|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 25 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Szymon Gutkowski: Kampania PKO BP już przekroczyła zakładane cele
- Nie było w ostatnich latach tak skutecznej kampanii na rynku finansowym - tak o kampanii PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający agencji DDB Warszawa, która ją przygotowała.
więcej
|
|
"Wszyscy jesteśmy gospodarzami" - rusza rządowa kampania na Euro2012 (wideo)
Rządowa kampania społeczna przed Euro 2012 pod hasłem "Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami" rusza dzisiaj w mediach. Kampania ma zachęcić Polaków, by poczuli się odpowiedzialni za wspomnienia gości, którzy przyjadą do nas na Euro 2012.
więcej
|
|
Jubileuszowe TOPtrendy w Polsacie, co w programie?
Od piątku do niedzieli potrwa 10. Sopot TOPtrendy Festiwal, który organizuje Telewizja Polsat. W programie imprezy znajdą się koncerty TOP, trendy, kabareton, a także jubileusze Maryli Rodowicz, Bajmu i Lady Pank oraz specjalny koncert z gwiazdami 10 lat festiwalu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jubileuszowe TOPtrendy w Polsacie, co w programie?
Od piątku do niedzieli potrwa 10. Sopot TOPtrendy Festiwal, który organizuje Telewizja Polsat. W programie imprezy znajdą się koncerty TOP, trendy, kabareton, a także jubileusze Maryli Rodowicz, Bajmu i Lady Pank oraz specjalny koncert z gwiazdami 10 lat festiwalu.
więcej
|
|
Brygida Grysiak wydała książkę przeciw aborcji. ,,Szef TVN 24 przyjął to z życzliwością"
Ukazała się właśnie książka dziennikarki TVN 24 Brygidy Grysiak „Wybrałam życie. Aborcja to nie jest powód do dumy”. - Poinformowałam o tym szefa TVN 24, który przyjął to z życzliwością - mówi Wirtualnemedia.pl Grysiak.
więcej
|
|
Katie Melua i Amy MacDonald gwiazdami finału ,,X Factor 2" (wideo)
W finałowym odcinku drugiej edycji programu „X Factor” razem z finalistami zaśpiewają trzy gwiazdy muzyki. Dwiema pierwszymi z nich będą Katie Melua i Amy MacDonald - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z trzecim wykonawcą trwają jeszcze rozmowy.
więcej
|
|
Juliusz Braun: produkcja w tych ośrodkach regionalnych, gdzie większe wpływy z abonamentu
Telewizja Polska zamierza wdrażać pomysł, by przy podziale środków na produkcję programów między regionalne ośrodki więcej dostawały regiony o lepszej ściągalności abonamentu - zadeklarował wczoraj w Katowicach prezes TVP SA Juliusz Braun.
więcej
|
|
,,Cenowa rewolucja" w Cyfrze+
Platforma Cyfra+ od 24 maja br. oferuje nowe promocje pod nazwą „Cenowa rewolucja”. W ich ramach skorzystać można z 50 proc. zniżki na abonament, a także zostać abonentem nowego pakietu Canal+ Prestige z pełną ofertą filmową platformy.
więcej
|
|
Polo TV w pierwszym roku: średnio 16 tys. widzów, 100 mln zł z reklam
Nadający od roku kanał Polo TV średnio przez ostatnie trzy kwartały gromadził średnio 16 tys. widzów. Największa oglądalność telewizja notowała w grudniu ub.r. Stacja zarobiła już ponad 100 mln zł z reklam.
więcej
|
|
,,Familiada" znika na wakacje, pierwszy raz w historii
Podczas tegorocznych wakacji telewizyjna Dwójka po raz pierwszy w 18-letniej historii emisji „Familiady” nie będzie nadawać premierowych wydań tego teleturnieju. Wiąże się to z oszczędnościami.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat ma włączyć TVP1 HD i TVP2 HD
Platforma Cyfrowy Polsat planuje przed Euro 2012 wzbogacić ofertę o kanały TVP1 HD i TVP2 HD. - Rozmawiamy, jesteśmy na dobrej drodze - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa platformy.
więcej
|
|
,,Familiada" straciła widzów, ale nadal jest bezkonkurencyjna
Teleturniej „Familiada” w okresie od stycznia do drugiej połowy maja br. miał gorsze wyniki oglądalności i niższe wpływy z reklam niż rok wcześniej. Jednak nadal pozostaje liderem w swoim, zarówno wśród wszystkich widzów, jak w i grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Vectra: bezpłatne połączenia do abonentów stacjonarnych z serwisu www
Sieć kablowa Vectra udostępniła usługę FlashCall, która umożliwia bezpłatne połączenia do abonentów telefonii stacjonarnej operatora bezpośrednio z jego strony internetowej.
więcej
|
|
Wakacje w TTV: nowe programy, ale znika wieczorne show
Od czerwca br. kanał TTV wprowadza wakacyjną ramówkę. Pojawią się w niej dwa nowe programy: „Ogród z pomysłem” i „Polska dziwny kraj?”. Na lato znika show „Raz lepiej, raz gorzej”, a „Przed północą” emitowane będzie raz w tygodniu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Gutkowski: Kampania PKO BP już przekroczyła zakładane cele
- Nie było w ostatnich latach tak skutecznej kampanii na rynku finansowym - tak o kampanii PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający agencji DDB Warszawa, która ją przygotowała.
więcej
|
|
"Wszyscy jesteśmy gospodarzami" - rusza rządowa kampania na Euro2012 (wideo)
Rządowa kampania społeczna przed Euro 2012 pod hasłem "Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami" rusza dzisiaj w mediach. Kampania ma zachęcić Polaków, by poczuli się odpowiedzialni za wspomnienia gości, którzy przyjadą do nas na Euro 2012.
więcej
|
|
,,Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu". Ofensywa reklamowa ,,Wprost" (wideo)
„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu” - pod takim hasłem rusza kampania promocyjna „Wprost” (AWR Wprost), towarzysząca zmianie redakcji pisma i jego 30-leciu. Koncepcję kreatywną przygotowała pracująca od 2010 roku dla tygodnika agencja Demo Effective Launching.
więcej
|
|
Gruppa66 Ogilvy i Mather Communications razem jako Ogilvy & Mather Advertising
Ogilvy Group Polska łączy agencje Gruppa66 Ogilvy i Mather Communications w Ogilvy & Mather Advertising. Dyrektorem zarządzającym nowej firmy będzie Wojciech Putrzyński.
więcej
|
|
Ewa Kozłowska wprowadza zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Ewa Kozłowska, nowa dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, wprowadza zmiany w strukturze działu. Jej nową zastępczynią jest Magdalena Rzepnicka-Wyglądała, a nowym szefem segmentu pism luksusowych od sierpnia zostanie Bożena Tyborowska.
więcej
|
|
Chłopskie Jadło na folklorystycznie. Nowe menu, wystrój i logo
Zarządzana przez Sfinks Polska sieć restauracji Chłopskie Jadło zmienia swoje menu i wystrój lokali. Jednocześnie wprowadzana jest nowa identyfikacja wizualna marki.
więcej
|
|
Interaktywny ,,Snatch" promuje piwo Desperados (wideo)
Ruszyła globalna kampania reklamowa piwa Desperados oparta na interaktywnym spocie „Snatch”. W Polsce za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Cream, Przeagencja, TBG, Macroscope OMD i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
Krowy w każdej pozycji reklamują Łaciate (wideo)
Pod hasłem „Bezpieczne w każdej pozycji” trwa kampania reklamująca mleko łaciate w nowym opakowaniu. Akcję na zlecenie Spółdzielni Mleczarskiej Mlekopol przygotowały firmy Publicis, Papaya Films, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Daty i rabaty w urodzinowej kampanii drzwi Komandor
Z okazji 20-lecia firma Komandor rozpoczyna promocję produkowanych przez siebie drzwi przesuwnych. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Abiplus.
więcej
|
|
Jeże reklamują galaretki na szybko Delecty (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Galaretek na szybko! marki Delecta (Rieber Foods Polska). Akcję, obejmującą telewizję, prasę i internet, przygotowały firmy DDB Warszawa, Starcom i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
Tauron sponsorem Mariusza Fyrstenberga i Marcina Matkowskiego
Tauron Polska Energia został głównym sponsorem tworzących parę deblową tenisistów Mariusza Fyrstenberga i Marcina Matkowskiego.
więcej
|
|
LOT AMS z nowym logo i identyfikacją wizualną
Spółka LOT Aircraft Maintenance Services (LOT AMS), zajmująca się dostarczaniem usług związanych z obsługą techniczną samolotów, wprowadziła nowe logo i identyfikację wizualną.
więcej
|
|
50 000 zestawów puzzli 3D do wygrania w promocji LU Petitki
Trwa promocja marki LU Petitki Lubisie (Kraft Foods Polska), w której do rozdania jest 50 000 nagród gwarantowanych. Za kreację oraz realizację akcji odpowiada agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora wydaje magazyn ,,Kontynenty"
Agora w piątek 25 maja br. wprowadza na rynek nowy kwartalnik podróżniczy „Kontynenty”. - Oddajemy łamy znanym pisarzom, nagradzanym reporterom, fotografom i eseistom - podróżnikom i wędrowcom - zapowiada Dariusz Fedor, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
,,Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu". Ofensywa reklamowa ,,Wprost" (wideo)
„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu” - pod takim hasłem rusza kampania promocyjna „Wprost” (AWR Wprost), towarzysząca zmianie redakcji pisma i jego 30-leciu. Koncepcję kreatywną przygotowała pracująca od 2010 roku dla tygodnika agencja Demo Effective Launching.
więcej
|
|
Ewa Kozłowska wprowadza zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Ewa Kozłowska, nowa dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, wprowadza zmiany w strukturze działu. Jej nową zastępczynią jest Magdalena Rzepnicka-Wyglądała, a nowym szefem segmentu pism luksusowych od sierpnia zostanie Bożena Tyborowska.
więcej
|
|
,,Fakt" z biurem reklamy w Lublinie, w przyszłości dodatek?
Ringier Axel Springer Polska otworzył w Lublinie oddział biura reklamy „Faktu”. Wydawca nie wyklucza powstania lubelskiego dodatku do dziennika, na razie dołączy w tym województwie regionalną mapę inwestycji.
więcej
|
|
Senat wystąpi z inicjatywą noweli Prawa prasowego
Senat zdecydował w czwartek, że wystąpi z inicjatywą nowelizacji Prawa prasowego. Propozycje senatorów przewidują pozostawienie sprostowań, a likwidację odpowiedzi jako formy reakcji na publikacje. Teraz projekt nowelizacji trafi do Sejmu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|