|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Koniec promocji, ,,Uważam Rze" droższe o 1 zł
Tygodnik „Uważam Rze” (Presspublica) podrożał ostatnio o 1 zł i kosztuje już 3,90 zł. - Cena 2,90 zł była ceną promocyjną. Była to, jak sądzę, najdłuższa promocja w dziejach - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Uważam Rze”.
więcej
|
|
152 polskie zgłoszenia do Cannes Lions - najwięcej od Leo Burnett, DDB i Saatchi & Saatchi
W tegorocznej edycji konkursu Cannes Lions zgłoszono 152 prace z Polski. Po ponad 20 projektów nadesłały agencje Leo Burnett, DDB Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
,,Reguły gry" bez drugiej serii. Przez kryzys reklamowy
Telewizja TVN7 na kilka dni przed startem zdjęć do drugiego sezonu serialu „Reguły gry” zrezygnowała z kręcenia dalszych odcinków sitcomu. Powodem tej decyzji jest kryzys na rynku reklamy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Barwy szczęścia" zwiększyły przewagę nad ,,Na Wspólnej"
Emitowane niemal o tej samej porze seriale „Barwy szczęścia” TVP2 i „Na Wspólnej” TVN miały w minionym sezonie niższą widownię niż rok wcześniej. Mniej straciły jednak „Barwy”, które zwiększyły przewagę nad „Na Wspólnej”.
więcej |
|
,,Avanti" pokonało ,,Twój Styl", ,,Shape" o 42 proc. w dół
Większość miesięczników luksusowych i shoppingowych dla kobiet zanotowało w marcu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej stracił „Shape”. Wzrosty odnotowały jedynie „Pani” oraz „Avanti”, które zostało nowym liderem wyprzedzając „Twój Styl”.
więcej |
|
Presspublica: będą kolejne zwolnienia i obniżki płac
Zarząd Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”, planuje kolejne turę zwolnień grupowych, a także dalsze obniżki wynagrodzeń pracowników. Rozpoczęto już negocjacje ze związkami zawodowymi w tej sprawie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Reguły gry" bez drugiej serii. Przez kryzys reklamowy
Telewizja TVN7 na kilka dni przed startem zdjęć do drugiego sezonu serialu „Reguły gry” zrezygnowała z kręcenia dalszych odcinków sitcomu. Powodem tej decyzji jest kryzys na rynku reklamy.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" zwiększyły przewagę nad ,,Na Wspólnej"
Emitowane niemal o tej samej porze seriale „Barwy szczęścia” TVP2 i „Na Wspólnej” TVN miały w minionym sezonie niższą widownię niż rok wcześniej. Mniej straciły jednak „Barwy”, które zwiększyły przewagę nad „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Duży wzrost TVP1 i TVP2, rekord TVP HD
W zeszłym tygodniu TVP1 zdecydowanie umocniła się na pozycji lidera, a TVP2 awansowała z miejsca czwartego na drugie. Rekordowy wynik zanotowała TVP HD. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
20-30 tys. osób ogląda Euro 2012 na TVP.pl. Hiszpania - Włochy z większą widownią niż Polska - Grecja
Sześć pierwszych meczów Euro 2012 w serwisie Telewizji Polskiej oglądało po 20-30 tys. unikalnych użytkowników. Co ciekawe, największej widowni nie zgromadziła transmisja spotkania Polska - Grecja, tylko Hiszpania - Włochy.
więcej
|
|
Kanały dziecięce: Disney Channel liderem, teleTOON+ podwoił wynik
Disney Channel był w maju br. najpopularniejszym kanałem dla dzieci. Na podium znalazły się jeszcze Cartoon Network i Disney XD. Najwięcej zyskał teleTOON+, a stracił BBC Cbeebies.
więcej
|
|
Paweł Trzaska nowym szefem programowym TVR
Paweł Trzaska od czerwca br. został nowym dyrektorem programowym rolniczej stacji TVR. Przez ostatnie miesiące funkcję tę pełniła Aneta Łysakowska, będąca formalnie szefem anteny kanału.
więcej
|
|
Mecz Polska-Grecja oglądało 13,3 mln widzów (dane minuta po minucie)
Średnio 13,31 mln widzów oglądało 8 czerwca br. otwierający Euro 2012 mecz Polska-Grecja w TVP1, TVP Sport i TVP HD. Widownia pozostałych pięciu pierwszych spotkań Mistrzostw wahała się od 5,1 do 8,2 mln osób. W raporcie Wirtualnemedia.pl dane meczów minuta po minucie.
więcej
|
|
"Breaking Bad" powraca. Czas na piąty sezon (wideo)
Do internetu trafiła zapowiedź piątego sezonu serialu "Breaking Bad".
więcej
|
|
Wraca serial "Dallas", nowe odcinki od 13 czerwca
Po ponad 20 latach na antenę powróci serial "Dallas", główny konkurent "Dynastii" w latach 80.
więcej
|
|
,,Kochane zwierzaki" w MiniMini+
Kanał MiniMini+ w lipcu br. emitować będzie nowy program „Kochane zwierzaki”, który przybliżać będzie dzieciom tematykę zwierząt i ciekawostki z nimi związane.
więcej
|
|
Serial ,,Newsroom" w HBO
Premiera nowego serialu HBO Newsroom odbędzie się 16 lipca w HBO. Tymczasem od 25 czerwca - dzień po premierze amerykańskiej - serial będzie dostępny w serwisach HBO GO i HBO OD.
więcej
|
|
Finały NBA w Canal+ Sport
Canal+ jako jedyna polska telewizja relacjonować będzie na żywo wszystkie finałowe spotkania Oklahoma City Thunder - Miami Heat. Emisja pierwszego meczu w Canal+ SPORT HD w nocy 12/13 czerwca br. o godzinie 02:50.
więcej
|
|
Eurosport z aplikacją Eurosport Player na Androida
Eurosport udostępnił w poniedziałek użytkownikom systemu operacyjnego Android aplikację Eurosport Player. Wyłącznym partnerem projektu jest Samsung.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
152 polskie zgłoszenia do Cannes Lions - najwięcej od Leo Burnett, DDB i Saatchi & Saatchi
W tegorocznej edycji konkursu Cannes Lions zgłoszono 152 prace z Polski. Po ponad 20 projektów nadesłały agencje Leo Burnett, DDB Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
BMW najcenniejszą marką samochodową na świecie (wideo)
Dzięki rosnącej na całym świecie sprzedaży samochodów marka BMW wyprzedziła Toyotę i zajęła pozycję lidera w kategorii motoryzacyjnej w siódmej dorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP.
więcej
|
|
Effie 2012: nowe kategorie internetowe, zgłoszenia do 29 czerwca
Ruszyły zgłoszenie do tegorocznej edycji Effie Awards. W konkursie dodano dwie kategorie związane z internetem oraz nieznacznie zmodyfikowano brief.
więcej
|
|
Warka po piłkarsku reklamowana ,,na każde zgrupowanie" (wideo)
Do emisji w telewizji i internecie trafiła kolejna reklama piwa Warka (Grupa Żywiec) z hasłem „Na każde zgrupowanie”. Całą kampanię przygotowały firmy Just, Pride and Glory i Macroscope OMD.
więcej
|
|
Krystyna Czubówna reklamuje osiedle Panorama
W lokalnej prasie i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa kaliskiego osiedla Panorama. W spocie radiowym wykorzystano głos Krystyny Czubówny.
więcej
|
|
Kasa Stefczyka reklamuje pożyczkę z ,,solidną obniżką"
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Kasę Stefczyka. Akcję, zaplanowaną na 6 miesięcy, przygotowały agencja Apella i dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Koniec promocji, ,,Uważam Rze" droższe o 1 zł
Tygodnik „Uważam Rze” (Presspublica) podrożał ostatnio o 1 zł i kosztuje już 3,90 zł. - Cena 2,90 zł była ceną promocyjną. Była to, jak sądzę, najdłuższa promocja w dziejach - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Uważam Rze”.
więcej
|
|
,,Avanti" pokonało ,,Twój Styl", ,,Shape" o 42 proc. w dół
Większość miesięczników luksusowych i shoppingowych dla kobiet zanotowało w marcu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej stracił „Shape”. Wzrosty odnotowały jedynie „Pani” oraz „Avanti”, które zostało nowym liderem wyprzedzając „Twój Styl”.
więcej
|
|
Presspublica: będą kolejne zwolnienia i obniżki płac
Zarząd Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”, planuje kolejne turę zwolnień grupowych, a także dalsze obniżki wynagrodzeń pracowników. Rozpoczęto już negocjacje ze związkami zawodowymi w tej sprawie.
więcej
|
|
,,Skuteczne Diety" i płyta ,,Ćwiczenia na zgrabną sylwetkę" z ,,Gazetą Wyborczą"
We wtorek i środę z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukażą się dodatki, które pomogą zadbać o właściwą dietę i zgrabną figurę.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|