|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN już zdecydował: będzie drugi sezon serialu ,,Lekarze"
TVN już szykuje się do realizacji drugiego sezonu serialu medycznego „Lekarze” z Magdaleną Różczką i Danutą Stenką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwsza seria produkcji ma wejść na antenę stacji dopiero we wrześniu br.
więcej
|
|
Cztery lata Polsat News i cztery razy więcej widzów
Polsat News, który ruszył 7 czerwca 2008, w pierwszym roku miał średnio 12 tys. widzów. Obecnie każdą minutę programu ogląda 57 tys. osób. Wpływy z reklam wyniosły 169 mln zł. O czterech latach stacji specjalnie dla Wirtualnemedia.pl opowiada Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
TVP szuka nowych dyrektorów
Telewizja Polska rozpoczęła rekrutację na stanowiska dyrektorów ośrodków regionalnych w Opolu, Wrocławiu i Gorzowie Wielkopolskim. Dotychczasowym szefom tych oddziałów wygasły bowiem kontrakty.
więcej
|
|
Walka Roy Jones-Dawid Kostecki w pay-per-view także w Cyfrze+ i w kablówkach
Platforma Cyfra+ także zaoferuje widzom w systemie pay-per-view dostęp do walki Roya Jonesa Jr. z Dawidem „Cyganem” Kosteckim, która odbędzie się 30 czerwca br. w Łodzi. Plany jej udostępnienia widzom mają także sieci kablowe.
więcej
|
|
W lipcowym cenniku TVN reklamy o jedną czwartą droższe
W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 25,3 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach” i serialu „W-11 wydział śledczy”.
więcej
|
|
Tylko Adam Małysz gromadził ponad 20 mln widzów, piłkarze na Euro 2012 - 19 mln
W ciągu ostatnich 12 lat jedynymi programami, które przez co najmniej jedną minutę obejrzało ponad 20 mln widzów, były konkursy w skokach narciarskich podczas Igrzysk Olimpijskich w 2002 roku. Wtorkowy mecz Polska-Rosja miał łącznie 18,8 mln oglądających.
więcej
|
|
Rekord TVP1 i TVP HD, TVN z najsłabszym wynikiem od lat
W zeszłym tygodniu TVP1 zdecydowanie umocniła się na pozycji lidera, a Polsat i TVN zanotowały najsłabsze wyniki od kilku lat. Rekordowe udziały znów odnotowała TVP HD. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Fiasko projektu ,,Miasto" ATM Grupy, TVN i Aksona
ATM Grupa wycofuje się ze współpracy z TVN i Akson Studio przy produkcji filmu „Miasto” o powstaniu warszawskim. - Spółka założona z TVN prawdopodobnie zostanie rozwiązana - powiedział na łamach „Parkietu” Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy.
więcej
|
|
TV Puls 2 rusza za miesiąc, ma biało-czerwone logo (foto)
Naziemna stacja TV Puls 2, która rusza 19 lipca br. o godz. 12.00, zaprezentowała swoje logo. Utrzymane jest ono w kolorach czerwonym i białym. Kanał rozpoczął też działania promocyjne na Facebooku.
więcej
|
|
Tele5 szykuje rebranding, jest nowe logo (foto)
Do 2 lipca stacja Tele5 otrzyma nową oprawę graficzną i nowy logotyp.
więcej
|
|
Polscy piłkarze na Euro 2012: hitem mecz Polska-Rosja (dane minuta po minucie)
Mecz Polska-Rosja miał najwyższą oglądalność ze wszystkich trzech spotkań rozegranych przez polską reprezentację na Euro 2012 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polska-Czechy: 14,1 mln widzów, Rosja-Grecja: 1,9 mln (wszystkie mecze minuta po minucie)
Sobotni mecz Polska-Czechy oglądało 14,07 mln widzów, a emitowane równolegle spotkanie Rosja-Grecja tylko 1,9 mln osób. Z kolei w niedzielę mecz Portugalii i Holandii miał o milion widzów więcej niż mecz Niemcy-Dania. W naszym raporcie wszystkie dane minuta po minucie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Poznań należy do Eski, tracą Trójka i Złote Przeboje
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres marzec - maj 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu.
więcej
|
|
Trójka zdobyła Wrocław, w górę Eska i Jedynka
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres marzec - maj 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.
więcej
|
|
Lato w Programie 2 Polskiego Radia, ruszyła letnia ramówka
Od 18 czerwca radiowa Dwójka wprowadza letnią ramówkę. Na antenę powracają wakacyjne pasma: przedpołudniowe „Mollo melomana” czy wieczorny, wypełniony transmisjami koncertów „Letni Festiwal Muzyczny”. Pojawi się również nowy cykl z udziałem słuchaczy „Rozmowy po zmroku”, a lipcowy i sierpniowy „Five o’clock” doczeka się emisji na żywo.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cannes Lions: Brąz dla DDB Warszawa, nominacje także dla Euro RSCG, Leo Burnett i Mediacomu
Reklama rozkład jazdy McDonald’s przygotowana przez agencję DDB otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions. Co ciekawe, projekt ten dostał jeszcze nominacje w kategoriach media i outdoor, podobnie jak prace agencji Euro RSCG i Leo Burnett oraz domu mediowego Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Reklamy Nike, Bakoma i Orange najlepsze w IAB Creative Showcase
W wiosennej edycji konkursu IAB Creative Showcase nagrodzono reklamę Nike Poland przygotowaną przez agencję Brasil. Wyróżnienia otrzymały natomiast reklamy Bakomy (agencja Hand Made) i Orange (agencja MEC Liquid).
więcej
|
|
,,Rusz 4 litery" w kampanii 4Move (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rusz 4 litery”, przygotowały firmy Henyo Behrendt, Papaya Films i Mindshare.
więcej
|
|
Golden Drum 2012: zgłoszenia do 20 sierpnia, Paweł Heinze na czele jury
Ruszyły zgłoszenia do tegorocznego festiwalu Golden Drum. Jednym z dwóch zespołów jurorskich będzie kierował Paweł Heinze z warszawskiego oddziału Leo Burnett. Festiwal odbędzie się od 2 do 5 października w Portorożu.
więcej
|
|
OMG Poland będzie reklamować Plusa
Agencja Online Media Group Poland wygrała konkurs Polkomtela na realizację kampanii efektywnościowych i mobilnych reklamujących usługi sieci Plus. Umowę na wyłączność zawarto na czas nieokreślony.
więcej
|
|
,,Zrób krok w przyszłość" - RWE reklamuje się wśród firm
W prasie i internecie trwa kampania RWE skierowana do właścicieli i dyrektorów firm. Akcję przygotowały agencja IQ Marketing i dom mediowy Equinox.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Związkowcy Agory nie chcą dywidendy. ,,Nieroztropne przejadanie zysku i kapitału"
NSZZ „Solidarność” w Agorze protestuje przeciwko planom zarządu spółki, który zamierza cały jej ubiegłoroczny zysk i część kapitału zapasowego przeznaczyć na wypłatę dywidendy akcjonariuszom. Zdaniem związkowców to nieroztropne przejadanie środków, które lepiej zachować lub przeznaczyć na inwestycje.
więcej
|
|
Pisma motoryzacyjne tracą, liderem ,,Motor"
W marcu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił “Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko dwa tytuły.
więcej
|
|
Agnieszka Niedek sekretarzem redakcji ,,Show"
Agnieszka Niedek została nowym sekretarzem redakcji dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer).
więcej
|
|
Dorota Rabczewska (Doda) prawomocnie skazana za obrazę uczuć religijnych
Dorota Rabczewska jest prawomocnie skazana na 5 tys. zł grzywny za obrazę uczuć religijnych dwóch osób określeniem autorów Biblii, jako "naprutych winem i palących jakieś zioła". W poniedziałek Sąd Okręgowy w Warszawie utrzymał taki wyrok sądu I instancji.
więcej
|
|
,,Wprost" z kolekcją książek na lato
Od najbliższego wydania tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) do końca sierpnia br. co dwa tygodnie wraz z pismem będą się ukazywały książki Marii Nurowskiej.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Na rynku pracy jest źle, będzie jeszcze gorzej
54 proc. polityków, urzędników, ekspertów, dziennikarzy negatywnie ocenia obecną sytuację na rynku pracy, 35 proc. uważa, że jest ani dobra, ani zła, a tylko 11 proc. określa ją jako dobrą. 60 proc. respondentów wymienia zbyt wysokie koszty pracy jako główną przyczynę bezrobocia, natomiast 56 proc. wskazuje na kształcenie na kierunkach, po których trudno znaleźć pracę - wynika z badania firmy 4P research mix.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|