|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rewolucja w Vivie: nowe programy i logo, mniej muzyki
W połowie lipca Viva Polska przejdzie spore zmiany. Pojawi się w niej więcej polskich programów i po raz pierwszy pozycje zagraniczne, a zmniejszy się ilość muzyki. Kanał zyska też nową oprawę. - Robimy krok do przodu - mówi nam Magdalena Adamska.
więcej
|
|
Rekordowe wpływy reklamowe TVP z Euro 2012
Wpływy reklamowe TVP z wszystkich transmisji meczów Euro 2012 wyniosły 122,5 mln zł. Najwięcej - 12,5 mln zł na reklamę wydała Coca-Cola. Przedstawiciele domów mediowych zwracają jednak uwagę na słabe wypełnienie bloków reklamowych.
więcej
|
|
Marketing bezpośredni wciąż niszowy?
Marketing bezpośredni jest w Polsce wciąż dziedziną młodą. Mimo to coraz więcej firm zaczyna dostrzegać jego potencjał i przeznacza na tego typu działania coraz chętniej fundusze. Z ekspertami rozmawiamy o rodzajach, zaletach i wadach marketingu bezpośredniego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rewolucja w Vivie: nowe programy i logo, mniej muzyki
W połowie lipca Viva Polska przejdzie spore zmiany. Pojawi się w niej więcej polskich programów i po raz pierwszy pozycje zagraniczne, a zmniejszy się ilość muzyki. Kanał zyska też nową oprawę. - Robimy krok do przodu - mówi nam Magdalena Adamska.
więcej
|
|
Rekordowe wpływy reklamowe TVP z Euro 2012
Wpływy reklamowe TVP z wszystkich transmisji meczów Euro 2012 wyniosły 122,5 mln zł. Najwięcej - 12,5 mln zł na reklamę wydała Coca-Cola. Przedstawiciele domów mediowych zwracają jednak uwagę na słabe wypełnienie bloków reklamowych.
więcej
|
|
Czerwiec 2012: TVP1 zdecydowanym liderem, TVN i Polsat w dół
Najchętniej oglądaną stacją w czerwcu br. zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej była TVP1, a drugie miejsce zajęła TVP2. Z kolei TVN i Polsat zanotowały dużo słabsze wyniki w porównaniu do czerwca ub.r.
więcej
|
|
Euro 2012 najchętniej oglądane w XXI wieku
Średnio wszystkie mecze Euro 2012 oglądało na antenach Telewizji Polskiej 7,5 mln widzów, To zdecydowanie więcej niż gromadziły mecze na trzech poprzednich Mistrzostwach Europy w piłce nożnej. Największymi hitami były trzy spotkanie z udziałem Polaków.
więcej
|
|
Nowe pakiety i promocje w UPC Polska
Sieć UPC Polska uzupełniła podstawowe pakiety telewizji cyfrowej o dodatkowe kanały HD i zaprzestała sprzedaży dodatkowego pakietu Super HD. Operator przygotował też nowe promocje zarówno dotyczące kilku usług jak i pojedynczych usług.
więcej
|
|
TLC emituje kolejny serial od TVP
Kobiecy kanał TLC, należący do Discovery Networks, wprowadził na antenę polski serial „Ratownicy”. To już druga produkcja serialowa Telewizji Polskiej, którą zakupił nadawca.
więcej
|
|
,,Wyraźnie inna Viva" - stacja promować będzie nowy wizerunek
Pod hasłem „Wyraźnie inna Viva” we wtorek 17 lipca br. Viacom rozpocznie kampanię promocyjną odświeżonego kanału Viva Polska. Akcja będzie mieć charakter wizerunkowy, a także promować nowe pozycje programowe jak „Futurama” i „Webnięci”.
więcej
|
|
Udany tydzień TVP1 oraz TVP Info i TVN24
W zeszłym tygodniu nadal na pozycji zdecydowanego lidera w obu grupach wiekowych była TVP1, która jako jedyna z dużych stacji zanotowała wzrost udziałów. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Charlie Sheen w serialu "Anger Management" bije rekordy oglądalności (wideo)
Amerykańska widownia nie przestaje kochać popularnego aktora Charliego Sheena.
więcej
|
|
Nowości w UPC: TV.Disco, rebel:tv oraz więcej HBO w HD
Sieć kablowa UPC Polska włączyła wczoraj do swojej oferty kanały muzyczne: rebel:tv i TV.Disco. W tym miesiącu operator dołączy też stacje HBO 2 HD i HBO Comedy HD.
więcej
|
|
Finał Euro 2012: 11 milionów widzów meczu Hiszpania - Włochy, 175 tys. w 3D
Finałowy mecz Euro 2012, w którym Hiszpania pokonała Włochy 4:0, obejrzało na trzech antenach Telewizji Polskiej średnio niemal 11 mln widzów. W szczytowym momencie oglądalności widownia spotkania sięgnęła aż 12,63 mln osób.
więcej
|
|
ITI Holdings sprzedało Wydawnictwo Pascal
ITI Holdings sprzedało wszystkie udziały w Wydawnictwie Pascal, poinformowała spółka. Udziały kupili członkowie zarządu wydawnictwa.
więcej
|
|
Szybszy internet i tańsza telewizja w sieci Toya
Sieć kablowa w Toya od 1 lipca br. zwiększyła prędkość wysyłania danych we wszystkich pięciu pakietach internetowych i jednocześnie obniżyła cenę telewizyjnego pakietu Oszczędnego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rekordowe wpływy reklamowe TVP z Euro 2012
Wpływy reklamowe TVP z wszystkich transmisji meczów Euro 2012 wyniosły 122,5 mln zł. Najwięcej - 12,5 mln zł na reklamę wydała Coca-Cola. Przedstawiciele domów mediowych zwracają jednak uwagę na słabe wypełnienie bloków reklamowych.
więcej
|
|
Marketing bezpośredni wciąż niszowy?
Marketing bezpośredni jest w Polsce wciąż dziedziną młodą. Mimo to coraz więcej firm zaczyna dostrzegać jego potencjał i przeznacza na tego typu działania coraz chętniej fundusze. Z ekspertami rozmawiamy o rodzajach, zaletach i wadach marketingu bezpośredniego.
więcej
|
|
Łada-Szewczenko: pracowałam w ACR tylko do końca marca, odeszłam za porozumieniem stron
Wiola Łada-Szewczenko, której K2 Internet zarzuca, że pracując w firmie, założyła konkurencyjną spółkę, informuje, że była zatrudniona w K2 tylko do końca marca br. Potem jeszcze przez miesiąc współpracowała z nią na zasadzie świadczenia usług.
więcej
|
|
Kampania ,,Jestem wodą" wprowadza Białowieski Zdrój (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wody Białowieski Zdrój wprowadzonej właśnie na rynek przez Hoop Polska. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios, MPG, OS3 i Ostryga.
więcej
|
|
Konkursowe przepisy w kampanii dań gotowych Pudliszki (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa dań gotowych marki Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Warka Radler reklamowana w telewizji i internecie (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży piwa Warka Radler (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały firmy Just, Film Produkcja, Hypercrew, OMD Media Direction i 247PR.
więcej
|
|
Korek nie kapie w reklamie Kubusia Waterrr (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Kubuś Waterrr (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Jedyny Taki reklamuje internet od Play w Cyfrze+ (wideo)
Rozpoczęła się kampania Cyfry+ reklamująca internet mobilny oferowany dzięki współpracy z siecią Play. Akcję dział marketingu Canal+ Cyfrowego przygotował wspólnie z firmami Saatchi & Saatchi Polska i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Artur Janik dyrektorem rozwoju ClickAd
Artur Janik od lipca pełnił funkcję Chief Development Officera (CDO) w grupie ClickAd.
więcej
|
|
PwC: zmiany w polskim kierownictwie
Od 1 lipca br. na czele działu doradztwa biznesowego w PwC stoi Piotr Łuba jako partner zarządzający, a Adam Krasoń objął stanowisko partnera zarządzającego w dziale audytu i doradztwa księgowego. Jednocześnie kierownictwo firmy w Polsce powiększyło się o sześciu nowych partnerów: Piotra Baranowskiego, Piotra Nogajczyka i Wojciecha Słowińskiego w dziale doradztwa biznesowego, Ewę Szurmińską-Jaworską i Rafała Dróbkę w dziale prawno–podatkowym oraz Andreasa Bröchera w dziale audytu i doradztwa księgowego.
więcej
|
|
Krzysztof Stopa dyrektorem finansowym Mediabrands
Mediabrands, w strukturze której działa Universal McCann, ma nowego dyrektora finansowego. Stanowisko to objął Krzysztof Stopa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowe ikony dla homoseksualnych małżeństw na Facebooku
Facebook wprowadził graficzne udogodnienie dla użytkowników w homoseksualnych związkach małżeńskich.
więcej
|
|
Megapanel mobilny: WP.pl ze 100 mln odsłon, Gazeta.pl w górę a Onet w dół
W maju br. WP.pl zanotowała ponad 100 mln odsłon na urządzeniach mobilnych. Serwisy Gazeta.pl miały na nich nieco więcej odsłon niż w kwietniu, a strony Onetu - nieznacznie mniej.
więcej
|
|
comScore: 395,7 mln internautów w Europie, prawie 18,5 mln w Polsce
W maju bieżącego roku z internetu korzystało 395,7 miliona użytkowników z Europy w wieku co najmniej 15 lat.
więcej
|
|
Project Glass ma być produktem luksusowym, ale tańszym niż wersja deweloperska
Konsumencka wersja okularów Google Project Glass nie będzie kosztowała aż 1 500 dolarów - powiedzieli w wywiadzie z Wired pracujący nad tym produktem Babak Parviz i Steve Lee.
więcej
|
|
Heineken Open'er Festival na żywo na YouTubie
Transmisje na żywo wybranych koncertów z tegorocznego festiwalu Heineken Open’er będzie można oglądać na YouTubie. Relacje będą dostępne dla użytkowników z całego świata.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zwiększa przewagę nad IE, traci Firefox
Google Chrome, który w maju pokonał Internet Explorera i po raz pierwszy stał się w pełnym kalendarzowym miesiącu najpopularniejszą przeglądarką internetową na świecie, w czerwcu nieznacznie powiększył przewagę nad konkurentem. Aplikacja Google znacząco zmniejszyła także dystans do liderującego na polskim rynku Firefoksa.
więcej
|
|
80 proc. polskich internautów ma telefon z dostępem do sieci
80 proc. internautów z Polski posiada telefon z dostępem do internetu. Korzysta z niego 64 proc. z nich - wynika z badania MEC Analytics and Insight.
więcej
|
|
Małgorzata Turnau i Rafał Walerowski kierownikami w Interia.pl
Zmiany w portalu Interia.pl - od lipca Małgorzata Turnau została szefem serwisu Kobieta.interia.pl a Rafał Walerowski Facet.interia.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|