|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Bogusław Linda w nowym serialu TVP2 ,,Paradoks"
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do nowego serialu kryminalnego „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej. Widzowie zobaczą go w jesiennej ramówce TVP2.
więcej
|
|
Top 40 kanałów tematycznych: TVN24 liderem przed Polsat News
Kanał TVN 24 był w czerwcu br. bez zmian najpopularniejszym kanałem tematycznym, a na drugie miejsce awansował Polsat News. W grupie 16-49 liderem także był TVN24, a szturmem na podium wdarło się TVN Style. Zestawienie top 40 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tylko Polsat zyskał widzów w I półroczu 2012, liderem TVP1
Liderem rynku telewizyjnego w I półroczu 2012 r. była TVP1, mimo znacznie mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem jeden był Polsat - top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Drugie śniadanie mistrzów" przegrywało z TVP Info
W sezonie 2011/2012 program Marcina Mellera „Drugie śniadanie mistrzów” oglądało o 10 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, choć przy wyższych udziałach w rynku. Kanał TVN24 w czasie emisji talk-show przegrywał z konkurencyjnym TVP Info.
więcej
|
|
Daniel Reszka przeszedł z Viacomu do Canal+
Daniel Reszka objął nowo utworzone stanowisko doradcy zarządu ds. kontentu i strategii programowej spółki Canal+ Cyfrowy.
więcej
|
|
Rafael Nadal kontra Novak Djokovic na stadionie Realu Madryt w Canal+ Gol
W sobotę 14 lipca br. na Santiago Bernabeu- stadionie piłkarskim Realu Madryt - pokazowy mecz rozegrają dwaj najlepsi tenisiści świata Rafael Nadal i Novak Djokovic. Transmisję z wydarzenia o 20.00 pokaże stacja Canal+ Gol.
więcej
|
|
Władimir Kliczko i Tony Thompson oraz Grzegorz Proksa z Kerrym Hopem na platformie N
Platforma N w sobotę 7 lipca br. równolegle pokazywać będzie na swoich dwóch kanałach dwie gale bokserskie. Odbędą się podczas nich pojedynki Władimira Kliczki z Tonym Thompsonem oraz Grzegorza Proksy z Kerrym Hopem.
więcej
|
|
Jacek Szymczyk, Marcin Łukasiewicz i Andrzej Boużyk awansują w Discovery Media
Z początkiem lipca Jacek Szymczyk, Marcin Łukasiewicz i Andrzej Boużyk objęli nowe stanowiska w Discovery Media, strukturze należącej do Discovery Networks CEEMEA.
więcej
|
|
,,Bez wstydu, bez tabu, bez cenzury" - Zone Reality promuje Jerry'ego Springera
Wystartowała właśnie kampania reklamowa kanału Zone Reality realizowana pod hasłem „Bez wstydu, bez tabu, bez cenzury”. Promuje ona emisję w stacji kontrowersyjnego amerykańskiego talk-show „Jerry Springer”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Majewski reklamuje przekazy Western Union w PKO BP
Rozpoczęła się kampania reklamowa przekazów Western Union udostępnionych właśnie w oddziałach PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB Warszawa i Universal McCann.
więcej
|
|
Paprocki, Brzozowski i ,,arcydzieło" w kampanii Samsunga Serii 9
W prasie, internecie punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa notebooków Samsung Serii 9. Akcję, obejmującą m.in. współpracę z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim, przygotowały firmy Cheil i Starcom.
więcej
|
|
,,Sezon na wygrywanie" - Conrado Moreno reklamuje Loteriadę (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął promocję Loteriada. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową, której twarzą jest Conrado Moreno, odpowiada agencja Linea Recta Polska we współpracy z firmą Lunapark.
więcej
|
|
Fundusz Hipoteczny Dom znów reklamowany w telewizji (wideo)
Ruszyła kolejna telewizyjna kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego Dom. Akcję przygotowały firmy Szwejkowski, Timecode i Maxus.
więcej
|
|
Poczta Polska komiksowo reklamuje Ekspres Pieniężny
W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Ekspresu Pieniężnego wprowadzonego do oferty Poczty Polskiej. Akcję przygotowały agencja S4 i dom mediowy MasterMind.
więcej
|
|
Grupa Ströer wygrała przetarg na citylighty we Wrocławiu
Grupa Ströer przez najbliższy rok będzie dzierżawić 82 citylighty we Wrocławiu. W przetargu wygrała z AMS, Clear Channel i CAM Media.
więcej
|
|
,,Żaden inny cukier nie jest tak słodki" w reklamach Cukru Królewskiego
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza letnia kampania reklamowa Cukru Królewskiego (Südzucker Polska). Akcja przebiega pod hasłem „Żaden inny cukier nie jest tak słodki jak Królewski”.
więcej
|
|
Poznań na banerach i ekranach LED w Dublinie i Zagrzebiu dziękuje za Euro 2012
Na wielkoformatowych banerach i ekranach LED w Dublinie i Zagrzebiu ruszyła akcja reklamowa, w ramach której miasto Poznań dziękuje kibicom reprezentacji Irlandii i Chorwacji za wspólną zabawę podczas Euro 2012.
więcej
|
|
Selena z nowym logo i hasłem "Global experience"
Grupa Selena, producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce, wprowadza nowe logo marki Selena wraz z hasłem „Global experience”, które ma podkreślać jej obecność na ponad 70 rynkach na całym świecie.
więcej
|
|
Microsoft spisał aQuantive na straty
Microsoft zmniejszył wartość kupionej w 2007 roku spółki aQuantive o 6,2 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Po wakacjach rusza kampania "Mam kota na punkcie mleka"
Do picia mleka i spożywania produktów mlecznych będzie zachęcać kampania "Mam kota na punkcie mleka", którą jesienią rozpoczną Polska Izba Mleka i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Potrwa 3 lata i będzie kosztować 2,4 mln euro.
więcej
|
|
Livebrand dla Banku BPH w social media
Agencja Livebrand wygrała przetarg na obsługę budżet Banku BPH w mediach społecznościowych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyn ,,Bluszcz" wystawiony na sprzedaż. Są pierwsi chętni
Wydawnictwa Elipsa wraz z prawami do wydawania zawieszonego miesięcznika literackiego „Bluszcz” zostało wystawione na sprzedaż. Przedstawiciele spółki informują, że pojawiły się już pierwsze oferty kupna.
więcej
|
|
Prawica RP: okładka ,,Newsweeka" to skandaliczny wybryk antykatolickiego Talibanu
Prawica Rzeczypospolitej protestuje przeciw okładce nowego numeru „Newsweeka Polska”, na której polską prawicę porównano do talibów - w kontekście poglądów o in vitro. Partia określa okładkę jako „skandaliczny wybryk antykatolickiego Talibanu” oraz „akt pogardy dla prawdy i wolności słowa”.
więcej
|
|
Jakub Mielnik przeszedł z ,,Wprost" do ,,Focusa"
Redaktor naczelny miesięcznika „Focus” (G+J Polska) Michał Wójcik od lipca ma dwóch zastępców. Stanowisko wicenaczelnego tytułu objął bowiem Jakub Mielnik.
więcej
|
|
Burda z działem specjalnych projektów reklamowych, na czele Anna Zabłocka
W wydawnictwie Hubert Burda Media Polska utworzono dział creative sales. Jego dyrektorem została Anna Zabłocka. Spółka zatrudniła też nowego brand managera dla magazynu „InStyle”.
więcej
|
|
,,Endodoncja w Praktyce" - nowe pismo dla stomatologów
Wydawnictwo Elamed wydało pierwszy numer nowego kwartalnika „Endodoncja w Praktyce”, kierowanego do stomatologów.
więcej
|
|
"Metro" na Heineken Open'er Festival 2012
W środę 4 lipca 2012 r. ukaże się specjalne wydanie ”Metra” przygotowane dla uczestników Festiwalu Open’er. Rozdawane będzie podczas pierwszego dnia imprezy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google proponuje kompromis Komisji Europejskiej
Prezes wykonawczy Google, Eric Schmidt, wysłał do Komisji Europejskiej pismo z propozycją zmian w usługach amerykańskiej firmy.
więcej
|
|
NuOrder Group promuje PZPN i reprezentację w internecie (wideo)
Należące do NuOrder Group agencje 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360 prowadzą w internecie wizerunkowe działania promujące Polski Związek Piłki Nożnej i piłkarską reprezentację Polski.
więcej
|
|
Rząd przyjął zmiany w ustawie o PIT, koniec ulgi internetowej
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych zmieniający m. in. zasady korzystania z ulgi prorodzinnej, podało Centrum Informacyjne Rządu (CIR). Rząd zdecydował także o zmianie w ustawie o prawie autorskim w kwesti 50-proc. kosztów uzyskania oraz o likwidacji ulgi na internet.
więcej
|
|
Wydawcy apelują do europosłów: poprzyjcie ACTA
O poparcie dla ACTA w liście do europosłów zaapelowało 130 organizacji zrzeszających twórców i firmy z całej Europy. Wydawcy i producenci postulują wstrzymanie się z decyzją do czasu uzyskania odpowiedzi Trybunału Sprawiedliwości UE.
więcej
|
|
Beyond Investments kupuje dwie trzecie Tro Media za 20 mln zł
Fundusz Beyond Investments przejął 67 proc. akcji firmy Tro Media, płacąc za nie 20 mln zł. Jej prezesem przestał być Marcin Misztal, którego zastąpił Damian Łaba.
więcej
|
|
Wirtualna Polska odświeżyła Pytamy.pl
Należący do Wirtualnej Polski serwis Pytamy.pl, w którym można zadawać pytania i udzielać odpowiedzi na te zadane przez innych, został udostępniony w zmodyfikowanej odsłonie. Pojawiły się w nim nowe opcje, a niektóre z dotychczasowych zostały uproszczone.
więcej
|
|
Szef Google Polska: przyszłość należy do smartfonów i tabletów
Z badań Agencji MEC Analytics and Insight wynika, że smartfony posiada już 80 procent polskich internautów, a co szósty korzysta za jego pomocą z sieci. - Czyli dużo więcej ludzi na świecie ma przy sobie telefon komórkowy lub tablet niż stacjonarny komputer czy laptopa. Te urządzenia mamy przy sobie cały czas i w każdych okolicznościach - mówi dyrektor Google Polska Artur Waliszewski.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|