|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 28 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza": sprzedaż waha się od 174 tys. egz. do 370 tys. egz.
Największą sprzedaż ogółem spośród marcowych wydań „Gazety Wyborczej” (Agora), osiągnął numer z 2 marca br., który sprzedał się w liczbie 369 659 egz. Najsłabszy wynik sprzedażowy w tamtym miesiącu był ponad dwa razy niższy.
więcej |
|
Gazety 12 proc. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,Metro" i DGP najbardziej w dół
W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej. „Fakt”, „Metro” i „Dziennik Gazeta Prawna” zarobiły po ponad 20 proc. mniej, za to „Przegląd Sportowy” - aż 70 proc. więcej.
więcej |
|
,,Kalkulator polityczny" w Polsat News, prowadzi Wojciech Maziarski
Były redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Wojciech Maziarski poprowadzi autorski program „Kalkulator polityczny” w kanale Polsat News.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Hotel 52" stracił widzów, ale będzie kolejna seria
Piąta seria serialu obyczajowego “Hotel 52” miała mniej widzów niż nadawana rok temu trzecia odsłona. Podczas nadawania produkcji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i z reklam zarobił 19 mln zł. Jesienią stacja nada kolejny sezon.
więcej
|
|
,,Kalkulator polityczny" w Polsat News, prowadzi Wojciech Maziarski
Były redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Wojciech Maziarski poprowadzi autorski program „Kalkulator polityczny” w kanale Polsat News.
więcej
|
|
TVP1 HD i TVP2 HD także w UPC i Aster
Sieć UPC Polska 1 czerwca br. dołączy do oferty kanały TVP1 HD i TVP2 HD, które w wysokiej rozdzielczości pokazywać będą Euro 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
więcej
|
|
TVP i BBC planują kolejne wspólne produkcje
Telewizja Polska i BBC Worldwide podpisały w piątek porozumienie o kontynuacji współpracy przy kolejnych produkcjach, które będą emitowane przez obu nadawców. Pierwsza wspólną produkcją obu telewizji jest kręcony od kwietnia serial „Szpiedzy w Warszawie”.
więcej
|
|
Koniec "Szpilek na Giewoncie", bez Magdy Schejbal najniższa oglądalność w historii
Czwarty sezon serialu “Szpilki na Giewoncie” bez Magdy Schejbal miał najmniej widzów spośród wszystkich jego wcześniejszych serii i w dodatku stracił pozycję lidera na rynku. Najprawdopodobniej serial nie będzie już kontynuowany.
więcej
|
|
Jula artystą trendy Sopot TOPtrendy 2012
Jula została zwycięzcą koncertu trendy 10. Sopot TOPtrendy Festiwal, który odbył się w Ergo Arenie.
więcej
|
|
Porażka o. Tadeusza Rydzyka, sąd oddalił skargę TV Trwam
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił w piątek skargę fundacji o. Tadeusza Rydzyka Lux Veritatis na odmowną decyzję KRRiT dotyczącą miejsca na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla TV Trwam. Fundacja zapowiada skargę kasacyjną do NSA.
więcej
|
|
Roland Garros 2012: trójwymiarowe transmisje Eurosportu na żywo na Canal+ 3D
Eurosport będzie transmitował wielkoszlemowy turniej tenisowy French Open na żywo w 3D. Wyłącznymi partnerami projektu w Polsce są Canal+ Cyfrowy oraz Panasonic, dzięki czemu trójwymiarowe relacje będzie można obejrzeć na kanale Canal+ 3D i w kilkudziesięciu sklepach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety 12 proc. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,Metro" i DGP najbardziej w dół
W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej. „Fakt”, „Metro” i „Dziennik Gazeta Prawna” zarobiły po ponad 20 proc. mniej, za to „Przegląd Sportowy” - aż 70 proc. więcej.
więcej
|
|
Sąd: reklamy Link4 z agentami nieobyczajne, ale nie wprowadzały w błąd
Sąd Najwyższy uznał, że reklamy Link4 sprzed 4 lat pokazujące agentów ubezpieczeniowych nie wprowadzały klientów w błąd. Sąd zaznaczył jednak, że spoty naruszyły dobre obyczaje.
więcej
|
|
,,Przyrodnicze" spoty z Krystyną Czubówną reklamują Nivea For Men (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa antyperspirantów Nivea For Men. Akcję na zlecenie Nivea Polska przygotowały firmy Opcom, Diamonds Factory i MEC.
więcej
|
|
Motoryzacja 11 proc. więcej na reklamę. Fiat na czele, Citroen, Peugeot i Renault w dół
W I kwartale br. firmy z branży motoryzacyjnej cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) wydały w Polsce 284 mln zł. Oznacza to wzrost o 11,5 proc. w skali roku.
więcej
|
|
Kucharze reklamują sosy sałatkowe i Fix Chrupery Knorr (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca sosy sałatkowe i Fix Chrupery marki Knorr (Unilever Polska). Akcję przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy PHD Media Direction.
więcej
|
|
,,Słucham", ,,Tak" i ,,Oczywiście" w kampanii kredytu w Invest-Banku (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i oddziałach Invest-Banku ruszyła kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały firmy Schulz brand friendly i Alvernia Studios.
więcej
|
|
Śnieżka z nową identyfikacją
Farby Śnieżka mają nowe logo i są dostępne w zmodyfikowanych opakowaniach. Zmiana identyfikacji wizualnej ma podkreślać nowoczesność i wysoką jakość tej marki.
więcej
|
|
Ograniczenia reklamowe w mieście w związku z Euro 2012
Firmy konkurujące ze sponsorami mistrzostw Euro 2012 mają ograniczone możliwości reklamowania się na miejskich terenach i obiektach w okolicy Stadionu Narodowego, strefy kibica i ważnych trasach przejazdów. Wynika to z umowy między miastem a UEFA.
więcej
|
|
Grupy Euro 2012 na puszkach Coca-Coli
Coca-Cola, oficjalny sponsor Euro 2012, wprowadziła na rynek serię czterech limitowanych puszek, z których każda przedstawia wizualizację jednej z czterech grup na mistrzostwa.
więcej
|
|
Pomidorowi piłkarze promują ketchupy Kotlin
Trwa promocja ketchupów Kotlin (Agros-Nova) związana z piłką nożną i Euro 2012. Akcję przygotowała agencja V&P.
więcej
|
|
"We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS
W telewizji i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej UPS prowadzonej pod hasłem "We love logistics".
więcej
|
|
Centrum Zaopatrzenia Bohaterów - internetowy sklep Leroy Merlin pod nową nazwą
Na outdoorze, w internecie, i prasie ruszyła kampania promująca internetowy sklep sieci marketów budowlanych Leroy Merlin, który ma nową nazwę - Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Akcję przygotowała agencja Good.
więcej
|
|
"To naturalne" w kampanii podłóg Barlinek
Ruszyła kampania wizerunkowa firmy Barlinek produkującej naturalne podłogi drewniane. Akcję prowadzoną pod hasłem "To naturalne" przygotowała agencja K2.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza": sprzedaż waha się od 174 tys. egz. do 370 tys. egz.
Największą sprzedaż ogółem spośród marcowych wydań „Gazety Wyborczej” (Agora), osiągnął numer z 2 marca br., który sprzedał się w liczbie 369 659 egz. Najsłabszy wynik sprzedażowy w tamtym miesiącu był ponad dwa razy niższy.
więcej
|
|
Gazety 12 proc. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,Metro" i DGP najbardziej w dół
W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej. „Fakt”, „Metro” i „Dziennik Gazeta Prawna” zarobiły po ponad 20 proc. mniej, za to „Przegląd Sportowy” - aż 70 proc. więcej.
więcej
|
|
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem "Tele Tydzień"
Marzec nie przyniósł specjalnych zmian w tendencjach notowanych wśród tygodników telewizyjnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki poza „Teleprogramami”, a najwięcej stracił „Super TV”. Nie zagrożoną pozycję lidera zajmuje „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Pisma młodzieżowe: ,,13 Magazyn Nastolatki" w dół, zyskało ,,Bravo Girl"
Trzy z pięciu magazynów młodzieżowych, które ukazały się w lutym br., zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej wśród nich stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Najwięcej zyskało natomiast „Bravo Girl!”, a liderem pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Elżbieta Hołubka szefem reklamy w Grupie Zwierciadło
Elżbieta Hołubka, była szefowa biura reklamy G+J Polska, została od dzisiaj dyrektorem reklamy Grupy Zwierciadło. Będzie jej podlegać zespół reklamy magazynów, portalu i spółki Novimedia.
więcej
|
|
,,Piłka i kropka" - specjalne wydanie ,,Kropki TV" na Euro
W poniedziałek 28 maja br. w sieci sklepów Biedronka pojawi się specjalne wydanie tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P) poświęcone zbliżającym się Mistrzostwom Europy w piłce nożnej.
więcej
|
|
"Polityka" o stalinizmie w Polsce
W środę 30 maja br. w sprzedaży pojawi się kolejne wydanie specjalne „Polityki” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) z cyklu “Pomocnik Historyczny”. Publikacja zatytułowana będzie „Stalinizm po polsku”.
więcej
|
|
"Dzieci sztormu" - nowa saga "Faktu" za 1 grosz
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska wydaje nową sagę książkową pod marką “Faktu”. Pierwszy tom “Dzieci sztormu” został dołączony do poniedziałkowego wydania gazety.
więcej
|
|
Tomasz Lis w reklamie ,,Newsweeka" (wideo)
Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową tygodnika „Newsweek Polska”. W reklamach zapowiadane są najciekawsze tematy z kolejnych numerów pisma. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio i internet.
więcej
|
|
"Polityka" na iPada z wydaniami specjalnymi
Tygodnik “Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) wprowadził do swojej aplikacji na tablet iPad możliwość kupowania wybranych wydań specjalnych. Narzędzie zostało także zintegrowane z aplikacją Newsstand.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|