|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Radio Eska i TVP tego lata bez ,,Hitów na czasie"
Radio Eska w tym roku po raz pierwszy od siedmiu lat nie będzie organizować letniej trasy koncertowej „Hitów na czasie”, którą dotąd pokazywała na swojej antenie Telewizja Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polacy zwycięzcami Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions
Piotr Chrobot i Piotr Osiński z agencji Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital zdobyli złoto w konkursie Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions. Wygrali w kategorii cyber.
więcej
|
|
,,Newsweek" zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół ,,Przekrój" i ,,Wprost"
W kwietniu br. największy spadek sprzedaży wśród tygodników opinii zanotował “Przekrój”, sporo straciły też “Wprost” i „Gazeta Polska”. Najwięcej - aż 30 proc. - zyskał za to kierowany przez Tomasza Lisa „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola
Wpływy z reklam telewizyjnych przy wszystkich transmisjach meczów fazy grupowej Euro 2012 w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz TVP HD wyniosły ponad 83 mln złotych. Najwięcej na reklamy wydała Coca-Cola.
więcej
|
|
TVP z cennikiem reklamowym na lipiec i olimpiadę. Najdroższy spot przy ceremonii zamknięcia
Telewizji Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec i przy transmisjach z igrzysk olimpijskich. W lipcu zdecydowanie najdroższy jest finał Euro 2012, a przy olimpiadzie - ceremonia otwarcia i zamknięcia.
więcej
|
|
Zatrzymano boksera, co dalej z galą bokserską w PPV?
Cyfrowy Polsat i ipla cały czas przyjmują zamówienia na planowaną na 30 czerwca br. galę bokserką. Jednak Dawid „Cygan” Kostecki, który miał być gwiazdą wieczoru, został aresztowany. Organizatorzy eventu informują, że znaleźli już zastępstwo.
więcej
|
|
Euro 2012 na TVP.pl: średnio 30 000 widzów
Dotychczasowe mecze Euro 2012 w serwisie TVP.pl oglądało średnio po 30 tys. unikalnych użytkowników. Każdego dnia wszystkie materiały wideo o mistrzostwach miały na stronie od 57 do 127 tys. użytkowników i od 180 do 470 tys. wyświetleń.
więcej
|
|
Przynajmniej jedną minutę meczów Euro 2012 obejrzało 31,5 mln osób
24 spotkania fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów przy średnim udziale na poziomie 43,75 proc. Największą widownią cieszyły się mecze z udziałem Polaków. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Wielkopolska to nowy lokalny kanał w HD, naczelnym Sławomir Papiera
W środę 20 czerwca br. nadawanie rozpoczął kanał TV Wielkopolska, który w jakości HD prezentuje wiadomości z powiatów w woj. wielkopolskim. - Chcemy być telewizją pozytywnych informacji - mówi Wirtualnemedia.pl Sławomir Papiera, prezes i redaktor naczelny stacji.
więcej
|
|
Discovery HD Showcase z nowym logo i oprawą (foto)
Dostępny w Polsce, paneuropejski kanał dokumentalny Discovery HD Showcase, od 20 czerwca br. ma nową oprawę graficzną i logo.
więcej
|
|
Zatrzymano boksera Dawida Kosteckiego, którego walkę planowano pokazać w PPV
31-letniego boksera Dawida Kosteckiego skazanego prawomocnie za kierowanie zorganizowaną grupa przestępczą w nocy z wtorku na środę policja zatrzymała w Warszawie. Nakaz przymusowego doprowadzenia skazanego wydał Sąd Okręgowy w Rzeszowie.
więcej
|
|
"Benchmark magazine" w WTK
“Benchmark magazine” to nowy mazyn w telewizji WTK, który poprowadzi Robert Lipiński.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polacy zwycięzcami Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions
Piotr Chrobot i Piotr Osiński z agencji Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital zdobyli złoto w konkursie Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions. Wygrali w kategorii cyber.
więcej
|
|
83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola
Wpływy z reklam telewizyjnych przy wszystkich transmisjach meczów fazy grupowej Euro 2012 w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz TVP HD wyniosły ponad 83 mln złotych. Najwięcej na reklamy wydała Coca-Cola.
więcej
|
|
TVP z cennikiem reklamowym na lipiec i olimpiadę. Najdroższy spot przy ceremonii zamknięcia
Telewizji Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec i przy transmisjach z igrzysk olimpijskich. W lipcu zdecydowanie najdroższy jest finał Euro 2012, a przy olimpiadzie - ceremonia otwarcia i zamknięcia.
więcej
|
|
Wojciech Wasilewski odchodzi z Samsunga
Wojciech Wasilewski kończy pracę w Samsung Electronics Polska. Przez 6,5 roku pełnił w firmie funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
NestPoint dalej będzie reklamować Credit Agricole Bank Polska
Agencja NestPoint wygrała przetarg na obsługę reklamową full service Credit Agricole Banku Polska. Tym samym będzie kontynuować pracę dla banku rozpoczętą jesienią ub.r.
więcej
|
|
McDonald's i Warka najmocniej reklamowane przy Euro 2012. ,,TVP odstraszyła reklamodawców"
Przy telewizyjnych relacjach z Euro 2012 reklamy McDonald’s i Warki były emitowane łącznie przez ok. 15 minut. Oprócz produkującej Warkę Grupy Żywiec najwięcej na takie spoty wydały Coca-Cola Poland i Procter & Gamble.
więcej
|
|
Grupa Ströer: Radosław Kasyk i Piotr Omielczenko za Dagmarę Staniewską i Hannę Kuźmierkiewicz
Radosław Kasyk objął w Grupie Ströer w Polsce funkcję dyrektora marketingu, a Piotr Omielczenko - head of marketing. Zastąpili na tych stanowiskach Dagmarę Staniewską i Hannę Kuźmierkiewicz, które odchodzą z firmy.
więcej
|
|
Grupa Walk z jednostką field marketingową oraz Katarzyną Nadolską i Beatą Janiszewską
Grupa Walk utworzyła zespół Walk Field, którym kierować będzie Katarzyna Nadolska. Jednocześnie pracę w Walk Events rozpoczęła Beata Janiszewska.
więcej
|
|
6 agencji reklamowych w przetargu Raiffeisen Polbanku
Do przetargu na obsługę kreatywną banku, który powstanie z połączenia Raiffeisen Bank Polska i Polbank EFG, zaproszono agencje BBDO, G7, GPD, Lowe GGK, Saatchi&Saatchi oraz TBWA. Wybór jednej z nich ma nastąpić do końca sierpnia.
więcej
|
|
Kredyt Bank reklamuje ,,kredyt gotówkowy na dowolny cel"
Kredyt Bank rozpoczyna promocję kredytu gotówkowego, w której można wygrać wycieczkę na Sycylię. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Just i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Nowe logo Microsoftu?
W materiałach prasowych prezentujących tablety Surface znalazło się nowe logo Microsoftu.
więcej
|
|
Adbirds wypromuje AIP Business Link
AIP Business Link rozpoczął współpracę z agencją Adbirds w zakresie opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wizualnej, a także obsługi PR i social media marketing.
więcej
|
|
Lubię to pracuje dla HBO Polska
Agencja Lubię to wygrała przetarg na kompleksową obsługę marek HBO i Cinemax w mediach społecznościowych, w tym na prowadzenie sześciu fanpage’y związanych HBO i Cinemax.
więcej
|
|
Paweł Bodzon product managerem w firmie kurierskiej Siódemka
Paweł Bodzon został nowym product managerem w firmie kurierskiej Siódemka.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół ,,Przekrój" i ,,Wprost"
W kwietniu br. największy spadek sprzedaży wśród tygodników opinii zanotował “Przekrój”, sporo straciły też “Wprost” i „Gazeta Polska”. Najwięcej - aż 30 proc. - zyskał za to kierowany przez Tomasza Lisa „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
W Polskę wyruszył ,,Faktobus", czyli mobilna redakcja ,,Faktu"
Ringier Axel Springer Polska realizuje projekt „Fakt wychodzi do ludzi”, w ramach którego mobilna redakcja dziennika „Fakt” odwiedza polskie miasta, by spotkać się z czytelnikami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zdjęcie mordercy przy trumnie ofiary - ,,Super Express" naruszył etykę, wrażliwość i tolerancję
Rada Etyki Mediów uznała, że redakcja „Super Expressu” (Murator) naruszyła etykę dziennikarską i zasadę szacunku i tolerancji oraz wykazała kompromitujący brak wrażliwości, zamieszczając w serwisie internetowym se.pl fotomontaż pokazujący otwartą trumnę ofiary i stojącego obok mordercę.
więcej
|
|
Jarosław Kopyt w radzie nadzorczej PMPG, Jarosław Pachowski prezesem Film Point Group
Jarosław Kopyt, prezes FinCo Capital, został nowym członkiem rady nadzorczej Platformy Mediowej Point Group. Zastąpił Jarosława Pachowskiego, który - jak już podawaliśmy - objął funkcję prezesa Film Point Group, spółki zależnej PMPG.
więcej
|
|
,,Viva!" Photo Awards po raz czwarty
Dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska) ogłosił czwartą edycję konkursu fotograficznego „Viva!” Photo Awards.
więcej
|
|
Point Group nie wypłaci dywidendy
Zwyczajne Walne Zgromadzenie Platformy Mediowej Point Group (PMPG) zdecydowało o przeznaczeniu zysku za 2011 r. na pokrycie strat z lat poprzednich, poinformowała spółka.
więcej
|
|
,,Gry i zabawy w PRL" od Egmont Polska
22 czerwca br. na rynku ukaże się jednorazowy magazyn zatytułowany „Gry i zabawy w PRL” wydawnictwa Egmont Polska. Ma on charakter albumowy, który pokazuje jak wyglądało dzieciństwo w czasach PRL-u.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Raty PayU - na Allegro będzie można pożyczać na zakupy od Alior Sync
W ramach opcji raty PayU niebawem na Allegro będzie można pożyczyć do 20 tys. zł na przedmiot kupowany w serwisie. Warunki: trzeba kupować od sprzedawców firmowych, a samemu być zarejestrowanym użytkownikiem z pełną aktywacją konta.
więcej
|
|
Euro 2012 na TVP.pl: średnio 30 000 widzów
Dotychczasowe mecze Euro 2012 w serwisie TVP.pl oglądało średnio po 30 tys. unikalnych użytkowników. Każdego dnia wszystkie materiały wideo o mistrzostwach miały na stronie od 57 do 127 tys. użytkowników i od 180 do 470 tys. wyświetleń.
więcej
|
|
Muzycy coraz chętniej udostępniają swoje utwory w internecie
Radiohead, Sigur Ros, Smashing Pumpkins - te m.in. zespoły postanowiły omijać tradycyjne formy dystrybucji. Zamieszczają swoje nagrania w internecie do ściągnięcia za darmo, bez udziału koncernów płytowych, zwracając się do fanów za pośrednictwem internetu.
więcej
|
|
Polacy ze smartfonami: ponad połowa w internecie, Samsung wyprzedził Nokię
Ponad połowa Polaków mających smartfony korzysta w nich z internetu mobilnego. To cztery razy więcej niż w ub.r. Najpopularniejszym producentem został Samsung, który prześcignął Nokię.
więcej
|
|
Ponad 600 mln subskrybentów szerokopasmowego internetu, 5,8 mln w Polsce
Na koniec I kwartału 2012 roku na świecie było 612,6 milionów subskrybentów szerokopasmowego internetu.
więcej
|
|
Szybki wzrost wydatków na reklamę online w Europie
Pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej, w szybkim tempie rosną nakłady na internetową reklamę w Europie. Najpopularniejszym formatem jest reklama w wyszukiwarkach.
więcej
|
|
W Gmailu można ustawić własne tło (wideo)
Google wprowadziło do swojego klienta poczty elektronicznej możliwość ustawiania własnego tła.
więcej
|
|
Google znajduje 9 500 niebezpiecznych stron internetowych dziennie
Trzykrotnie wzrosła w ciągu dwóch lat liczba wykrywanych niebezpiecznych dla użytkowników stron internetowych. Google codziennie wykrywa około 9,5 tys. takich zagrożeń, jak dystrybucja szkodliwego oprogramowania czy wyłudzanie prywatnych danych.
więcej
|
|
Vectra szuka agencji interaktywnej. Pięć firm w przetargu
Operator sieci kablowej Vectra rozpoczął przetarg na działania marketingowe w internecie. Zaprosił do niego agencje Hypermedia Isobar, K2, Lemonsky, NDCI oraz Pride & Glory.
więcej
|
|
Darmowe Wi-Fi w Warszawie dzięki Orange
Operator Orange zainstalował sieć bezprzewodową w autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie.
więcej
|
|
Julian Assange otrzyma azyl w Ekwadorze?
Julian Assange, twórca WikiLeaks, udał się do ekwadorskiej ambasady w Wielkiej Brytanii by prosić o udzielenie azylu.
więcej
|
|
Cyfrowe.pl przejęło domenę E-cyfrowe.pl
Cyfrowe.pl, internetowy sklep foto-video w Polsce, przejął domenę E-cyfrowe.pl. Od teraz klienci odwiedzający sklep E-cyfrowe.pl zostaną automatycznie przekierowani do sklepu Cyfrowe.pl.
więcej
|
|
Niedostępna strona internetowa Wizz Air
Strona internetowa Wizz Air będzie niedostępna przez dwa dni z powodu prac konserwacyjnych.
więcej
|
|
MKI dla Consultronix, wypromuje "Z accentem na harmonię"
W czerwcu agencja interaktywna MKI podpisała umowę z producentem sprzętu medycznego Consultronix, pomysłodawcą kampanii edukacyjno-informacyjnej „Z accentem na harmonię”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|