|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 1 Czerwca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Fightbox - kanał o sztukach walki od Kino Polska TV
Spółka Kino Polska TV 1 czerwca br. uruchomiła w naszym kraju zapowiadany od dawna kanał Fightbox, poświęcony sztukom walki. Kierowana do mężczyzn stacja debiutuje dziś w ofercie Cyfrowego Polsatu i będzie dostępna tylko po angielsku.
więcej
|
|
"Ja to mam szczęście" słabiej od ,,Rodzinki.pl"
Nowy komediowy serial Dwójki “Ja to mam szczęście” przegrał z konkurencją i miał o aż 1,36 mln widzów mniej, niż nadawana rok temu w tym samym paśmie “Rodzinka.pl”. Wpływy z reklam wyniosły 12,3 mln zł.
więcej
|
|
Cztery nowe kanały w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat 1 czerwca br. dołączy do oferty cztery nowe kanały: Fightbox, Filmbox Extra, Filmbox Family i Polsat Sport HD, a z jego oferty zniknie Polsat Futbol, który zakończył nadawanie. Poza tym operator poszerzy dostępność kanałów TVP Seriale i Kino Polska.
więcej
|
|
Moniki Chojnacka wiceprezesem Comedy Central International
Monika Chojnacka, dotychczas wiceprezes ds. rozrywki Viacom International Media Networks na rynki wschodzące, objęła nowo utworzone stanowisko wiceprezes ds. rozwoju marki i biznesu Comedy Central International.
więcej
|
|
Wojciech Maziarski i politycy, czyli ,,Kalkulator polityczny" w Polsat News
„Kalkulator polityczny” to nowy program publicystyczny, który poprowadzi w Polsat News Wojciech Maziarski. Zapraszanie będą do niego politycy, których opinie zostaną skonfrontowane z badaniami opinii publicznej.
więcej
|
|
,,Jakubiak w sezonie" wraca do Kuchnia.tv
Kanał Kuchnia.tv latem pokaże czwartą edycję programu „Jakubiak w sezonie”, w którym Tomasz Jakubiak podpowiada Polakom jak z rodzimych, sezonowych produktów stworzyć apetyczne i oryginalne dania.
więcej
|
|
TVP1 HD już nadaje naziemnie
W czwartek 31 maja Telewizja Polska uruchomiła testowy przekaz kanału TVP1 HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja stopniowo włączana jest w kolejnych lokalizacjach.
więcej
|
|
Siatkarze walczą o awans na igrzyska w Londynie. Relacje w Eurosporcie 2
W dniach 1-10 czerwca w Japonii odbędzie się siatkarski turniej kwalifikacyjny mężczyzn do igrzysk olimpijskich w Londynie. Turniejowe mecze, w tym osiem spotkań na żywo, pokaże kanał Eurosport 2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mike Tyson śpiewająco reklamuje Black (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Akcję pod hasłem „Tak działa Black!” przygotowały firmy Testardo Gram, Testardo Gram, Papaya Films i Mindshare.
więcej
|
|
Najbardziej niesmaczne reklamy: Apple, Gates, Jackson...
W tegorocznym konkursie Chip Shop Awards wybrano finalistów, m.in. w kategorii „Najbardziej niesmaczne reklamy”. Znalazły się wśród nich m.in. layouty promujące Microsoft i Apple, a także wykorzystujące wizerunek Michaela Jacksona.
więcej
|
|
,,Truth Well Told" - McCann z nową identyfikacją
Globalna agencja reklamowa McCann zmienia swój system identyfikacji wizualnej. Jej nowe logo jest minimalistyczne, a niezmieniony claim brzmi: „Truth Well Told”.
więcej
|
|
Mumio reklamuje ,,Wyprz de luxe" w Plusie (wideo)
Trwa kampania reklamująca promocję „Wyprz de luxe” w taryfach Plus Abonament. W spotach, przygotowanych przez agencję PZL, występuje kabaret Mumio.
więcej
|
|
Chevrolet sponsorem Manchesteru United
Należąca do koncernu General Motors marka Chevrolet została sponsorem i oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu Manchester United.
więcej
|
|
Kino i koncerty promują konto w Credit Agricole
Credit Agricole Bank Polska rozpoczął promocję oferowanego przez siebie 1 Konta. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Nestpoint.
więcej
|
|
"Słoneczne Pogotowie Dove" - 3 x Alfa Romeo do wygrania (wideo)
Ruszyła loteria promocyjna produktów marki Dove (Unilever) do pielęgnacji włosów i ciała, w której do wygrania są m.in. 3 samochody Alfa romeo MiTo. Akcję pod hasłem "Słoneczne Pogotowie Dove" przygotowały i realizują firmy IQ Marketing i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Ford Transit reklamowany jako ,,maszyna do oszczędzania pieniędzy"
W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa samochodu Ford Transit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Maszyna do oszczędzania pieniędzy”, przygotowały firmy Ogilvy Action, Wunderman i Mindshare.
więcej
|
|
Enea: Heads Advertising zamiast Grupy Codex
Agencja Heads Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Enea. Poprzednio zajmowała się tym Grupa Codex.
więcej
|
|
Millward Brown SMG/KRC prowadzi badanie widowni kinowej w sieci Mutikino
Spółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych.
więcej
|
|
Discovery na Euro 2012 z Orange
Marka Orange, partner technologiczny Euro 2012, będzie promować się przy programach związanych z Mistrzostwami, które emitować będzie Discovery Channel.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czy śmierć zasad etyki w polskich mediach jest faktem?
Czy polscy dziennikarze przestrzegają podstawowych zasad etyki? Gdzie leży granica pomiędzy działaniem nieetycznym a takim, które służy wyższym celom i informowaniu opinii publicznej? O tych kwestiach rozmawiamy z przedstawicielami różnych polskich mediów.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita": tylko trzy numery ze sprzedażą powyżej 100 tys. egz.
W marcu br. tylko trzy numery „Rzeczpospolitej” (Presspublica) miały sprzedaż ogółem wynoszącą ponad 100 tys. egz. Najwyższy wynik w tamtym miesiącu odnotowało wydanie, które ukazało się po tragedii kolejowej pod Szczekocinami.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najchętniej czytanym miesięcznikiem, bez wzrostów w czołówce
Żaden tytuł z pierwszej dziesiątki najchętniej czytanych miesięczników w okresie od października ub.r. do marca br. nie zanotował wzrostu czytelnictwa. W czołówce znalazły się głównie kobiece pisma poradnikowe.
więcej
|
|
Presspublica ma nowy zarząd. Grzegorz Hajdarowicz prezesem
Zarząd Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Przekroju”, został poszerzony z trzech do pięciu osób. Funkcję prezesa objął właściciel spółki Grzegorz Hajdarowicz, zastępując Dariusza Leśniaka.
więcej
|
|
Rita Schultz w ,,Bloomberg Businessweek Polska"
Rita Schultz dołączyła dzisiaj do zespołu dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group), gdzie zostanie dyrektor wykonawczą ds. wydawniczych.BusinessToday.pl.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,To & Owo TV" z dodatkami na Euro 2012
W przyszłym tygodniu czołowe tygodniki telewizyjne Wydawnictwa Bauer - „Tele Tydzień” i „To & Owo TV” ukażą się wraz dodatkami poświęconymi Euro 2012.
więcej
|
|
Big Free - kolejny wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych
Polskapresse, Media Regionalne i Edytor przygotowały kolejną wspólną ofertę reklamową. Pakiet Big Free umożliwia kupowanie ogólnopolskich kampanii reklamowych w bezpłatnych tytułach miejskich należących do tych trzech wydawców.
więcej
|
|
Edipresse Polska łączy struktury
Wydawnictwo Edipresse, wydawca m.in. „Vivy!”, „Party” i „Przyjaciółki”, zdecydowało, że od 1 czerwca br. połączy dział kolportażu oraz biuro obsługi klienta w jeden dział dystrybucji.
więcej
|
|
Samochodowa flaga kibica z "Gazetą Wyborczą" za 6,99 zł
W sobotę 2 czerwca 2012 r. z „Gazetą Wyborczą” (Agora) do kupienia będzie samochodowa flaga kibica.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|