|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 17 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gazety w sieci: ,,SE" i ,,Fakt" mocno w górę, ,,GW" i ,,Rz" w dół
Serwisy internetowe „Super Expressu” i „Faktu” mocno zyskały w ciągu roku na odwiedzalności, wyprzedzając serwis „Gazety Wyborczej” na czele zestawienia witryn gazet. Strona „GW”, podobnie jak „Rzeczpospolitej”, miała mniej użytkowników i odsłon niż przed rokiem.
więcej |
|
Magazyny o gwiazdach: ,,Viva!" najwięcej z reklam, dobry start ,,Flesza"
W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”.
więcej |
|
Walka Roy Jones Jr. kontra Dawid ,,Cygan" Kostecki w PPV, cena 30 zł
Cyfrowy Polsat planuję transmisję z kolejnej gali bokserskiej w systemie pay-per-view. 30 czerwca br. platforma transmitować będzie „Starcie Tytanów”, czyli walkę Roya Jonesa Jr. z Dawidem „Cyganem” Kosteckim. Koszt dostępu do transmisji to 30 zł. Tej samej cenie gala dostępna będzie też w ipli.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN jesienią bez ,,Top model". Wycofał się sponsor
Telewizja TVN nie pokaże jesienią trzeciej edycji programu „Top model. Zostań modelką!”. Show stracił bowiem głównego sponsora, którym był Procter & Gamble. - Program wróci na antenę wiosną przyszłego roku - zapewnia nas Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
więcej
|
Pinterest w Polsce: 200 tys. użytkowników. Eksperci: jest potencjał na więcej
Pinterest w marcu br. odwiedziło 210 tys. polskich internautów, o 70 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Eksperci z branży internetowej oceniają, że to dobry wynik jak na początek działania serwisu, a w przyszłości może on np. zastąpić fotoblogi.
więcej
|
Duży spadek RMF FM, rekordowy wynik Trójki
|
Koniec promocji, ,,Uważam Rze" droższe o 1 zł
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jarosław Kuźniar (TVN24): Dziennikarstwo to zawód podwyższonego ryzyka
- Jednego dnia siedzimy na Olimpie, bo widzowie nas wielbią, drugiego dnia wymiotują na nas w mailach i na fejsbukach, bo coś im się nie spodobało. Trzeba myśleć sobą, bo inaczej bardzo szybko trzeba będzie zmienić zajęcie - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar.
więcej
|
|
TVP zarabia na Euro 2012 więcej niż Polsat na Euro 2008
Wpływy TVP z reklam przy meczach Euro 2012 po siedmiu dniach imprezy wyniosły 51 mln zł. To o 14 mln zł więcej od przychodów Polsatu po siedmiu dniach Euro 2008. Jednak to w Polsacie bloki były bardziej wypełnione spotami niż w TVP.
więcej
|
|
Walka Roy Jones Jr. kontra Dawid ,,Cygan" Kostecki w PPV, cena 30 zł
Cyfrowy Polsat planuję transmisję z kolejnej gali bokserskiej w systemie pay-per-view. 30 czerwca br. platforma transmitować będzie „Starcie Tytanów”, czyli walkę Roya Jonesa Jr. z Dawidem „Cyganem” Kosteckim. Koszt dostępu do transmisji to 30 zł. Tej samej cenie gala dostępna będzie też w ipli.
więcej
|
|
Ruszają castingi do ,,Mam talent! 5". Kiedy i gdzie?
W poniedziałek 18 czerwca br. startują castingi z udziałem jurorów do piątej edycji programu „Mam talent!” nadawanego w TVN. Odbędą się one w pięciu miastach, a uczestników oceniać będą Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Robert Kozyra.
więcej
|
|
Mecz Polska-Czechy bez rekordu, 14,07 mln widzów
Sobotni mecz Polska-Czechy oglądało na trzech antenach Telewizji Polskiej (TVP1, TVP Sport i TVP HD) średnio 14,07 mln widzów - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.
więcej
|
|
,,Nie ma jak Polska" w TVP1, prowadzą Maciej Orłoś i Anna Karna
Maciej Orłoś i Anna Karna poprowadzą w TVP1 nowy program „Nie ma jak Polska”. Będą w nim odwiedzać różne ciekawe zakątki naszego kraju.
więcej
|
|
Eska Music Awards 2012 z Kołobrzegu w Dwójce
Telewizyjna Dwójka pokaże na swojej antenie transmisję z organizowanej przez Radio Eska gali rozdania nagród Eska Music Awards 2012. Odbędzie się ona 20 lipca br. w Kołobrzegu.
więcej
|
|
TVP sponsoruje ministra rolnictwa Marka Sawickiego? "Nie ma specjalnych preferencji"
Reklamy Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa są emitowane w przerwach meczów Euro 2012 na normalnych warunkach, które dotyczą i innych klientów - oświadczyła w TVP, odnosząc się do publikacji mediów.
więcej
|
|
Futbol amerykański w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo wprowadzi na antenę magazyn „Futbol po amerykańsku”, który zaprezentuje tę dyscyplinę sportu.
więcej
|
|
TVP już bez komentarza Tomasza Zimocha przy Euro 2012
TVP nie będzie już udostępniać opcji oglądania meczów Euro 2012 na jej antenie z komentarzem z Polskiego Radia. Nadawca swoją decyzję tłumaczy „problemami z odbiorem”.
więcej
|
|
Triumf Hiszpanów nad Irlandią w Gdańsku hitem czwartku (minuta po minucie)
Spośród dwóch czwartkowych meczów Grupy C, większą oglądalność przyciągnął wygrany 4:0 przez Hiszpanię mecz z Irlandią. O ponad 1,5 mln widzów mniej zgromadził natomiast pojedynek Włochy-Chorwacja.
więcej
|
|
Serial "Grimm" od lipca w Canal+
Canal+ rozpocznie w czwartek 5 lipca br. emisję serialu "Grimm", łączącego konwencję kryminału z fantasy.
więcej
|
|
Mecz Polska-Czechy skomentują Dariusz Szpakowski i Andrzej Juskowiak
W sobotę 16 czerwca reprezentacja Polski rozegra trzeci, decydujący o wyjściu z Grupy A mecz z Czechami. Spotkanie to obejrzeć będzie można w całości w TVP1 i TVP HD. Specjalne pozycje związane z meczem przygotowują m.in. TVP Info i TVN24.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mniejsze zarobki w polskiej reklamie. Spadki na 75 proc. stanowisk (raport)
Średnia wysokość wynagrodzeń, zarówno gwarantowanych jak i całkowitych, w polskiej branży reklamowej zmniejszyła się w ciągu roku o kilka procent. Spadły lub nie zmieniły się zarobki na 75 proc. stanowisk.
więcej
|
|
TVP zarabia na Euro 2012 więcej niż Polsat na Euro 2008
Wpływy TVP z reklam przy meczach Euro 2012 po siedmiu dniach imprezy wyniosły 51 mln zł. To o 14 mln zł więcej od przychodów Polsatu po siedmiu dniach Euro 2008. Jednak to w Polsacie bloki były bardziej wypełnione spotami niż w TVP.
więcej
|
|
Magazyny o gwiazdach: ,,Viva!" najwięcej z reklam, dobry start ,,Flesza"
W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”.
więcej
|
|
DDB Warszawa z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions
W konkursie Cannes Lions 2012 ogłoszono nominacje w kategoriach direct oraz promo & Activation. W obu na shortlistach znalazły się dwa projekty zrealizowane przez agencję DDB Warszawa.
więcej
|
|
Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że rozgrywający się w sushi barze spot Plusa dla Firm miał charakter humorystyczny, ale nie ośmieszał osób pochodzenia azjatyckiego.
więcej
|
|
Ninja reklamuje Alior Sync (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek banku Alior Sync. Akcję, której bohaterem jest ninja, przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Post Meridian i Maxus.
więcej
|
|
Pierwsi reklamodawcy dla interaktywnego system NUads (wideo)
Microsoft podpisał umowy z pierwszymi firmami, chcącymi wykorzystać technologię NUads. Jesienią ruszą kampanie Samsunga, Toyoty i Unilever.
więcej
|
|
Honda CR-V reklamowana ,,na 12 koła"
Trwa kampania oferty wyprzedażowej Hondy CR-V. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Honda CR-V na 12 koła”, przygotowały agencja S4 i dom mediowy MediaWest.
więcej
|
|
Rosną wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych
Według badań comScore w zeszłym roku w Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę w internecie wyniosły 30 miliardów dolarów.
więcej
|
|
PHD z globalnym budżetem medialnym Bentleya
Dom mediowy PHD (Omnicom) wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla należącej do koncernu Volkswagena marki luksusowych samochodów Bentley.
więcej
|
|
Holiday Inn Group stawia na WPP
Sieć hotelowa Holiday Inn Group bez postępowania przetargowego przekazała holdingowi WPP swój warty blisko 95 milionów dolarów globalny budżet reklamowy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety w sieci: ,,SE" i ,,Fakt" mocno w górę, ,,GW" i ,,Rz" w dół
Serwisy internetowe „Super Expressu” i „Faktu” mocno zyskały w ciągu roku na odwiedzalności, wyprzedzając serwis „Gazety Wyborczej” na czele zestawienia witryn gazet. Strona „GW”, podobnie jak „Rzeczpospolitej”, miała mniej użytkowników i odsłon niż przed rokiem.
więcej
|
|
Magazyny o gwiazdach: ,,Viva!" najwięcej z reklam, dobry start ,,Flesza"
W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”.
więcej
|
|
OKEM: Media propagują podczas Euro 2012 atmosferę przemocy
Obywatelska Komisja Etyki Mediów wyraziła w specjalnym oświadczeniu dezaprobatę dla podgrzewania przez media atmosfery przemocy podczas Euro 2012. Zdaniem komisji takie „zniekształcanie prawdy może służyć części polityków”.
więcej
|
|
,,PC Format" liderem, ,,Chip" i ,,PC World" tracą
Liderem sprzedaży w segmencie pism komputerowych i o grach komputerowych w marcu br. nadal był „PC Format”. Najwięcej zyskał „Komputer Świat”, a największy spadek zanotował „Chip”.
więcej
|
|
Kobiece tytuły najchętniej czytane, bez wzrostów w czołówce
W okresie od października ub.r. do kwietnia br. żaden tytuł z pierwszej dziesiątki najchętniej czytanych miesięczników nie zanotował wzrostu czytelnictwa. W czołówce znalazły się głównie kobiece pisma poradnikowe.
więcej
|
|
Filmy o Mikołajku z ,,Gazetą Wyborczą"
W poniedziałek i wtorek z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić animowane filmy DVD o przygodach Mikołajka, książek dla dzieci napisanych przez René Goscinny'ego i zilustrowanych przez Jean-Jacques'a Sempé.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Gazety w sieci: ,,SE" i ,,Fakt" mocno w górę, ,,GW" i ,,Rz" w dół
Serwisy internetowe „Super Expressu” i „Faktu” mocno zyskały w ciągu roku na odwiedzalności, wyprzedzając serwis „Gazety Wyborczej” na czele zestawienia witryn gazet. Strona „GW”, podobnie jak „Rzeczpospolitej”, miała mniej użytkowników i odsłon niż przed rokiem.
więcej
|
|
Facebook zapłaci 10 mln dol. za "bezprawne użycie danych i wizerunków"
Facebook, który został pozwany za bezprawne użycie danych i wizerunków pięciu osób, zgodził się przekazać 10 milionów dolarów na cele charytatywne.
więcej
|
|
Co czwarty internauta korzysta z bankowości online
W kwietniu bieżącego roku serwisy internetowej bankowości odwiedziło 423,5 miliona internautów z całego świata, stanowiących 28,7 proc. ogółu populacji online.
więcej
|
|
Wolbink znów dostępny. 11 dni poza siecią przez Beyond
Księgarnia e-bookowa Woblink ponownie działa, po 11 dniach niedostępności z powodu awarii serwerowni Beyond. Z tej okazji proponuje użytkownikom promocję cenową.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|