|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jak Ringier Axel Springer zmieni Onet? Branża: Niewiele
Specjaliści z polskiej branży internetowej nie prognozują wielkich zmian po przejęciu Onetu przez Ringier Axel Springer. O perspektywach po tej transakcji mówią m.in. Michał Brański, Dominik Kaznowski i Marek Stankiewicz.
więcej
|
|
Orange i Play najlepsze na Facebooku, Heyah najsłabiej
Z facebookowych fanpage’y polskich sieci komórkowych najlepsze są Orange i Play - oceniają eksperci social mediowi pytani przez Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej wypadły fanpage’e Plusa, T-Mobile i Heyah.
więcej
|
|
,,Newsweek" oskarża ,,Wprost" o kradzież pomysłu akcji społecznej
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka”, uważa, że akcja społeczna „Wprost” (AWR „Wprost”) „Polska jest Ok!” to kopia akcji „Fajna Polska”, z którą wczoraj ruszył „Newsweek”. Zamierza skierować sprawę do sądu. Wydawca „Wprost” zaprzecza i sam zapowiada kroki prawne.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,X Factor" stracił widzów i przegrał z TVP1
Drugą edycję talent-show „X Factor” oglądało w TVN o 1,4 mln widzów mniej niż pierwszą, emitowaną rok temu. Format dał stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej. TVN planuje kolejną edycję programu.
więcej |
|
Ruszyła TV Mobilna Cyfrowego Polsatu, 20 stacji za 19,90 zł
Cyfrowy Polsat poszerzył ofertę o usługę „TV Mobilna” - telewizję w technologii DVB-T skierowaną do użytkowników smartfonów, tabletów, laptopów oraz tradycyjnych telewizorów. Pakiet 20 kanałów telewizyjnych i radiowych kosztuje 19,90 zł.
więcej |
|
Najchętniej oglądane kanały tematyczne: TVN 24 liderem, AXN na podium (top 40)
Kanał TVN 24 był w maju br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem tematycznym.Drugie miejsce dzięki awansowi zajęła AXN kosztem Disney Channel, który spadł na trzecie miejsce. Zestawienie top 40 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,X Factor" stracił widzów i przegrał z TVP1
Drugą edycję talent-show „X Factor” oglądało w TVN o 1,4 mln widzów mniej niż pierwszą, emitowaną rok temu. Format dał stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej. TVN planuje kolejną edycję programu.
więcej
|
|
Ruszyła TV Mobilna Cyfrowego Polsatu, 20 stacji za 19,90 zł
Cyfrowy Polsat poszerzył ofertę o usługę „TV Mobilna” - telewizję w technologii DVB-T skierowaną do użytkowników smartfonów, tabletów, laptopów oraz tradycyjnych telewizorów. Pakiet 20 kanałów telewizyjnych i radiowych kosztuje 19,90 zł.
więcej
|
|
Najchętniej oglądane kanały tematyczne: TVN 24 liderem, AXN na podium (top 40)
Kanał TVN 24 był w maju br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem tematycznym.Drugie miejsce dzięki awansowi zajęła AXN kosztem Disney Channel, który spadł na trzecie miejsce. Zestawienie top 40 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Festiwal w Opolu stracił widzów. Hitem ,,Szalone lata 60!" Wojciecha Manna z synem
Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało w TVP1 średnio o niemal 500 tys. widzów mniej niż ubiegłoroczną imprezę. Jedynka w czasie transmisji jednak nadal była liderem rynku, a najwięcej widzów śledziło koncert prowadzony przez Wojciecha Manna i jego syna.
więcej
|
|
3 mln widzów ,,Prawa Agaty", jesienią druga seria
Średnio 2,99 mln osób oglądało w TVN pierwszy sezon serialu obyczajowego “Prawo Agaty”. Produkcja przegrała tylko z Polsatem i dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Drugą odsłonę serialu widzowie zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
TVP1 wyprzedziła TVN i Polsat, ,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe" hitami
Telewizja TVP1 awansowała w zeszłym tygodniu z miejsca trzeciego na pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Tatiana Okupnik, Piotr Gąsowski i Weronika Marczuk w show ,,Euro na dwa serca" w TVP1
Polskie oraz ukraińskie gwiazdy kultury, sportu i showbiznesu sprawdzą swoją wiedzę o Polsce i Ukrainie w specjalnym show, które TVP1 nada w przeddzień rozpoczęcia Mistrzostw Europy. Widowisko poprowadzi Paulina Chylewska.
więcej
|
|
Polsat i Plus ruszają z TV Mobilną, Info-TV-FM rozmawia z kolejnymi operatorami
Cyfrowy Polsat oraz Polkomtel (operator sieci Plus) uruchomiły oferty usługi telewizji mobilnej. Hurtowy dostawca tej usługi prowadzi negocjacje z kolejnymi operatorami, którzy mogliby być zainteresowani zaoferowaniem jej swoim klientom.
więcej
|
|
,,Stadiony nienawiści" - kontrowersyjny dokument BBC w TVP2
We wtorek 5 czerwca br. telewizyjna Dwójka pokaże kontrowersyjny dokument BBC „Stadiony nienawiści”, którego premierowa emisja w Wielkiej Brytanii odbyła się szerokim echem w naszym kraju.
więcej
|
|
"Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak" i "8 Prostych Zasad" - nowe seriale dla młodzieży w AXN
Kanał AXN wprowadza popołudniowe pasmo serialowe dla młodzieży, w ramach którego od poniedziałku 11 czerwca br. emitowane będą seriale "Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak" i "8 Prostych Zasad".
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa 2012/2013 rusza 17 sierpnia. Oto plan rozgrywek
W piątek, 17 sierpnia 2012 roku rusza nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy 2012/2013. Wszystkie mecze będzie można zobaczyć na żywo i w jakości HD w Canal+ Sport. Wybrane mecze pokażą także kanały sportowe Polsatu oraz Eurosport 2. Portal Wirtualnemedia.pl prezentuje terminarz rozgrywek.
więcej
|
|
5. sezon serialu 'Czysta krew' jesienią w HBO, od 11 czerwca w HBO GO i HBO OD (wideo)
Premiera piątego sezonu serialu HBO Czysta krew odbędzie się 11 czerwca - dzień po premierze amerykańskiej - w HBO GO i HBO OD. Jesienią serial będzie można oglądać w HBO.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Hitler, KFC, Nikon, Kim Dzong, Victoria's Secret - najbardziej obraźliwe reklamy
Wśród finalistów tegorocznego konkursu Chip Shop Awards w kategorii „Reklamy najbardziej niepoprawne politycznie” znalazły się m.in. layouty promujące KFC, Nikon i Victoria’s Secret oraz reklamy oparte na wizerunkach Hitlera i Kim Dzong Una.
więcej
|
|
Bank Pekao bez żubra - rebranding do końca 2013 r. za 40 mln zł
Bank Pekao SA zmienia logo i barwy na takie, które będą wskazywały na przynależność banku do grupy UniCredit. Łączne koszty rebrandingu to 40 mln zł; dodatkowo bank wyda 10 mln na kampanię informacyjną trwającą podczas Euro 2012, poinformowali przedstawiciele banku.
więcej
|
|
Equinox Polska zmienia wizerunek. Origami zamiast ZOG
Dom mediowy Equinox Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Rebranding wynika m.in. z zakończenia współpracy z ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Samsung Galaxy S III reklamowany jako ,,pierwszy smartfon, który naprawdę myśli jak Ty"
W polskiej telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa telefonu Samsung Galaxy S III. Akcję przygotowały Leo Burnett i Pompidou oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Play zaprasza na Facebooku dzieci do nowej reklamy z Wojewódzkim (wideo)
W nowej reklamie Play razem z Kubą Wojewódzkim wystąpią dzieci. Chętni do połowy czerwca mogą się zgłaszać na facebookowym fanpage’u sieci.
więcej
|
|
Nowe reklamy w kampanii Lotto ,,Warto zostać milionerem" (wideo)
Rusza druga odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Propeller Film, My Place i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat i Plus promują usługę TV Mobilna (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa usługi TV Mobilna, którą w poniedziałek 4 czerwca br. wprowadziły do swoich ofert Cyfrowy Polsat oraz Plus. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i outdoor.
więcej
|
|
Redd's Cranberry z Sabriną Pilewicz i konkursem na Facebooku
Na Facebooku ruszył konkurs wspierający wejście do stałej sprzedaży piwa Redd's Cranberry (Kompania Piwowarska). Za akcję, organizowaną wspólnie z projektantką Sabriną Pilewicz, odpowiadają firmy Q&A Consulting i Grey Worldwide Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" oskarża ,,Wprost" o kradzież pomysłu akcji społecznej
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka”, uważa, że akcja społeczna „Wprost” (AWR „Wprost”) „Polska jest Ok!” to kopia akcji „Fajna Polska”, z którą wczoraj ruszył „Newsweek”. Zamierza skierować sprawę do sądu. Wydawca „Wprost” zaprzecza i sam zapowiada kroki prawne.
więcej
|
|
Tomasz Lis: Piotr Semka o mnie kłamie. To prawicowy dziennikarz, ten typ tak ma
Tomasz Lis zarzuca Piotrowi Semce kłamstwa w jego tekście o kulisach zdymisjonowania rządu Jana Olszewskiego. „Dlaczego prawicowy dziennikarz musi kłamać? Musi, bo ten typ tak ma” - ocenia Lis.
więcej
|
|
Super Express TV ruszy latem, najpierw emisja w internecie
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe przyspieszą start tabloidowego kanału Super Express TV. Zanim stacja jesienią pojawi się w u operatorów kablowych, latem zacznie nadawać w internecie.
więcej
|
|
Polskapresse kontroluje Gruper.pl, nowy zarząd
Grupa Polskapresse podpisała umowę zakupu kolejnych 35 proc. udziałów w firmie Gruper.pl od dwóch jej współzałożycieli. Tym samym niemiecki koncern prasowy kontroluje już 54 proc. udziałów w serwisie zajmującym się zakupami grupowymi.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer przejmuje Onet.pl za 956,25 mln zł
TVN wniesie Grupę Onet.pl do spółki celowej, w której głównym akcjonariuszem będzie Ringier Axel Springer (RAS), poinformowała spółka w komunikacie. TVN otrzyma 956 mln zł w gotówce i 25% akcji spółki, do której wnosi swoje aktywa.
więcej
|
|
,,Fajna Polska" - nowa akcja "Newsweek Polska"
W poniedziałek, w 23. rocznicę pierwszych częściowo wolnych wyborów, do całego nakładu tygodnika Newsweek Polska dołączone zostały naklejki z logo akcji „Fajna Polska”. Inicjatywa Newsweeka to akcja społeczna, której celem jest zachęcenie Polaków do optymistycznego myślenia o Polsce.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jak Ringier Axel Springer zmieni Onet? Branża: Niewiele
Specjaliści z polskiej branży internetowej nie prognozują wielkich zmian po przejęciu Onetu przez Ringier Axel Springer. O perspektywach po tej transakcji mówią m.in. Michał Brański, Dominik Kaznowski i Marek Stankiewicz.
więcej
|
|
Orange i Play najlepsze na Facebooku, Heyah najsłabiej
Z facebookowych fanpage’y polskich sieci komórkowych najlepsze są Orange i Play - oceniają eksperci social mediowi pytani przez Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej wypadły fanpage’e Plusa, T-Mobile i Heyah.
więcej
|
|
Facebook otworzy się na dzieci?
Wraca kontrowersyjna sprawa dostępności Facebooka dla dzieci poniżej 13. roku życia. Społecznościowy portal podobno pracuje nad technologią, która pozwoli najmłodszym użytkownikom internetu na korzystanie z serwisu pod nadzorem rodziców.
więcej
|
|
Polskapresse kontroluje Gruper.pl, nowy zarząd
Grupa Polskapresse podpisała umowę zakupu kolejnych 35 proc. udziałów w firmie Gruper.pl od dwóch jej współzałożycieli. Tym samym niemiecki koncern prasowy kontroluje już 54 proc. udziałów w serwisie zajmującym się zakupami grupowymi.
więcej
|
|
Interia zmienia cennik reklamowy. Nowe formaty, prawie wszystkie serwisy premium
Interia.pl wprowadziła nowy cennik reklamowy. Wprowadzono kilka nowych form reklam, a prawie wszystkie serwisy tematyczne przydzielono do grupy premium.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer przejmuje Onet.pl za 956,25 mln zł
TVN wniesie Grupę Onet.pl do spółki celowej, w której głównym akcjonariuszem będzie Ringier Axel Springer (RAS), poinformowała spółka w komunikacie. TVN otrzyma 956 mln zł w gotówce i 25% akcji spółki, do której wnosi swoje aktywa.
więcej
|
|
Ogromna awaria serwisów. Niedostępne Kwejk, Citeam, NaTemat
W poniedziałek od rana niedostępnych było kilka popularnych serwisów: Kwejk.pl, Money.pl, Citeam.pl oraz strony NextWeb Media na czele z NaTemat.pl. Wszystkie korzystają z usług hostingowych Beyond.pl.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Im bliżej Euro 2012, tym większy optymizm kibiców
Do 76% wzrósł odsetek kibiców, którzy uważają, że Euro 2012 będzie sukcesem organizacyjnym Polski. Jednocześnie do 44%, czyli niemal dwukrotnie, wzrósł odsetek osób, które nie odczuwają żadnych obaw związanych z turniejem. Coraz więcej kibiców wierzy także w możliwości polskiej kadry - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Coca-Cola i Adidas - marki najbardziej kojarzone z emocjami sportowymi
Wśród marek w największym stopniu kojarzonych z emocjami sportowymi znajdują się zarówno marki sponsorów Euro 2012 i producenci odzieży sportowej, jak i marki sponsorujące reprezentację Polski czy nawiązujące w komunikacji do symboliki piłkarskiej - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|