|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 3 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj 2012: TVN liderem, TVP1 spadła na trzecie miejsce
Najchętniej oglądaną stacją w maju br. zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Wszystkie kanały z czołówki jednak zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły kanały TVP.
więcej |
|
,,Fakty" liderem w maju 2012. Zyskały tylko "Wydarzenia" i ,,Panorama"
Liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych w maju br. zostały “Fakty”, które wyprzedziły “Wiadomości”. Oba dzienniki jednak straciły, zyskały za to “Wydarzenia” i “Panorama”.
więcej |
|
Ile z reklam zarabiają miesięczniki dla mężczyzn? ,,Logo" zyskało, ,,CKM" mocno w dół
W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Okolice Superstacji jak dziki zachód? Dziennikarze się boją, apel do policji
- Czujemy się jak byśmy żyli na dzikim zachodzie - mówi dziennikarz Superstacji. W ciągu ostatnich miesięcy doszło bowiem do dwóch pobić pracowników kanału w okolicach jego siedziby. Apel do policji w tej sprawie wystosowało już Centrum Monitoringu Wolności Pracy.
więcej
|
|
Maj 2012: TVN liderem, TVP1 spadła na trzecie miejsce
Najchętniej oglądaną stacją w maju br. zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Wszystkie kanały z czołówki jednak zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły kanały TVP.
więcej
|
|
,,Fakty" liderem w maju 2012. Zyskały tylko "Wydarzenia" i ,,Panorama"
Liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych w maju br. zostały “Fakty”, które wyprzedziły “Wiadomości”. Oba dzienniki jednak straciły, zyskały za to “Wydarzenia” i “Panorama”.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler cały czas hitem TVN
„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wiosną br. miały więcej widzów niż rok wcześniej i dały TVN pozycję lidera nie tylko w grupie komercyjnej, ale też wśród wszystkich widzów. Stacja była także liderem w czasie emisji powtórek kulinarnego formatu.
więcej
|
|
"Ojciec Mateusz" stracił 300 000 widzów
Siódmy sezon “Ojca Mateusza” śledziło w czwartkowe wieczory w TVP1 średnio 4,71 mln widzów, czyli o 300 000 mniej niż oglądało emitowaną rok wcześniej piątą serię. Serial jednak w dalszym ciągu dał Jedynce pozycję zdecydowanego lidera rynku.
więcej
|
|
Comedy Central z własnym Euro, zagrają skąpo odziane panie (foto)
Comedy Central w czasie Euro 2012 pokazywać będzie program „C-Cup”, w którym widzowie zobaczą rozgrywki skąpo ubranych pań w piłce nożnej. Audycja będzie się ukazywać na antenie, gdy trwać będą przerwy prawdziwych meczów Mistrzostw Europy.
więcej
|
|
Ruszył Polsat Sport Extra HD, co w ofercie?
W piątek 1 czerwca br. uruchomiony został kanał Polsat Sport Extra HD. Ma on taką samą ramówkę jak funkcjonujący od wielu lat Polsat Sport Extra.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim pouczona przez dyrektora TVP 2 ws. marihuany
Dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński pisemnie pouczył Agnieszkę Szulim w związku z incydentem w „Pytaniu na Śniadanie” dotyczącym rzekomego zażywania przez prezenterkę marihuany.
więcej
|
|
Dawid Podsiadło wygrał ,,X Factor 2" (wideo)
Dawid Podsiadło z grupy Tatiany Okupnik został zwycięzcą drugiej edycji programu „X Factor” nadawanego w TVN. W głosowaniu widzów w finałowym odcinku show 19-latek pokonał Marcina Spennera i zespół The Chance.
więcej
|
|
TVP2 HD nadaje już naziemnie
W piątek 1 czerwca br. ruszył przekaz kanału TVP2 HD w ramach trzeciego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-3). Stacja pojawiła się też u pierwszych operatorów kablowych.
więcej
|
|
Sześć nowych kanałów w UPC Polska
Od 1 czerwca br. oferta telewizji cyfrowej sieci UPC Polska została wzbogacona o sześć nowych kanałów: TVP1 HD, TVP2 HD, Orange Sport, AXN Spin, Canal+ Gol HD i Canal+ Weekend HD.
więcej
|
|
Inea włączyła sześć nowych kanałów
Wielkopolska sieć kablowa Inea 1 czerwca br. dołączyła do oferty stacje TVP1 HD, TVP2 HD, Polsat Sport Extra HD, Next Music, Next Music HD oraz Poker Channel. Jednocześnie operator wyłączył kanały Polsat Futbol oraz Czwórkę Radio z Wizją.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują
- Większość reklamodawców przestraszyła się dużego szumu związanego z Euro 2012, jak również wysokich cen w TVP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink.
więcej
|
|
ING: Edyta Górniak tylko w piłkarskiej reklamie
Edyta Górniak została zaangażowana przez ING Bank Śląski tylko do ruszającej właśnie kampanii reklamowej. Bank odnosi się w niej do piłki nożnej, chociaż z naszą reprezentacją i Euro 2012 nie ma nic wspólnego.
więcej
|
|
Ile z reklam zarabiają miesięczniki dla mężczyzn? ,,Logo" zyskało, ,,CKM" mocno w dół
W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”.
więcej
|
|
Jacek Gmoch w kolejnej reklamie ,,cenowych mistrzostw świata" w Lidlu (wideo)
Do emisji trafiły nowe spoty z głosem Jacka Gmocha reklamujące ofertę „Cenowe mistrzostwa świata” w sklepach Lidl. Kolejne odsłony akcji będą prowadzone co tydzień.
więcej
|
|
Henio-piłkarz gra i apeluje w spocie Tesco przed Euro (wideo)
W internecie pojawiła się piłkarska reklama Tesco, w której główną rolę odgrywa Henio. Spot przygotowała agencja Pride&Glory Interactive.
więcej
|
|
Walmart najcenniejszą marką w handlu detalicznym na świecie
W siódmej dorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, Walmart osiągnął wartość marki na poziomie 34,4 mld USD, dzięki czemu wyprzedził Amazon i zajął pierwsze miejsce w rankingu sektora handlu detalicznego.
więcej
|
|
Serce i Rozum reklamują FunPack HD z Pieszczochem i piłką Euro 2012 (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa FunPacku HD w Orange, w której występują Serce i Rozum. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Podwójna moc hybrydy" w kampanii nowego Lexusa (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek samochód Lexus GS 450h (Toyota Motor Poland). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Podwójna moc hybrydy”, przygotowały firmy Heads Advertising i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Reklama Open Finance z obietnicą o ZUS-ie wprowadzała w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że promujące Open Finance maile o tytule „Zmiany w ZUS-ie w 2012” wprowadzały internautów w błąd, obiecując informacje, które można uzyskać tylko w bezpośredniej rozmowie z konsultantem.
więcej
|
|
,,Emocje do pełna" - pracownicy/kibice reklamują Lotos
Pod hasłem „Emocje do pełna” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Lotos nawiązująca do wydarzeń sportowych. Akcję przygotowała agencja Adwertajzing.
więcej
|
|
Platige Image z dwoma nagrodami za ,,Wiedźmina 2" - najlepszy trailer i cinematic
Zwiastun do gry „Wiedźmin 2” przygotowany przez Platige Image został uznany za najlepszy cinematic roku na międzynarodowym festiwalu Animayo. Ponadto zdobył nagrodę w konkursie Golden Trailer Awards.
więcej
|
|
PKP Energetyka wybrała Arip Next
Agencja Arip Next wygrała przetarg na obsługę reklamową spółki PKP Energetyka. Współpracę zaplanowano na rok.
więcej
|
|
,,Blask jedwabiu w Twoich włosach" reklamuje CeceMED
W prasie trwa kampania reklamowa kosmetyków do włosów CeceMED. Akcję pod hasłem „Blask jedwabiu w Twoich włosach” przygotowała agencja Pompidou.
więcej
|
|
,,Zgaś diody" w kampanii Nivea Pure Effect (wideo)
W internecie pod hasłem „Zgaś diody” trwa kampania reklamowa kosmetyków Nivea Pure Effect. Akcję na zlecenie Nivea Polska przygotowały agencja Opcom i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Edyta Górniak śpiewa ,,hymn" w reklamie ING (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Edyty Górniak. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały firmy Brain i PanMediaWestern.
więcej
|
|
BBC reklamuje w Polsce ,,London Calling"
W polskiej prasie, radiu i internecie trwa kampania reklamowa pasma „London Calling” emitowanego przez BBC. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Woopa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ile z reklam zarabiają miesięczniki dla mężczyzn? ,,Logo" zyskało, ,,CKM" mocno w dół
W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”.
więcej
|
|
,,Dziennik Polski" lepszy od ,,Faktu", a ,,Wyborcza" od ,,Dziennika Wschodniego"
Tylko w Małopolsce i na Lubelszczyźnie zmienili się liderzy czytelnictwa w okresie od października ub.r. do marca br. względem analogicznego okresu rok wcześniej - zostały nimi „Dziennik Polski” i „Gazeta Wyborcza”. W pozostałych regionach na czele pozostały te same tytuły.
więcej
|
|
Cezary Szymanek redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska
Cezary Szymanek, były szef działu informacji w Radiu PiN, od sierpnia 2012 roku będzie nowym redaktorem naczelnym dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group).
więcej
|
|
,,Kurier TV", ,,Super TV" i ,,Tele Max" znów z osobnymi redakcjami
Wydawnictwo Bauer po dwóch latach zdecydowało o ponownym utworzeniu niezależnych zespołów redakcyjnych tygodników telewizyjnych „Kurier TV”, „Super TV” i „Tele Max”.
więcej
|
|
Beata Jaworowska dyrektorem marketingu ,,Gazety Wyborczej"
Od czerwca Beata Jaworowska objęła stanowisko dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kolanowską, która awansowała na dyrektor wydawniczą "Gazety Wyborczej".
więcej
|
|
"Super Express" z plakatem kadry Smudy i przewodnikiem na Euro 2012 (wideo)
Do poniedziałkowego “Super Expressu” (Murator) dołączony zostanie plakat z piłkarską reprezentacją Polski na Euro 2012. We wtorek 5 czerwca br. dziennik ukaże się z książką-przewodnikiem o mistrzostwach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|