|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" ze stabilną widownią
“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało o 66 tys. więcej widzów niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy jednak notowały bardzo zbliżone wyniki oglądalności jak rok wcześniej.
więcej |
|
Magazyny z reklam: ,,Wprost" dużo więcej, ,,Tele Tydzień", ,,Party" i ,,Claudia" mocno w dół
W maju br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, za to spore ich spadki zanotowały „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia”.
więcej |
|
Facebook zmienił adresy email w profilach użytkowników (wideo)
Bez wiedzy użytkowników serwisu, Facebook ukrył kontaktowe adresy email na wszystkich profilach. Zastąpił je tymi we własnej domenie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Duże zwolnienia grupowe w Biurze Reklamy TVN
Grupa TVN rozpoczęła właśnie proces zwolnień grupowych w Biurze Reklamy TVN Media, które obejmą ok. 50 pracowników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zwolnienia wynikają z przyczyn ekonomicznych - tłumaczy nam Karol Smoląg, rzecznik prasowy TVN.
więcej
|
Magda Gessler poprowadzi show ,,MasterChef" w TVN
Magda Gessler zostanie gospodynią nowego reality-show „MasterChef”, który jesienią br. pokaże na swojej antenie TVN. Już dzisiaj ruszają precastingi do programu, w którym kucharze-amatorzy wygrać mogą m.in. 100 tys. zł.
więcej
|
,,Newsweek" zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół ,,Przekrój" i ,,Wprost"
|
Urzędy skarbowe przyspieszą egzekucję abonamentu rtv
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Urzędnicy skarbowi nie będą sprawdzać, kto ma w domu telewizor
Urzędnicy skarbowi nie będą sprawdzać, kto ma w domu tv i czy płaci abonament - zapowiedział wiceminister finansów, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej Andrzej Parafianowicz.
więcej
|
|
"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" ze stabilną widownią
“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało o 66 tys. więcej widzów niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy jednak notowały bardzo zbliżone wyniki oglądalności jak rok wcześniej.
więcej
|
|
Mniej meczów Euro 2012 i traci TVP, a Polsat i TVN odrabiają straty
W zeszłym tygodniu TVP1 odnotowała największy spadek udziałów, ale nadal była liderem rynku w obu grupach wiekowych. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Hubert Urbański nie znika z ,,Pytania na śniadania"
- Hubert Urbański będzie prowadzić „Pytanie na śniadanie” w wakacyjne soboty - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Resich-Modlińska, szefowa porannego magazynu Dwójki, dementując doniesienia o jego zniknęciu z programu.
więcej
|
|
Niemcy-Grecja hitem ćwierćfinałów Euro 2012, ponad 8,3 mln widzów
Piątkowy mecz Niemcy-Grecja był najchętniej oglądanym spotkaniem wśród czterech ćwierćfinałowych meczów Euro 2012. Śledziło go o dwa miliony widzów więcej niż mecz Hiszpania-Francja, który zanotował najniższą oglądalność.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat reklamuje letnie obniżki cen (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową letnich promocji. Obejmuje ona telewizję, radio i internet.
więcej
|
|
Muzyczne wakacje w TV.Disco
Od 1 lipca kanał TV.Disco wprowadza wakacyjną ramówkę. Na antenie stacji pojawią się m.in. dwa nowe pasma muzyczne „Wakacyjne hity” i „Impreza z TV.Disco”.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy w Lekkiej Atletyce na żywo w Eurosporcie
Od 27 czerwca do 1 lipca br. w Finlandii odbędą się Mistrzostwa Europy w Lekkiej Atletyce. O medale walczyć będzie aż 57 polaków, a transmisje na żywo pokazywać będzie Eurosport.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Magazyny z reklam: ,,Wprost" dużo więcej, ,,Tele Tydzień", ,,Party" i ,,Claudia" mocno w dół
W maju br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, za to spore ich spadki zanotowały „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia”.
więcej
|
|
Natalia Siwiec nową twarzą napoju eGoo. Teraz kampania z playmate ,,Playboya"
Modelka Natalia Siwiec będzie kolejną ambasadorką reklamową napoju energetycznego eGoo (produkowanego przez firmę JKK). Obecnie trwa kampania z Moniką Pietrasińską, dziewczyną roku „Playboya” sprzed dwóch lat.
więcej
|
|
Męskie Granie 2012 wsparte kampanią reklamową
Rozpoczyna się kampania reklamowa cyklu koncertów Męskie Granie organizowanego przez Grupę Żywiec. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BNA, PZL, Pride&Glory Interactive, Macroscope OMD i TBWA PR.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat reklamuje letnie obniżki cen (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową letnich promocji. Obejmuje ona telewizję, radio i internet.
więcej
|
|
,,Oderwij się lekko" w kampanii Citeam.pl (wideo)
Pod hasłem „Oderwij się lekko” rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu zakupów grupowych Citeam.pl (Grupa Allegro.pl). Akcję przygotowały agencja Opcom i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Coraz więcej marketerów zamierza postawić na działanie "mobilne"
Ponad połowa marketerów nie wykorzystuje obecnie w swoich działaniach marketingu mobilnego Jednocześnie 3/4 z nich planuje w niedalekiej przyszłości to zmienić.
więcej
|
|
Małgorzata Skorwider dyrektorem operacyjnym ClickAd
Małgorzata Skorwider obejmie drugiego lipca stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) w grupie ClickAd.
więcej
|
|
Tomasz Dworak w EM LAB
Do działu client service agencji EM LAB dołączył Tomasz Dworak, obejmując stanowisko senior account managera.
więcej
|
|
Krzysztof Kondrusik w Infinity Group
Krzysztof Kondrusik dołączył do agencji Infinity Group na stanowisko project managera - odpowiada za obsługę jednego z kluczowych klientów - Allianz.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny z reklam: ,,Wprost" dużo więcej, ,,Tele Tydzień", ,,Party" i ,,Claudia" mocno w dół
W maju br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, za to spore ich spadki zanotowały „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia”.
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne Bauera tracą, liderem "Tele Tydzień"
Kwiecień nie przyniósł specjalnych zmian w zestawieniu tygodników z programem telewizyjnym. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży. Liderem z ogromną przewagą pozostaje „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy wśród ludzi mediów, ma 8,5 mld zł
Siedmiu ludzi związanych z rynkiem mediów znalazło się na tegorocznej Liście 100 Najbogatszych Polaków “Wprost” (AWR „Wprost”), ale niemal połowa z nich to członkowie rodziny zmarłego Jana Wejcherta. Na najwyższej, drugiej pozycji utrzymał się Zygmunt Solorz-Żak.
więcej
|
|
Piotr Radziejowski odchodzi z Polskapresse
Piotr Radziejowski, dyrektor biura reklamy poznańskiego oddziału Polskapresse, wydawcy „Głosu Wielkopolski”, odszedł z firmy. Zastępować go będzie tymczasowo jego dotychczasowy zastępca Antoni Malinowski.
więcej
|
|
,,Vivere" - nowy, bezpłatny miesięcznik dla kobiet
Krakowska firma Tajemnicza Spółka w czerwcu br. wprowadziła na rynek bezpłatny miesięcznik „Vivere”. Skierowany jest on do kobiet, które dbają o swoje zdrowie i wygląd. Na okładce pierwszego wydania znalazła się Marzena Rogalska.
więcej
|
|
Rafał Zasuń, Katarzyna Bosacka, Maciej Samcik laureatami konkursu ,,Libertas et Auxilium"
Rafał Zasuń z „Gazety Wyborczej” oraz Katarzyna Bosacka z „TVN Style” zostali laureatami siódmej edycji konkursu „Libertas et Auxilium”. Nagrodę specjalną przyznano Maciejowi Samcikowi z „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Gazeta Bankowa" dostępna na tabletach
Agencja reklamowa Apella, wydawca „Gazety Bankowej”, udostępniła wersje miesięcznika na tablety. Pierwsze dwa numery są dostępne do pobrania za darmo.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pudelek.tv z miesiąca na miesiąc traci użytkowników
Pudelek.tv przez pierwsze trzy miesiące działania - jako osobny serwis - miał ponad 400 tys. użytkowników. W tym czasie Pudelek.pl notował lepsze wyniki odwiedzialności niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Facebook zmienił adresy email w profilach użytkowników (wideo)
Bez wiedzy użytkowników serwisu, Facebook ukrył kontaktowe adresy email na wszystkich profilach. Zastąpił je tymi we własnej domenie.
więcej
|
|
Google TV zmierza do Europy
Google i Sony wspólnie dostarczą Google TV do Wielkiej Brytanii. Usługa będzie dostępna już w lipcu.
więcej
|
|
OS3 Group inwestuje w agencję WOMM Faster & Better
OS3 Group kupiła jedną trzecią udziałów w agencji Faster & Better specjalizującą się w działaniach WOMM. Firmą, działającą od początku br., kieruje Adam Szudra.
więcej
|
|
,,Oderwij się lekko" w kampanii Citeam.pl (wideo)
Pod hasłem „Oderwij się lekko” rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu zakupów grupowych Citeam.pl (Grupa Allegro.pl). Akcję przygotowały agencja Opcom i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Blur opublikuje nowe piosenki na Twitterze
Popularny brytyjski zespół Blur na początku lipca wyda 2 nowe single. Utwory ukażą się na mikroblogowym serwisie Twitter.
więcej
|
|
Find Friends Nearby: nowa mobilna aplikacja na Facebooku
Można już korzystać z systemu Find Friends Nearby, pozwalającego dodawać do znajomych na Facebooku osoby znajdujące się w pobliżu.
więcej
|
|
Google+ walczy o użytkowników. Zagrozi Facebookowi?
Około 250 milionów użytkowników na całym świecie, w tym około miliona w Polsce. Google +, zgodnie z założeniami jego twórców, rośnie w siłę, stając się realną alternatywą dla Facebooka. – Chcemy aktywizować naszych użytkowników - mówi Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska.
więcej
|
|
K2 będzie reklamować letnią ramówkę VIVA Polska
Agencja K2 przygotuje internetową kampanię reklamującą letnią ramówkę VIVA Polska. Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy piją alkohol w domu, by się zrelaksować
Polacy najczęściej piją alkohol w domu (70 proc.). 68 proc. robi to, by zrelaksować się i odstresować. W grupie wiekowej 18-24 lata jest zaledwie 2 proc. abstynentów - wynika z sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
Szkoły uczą tylko teorii, nie praktyki
69 proc. polityków, urzędników, ekspertów uważa, że szkoły zawodowe i wyższe dobrze uczą teorii. Znacznie gorzej radzą sobie natomiast z przekazywaniem wiedzy praktycznej związanej z wykonywanym zawodem oraz dopasowaniem kształcenia do rynku pracy - wynika z badania 4P research mix.
więcej
|
|
53 proc. Polaków: rząd zrobił za mało ws. katastrofy smoleńskiej
Ponad połowa respondentów CBOS ocenia, że rząd nie zrobił wszystkiego, by wyjaśnić przyczyny katastrofy smoleńskiej; ponad dwie trzecie uważa, że Rosjanie nie ujawniają wszystkiego; co czwarty wierzy, że mógł to być zamach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|