|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finał Euro 2012 Hiszpania-Włochy w trójwymiarze, emisja w TVP HD
W niedzielę 1 lipca br. Telewizja Polska po raz pierwszy w swojej 60-letniej historii przeprowadzi transmisję wydarzenia sportowego w technologii 3D. W trójwymiarze pokazany zostanie finałowy mecz Euro 2012 między Hiszpanią a Włochami, który odbędzie się w Kijowie.
więcej |
|
,,Bravo" liderem, ,,Dziewczyna" i ,,Popcorn" ze słabszymi wynikami
Większość magazynów dla młodzieży zakończyło marzec br. ze spadkami sprzedaży względem marca ub.r. „Dziewczyna” i „Popcorn”, które mają nowego wydawcą, zanotowały zdecydowanie niższe wyniki niż rok wcześniej, gdy wydawał je Springer.
więcej |
|
Canal+ Cyfrowy: wyższe przychody, ale niższy zysk
Spółka Canal+ Cyfrowy, operator platformy Cyfra+ i nadawca kanałów tematycznych, miał w 2011 roku wyższe przychody niż rok wcześniej, ale znacznie spadł jego wskaźnik EBITDA.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Polscy olimpijczycy w kampanii PGE (wideo)
Z początkiem lipca ruszy wizerunkowa kampania reklamowa PGE SA z udziałem trojga sportowców wyjeżdżających na igrzyska olimpijskie. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - przygotowały firmy Scholz & Friends i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Piwo Książęce na rynku w trzech wersjach
Kompania Piwowarska wprowadza do sprzedaży piwo Książęce w trzech wersjach. Będą to wspierać działania marketingowe, za które odpowiadają firmy Nairobia, Euro RSCG, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Alior Bank reklamuje ,,gwarancję obniżenia rachunków o 10%" (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania Alior Banku zachęcająca do płacenia rachunków w jego oddziałach. Akcję przygotowały agencje PZL i Tribal DDB oraz dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Katarzyna Wojniak odchodzi z BNP Paribas Banku
Katarzyna Wojniak kończy pracę jako dyrektor pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Banku. Na razie nie wiadomo jeszcze, kto ją zastąpi.
więcej
|
|
Agenci ubezpieczeniowi mają przeprosić Link4 za oświadczenia ws. kontrowersyjnych reklam
Sąd apelacyjny orzekł, że oświadczenia, które Polska Izba Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych przekazywała mediom w związku z kontrowersyjnymi reklamami Link4, godziły w renomę tej firmy. Co ciekawe, wcześniej to Link4 musiał przeprosić za treść tych reklam.
więcej
|
|
Internetowa kampania wprowadza okna Dakea (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek okien dachowych Dakea. Akcję przygotowały agencja 180heartbeats + Jung von Matt i dom produkcyjny f25.
więcej
|
|
Tribal DDB Warszawa będzie reklamować margaryny Unilevera
Tribal DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę marketingową w internecie margaryny Kasia. Agencja przygotuje też strategię obecności online dla trzech innych brandów Unilevera: Hery, Ramy i Sanelli.
więcej
|
|
Frugo z facebookowym konkursem na hasła do reklam
Na facebookowym fanpage’u Frugo (FoodCare) rozpoczął się konkurs, w którym można dopisywać hasła do nowych reklam napoju. Akcję przygotowała i realizuje Przeagencja.
więcej
|
|
Weltbild promuje ,,milion książek po 9,90 zł na lato"
Weltbild Polska rozpoczyna letnią promocję książek, w ramach której wybrane tytuły są dostępne w cenie 9,90 zł. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez wydawnictwo wspólnie z firmami Media Format i RS Media.
więcej
|
|
Desperados dostępny w wersji Desperados Red o smaku guarany i Cachaçy
Z początkiem lipca do sprzedaży trafi limitowana edycja piwa Desperados (Grupa Żywiec) - Desperados Red o smaku guarany i Cachaçy. Będą temu towarzyszyć działania reklamowe.
więcej
|
|
Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. o 3,1 proc. w górę
Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w pierwszych trzech miesiącach 2012 roku 128 miliardów dolarów i były o 3,1 proc. większe w porównaniu z analogicznym okresem roku 2011.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Bravo" liderem, ,,Dziewczyna" i ,,Popcorn" ze słabszymi wynikami
Większość magazynów dla młodzieży zakończyło marzec br. ze spadkami sprzedaży względem marca ub.r. „Dziewczyna” i „Popcorn”, które mają nowego wydawcą, zanotowały zdecydowanie niższe wyniki niż rok wcześniej, gdy wydawał je Springer.
więcej
|
|
,,Kropka TV" latem z krzyżówkami
Wydawnictwo P&P podczas wakacji do części nakładu tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” dołączać będzie dodatek z krzyżówkami pt. „100 krzyżówek”. Pierwszy raz nastąpi to 2 lipca br.
więcej
|
|
Lipcowy ,,National Geographic Polska" z książką
Do całego nakładu lipcowego wydania miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) dołączona zostanie premierowa książka pt. „Chorwacja”. Numerowi, który ukaże się 29 czerwca br., towarzyszy wsparcie promocyjne.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich protestuje przeciwko zatrzymaniu Andrzeja Poczobuta
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich stanowczo zaprotestowało przeciwko zatrzymaniu przez białoruską milicję korespondenta "Gazety Wyborczej" Andrzeja Poczobuta pod zarzutem obrazy prezydenta Aleksandra Łukaszenki.
więcej
|
|
"The New York Times" po chińsku
Amerykański dziennik "The New York Times" uruchomił chińską wersję swojej strony internetowej, wchodząc tym samym na największy na świecie rynek internetowy.
więcej
|
|
"Metro" dla maturzystów
W piątek ukaże się wydanie specjalne ”Metra” (Agora) kierowane do tegorocznych maturzystów. Gazetę rozdawać będą kolporterzy w 7 miastach, w godzinach ogłoszenia wyników matur, niezależnie od dystrybucji dziennika ”Metro”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Co trzeci użytkownik serwisu społecznościowego śledzi profile marek. Czego oczekuje?
43% aktywności użytkowników portali społecznościowych ukierunkowanych jest na marki. Co trzeci użytkownik śledzi profile marek, dwie piąte podejmuje aktywności ukierunkowane na marki, a zdecydowana większość oczekuje od nich informacji produktowej, a nie tylko rozrywki - wynika z badania IAB Polska.
więcej
|
|
Plus Internet: internet od 14,90 zł na miesiąc, LTE - od 29,90 zł
Sieć komórkowa Plus wprowadza od dzisiaj nową ofertę Plus Internet z abonamentem za 14,90 zł miesięcznie, który umożliwia dostęp do sieci z prędkością łącza do 21 Mb/s. Poza tym dostępnych jest sześć abonamentów pozwalających na korzystanie z mobilnego internetu LTE z prędkością do 100 Mb/s, a najtańszy z nich kosztuje 29,90 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Nowy YouTube dla Androida
Google udostępniło właśnie nową wersję aplikacji YouTube dla telefonów i tabletów z systemem Android.
więcej
|
|
Strony sportowe odwiedza prawie 190 mln europejskich internautów
W maju bieżącego roku poświęcone tematyce sportowej witryny odwiedziło 189,3 miliona europejskich użytkowników internetu, spędzając na nich średnio 52,2 minuty - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
Tuba.fm w nowej wersji i z aplikacją na Nokia Lumia
Należący do Agory serwis muzyczno-radiowy Tuba.fm został udostępniony w nowej odsłonie. Jednocześnie wprowadzono jego aplikację na smartfony Nokia Lumia z systemem Windows Phone. W planach jest taka aplikacja na Windows 8.
więcej
|
|
Google zapowiada Chrome Web Lab (wideo)
Podczas konferencji I/O w San Francisco Google zapowiedziało, że w wakacje rozpocznie swoje pierwsze podejście do artystycznego projektu Chrome Web Lab.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
3/4 rodziców da swoim dzieciom wakacyjne kieszonkowe
95 proc. rodziców uważa, że kieszonkowe na wakacyjny wyjazd dla dziecka jest niezbędne - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini.
więcej
|
|
40 proc. katolików uczestniczy w mszach św., najgorszy wynik w historii
40 proc. polskich katolików uczestniczyło w 2011 r. w niedzielnych mszach świętych, co stanowi spadek o jeden punkt procentowy w porównaniu z rokiem 2010 - wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Statystki Kościoła Katolickiego (ISKK).
więcej
|
|
Połowę codziennych zakupów robimy w super- i hipermarketach
Swoje podstawowe zakupy Polacy robią głównie w sklepach wielkopowierzchniowych - wynika z badań firmy Nielsen. To tam w zeszłym roku kupiliśmy 50 proc. towarów spożywczych i 52 proc. chemicznych. Upadają zaś małe sklepiki; w 2011 roku zamknięto 5 proc. z nich.
więcej
|
|
Jakie poparcie ma Ruch Palikota? Partia pyta CBOS o różnice w sondażach
Informacje o tym, że Ruch Palikota przestaje istnieć, były przedwczesne - tak poseł Armand Ryfiński odniósł się do sondażu TNS Polska dającego Ruchowi 9 proc. poparcia. W badaniu CBOS partia miała 3 proc. Ryfiński chciałby, aby CBOS wyjaśnił skąd ta różnica.
więcej
|
|
55 proc. Polaków dobrze o prezydencie; 33 proc. - o premierze
55 proc. badanych przez TNS Polska uważa, że Bronisław Komorowski dobrze piastuje urząd prezydenta; 34 proc. uważa, że źle. 60 proc. respondentów negatywnie ocenia pracę Donalda Tuska, a według 33 proc. premier dobrze wypełnia swoje obowiązki. 64 proc. mówi źle o pracy rządu; 28 proc. - dobrze.
więcej
|
|
Poprawiły się notowania rządu i premiera
W czerwcu gabinet Donalda Tuska miał 30 proc. zwolenników (o 3 punkty proc. więcej niż w maju); 41 proc. określało się jako przeciwnicy rządu (o 2 punkty procentowe mniej niż przed miesiącem); 27 proc. było obojętnych, a 2 proc. nie miało zdania - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
Spośród instytucji finansowych najbardziej ufamy bankom
Spośród instytucji finansowych Polacy najbardziej ufają bankom to właśnie im ponad połowa z nas powierzyłaby swoje oszczędności. Jednocześnie co czwarty Polak nie ufa nikomu i nie przekazałby swoich pieniędzy żadnej instytucji - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|