sierpnia i obejmą cykl eventów Lech Shandy Tour, spot telewizyjny oraz aktywność w internecie i social media. akcję przygotowały firmy McCann Erickson, Starcom, John Pitcher Interactive, Afekt, Locomotive, ASPE, Jetline outdoor i Q&A Consulting.
więcej
|
|
Która agencja reklamowa będzie obsługiwać firmę Warta? Just, McCann lub Lowe
Warta rozstrzygnęła pierwszą część przetargu na agencję reklamową. Do dalszego etapu zakwalifikowały się trzy agencje - Just, McCann i Lowe.
więcej
|
|
Międzynarodowa kampania wyścigu kolarskiego Tour de Pologne (wideo)
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. Spoty reklamowe pojawią się na antenie stacji TVP, grupy Eurosport oraz w kinach sieci Cinema City w największych miastach Polski. Działania obejmują również kampanię outdoorową. Akcja reklamowa potrwa do 20 lipca.
więcej
|
|
Walk Social Media wypromuje w internecie restauracje Magdy Gessler
Agencja Walk Social Media zajmie się kompleksową obsługą 14 restauracji Magdy Gessler w serwisie Facebook. Działania realizowane są na zlecenie firmy Food Zone.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agnieszka Anielska odchodzi z Muratora i Time, nowym prezesem Renata Krzewska
Agnieszka Anielska zrezygnowała z funkcji prezesa spółek Murator i Time i rozstaje się z Grupą ZPR. Nowym prezesem obu firm została Renata Krzewska. Do zarządu Muratora dołączył też Marek Białek.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim naczelną pisma o ekologii ,,e!stilo"
Agnieszka Szulim została redaktor naczelną lifestylowego magazynu o ekologii „e!stilo” (Estilopress). - Lubię czytać ten tytuł i staram się żyć ekologicznie, więc bardzo ucieszyłam się, gdy dostałam tę propozycję - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim.
więcej
|
|
Miesięczniki dla dzieci: ,,Zabawy i Marzenia z Barbie" liderem
Większość miesięczników dla dzieci zanotowało w marcu br. spadki sprzedaży ogółem względm marca ub.r. Najwięcej stracił „Spiderman Magazyn”. Nowym liderem sprzedaży zostało pismo „Zabawy i Marzenia z Barbie”, które zanotowało też największy wzrost.
więcej
|
|
,,Logo" staniało o 3 zł i wspiera go kampania
Od lipcowego wydania, które ukazało się pod koniec czerwca br., miesięcznik „Logo” (Agora) kosztuje 4,90 zł, czyli 3 zł mniej niż dotąd. - Testujemy nową cenę - tłumaczy nam Urszula Szwed-Strych, rzeczniczka Agory.
więcej
|
|
,,Fakt" i ,,Newsweek" sprzedawane na plaży
Podczas wakacji wydawane przez Ringier Axel Springer Polska tytuły„Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Newsweek Polska” i „Auto Świat” kupić będzie można bezpośrednio na plaży.
więcej
|
|
Marcin Dubieniecki chce 100 tys. zł i przeprosin od "Super Expressu"
Adwokat Marcin Dubieniecki chce przeprosin i 100 tys. zł od "Super Expressu" za opublikowanie informacji, że jeździł autem bez prawa jazdy i po wypiciu alkoholu. Wydawca gazety wnosi o oddalenie pozwu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Euro 2012 zdominowało fanpage marek na Facebooku. Kwejk i Play z milionem (raport z czerwca)
Cztery polskie strony na Facebooku mają ponad milion fanów - w czerwcu do Demotywatorów oraz Serca i Rozumu dołączyły Kwejk i Play. W czerwcu rozmowy na fanpage’ach marek zdominowało Euro 2012.
więcej
|
|
Google zamyka iGoogle, Google Mini i Google Talk Chatback
Google kontynuuje politykę zamykania projektów, które nie są najważniejsze dla rozwoju biznesu. Firma zamierza zrezygnować z iGoogle, Google Video, Google Mini, Google Talk Chatback oraz Symbian Search App.
więcej
|
|
Tomasz Misiak przeszedł z 4fun Media do firmy Łukasza Wejcherta
Tomasz Misiak od lipca objął stanowisko chief information officera (CIO) w firmie Dirlango założonej na początku roku przez Łukasza Wejcherta.
więcej
|
|
General Motors wraca do reklamowania się na Facebooku?
Facebook i General Motors negocjują warunki powrotu reklam koncernu motoryzacyjnego na największy serwis społecznościowy świata - twierdzi agencja Reutera.
więcej
|
|
Nowa strona internetowa Radia Maryja
Toruńska rozgłośnia Radio Maryja uruchomiła nową stronę internetową.
więcej
|
|
Zszafydoszafy.pl - nowy serwis modowo-zakupowy dla kobiet
W sieci ruszył nowy serwis dla kobiet Zszafydoszafy.pl, który oferuje możliwość sprzedaży lub wymiany garderoby, a także zawiera artykuły poświęcone modowym trendom oraz narzędzia społecznościowe.
więcej
|
|
Parlament Europejski odrzucił umowę ACTA
Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu kontrowersyjną umowę o zwalczaniu handlu artykułami podrabianymi ACTA. Zdecydowana większość eurodeputowanych - 478 głosowała przeciwko umowie, która - zdaniem krytyków - ogranicza korzystanie z internetu.
więcej
|
|
Ruch chce kupić sklep internetowy Merlin.pl
Właściciel sklepu internetowego Merlin.pl został wystawiony na sprzedaż a najbardziej prawdopodobnym nabywcą jest Ruch, podał "Puls Biznesu", powołując się na trzy niezależne źródła.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Biedronka marką najbardziej kojarzoną przez Polaków z Euro 2012
Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Wybory prezydenckie: 33 proc. dla Komorowskiego, 14 proc. dla Kaczyńskiego
Gdyby wybory prezydenckie odbyły się w najbliższą niedzielę Bronisława Komorowskiego poparłoby 33 proc. respondentów deklarujących gotowość udziału w głosowaniu - wynika z sondażu TNS Polska. 14 proc. wybrałoby Jarosława Kaczyńskiego, a 11 proc. Zbigniewa Ziobro.
więcej
|
|
Polacy pracują, aby żyć, a nie żyją, aby pracować
Polacy pracują, aby żyć, a nie żyją, aby pracować - wynika z analiz firmy doradztwa personalnego Randstad. Według badania przeprowadzonego przez firmę, dla 85 proc. ankietowanych praca jest środkiem do życia, a nie jego treścią.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|