|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 8 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludzie mediów typują wyniki Euro 2012: Polska w ćwierć- lub półfinale
Większość pytanych przez nas przedstawicieli telewizji, prasy i radia prognozuje, że Polska w czasie Euro 2012 dojdzie do ćwierćfinału lub do półfinału. Wśród krajów, które zdobędą tytuł Mistrza Europy, najczęściej wymieniana jest Hiszpania.
więcej |
|
Wszystkie gazety regionalne straciły, ,,Dziennik Polski" aż 22 proc.
Wszystkie 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyło kwiecień br. ze spadkami sprzedaży ogółem. Najwięcej, aż 22 proc., stracił „Dziennik Polski”, natomiast mniej zmalała sprzedaż rzeszowskich „Nowin”.
więcej |
|
Biskupi bronią TV Trwam. "Poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji'
Kard. Stanisław Dziwisz w święto Bożego Ciała apelował o prawdę o Kościele i krytykował ugrupowania antykościelne oraz dyskryminację TV Trwam. To smutny, poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji - mówił z kolei abp Sławoj Leszek Głódź.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Po sukcesie show Magdy Gessler w TVN będzie ,,Masterchef"
Na fali popularności kulinarnych reality-show jak „Kuchenne rewolucje” i „Ugotowani”, TVN wprowadza na antenę trzeci taki format. Jesienią stacja pokaże program „Masterchef”, w którym walczyć ze sobą będą kucharze-amatorzy. Castingi ruszają w drugiej połowie czerwca.
więcej
|
|
"M jak miłość" nadal bezkonkurencyjne, hitem śmierć Hanki
Serial „M jak miłość” w minionym sezonie gromadził nieco mniej widzów niż rok wcześniej, jednak obyczajowa produkcja Dwójki nadal pozostała bezkonkurencyjnym liderem pasma. Wpływy z reklam wyniosły prawie 110 mln zł.
więcej
|
|
Ludzie mediów typują wyniki Euro 2012: Polska w ćwierć- lub półfinale
Większość pytanych przez nas przedstawicieli telewizji, prasy i radia prognozuje, że Polska w czasie Euro 2012 dojdzie do ćwierćfinału lub do półfinału. Wśród krajów, które zdobędą tytuł Mistrza Europy, najczęściej wymieniana jest Hiszpania.
więcej
|
|
Biskupi bronią TV Trwam. "Poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji'
Kard. Stanisław Dziwisz w święto Bożego Ciała apelował o prawdę o Kościele i krytykował ugrupowania antykościelne oraz dyskryminację TV Trwam. To smutny, poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji - mówił z kolei abp Sławoj Leszek Głódź.
więcej
|
|
Rusza Euro 2012. Mecze na żywo i w HD tylko w TVP
Dziś Telewizja Polska rozpocznie relacjonowanie piłkarskich Mistrzostw Europy, organizowanych przez Polskę i Ukrainę. TVP w jakości HD transmitować będzie wszystkie 31 meczów: w TVP1 HD lub w TVP2 HD, równolegle w TVP HD i TVP Sport oraz w internecie.
więcej
|
|
Maciej Dolega prowadzi ,,Teleserwis" w TVN24
Maciej Dolega zaczął prowadzić nadawany w TVN24 program informacyjny „Teleserwis”. Stacja podkreśla, że na razie jego obecność na antenie ma charakter testowy.
więcej
|
|
Kanały filmowe: AXN liderem, Kino Polska wdarło się na podium
W maju br. w segmencie stacji filmowych pozycję lidera utrzymał AXN, choć goni go kanał Kino Polska, który dzięki ponad dwukrotnemu wzrostowi widowni awansował na miejsce drugie. Najwięcej zyskał natomiast niszowy Cinemax2.
więcej
|
|
Euro 2012 w TVP. Telewizja publiczna pokazała główne studio
5 nowoczesnych kamer HD i 25-metrowej szerokości ekran-tło, na którym będą się pojawiać obrazy z transmisji Euro 2012, ma główne studio TVP piłkarskich mistrzostw Europy. W środę w bloku F telewizji publicznej zainaugurowano jego działalność.
więcej
|
|
MiniMini+ i teleTOON+ z bajkami dla niesłyszących
Nadawane przez Canal+ Cyfrowy stacje MiniMini+ i teleTOON+ jako pierwsze kanały dziecięce w Polsce wprowadziły udogodnienia dla dzieci z dysfunkcją słuchu. Od 7 czerwca br. emitują one seriale animowane z tłumaczeniem na język migowy.
więcej
|
|
Multimedia Polska z interaktywnymi reklamami Vision+
Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadza interaktywny format reklamowy Vision+. Jest on dostępny w całej tej sieci, a może być też wdrożony przez innych operatorów.
więcej
|
|
Al Jazeera ma studio w Warszawie, gościem TVN Turbo
Arabski kanał Al Jazeera wybrał dwa programy stacji TVN Turbo: „Pojechany łikend” i „Agromachina”, aby zaprezentować pozytywny wizerunek Polski swoim widzom.
więcej
|
|
,,Cafe Euro" w nowym studiu Polsatu Sport
Telewizja Polsat uruchomiła w swojej głównej siedzibie nowe studio sportowe. Od czwartku 7 czerwca br. realizowany w nim będzie program „Cafe Euro” poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej.
więcej
|
|
Polsat News z ,,Eurosalonem" i ,,Cafe Euro"
Polsat News w związku z Euro 2012 wprowadza zmiany w ramówce. Na jego antenie pojawił się już magazyn "Eurosalon", a kanał wydłuży też poranne serwisy sportowe oraz równolegle z Polsatem Sport będzie pokazywać program "Cafe Euro".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ludzie internetu i marketingu o Euro: Polska w ćwierćfinale, finał Hiszpania - Niemcy
Specjaliści z branży internetowej i marketingowej wierzą, że polska reprezentacja na Euro wyjdzie z grupy. W finale najwięcej osób widzi Hiszpanię i Niemcy. Nasi rozmówcy prognozują też oglądalność najważniejszych meczów.
więcej
|
|
,,Kick in the mix" - Wojciech Szczęsny z reklamuje Pepsi z Leo Messim i Calvinem Harrisem (wideo)
Rozpoczęła się muzyczno-piłkarska kampania reklamowa Pepsi pod hasłem „Kick in the mix”. W akcji - przygotowanej przez firmy BBDO i Media Direction OMD - obok m.in. Leo Messiego i Calvina Harrisa występuje Wojciech Szczęsny.
więcej
|
|
Mike Tyson w kolejnej reklamie Blacka (wideo)
Do emisji trafił drugi spot reklamowy napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Całą kampanię przygotowały firmy Testardo Gram, Testardo Gram, Papaya Films i Mindshare.
więcej
|
|
,,Fala na 5 Stadionie" - Boniek, Figo i van Bastent dalej reklamują Tyskie (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Akcję przygotowały i realizują firmy Tequila, DDB Warszawa i Starcom.
więcej
|
|
,,Rób TO!" w kampanii mBanku
Rozpoczęła się kampania reklamująca usługę mSaver oferowaną przez mBank. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Rób TO!” - przygotowały agencja Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Multimedia Polska z interaktywnymi reklamami Vision+
Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadza interaktywny format reklamowy Vision+. Jest on dostępny w całej tej sieci, a może być też wdrożony przez innych operatorów.
więcej
|
|
Reklama "TP" najbardziej zabawna, a "Triumphu" najbardziej zmysłowa (wideo)
“Nie jedź na kacu” to reklama, która została najlepiej oceniona przez młodzież w badaniu towarzyszącemu konkursowi Spoters 2011. Uzyskała ona najwyższe oceny w pięciu z 12 kategorii.
więcej
|
|
Brain, PZL, Change i DDB w finale przetargu Plusa
Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową ATL trzech linii biznesowych Plusa: abonament, mix i Soho, zostały wybrane agencje Brain, PZL, Change Intengrated i DDB Warszawa.
więcej
|
|
Dni otwarte w kampanii Kasy Stefczyka (wideo)
W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa Kasy Stefczyka wspierająca promocję „Dni otwarte”. Akcję przygotowały firmy Apella i Esense.
więcej
|
|
,,Skuteczne rozwiązania dla Twojego biznesu" reklamują PEKAES
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa firmy logistycznej PEKAES. Akcję przygotowały agencja Unia Interactive i dom mediowy Value Media.
więcej
|
|
Mamed Khalidov reklamuje napój Tiger (wideo)
Rusza kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) z udziałem Mameda Khalidova. Akcję przygotowały agencja Vitamina Cinema i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Emilia Ilków: z Media Shop do Marketshare
Emilia Ilków rozpoczęła pracę jako key account manager w agencji Marketshare. Wcześniej pracowała w agencjach Fabryka Pomysłów oraz Media Shop należących do grupy SparkPark.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie gazety regionalne straciły, ,,Dziennik Polski" aż 22 proc.
Wszystkie 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyło kwiecień br. ze spadkami sprzedaży ogółem. Najwięcej, aż 22 proc., stracił „Dziennik Polski”, natomiast mniej zmalała sprzedaż rzeszowskich „Nowin”.
więcej
|
|
,,Party" liderem, ale traci. ,,Gala" najbardziej na plusie
Magazyn “Party” był w marcu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników z segmentu people, ale jako jedyny zanotował spadek. Najwięcej zyskała „Gala”, lecz pozostała na ostatnim miejscu.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z codziennym dodatkiem w czasie Euro 2012
„Sport.pl na Euro”, nowy dodatek poświęcony mistrzostwom Europy w piłce nożnej, będzie się ukazywał z krajowym wydaniem „Gazety Wyborczej” (Agora) od piątku 8 czerwca do poniedziałku 2 lipca 2012 r.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|