|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 20 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Przekrój" i "Wprost" sporo straciły, "Newsweek" do góry
W marcu br. największy spadek sprzedaży wśród tygodników opinii zanotował “Przekrój”, sporo stracił też “Wprost”, z którego zwolniony został Tomasz Lis. Lekko zyskał zaś “Newsweek” - liderem wzrostu była jednak “Gazeta Polska”.
więcej
|
|
Czy seriale pomagają wypromować się polskim miastom?
Jaki wpływ na wizerunek miast ma fakt, że kręci się w nich popularne polskie seriale i filmy? Z przedstawicielami Sandomierza, Łodzi, Krakowa i Gdańska rozmawiamy o tym, czy dzięki obecności na małym i dużym ekranie notują m.in. wzrost liczby turystów oraz inwestycji?
więcej
|
|
Szef TVP1: "Kawa czy herbata?" nie zniknie, wróci po igrzyskach
Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że “Kawa czy herbata?” nie zniknie na stałe z Jedynki. Program po przerwie wakacyjnej związanej z igrzyskami wrócić ma na antenę w odświeżonej formule.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Czy seriale pomagają wypromować się polskim miastom?
Jaki wpływ na wizerunek miast ma fakt, że kręci się w nich popularne polskie seriale i filmy? Z przedstawicielami Sandomierza, Łodzi, Krakowa i Gdańska rozmawiamy o tym, czy dzięki obecności na małym i dużym ekranie notują m.in. wzrost liczby turystów oraz inwestycji?
więcej
|
|
Szef TVP1: "Kawa czy herbata?" nie zniknie, wróci po igrzyskach
Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że “Kawa czy herbata?” nie zniknie na stałe z Jedynki. Program po przerwie wakacyjnej związanej z igrzyskami wrócić ma na antenę w odświeżonej formule.
więcej
|
|
TVP: zarząd usuwa nieprawidłowości z poprzednich lat
Obecny zarząd TVP zaczął pracę 6 maja 2011 r. i niezwłocznie przystąpił do usuwania nieprawidłowości z poprzednich lat - oświadczyła TVP, odnosząc się do raportu NIK. Według Izby, spółka od lipca 2009 r. do czerwca 2011 r. nie prowadziła rzetelnie ewidencji księgowej.
więcej
|
|
95,1 proc. dzieci ogląda telewizję niemal codziennie, ponad 60 proc. po kilka godzin
60,5 proc. polskich dzieci ogląda telewizję kilka godzin dziennie - wynika z badania Interactive Research Center. Wśród programów oglądanych przez najmłodszych przeważają bajki i kreskówki (87,9 proc.).
więcej
|
|
TVN Style szykuje letni "Magiel towarzyski" i wakacyjną "Panią gadżet"
Latem na antenie kanału TVN Style mają się pojawić się wakacyjne wydania “Magla towarzyskiego” i “Pani gadżet”. - Pracujemy nad tym - przyznaje Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektor TVN Style.
więcej
|
|
TVP1 i TVP2 w HD od 1 czerwca, także w naziemnej telewizji cyfrowej
Telewizja Polska oficjalnie zapowiedziała, że od 1 czerwca br. kanały TVP1 i TVP2 będą dostępne w jakości HD na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio partnerami medialnymi PKOl-u
Telewizja Polska i Polskie Radio zostali partnerami medialnymi Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Będą informować o działalności PKOl-u i przygotowaniach polskich sportowców do igrzysk, a w zamian otrzymają do nich dostęp jako pierwsi.
więcej
|
|
,,Hity na sobotę" TVP 1 oraz ,,Megahity" Polsatu z najchętniej oglądanymi filmami
„Książę Persji: Piaski Czasu”, „Dom Glassów” oraz „Teściowie” to najpopularniejsze filmy wyemitowane w telewizji w tym roku. Także i wśród widzów z grupy komercyjnej pierwszą lokatę zajął film „Książę Persji: Piaski Czasu”, jednak już na dalszych miejscach są zmiany.
więcej
|
|
"Jaka to melodia?" i ,,Tylko muzyka" najpopularniejszymi show rozrywkowymi
Najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w tym roku (w okresie od 1 stycznia do 17 maja br.) była popularna „Jaka to melodia?” emitowana na antenie TVP 1. Z kolei wśród widzów z grupy komercyjnej pierwsze miejsce w zestawieniu należało do talent-show Polsatu „“Tylko muzyka. Must be the music”.
więcej
|
|
TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry
Telewizja TVN Style została najpopularniejszym kanałem lifestylowym w kwietniu br. wyprzedzając siostrzaną stację TVN Turbo. Na trzecim miejscu pozostało TLC. Największy wzrost widowni zanotowało Domo+, a straciły jedynie dwa kanały: Fashion i Club TV.
więcej
|
|
Koniec serialu "Plotkara"
Producenci "Plotkary" postanowili zakończyć realizację serialu. Po raz ostatni fani spotkają się z uczniami elitarnej nowojorskiej szkoły w szóstym sezonie.
więcej
|
|
,,Week of Pride" - tydzień z kinem LGBT na Sundance Channel
Od 25 czerwca do 1 lipca kanał Sundance Channel pokaże poświęcony ruchowi LGBT cykl "Week of Pride", składający się z filmów fabularnych i dokumentalnych oraz seriali.
więcej
|
|
,,W pogotowiu" i ,,Świat bez granic" - nowe seriale dokumentalne w telewizji TTV
„W pogotowiu” i „Świat bez granic” to angielskie seriale dokumentalne, które emituje w piątki i niedziele telewizja TTV. Pierwszy z dokumentów pokazuje walkę zespołu medycznego o ludzkie życie, drugi mówi o globalnych zagrożeniach, które wpływają na mieszkańców ziemi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czy seriale pomagają wypromować się polskim miastom?
Jaki wpływ na wizerunek miast ma fakt, że kręci się w nich popularne polskie seriale i filmy? Z przedstawicielami Sandomierza, Łodzi, Krakowa i Gdańska rozmawiamy o tym, czy dzięki obecności na małym i dużym ekranie notują m.in. wzrost liczby turystów oraz inwestycji?
więcej
|
|
,,To jest mój czas" - Nike rusza z kampanią na Euro 2012 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Nike związana z Euro 2012. Akcję, w której u boku najlepszych piłkarzy występuje Robert Lewandowski, przygotowały firmy Wieden+Kennedy London, Stink, The Mill i Mindshare.
więcej
|
|
Edyta Górniak będzie za 900 000 zł reklamować bank
Według dziennika „Fakt” Edyta Górniak podpisała kontrakt reklamowy z jednym z banków. Kampania z udziałem piosenkarki ma ruszyć pod koniec czerwca i mieć kontrowersyjny, nowatorski charakter.
więcej
|
|
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Michał Wiśniewski, new business manager agencji Mint Media.
więcej
|
|
Zdrojek reklamuje Żywiec Zdrój w nowych butelkach dla dzieci (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzenie na rynek nowych butelek wody Żywiec Zdrój. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Heureka i Mediacom.
więcej
|
|
Karmelki z Wawelu reklamowane jako ,,wyjątkowe spośród wielu" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa cukierków Karmelki produkowanych przez Wawel SA. Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Shots, NoLabel, Stage 2, Pan Media Western i Eskadra Publica.
więcej
|
|
,,Odważ się stworzyć niezwykłe wnętrze" w kampanii farb Magnat
W radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa farb Magnat (FFiL Śnieżka SA). Akcję przygotowały firmy Papert 360, ClickAd i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Impreza w Tugeza Busie do wygrania w konkursie Crunchips
Ruszyła kampania nowego wariantu chipsów Crunchips Tugeza (Lorenz Bahlsen Snack World). Akcję obejmującą konkurs na Facebooku, w którym można wygrać imprezę w Tugeza Busie, przygotowały firmy MediaVest i Next.
więcej
|
|
,,Nowa Europa wchodzi do gry" w kampanii funduszu UniObligacje
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa subfunduszu UniObligacje: Nowa Europa oferowanego przez Union Investment TFI SA. Akcję przygotowały firmy S4, Driim Interactive i Mindshare.
więcej
|
|
,,Słodkie kibicowanie" promuje Cukier Królewski
Startuje kampania „Słodkie kibicowanie” promująca Cukier Królewski (Südzucker Polska SA). Za przygotowanie i realizację akcji oraz wspierające ją reklamy odpowiadają firmy Balards i Open Media.
więcej
|
|
PlayStation Vita promowana w Radiu Eska
Na antenie i w serwisie internetowym Radia Eska rozpoczęła się kampania reklamowa konsoli PlayStation Vita. Akcja obejmuje przede wszystkim konkurs związany z testowaniem tej konsoli.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|