|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 11 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,You Can Dance 7": mniej widzów, wygrana z konkurencją
Siódma edycja show „You Can Dance - Po prostu tańcz!” miała średnio 2,55 mln widzów, czyli mniej niż emitowana rok wcześniej szósta seria. Program pozostał jednak liderem rynku tv, a z reklam przyniósł stacji TVN 36 mln zł.
więcej
|
|
Euro 2004 najlepsze, hitami mecze Polaków w Euro 2008
Spośród trzech ostatnich Mistrzostw Europy w piłce nożnej najwięcej widzów gromadziły mecze Euro 2004, jednak najchętniej oglądane spotkania emitowano podczas Euro 2008 z udziałem polskiej reprezentacji.
więcej
|
|
,,Julia" słabiej od ,,Prosto w serce", 2,1 mln widzów i 41 mln zł z reklam
Pierwszy sezon nowej telenoweli TVN „Julia” oglądało średnio tylko 2,08 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok temu w tym samym paśmie pierwszą serię „Prosto w serce”. Serial dał stacji dopiero trzecie miejsce w rynku, za TVP 1 i Polsatem.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,You Can Dance 7": mniej widzów, wygrana z konkurencją
Siódma edycja show „You Can Dance - Po prostu tańcz!” miała średnio 2,55 mln widzów, czyli mniej niż emitowana rok wcześniej szósta seria. Program pozostał jednak liderem rynku tv, a z reklam przyniósł stacji TVN 36 mln zł.
więcej
|
|
Euro 2004 najlepsze, hitami mecze Polaków w Euro 2008
Spośród trzech ostatnich Mistrzostw Europy w piłce nożnej najwięcej widzów gromadziły mecze Euro 2004, jednak najchętniej oglądane spotkania emitowano podczas Euro 2008 z udziałem polskiej reprezentacji.
więcej
|
|
,,Julia" słabiej od ,,Prosto w serce", 2,1 mln widzów i 41 mln zł z reklam
Pierwszy sezon nowej telenoweli TVN „Julia” oglądało średnio tylko 2,08 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok temu w tym samym paśmie pierwszą serię „Prosto w serce”. Serial dał stacji dopiero trzecie miejsce w rynku, za TVP 1 i Polsatem.
więcej
|
|
,,Dzień dobry wakacje" w TVN tylko w niedziele
Stacja TVN szykuje wakacyjne wydania programu „Dzień dobry TVN” pod tytułem „Dzień dobry wakacje”. W tym roku będą one nadawane jednak tylko w niedziele.
więcej
|
|
Telewizja hybrydowa od TVP już ruszyła, co w ofercie?
TVP w piątek uruchomiła usługę telewizji hybrydowej HbbTV, która dostępna jest w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Pierwszym serwisem oferowanym w ramach usługi będą statystyki meczów.
więcej
|
|
Kanały Cyfry+ na YouTubie? Trwają rozmowy
Canal+ Cyfrowy, operator platformy telewizyjnej Cyfra+, zastanawia się nad płatnym udostępnieniem na YouTubie swoich trzech kanałów tematycznych. Od kilku tygodni prowadzone są rozmowy w tej sprawie.
więcej
|
|
Multimedia Polska planuje akwizycje, wyemitowało obligacje za 250 mln zł
Spółka Multimedia Polska wyemitowała 5-letnie obligacje o łącznej wartości 250 mln zł, poinformowała firma w komunikacie. Papiery zostały objęte przez krajowych inwestorów instytucjonalnych, w tym OFE, TFI oraz banki, i mają być notowane na rynku Catalyst. Część pozyskanych środków ma zostać przeznaczona na przejęcia.
więcej
|
|
Kanały dokumentalne: Discovery liderem, zyskały TVP Historia i History
Liderem oglądalności w maju br. wśród kanałów dokumentalnych pozostał Discovery, jednak goni go znajdujący się na drugim miejscu National Geographic. Najwięcej zyskały kanały historyczne: TVP Historia oraz History.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat dołączył TVP1 HD i TVP2 HD
Cyfrowy Polsat w piątek popołudniu dołączył do oferty stacje TVP1 HD i TVP2 HD, które w wysokiej rozdzielczości pokazywać będą Euro 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie. To ostatni duży operator telewizyjny, który nie miał w ofercie tych kanałów.
więcej
|
|
Trzeci sezon "Sanctuary" w AXN Sci-Fi
W czwartek 21 czerwca kanał AXN Sci-Fi rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu "Sanctuary".
więcej
|
|
Rekordowa widownia meczu Polska-Grecja, w szczycie 15,5 mln widzów
Mecz Polska-Grecja, który w piątek 8 czerwca br. zainagurował Euro 2012, w szczytowym momencie oglądalności śledziło 15,5 mln widzów. To łączna widownia spotkania na antenach TVP1, TVP HD i TVP Sport - podała Telewizja Polska.
więcej
|
|
"3x3" - wspólna akcja UPC i kanałów dziecięcych
Sieć UPC Polska wspólnie z kanałami dziecięcymi przygotowała ósmą edycję akcji „3x3”. Nagrodą główną w tej odsłonie konkursu jest 4-osobowa wycieczka do parku rozrywki w Wielkiej Brytanii - Nickelodeon Land.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: Reklamy OLT Express podobne do PLL LOT wprowadzały w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy prasowe i outdoorowe OLT Express z hasłem „Nowe Polskie Linie Lotnicze” wprowadzały odbiorców w błąd. Skargi dotyczące tych przekazów złożyły PLL LOT.
więcej
|
|
,,Głowy do góry!" - PZU promuje się przy meczach Euro
Grupa PZU prowadzi eventową kampanię reklamową pod hasłem „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. To część akcji informującej o rozpoczętym niedawno rebrandingu firmy.
więcej
|
|
Remont z prądem w nowej reklamie BZ WBK z Chuckiem Norrisem (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w BZ WBK z udziałem Chucka Norrisa. Akcję przygotowały firmy Mather Communications, RedWorks i Starcom.
więcej
|
|
Maciej Wielkopolan nadal prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
Maciej Wielkopolan został jednogłośnie wybrany na drugą kadencję prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Podczas walnego wyborczego zgromadzenia członków SMB wybrano także nowy zarząd organizacji oraz jej komisję rewizyjną.
więcej
|
|
Wiewiórki znów reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)
Rozpoczął się kolejny etap kampanii konta z premią oferowanego przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative.
więcej
|
|
NordGlass reklamowana w radiu, internecie i prasie
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci serwisów wymiany i napraw szyb samochodowych NordGlass. Akcję przygotowały agencja TippingPoint i dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Bezpieczny seks. Baw się z głową!
W Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Warszawie rusza projekt Safe Games - kampania informacyjno-edukacyjna, której celem jest przeciwdziałanie przemocy oraz promocja bezpiecznych zachowań. Wolontariusze rozdadzą ponad 100 000 prezerwatyw i ulotek informacyjnych oraz miejskich przewodników - jak bezpiecznie świętować Mistrzostwa Euro 2012.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Siedem grzechów głównych wydawców aplikacji mobilnych
Czego powinni wystrzegać się twórcy i wydawcy aplikacji na urządzenia przenośne? Jakie błędy najczęściej popełniąją? Pisze o tym Paweł Janecki z Wirtualnej Polski.
więcej
|
|
Facebook zyskuje na wsi, NK.pl traci ,,białych kołnierzyków" - raport o social media w Polsce
Z serwisów społecznościowych korzysta ponad 85 proc. polskich internautów. Jacy użytkownicy odwiedzają Facebooka, a jacy - NK.pl?
więcej
|
|
Jak polscy internauci oglądają wideo? (infografika)
80 proc. polskich użytkowników internetu ogląda w nim materiały wideo. Przy czym połowa korzysta z nielegalnych treści.
więcej
|
|
Kanały Cyfry+ na YouTubie? Trwają rozmowy
Canal+ Cyfrowy, operator platformy telewizyjnej Cyfra+, zastanawia się nad płatnym udostępnieniem na YouTubie swoich trzech kanałów tematycznych. Od kilku tygodni prowadzone są rozmowy w tej sprawie.
więcej
|
|
Internet polepsza jakość życia osób starszych
Internet poprawia jakość życia i pozwala na rozwój osobisty - wynika z badania przeprowadzonego wśród osób w wieku 50+. Dzięki korzystaniu z sieci osoby dojrzałe rozwijają swoje pasje, uczą się nowych rzeczy, a także włączają się w życie społeczności.
więcej
|
|
Euro 2012 w mediach społecznościowych: reprezentacja Anglii najpopularniejsza (infografika)
W związku z Euro 2012 serwis Socialbakers przygotował ciekawą infografikę porównującą popularność drużyn biorących udział w turnieju w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Nowe Mapy Google zaprezentowane (wideo)
Internetowy gigant zorganizował w San Francisco konferencję, na której pokazał jak będzie wyglądała nowa wersja popularnej usługi Maps.
więcej
|
|
Raport o rynku reklamy online: Polska liderem pod względem średniego CTR
Na rynku reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej nadal bardziej stawia się na tradycyjne formaty reklamowe, mimo że generują one mniejszą liczbę kliknięć niż nowoczesne i bardziej interaktywne rozwiązania - wynika raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku.
więcej
|
|
3/4 polskich internautów grało w elektroniczne gry
75 proc. polskich internautów w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają?
więcej
|
|
Google uruchomiło witrynę o Polsce na Euro 2012 (wideo)
Google uruchomiło witrynę "Pozdrowienia z Polski" z informacjami o firmowych nowościach, które mają być przydatne dla turystów odwiedzających nasz kraj podczas Euro 2012.
więcej
|
|
Onet z nowym repertuarem kin
Onet uruchomił całkowicie nowy przewodnik po repertuarze kinowym, który umożliwia sprawdzenie seansów w bazie prawie 350 kin w 250 miastach w całej Polsce. Zawiera również redakcyjne rekomendacje filmów oraz jest powiązany za pomocą widżetów z serwisem OnetFilm.
więcej
|
|
Multikino rozdaje na Facebooku vouchery na transmisje z Euro 2012
Multikino uruchomiło na Facebooku aplikację upoważniającą do zakupu w obniżonych cenach biletów na transmisje spotkań Euro 2012 w sieci multipleksów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|